quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:43 schreef Zilverberk het volgende:
Duurde best lang, @:modus
Ik was al bezig om te kapen.
Moest even htcssml fixenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:43 schreef Zilverberk het volgende:
Duurde best lang, @:modus
Ik was al bezig om te kapen.
Alsof Modus weet waar ik woon.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]dat kan niet he dan gaat je kopderaf
Tuurlijk, vanzelfsprekend, doe ik ook altijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
k zocht hem net maar kon hem niet vindenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:46 schreef UitStraling het volgende:
Zin om te dansen [ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:46 schreef UitStraling het volgende:
Zin om te dansen [ link | afbeelding ]
Hoi. Alles goed? Nog hardgelopen of gebootcamped?quote:
Redelijk. Voel me de laatste daagjes weer wat somberder. Maar daar komen we wel overheenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi. Alles goed? Nog hardgelopen of gebootcamped?
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk. Voel me de laatste daagjes weer wat somberder. Maar daar komen we wel overheen
Hardlopen niet, al wil ik het zondag weer even doen. Bootcamp wel gehad ja, afgelopen woensdag was weer leuk
Ben bij mijn moeder. Gaat best goed na de operatiequote:
Ik voel me gewoon zo. Geen zin om er over na te denken. Maakt mijn stemming er ook niet beter op...quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Op dat laatste en
op dat eerste. Bepaalde reden, of onverklaarbaar?
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet jij geen christenen verbranden mafklapper?
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben bij mijn moeder. Gaat best goed na de operatie![]()
Met mij gaat het ook best goed
WTF?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt geloof ik weer genoeg gedronken.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
heeft hij toch helemaal niet gezegd Henkquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij moet normaal doen, ouwe klojo.
Nog geen druppel.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt geloof ik weer genoeg gedronken.
Misschien moet je dan eens beginnen.quote:
Ok, primaquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon zo. Geen zin om er over na te denken. Maakt mijn stemming er ook niet beter op...
Goed plan.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goed plan.
Laat me opnaaien door een maagdelijke muntjes verzamelaar uit Deventer zonder relatie. C’mon zeg.
Ik pak een biertje.
Ik geloof dat ik een paar dingen heb gemist hier.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goed plan.
Laat me opnaaien door een maagdelijke muntjes verzamelaar uit Deventer zonder relatie. C’mon zeg.
Ik pak een biertje.
Doe eens niet zo lullig...quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goed plan.
Ik pak een biertje.
Iets met een oproep om op het dorpsplein christenen te verbranden op een kruisquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een paar dingen heb gemist hier.
Oh ik ben ook niet zo van de religekkies, maar verbranden geeft weer zo'n zooi.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iets met een oproep om op het dorpsplein christenen te verbranden op een kruis
Context?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iets met een oproep om op het dorpsplein christenen te verbranden op een kruis
Context was de bespreking van de maandelijkse evenementen op de laatste zondag van de maandquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Context?
En waarom raakt Los daar zo vd leg van? Is die streng christelijk?
Ik reageer heel normaal op een tirade van flash tegen christenen en dat die uitgeroeid moeten worden.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een paar dingen heb gemist hier.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik reageer heel normaal op een tirade van flash tegen christenen en dat die uitgeroeid moeten worden.
En hij kan alleen antwoorden zoals hij doet op post #288 van het vorige topic.
Beetje as, veeg je zo wegquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik ben ook niet zo van de religekkies, maar verbranden geeft weer zo'n zooi.
Normaal?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik reageer heel normaal op een tirade van flash tegen christenen en dat die uitgeroeid moeten worden.
En hij kan alleen antwoorden zoals hij doet op post #288 van het vorige topic.
Mja met een beetje pech heb je van die roetvlekken op de stenen, moet je gelijk ook weer de gemeentewerkers er op af sturen, en je weet in wat voor tempo het dan gaatquote:
De braderie gaat niet door dit jaar.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed, ik stelde dus voor om de laatste zondag van de maand christenen te verbranden op het dorpsplein als de braderie was was afgelopen.
Doe es niet zo simpel johquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Kats opgefokt nu.
Komt omdat ie niet na Sesamstraat in bed lag natuurlijk. Worden mijn kinderen ook altijd vervelend van.
Braderie is normaal hier eind juni, dus je bent al een maandje te laat eigenlijk.quote:
De cursus omgaan met teleurstellingen is ook al geannuleerdquote:
oh doen we toch elke zondag?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Braderie is normaal hier eind juni, dus je bent al een maandje te laat eigenlijk.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De cursus omgaan met teleurstellingen is ook al geannuleerd![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Kats opgefokt nu.
Komt omdat ie niet na Sesamstraat in bed lag natuurlijk. Worden mijn kinderen ook altijd vervelend van.
Gaat wel snel vervelen denk ik elke week zo'n verbranding, kun je beter elke week wat nieuws en leuks voor verzinnen zodat het voor iedereen leuk blijft.quote:
Nee elke laatste zondag. Op vrijdag doen we de moslims en jodenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat wel snel vervelen denk ik elke week zo'n verbranding, kun je beter elke week wat nieuws en leuks voor verzinnen zodat het voor iedereen leuk blijft.
quote:
Vanaf mijn balkon kan ik Valkenswaard zien (Bij daglicht dan)quote:
Reageer dat af op je kussen ofzo, niet op dit forum.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
En ik was al opgefokt.
Die oldtimer helemaal uit elkaar gehaald voor een tikje in de versnellingsbak en er blijken 2 tandwielen kapot die al jaren niet mee verkrijgbaar zijn die moet ik speciaal laten maken.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Avondje terras hangen met een goede maat van me
Tof!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Avondje terras hangen met een goede maat van me
Oh gaan we alleen Abrahamistische gelovigen barbecueën?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee elke laatste zondag. Op vrijdag doen we de moslims en joden
Je moet érgens beginnen he?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh gaan we alleen Abrahamistische gelovigen barbecueën?
Ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Woensdag is het spaghettimetgehaktmonstervergiet dagquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begon het niet over fundamentalistische reli's?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Woensdag is het spaghettimetgehaktmonstervergiet dag
Moment, ik laat mij even omdopen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
voor leden van de kerk van het vliegend spaghetti monster is toegang trouwens gratis plus onbeperkt marshmallows roosteren
Die moorden in Myanmar.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Begon het niet over fundamentalistische reli's?
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik een fundamentalistische boeddhist zou moeten herkennen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Begon het niet over fundamentalistische reli's?
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik een fundamentalistische boeddhist zou moeten herkennen.
Truste flesquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog wat boeiends gemist? Ik was darts kijken. Welterusten ook allen
Niet het teruglezen waard iig.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Trustequote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Alsof mensen die gedoopt zijn een keuze haddenquote:
Dinsdag hoor ik net.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:22 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ohja, doen we die dan op woensdag?
Wordt wel druk zo hoor, wanneer hebben we weekend?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:22 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ohja, doen we die dan op woensdag?
True thatquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof mensen die gedoopt zijn een keuze hadden
Nou als baby zijnde niet. Toch komt het wel eens voor, dat er gedoopt wordt op latere leeftijd..quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof mensen die gedoopt zijn een keuze hadden
Als we ze allemaal verbrand hebbenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt wel druk zo hoor, wanneer hebben we weekend?
Overleg ff met Ballie. Dat is de organisatorquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:24 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb liever woensdag, dat is handiger in mijn planning.
quote:
Zekerquote:
woensdag is ook goedquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Overleg ff met Ballie. Dat is de organisator
Doen we dan een beetje grote verbrandingen, dat het opschiet? Ben wel toe aan weekend.quote:
Dan zijn we nog wel even bezig, of wilde jij een schaalvergroting doen waar Göring zijn bek nog van open valt?quote:
NOu ja wilde er niet als eerste over beginnenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zijn we nog wel even bezig, of wilde jij een schaalvergroting doen waar Göring zijn bek nog van open valt?
Verantwoorde snacks denk ikquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Zeker.
Aan de cola zero met rum nu. En er komen wat verantwoordelijke snacks aan
Cola normaal is me iets te rijk aan koolhydraten.quote:
Mja, het is wel weer 'toevallig' dat jij met zulke ideeën komt natuurlijk ...quote:
k was nu niet deerste die het ter sprake bracht ......quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, het is wel weer 'toevallig' dat jij met zulke ideeën komt natuurlijk ...
Ken dat ja...quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:26 schreef Bos81 het volgende:
O ja, ik ben als baby gedoopt. Heb communie en mijn vormsel gedaan. Maar toen was het wel gedaan met het geloof. Had trouwens ook nooit echt zin in een kerkdienst... Maar ik dacht dat het er bij hoorde. Katholieke ouders/katholieke basisschool..
*kuch*quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja wilde er niet als eerste over beginnen
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:25 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Doen we dan een beetje grote verbrandingen, dat het opschiet? Ben wel toe aan weekend.
Achteraf kook ik spaghetti voor de liefhebbers. Religieuze discussies graag ná de maaltijd.
Ja sie haben es nicht gewusst, het is goed met je.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k was nu niet deerste die het ter sprake bracht ......
Ik ook.. ben wel gedoopt maar de kinderen lieten we niet meer doen. Enige dat ze teleurgesteld zijn geen kados te krijgen voor dat vormsel en andere kinderen wel.quote:
het staat boven jequote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sie haben es nicht gewusst, het is goed met je.
De spaghetti na afloop spreekt me het meest aan eigenlijkquote:
Ik ben ook gedoopt (protestants), maar als klein kind vond ik de kerk al kut om heen te gaan, ging daar altijd maar gewoon liggen pitten dus daar waren mijn ouders op een gegeven moment ook wel klaar meequote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:26 schreef Bos81 het volgende:
O ja, ik ben als baby gedoopt. Heb communie en mijn vormsel gedaan. Maar toen was het wel gedaan met het geloof. Had trouwens ook nooit echt zin in een kerkdienst... Maar ik dacht dat het er bij hoorde. Katholieke ouders/katholieke basisschool..
Bij het vormsel waren er geen cadeau's. Bij de eerste heilige communie dan weer wel. Veel. Was echt een feest ookquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ook.. ben wel gedoopt maar de kinderen lieten we niet meer doen. Enige dat ze teleurgesteld zijn geen kados te krijgen voor dat vormsel en andere kinderen wel.
Ja, dat kan ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De spaghetti na afloop spreekt me het meest aan eigenlijk![]()
![]()
Kun je een beetje koken?
Moet je even aan @bitterbal vragen, dat is al zo'n wappie die er lid van isquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:30 schreef Zilverberk het volgende:
Ik overweeg overigens officieel toe te treden tot de kerk van het vliegend spaghettimonster. Hun gedachtengoed vind ik zo mooi.
Een van de redenen dat ik het wel leuk vond, was volgens mij dat ik wat nettere kleren van mijn ouders kreeg en natuurlijk de hosti....quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben ook gedoopt (protestants), maar als klein kind vond ik de kerk al kut om heen te gaan, ging daar altijd maar gewoon liggen pitten dus daar waren mijn ouders op een gegeven moment ook wel klaar mee
Ohja die bedoelde ikquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij het vormsel waren er geen cadeaus. Bij de eerste heilige communie dan weer wel. Veel. Was echt een feest ook
Je bent zelf een wappiequote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je even aan @:bitterbal vragen, dat is al zo'n wappie die er lid van is
Ballie stijgt nu sterk in mijn achting.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je even aan @:bitterbal vragen, dat is al zo'n wappie die er lid van is
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja die bedoelde ik![]()
Nou ja wij hebben maar zomaar een kado gedaan. Zonder die shit kerk
Vond ik allemaal maar irritantquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een van de redenen dat ik het wel leuk vond, was volgens mij dat ik wat nettere kleren van mijn ouders kreeg en natuurlijk de hosti....![]()
Wrongelquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:31 schreef Modus het volgende:
Vormsel klinkt wel een beetje als een naproduct van koeiemelk.
Het is beide net zo nutteloosquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:31 schreef Modus het volgende:
Vormsel klinkt wel een beetje als een naproduct van koeiemelk.
Met je vergiet, en je pollepelquote:
Katholieken.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor wie is vormsel ook alweer?
Van die echte reli gekkies toch?
Ik was 11/12 weet niet of je dan al echt een reli gekkie kan zijn..quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor wie is vormsel ook alweer?
Van die echte reli gekkies toch?
Ja? Religekkies op de kast krijgen is altijd leukquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat zit je nou me geloof te beledigen johzoek je ruzie
Ja, geen gedoe hierquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:34 schreef Zilverberk het volgende:
Mijn quotes doen raar, spontane dubbelquotes terwijl ik daar toch niet mijn best voor doe. Werkt t bij jullie wel naar behoren?
het is mijn geloof niet me geloofquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
* Zilverberk graaft in de keukenla naar dat zware vergiet.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Religie tast het intellect aan, mensen met een lager intellect zijn eerder geneigd religies te volgen.quote:
Zeg het haarquote:
Ik verdedigde niet de kerk.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die shitkerk die jij net verdedigde?![]()
Je gaat er aanquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja? Religekkies op de kast krijgen is altijd leuk
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Religie tast het intellect aan, mensen met een lager intellect zijn eerder geneigd religies te volgen.
Zelfs je img-tags gaan al mis, denk dat je vergiet te strak zit.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je gaat er aan []img]http://www.forumsmileys.nl/smileys/foodfood.gif[/img]
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs je img-tags gaan al mis, denk dat je vergiet te strak zit.
Hier gaat iets niet goedquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je gaat er aan []img]http://www.forumsmileys.nl/smileys/foodfood.gif[/img]
Ik gok zo dat het bij de kerk van het vliegend spaghettimonster precies omgekeerd is.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Religie tast het intellect aan, mensen met een lager intellect zijn eerder geneigd religies te volgen.
quote:
Ik ben niet zo van de pasta.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:38 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik gok zo dat het bij de kerk van het vliegend spaghettimonster precies omgekeerd is.
Tevens vind ik het vervelend dat we niet eerst een pastamaaltijd hebben gegeten met zijn allen. Dit soort discussies zijn prettiger met een volle maag en een pot bier in je hand.
Dat is je reinste onzin. Denk ad kruistochten, de Spasnse Inquisities, de misbruikschandalen, het verstoten v kinderen omdat ze homo of niet gelovig (genoeg) zijn etc. etc.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik verdedigde niet de kerk.
Maar het oproepen tot uitroeien van de “smerige” christelijke religie. Heb er niks mee. Maar zei als er nou een volk is wat bijdraagt en niet kwaad doet zijn die het wel.
En het ging om homofobie en dat dit zelfs in de kerk zo rustig aan mondjes maat wordt geaccepteerd.
Verder zijn dit de grondleggers van alles wat ons land opgebouwd heeft.
Dus snap niet dat je dit nou als een gevaar ziet ofzo.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs je img-tags gaan al mis, denk dat je vergiet te strak zit.
Wat dacht je van buitenechtelijke kinderen? Dat is gelukkig nu normaal, maar begin vorige eeuw kon dat echt niet...quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is je reinste onzin. Denk ad kruistochten, de Spasnse Inquisities, de misbruikschandalen, het verstoten v kinderen omdat ze homo of niet gelovig (genoeg) zijn etc.
Heel erg veel ellende doir het christelijk geloof. Veel kinderen die ter adoptie zijn afgestaan ookquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat dacht je van buitenechtelijke kinderen? Dat is gelukkig nu normaal, maar begin vorige eeuw kon dat echt niet...
En om vrouwen kort te houden.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:40 schreef bitterbal het volgende:
religie is er alleen maar om het volk onder de duim te houden.
Ja tuurlijk, neemt niet weg dat het land tot aan 1950 (ofzo) daarop opgebouwd is.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is je reinste onzin. Denk ad kruistochten, de Spasnse Inquisities, de misbruikschandalen, het verstoten v kinderen omdat ze homo of niet gelovig (genoeg) zijn etc.
En flink te cashen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:40 schreef bitterbal het volgende:
Waarschijnlijk omdat ze flink in de minderheid zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, neemt niet weg dat het land tot aan 1950 (ofzo) daarop opgebouwd is.
Gaan we verder terug heb je heksenverbrandingen, kind onteigening en slavernij.
Maar dat zegt niets over het huidige groepje wat over het algemeen (vergeleken met hordes andere religies maar ook atheistsen) het gewoon goed doen en geen enkel probleem geeft.
Je hebt een wat geromantiseerd beeld vh christendomquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, neemt niet weg dat het land tot aan 1950 (ofzo) daarop opgebouwd is.
Gaan we verder terug heb je heksenverbrandingen, kind onteigening en slavernij.
Maar dat zegt niets over het huidige groepje wat over het algemeen (vergeleken met hordes andere religies maar ook atheistsen) het gewoon goed doen en geen enkel probleem geeft.
Nou ja. oorlogen zijn vaak ontstaan door het geloof, dus het heeft denk ik geen enkel succes gehad dat geloof..quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:40 schreef bitterbal het volgende:
nou ja je denkt liever dat er een hel bestaat?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Stel je een wereld voor geleidt door atheïsten en LGBTQI groeperingen. Nee dat word een walhalla hoor.
Nah, religie is er om een ander de schuld en verantwoordelijkheid te geven zoals een god. Jij kon er niets aan doen, God heeft het zo gewild. In een boekje staat dat je dit moet doen, dus zal het wel goed zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:40 schreef bitterbal het volgende:
Dat is het effect iddquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, religie is er om een ander de schuld en verantwoordelijkheid te geven zoals een god. Jij kon er niets aan doen, God heeft het zo gewild. In een boekje staat dat je dit moet doen, dus zal het wel goed zijn.
Vooral niet zelf nadenken of verantwoordelijkheid nemen.
Lijkt mij prima, veel beter dan door ouwe mannen met gristelijke roots.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Stel je een wereld voor geleidt door atheïsten en LGBTQI groeperingen. Nee dat word een walhalla hoor.
Die oorlogen tussen verschillende religies zijn dan weer onder het mom van het aloude 'verdeel en heers', zorg dat elke groep een 'vijand' heeft en de mensen gaan bij hun eigen groep helpen (geld brengen, vechten etc.).quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou ja. oorlogen zijn vaak ontstaan door het geloof, dus het heeft denk ik geen enkel succes gehad dat geloof..
FTFYquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Maximaal 1.30m afstand van het aanrecht.
Ik heb jou best lief hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:44 schreef Pheno het volgende:
Maar ieder geloof heeft we iets als “heb uw naasten lief”, maar die bladzijde zijn ze allemaal vergeten.
Gewoon de weg van de minste weerstand, 'oh alles gaat kut, dat is vast god's wil'.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, religie is er om een ander de schuld en verantwoordelijkheid te geven zoals een god. Jij kon er niets aan doen, God heeft het zo gewild. In een boekje staat dat je dit moet doen, dus zal het wel goed zijn.
Vooral niet zelf nadenken of verantwoordelijkheid nemen.
Trustequote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:42 schreef Zilverberk het volgende:
Ik ga Dr_Flash maar eens nadoen.
Weltrusten
Ik heb die zin "vrouwen hebben maar 1 recht en dat is aanrecht" nooit begrepen.quote:
Lijkt me primaquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Daar missen ze vaak wel de asterisk met: *naasten zijn degenen binnen uw religie, eenieder die een andere religie aanhangt verdient het om te sterven.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:44 schreef Pheno het volgende:
Maar ieder geloof heeft wel iets als “heb uw naasten lief”, maar die bladzijde zijn ze allemaal vergeten.
Ballie wordt écht zo'n vervelende ex-rokerquote:
Geloof is dan ook totaal niet het probleem, maar geloof is iets persoonlijks. Religie is waar het mis gaat.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik bedoel afgezien van alle excessen hebben mensen nou eenmaal een drijfveer nodig. Een ding om na te streven en goed te doen in het leven. Geloof was daar onderdeel van.
In de toekomst zal daar iets anders voor in de plaats komen. Maar belangrijk is te geloven dat ons doel hier op aarde zin heeft en voorspoed brengt. Anders gaat alles naar de kloten (voor de mensheid dan).
Kan best zijn dat bv een Elon Musk en consorten hier iets in gaan betekenen. Een streven om in de ruimte wat op te bouwen..iets.
Leven zonder enig geloof of doel leidt tot leegheid in hoofd en hart.
Nou, dat is anders nogal anders uitgepakt..quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik bedoel afgezien van alle excessen hebben mensen nou eenmaal een drijfveer nodig. Een ding om na te streven en goed te doen in het leven. Geloof was daar onderdeel van.
In de toekomst zal daar iets anders voor in de plaats komen. Maar belangrijk is te geloven dat ons doel hier op aarde zin heeft en voorspoed brengt. Anders gaat alles naar de kloten (voor de mensheid dan).
Kan best zijn dat bv een Elon Musk en consorten hier iets in gaan betekenen. Een streven om in de ruimte wat op te bouwen..iets.
Leven zonder enig geloof of doel leidt tot leegheid in hoofd en hart.
Laat mij mijn eigen doel bepalen, daar heb ik geen boekje uit een lade van een hotelkamer nodig, dank jequote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Leven zonder enig doel leidt tot leegheid in hoofd en hart.
Zo is datquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat mij mijn eigen doel bepalen, daar heb ik geen boekje uit een lade van een hotelkamer nodig, dank je
Dat is ze alquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ballie wordt écht zo'n vervelende ex-roker
Aan"recht"quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb die zin "vrouwen hebben maar 1 recht en dat is aanrecht" nooit begrepen.
Volgens mij is het aanrecht een plicht en geen recht..![]()
![]()
Trustequote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:50 schreef Pheno het volgende:
Maar nu heb ik nog een doel: uitrusten zodat ik morgen weer fit aan de HITT kan. Afvallen ho maar, maar het is de kick van het volhouden
Welterusten!
Ik ga ook zo. Medicatie al ingenomen en ben gewoon moe...quote:
Ja het is ook al weer bijna morgen he.quote:
Truste alvast danquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga ook zo. Medicatie al ingenomen en ben gewoon moe...
Ja die is schnitzels klappen in mofrika.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar is Buda eigenlijk? Weer de hort op?
Religie is shit.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof is dan ook totaal niet het probleem, maar geloof is iets persoonlijks. Religie is waar het mis gaat.
Good for himquote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die is schnitzels klappen in mofrika.
Nee.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Religie is shit.
Maar een doel in de toekomst met een geloof dat we als mensheid iets positiefs opbouwen voor onze kinderen. Dat ons leven wel een Goed doel Dient.
Daar gaat t mi om.
En nu is dat zoek, ook gezien door alle zwevende zielen in de samenleving.
Uitspraken als: ja als de halve wereld overlijdt is dit beter voor de wereld. Nou dan kun je er beter zelf een eind aan maken, begin bij jezelf.
Begrijp je wat ik bedoel?
Not diep at all. Mr Groot Brein.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ok te diep.![]()
Ik ga ook ronken.
Morgen een flinke tocht gepland van 5 uur volgas.
Lekker mijn agressie eruit trappen.
Pff jij snapt het niet...(veel) mensen kunnen niet denken als individu. Daar gaat het momenteel mis.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee.
En religie is verre vh enige wat je een doel kan geven in het leven.
Doei meissiequote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Not diep at all. Mr Groot Brein.
Truste
De mensheid is gewoon een beetje doorgeslagen met 'een doel in de toekomst', basis natuurregel blijft gewoon 'survival of the fittest' (niet die we beste conditie heeft maar wie het beste is aangepast aan de omstandigheden). Waar de mens eigenlijk heel tegennatuurlijk tegenin gaat door de omstandigheden aan te passen ipv zich aan te passen aan de omstandigheden. En nee dat is niet 'goed' of 'slecht', dat is gewoon zoals het is gelopen, vormfoutje van de genetische mutatie.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Religie is shit.
Maar een doel in de toekomst met een geloof dat we als mensheid iets positiefs opbouwen voor onze kinderen. Dat ons leven wel een Goed doel Dient.
Daar gaat t mi om.
En nu is dat zoek, ook gezien door alle zwevende zielen in de samenleving.
Uitspraken als: ja als de halve wereld overlijdt is dit beter voor de wereld. Nou dan kun je er beter zelf een eind aan maken, begin bij jezelf.
Begrijp je wat ik bedoel?
Uhuh. IK snap het nietquote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pff jij snapt het niet...(veel) mensen kunnen niet denken als individu. Daar gaat het momenteel mis.
Dit is niet de CUL SCquote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:14 schreef LTVDK het volgende:
Ja leuk geweest, kunnen we het morgen weer gewoon over eten en zulks hebben hier, trusten
Ja dat is waar. Maar dat is het “technische” deel. Natuurlijk geldt survival of the fittest.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De mensheid is gewoon een beetje doorgeslagen met 'een doel in de toekomst', basis natuurregel blijft gewoon 'survival of the fittest' (niet die we beste conditie heeft maar wie het beste is aangepast aan de omstandigheden). Waar de mens eigenlijk heel tegennatuurlijk tegenin gaat door de omstandigheden aan te passen ipv zich aan te passen aan de omstandigheden. En nee dat is niet 'goed' of 'slecht', dat is gewoon zoals het is gelopen, vormfoutje van de genetische mutatie.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt. Dit is geen sektarische slangenkuil.
Kun je alsjeblieft ophouden interseks toe te voegen aan die radicale sekswappies? Het enige raakvlak dat die hebben met mensen die hun hele identiteit ophangen aan hun seksuele geaardheid, transitie of genderwanen is dat door hun aangeboren afwijking het wat lastig te bepalen is hoe hun seksuele geaardheid precies te noemen/classificieren.quote:
quote:
Terugknagenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 08:25 schreef bitterbal het volgende:
er heeft weer iets aan mij lopen knagen vannacht
"knagen"quote:Op zaterdag 25 juli 2020 08:25 schreef bitterbal het volgende:
Was dezequote:Op zaterdag 25 juli 2020 08:25 schreef bitterbal het volgende:
Wandelenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh, wat staat er vandaag op het programma?
oh klinkt wel vetquote:Op zaterdag 25 juli 2020 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wandelen![]()
Moet nog even een route uitzoeken.
Dit is wat ik gisteren zocht, maar waar ik niet dichtbij kon komen. Althans, niet zonder schrammen en duizend tekenbeten
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Felsennest
Daar is maar weinig van over las ik, dat HQ is ook maar verbluffend kort nodig geweest.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wandelen![]()
Moet nog even een route uitzoeken.
Dit is wat ik gisteren zocht, maar waar ik niet dichtbij kon komen. Althans, niet zonder schrammen en duizend tekenbeten
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Felsennest
Zouden ze erg diep gaan met het stokje?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 08:44 schreef bitterbal het volgende:
k moet straks naar de gemene neusprikkerts
Ik hoopte eigenlijk dat we de details van het neusprikken konden negeren voor nuquote:Op zaterdag 25 juli 2020 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden ze erg diep gaan met het stokje?
Last van muizen?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 08:25 schreef bitterbal het volgende:
k zie niksquote:Op zaterdag 25 juli 2020 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zag er nu zo uit
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op zaterdag 25 juli 2020 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar is maar weinig van over las ik, dat HQ is ook maar verbluffend kort nodig geweest.
Helaas nog nespresso hier, wacht op Juramasjienquote:
Die knagen nietquote:Op zaterdag 25 juli 2020 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk toch da we het meer richting de mug moeten zoeken
Hoe laat moet je? Of kun je de hele dag terecht?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat we de details van het neusprikken konden negeren voor nu
Kwart voor 11.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe laat moet je? Of kun je de hele dag terecht?
Bijzondere plek is dat ja, dreigende bergen eromheen op de een of andere manier.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt
Zo ben ik ook op de Obersalzberg geweest. Berghof niet gevonden maar wel de resten van Hitlers theekoepeltje
Mja, in de struiken liggen wat resten maar ik had geen zin om me daar een weg doorheen te banenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan is het de moeite ook niet waard toch
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je nog in een speciale houding gaan liggen?
Jaquote:Op zaterdag 25 juli 2020 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijzondere plek is dat ja, dreigende bergen eromheen op de een of andere manier.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 08:52 schreef bitterbal het volgende:
maar ik ben een grote bitterbal, ben niet bang
hou nou op over dat stokjequote:Op zaterdag 25 juli 2020 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Dadelijk breekt dat stokje af of zo?
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Dadelijk breekt dat stokje af of zo?
Ik kon me erg goed voorstellen dat Adolfje extra megalomane gedachten kreeg door de omgeving, zoiets.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaOf dat nou komt doordat je weet wat zich daar afspeelde of dat het echt dreigend is, ben ik nog niet uit.
Mijn opa en oma waren er in de jaren zestig, toen nog bewaakt door Amerikaanse soldaten
Zal wel meevallen en bitterballen zijn het gewend om een stokje met vlaggetje diep in zich gestoken te krijgenquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kon me erg goed voorstellen dat Adolfje extra megalomane gedachten kreeg door de omgeving, zoiets.
ja das ook weer zo ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel meevallen en bitterballen zijn het gewend om een stokje met vlaggetje diep in zich gestoken te krijgen
Daarna mag je de rest van de dag ijsjes etenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 08:52 schreef bitterbal het volgende:
maar ik ben een grote bitterbal, ben niet bang
“We gaan u even prikken in uw ragout, mevrouw Bal. Doet geen pijn.”quote:Op zaterdag 25 juli 2020 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel meevallen en bitterballen zijn het gewend om een stokje met vlaggetje diep in zich gestoken te krijgen
Shit nu wil ik dit ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Echt een plek om Die Walküre op maximum volume af te spelen en te bedenken hoe je de wereld kunt veroveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |