quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:43 schreef Zilverberk het volgende:
Duurde best lang, @:modus
Ik was al bezig om te kapen.
Moest even htcssml fixenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:43 schreef Zilverberk het volgende:
Duurde best lang, @:modus
Ik was al bezig om te kapen.
Alsof Modus weet waar ik woon.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]dat kan niet he dan gaat je kopderaf
Tuurlijk, vanzelfsprekend, doe ik ook altijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
k zocht hem net maar kon hem niet vindenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:46 schreef UitStraling het volgende:
Zin om te dansen [ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:46 schreef UitStraling het volgende:
Zin om te dansen [ link | afbeelding ]
Hoi. Alles goed? Nog hardgelopen of gebootcamped?quote:
Redelijk. Voel me de laatste daagjes weer wat somberder. Maar daar komen we wel overheenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi. Alles goed? Nog hardgelopen of gebootcamped?
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk. Voel me de laatste daagjes weer wat somberder. Maar daar komen we wel overheen
Hardlopen niet, al wil ik het zondag weer even doen. Bootcamp wel gehad ja, afgelopen woensdag was weer leuk
Ben bij mijn moeder. Gaat best goed na de operatiequote:
Ik voel me gewoon zo. Geen zin om er over na te denken. Maakt mijn stemming er ook niet beter op...quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Op dat laatste en
op dat eerste. Bepaalde reden, of onverklaarbaar?
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet jij geen christenen verbranden mafklapper?
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben bij mijn moeder. Gaat best goed na de operatie![]()
Met mij gaat het ook best goed
WTF?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt geloof ik weer genoeg gedronken.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
heeft hij toch helemaal niet gezegd Henkquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij moet normaal doen, ouwe klojo.
Nog geen druppel.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt geloof ik weer genoeg gedronken.
Misschien moet je dan eens beginnen.quote:
Ok, primaquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon zo. Geen zin om er over na te denken. Maakt mijn stemming er ook niet beter op...
Goed plan.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goed plan.
Laat me opnaaien door een maagdelijke muntjes verzamelaar uit Deventer zonder relatie. C’mon zeg.
Ik pak een biertje.
Ik geloof dat ik een paar dingen heb gemist hier.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goed plan.
Laat me opnaaien door een maagdelijke muntjes verzamelaar uit Deventer zonder relatie. C’mon zeg.
Ik pak een biertje.
Doe eens niet zo lullig...quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goed plan.
Ik pak een biertje.
Iets met een oproep om op het dorpsplein christenen te verbranden op een kruisquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een paar dingen heb gemist hier.
Oh ik ben ook niet zo van de religekkies, maar verbranden geeft weer zo'n zooi.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iets met een oproep om op het dorpsplein christenen te verbranden op een kruis
Context?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iets met een oproep om op het dorpsplein christenen te verbranden op een kruis
Context was de bespreking van de maandelijkse evenementen op de laatste zondag van de maandquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Context?
En waarom raakt Los daar zo vd leg van? Is die streng christelijk?
Ik reageer heel normaal op een tirade van flash tegen christenen en dat die uitgeroeid moeten worden.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een paar dingen heb gemist hier.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik reageer heel normaal op een tirade van flash tegen christenen en dat die uitgeroeid moeten worden.
En hij kan alleen antwoorden zoals hij doet op post #288 van het vorige topic.
Beetje as, veeg je zo wegquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik ben ook niet zo van de religekkies, maar verbranden geeft weer zo'n zooi.
Normaal?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik reageer heel normaal op een tirade van flash tegen christenen en dat die uitgeroeid moeten worden.
En hij kan alleen antwoorden zoals hij doet op post #288 van het vorige topic.
Mja met een beetje pech heb je van die roetvlekken op de stenen, moet je gelijk ook weer de gemeentewerkers er op af sturen, en je weet in wat voor tempo het dan gaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |