Sinds wanneer is dat een verplichting.quote:
dat zegtie toch? Als je een pijl kwaad weggooit zal het wel een voetfout geweest zijnquote:
Dat staat wel ergens in de regeltjes dacht ikquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een verplichting.
Sinds een lange tijd? Werd ook een dart van Dimi afgekeurd deze week.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een verplichting.
Rustig maar.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zegtie toch? Als je een pijl kwaad weggooit zal het wel een voetfout geweest zijn
Zelf rustig maar. Ik geef gewoon antwoord.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelf rustig maar. Ik geef gewoon antwoord.
Vincent moet vanaf nu alles op alles zetten om zijn eigen leks te pakken.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:59 schreef borisz het volgende:
Gewoon allemaal Holds en je trekt de boel over de streep
Prominent lid van de anti-vlaggetjesbrigade, merk ikquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
Het gemoed van Stijn schiet alle kanten op.
Vinsaint is ook wel echt een onsympathiek figuur.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Prominent lid van de anti-vlaggetjesbrigade, merk ik
Volgens Ron is het een prachtige vent.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vinsaint is ook wel echt een onsympathiek figuur.
Ron Meulenkamp lijkt mij een type die iedereen een prachtige vent vindt.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens Ron is het een prachtige vent.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ron Meulenkamp lijkt mij een type die iedereen een prachtige vent vindt.
Enkeltje brienenoord sluit ik niet uitquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vinzzzent morgen in studio om 21.00. Komt allen!
Dat maak jij er van.quote:
als zoiets al zou bestaanquote:
Je bent net zo onsympathiek als Fatvainny dus.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
kost me echt moeite om waardering op te brengen voor die finishes van duzza
Leg me nou eens uit waarom? Ik heb in de 5,5 jaar Durrant nooit kunnen begrijpen waarom je hem zou kunnen haten.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
kost me echt moeite om waardering op te brengen voor die finishes van duzza
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je bent net zo onsympathiek als Fatvainny dus.
U las het hier voor het eerstquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:55 schreef Tagliano het volgende:
Vincent gaat in het interview dat momentje met Bevins aangeven als het moment waarop hij verloor
Ja waarom???quote:
De ref rekende die 1, die VDV verbolgen gooide na gemiste d9, niet mee. Dus stond-ie daarna niet op 8 maar op 9 en dat kostte hem op dat moment een extra dart (en Durrant won die leg).quote:
blijkbaar ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je bent net zo onsympathiek als Fatvainny dus.
Nee dat snap ik ook wel. Ik ben gewoon vlaggetjesvolk als je dat zo wilt noemen. Ik had liever gezien dat vincent geen schijn van kans gehad had. Dan had je kunnen zeggen "ja Durrant was beter". Kan gebeuren. Maar hier was gewoon alles smerig aan.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leg me nou eens uit waarom? Ik heb in de 5,5 jaar Durrant nooit kunnen begrijpen waarom je hem zou kunnen haten.
Wtf? Zat toch in het bord?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Omdat die gozer die weggooipijl niet telde.
Ja maar die scheids is Engels net als Dooirantquote:
Zat ie in de punten?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:19 schreef Kopiko het volgende:
[..]
De ref rekende die 1, die VDV verbolgen gooide na gemiste d9, niet mee. Dus stond-ie daarna niet op 8 maar op 9 en dat kostte hem op dat moment een extra dart (en Durrant won die leg).
Als Marcel zo meteen een zware dip heeft en we nog een depressief interview met Vinnie krijgen ga ik heerlijk onder de wol.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind dit zó geweldig. Mag ik dit nog één keer zien?
Hij wilde daarvoor al een keer het bord meppen, maar hield net nog in.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind dit zó geweldig. Mag ik dit nog één keer zien?
En te veel pudding beurten er tussen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:21 schreef GwaiLow het volgende:
Heel jammer.
Vind liet zn emoties even gaan na afloop. Hij verliest gewoon omdat ie zoveel kansen mist in de laatste x aantal legs.
Onderhands gegooid dus telt niet, lees ik.quote:
Zeker! Maar VDV gooide hem achteloos/verbolgen/gefrustreerd/onderhands en LEEK dat (al) in de loop te doen (omdat-ie na die single 9 met z'n tweede pijl niet meer uit kon). De ref maakte meteen een gebaar dat hij pijl drie NIET ging meetellen.quote:
LOOOOOOOOLquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
0.10 reactie van Bevins. Onderhandje gooi. Zit wat in.
Precies hierom kan ik voor geen meter begrijpen waarom je voor die man zou juichen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
Vincent is echt een ontzettende treurwilg.
Ik kan maar een reden verzinnen makker.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Precies hierom kan ik voor geen meter begrijpen waarom je voor die man zou juichen.
Snap m!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:23 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zeker! Maar VDV gooide hem achteloos/verbolgen/gefrustreerd/onderhands en LEEK dat (al) in de loop te doen (omdat-ie na die single 9 met z'n tweede pijl niet meer uit kon). De ref maakte meteen een gebaar dat hij pijl drie NIET ging meetellen.
Kan zijn prijzengeld weer inleverenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Enorme dikke boete incoming vanuit DRA
Lekker man
Niks wat we nog niet wistenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:36 schreef DKUp het volgende:
Maaijeuhrt is tien keer dood gegaan.
Oh hij is niet menselijk.
Ik ook niet nee.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:37 schreef Slobeend het volgende:
Ik trek de interviews van Dimitri niet, sorry @:el-stinho
Haha, Durrant gooit uiteindelijk wel gewoon een beter gemiddelde dan Vincent.quote:
Hij stond idd nog keurig achter de oche, alleen door die gefrustreerde worp kon Kirk niet zien of hij niet te vroeg in liep. Tja lastig, dan heb je een VAR nodig.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:32 schreef macca728 het volgende:
Maar volgens Vincent stond hij voorbij de oki zei de scheidsrechter, ging niet over onderhands gooien, dat wist Vincent wel
Waarom niet?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:37 schreef Slobeend het volgende:
Ik trek de interviews van Dimitri niet, sorry @:el-stinho
Hij zegt letterlijk "3rd dart not counted, underarm throw" (post 223)quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij stond idd nog keurig achter de oche, alleen door die gefrustreerde worp kon Kirk niet zien of hij niet te vroeg in liep. Tja lastig, dan heb je een VAR nodig.
Kirk had eigenlijk gewoon het argument aan moeten halen dat hij niet onderhands mag gooien, maar wellicht zag hij dat helemaal niet.
Extreem dankbaar dat ik bij de PDC mag spelen, super gelukkig dat ik door ben, ik heb zin in de halve finale. Ik vond het erg spannend. Hopelijk gooi ik dan wat beter. Trots dat ik bij de PDC zit.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:44 schreef El-Stinho het volgende:
Ons wordt het interview met Durrant onthouden?
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:46 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hij zegt letterlijk "3rd dart not counted, underarm throw" (post 223)
nouja zoiets, zeg het even uit mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |