Erg mooi. Ik denk dat het door de indrukwekkende run komt van onze Nederlandse vdVoort.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al topic 11 tov slechts 8 over hele toernooi vorig jaar
PASSIE WIL OM TE WINNENquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Adie straalt gelatenheid uit. Geen vuur.
Daar zijn ongetwijfeld hoop dagjesmensen voor gekomen!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Erg mooi. Ik denk dat het door de indrukwekkende run komt van onze Nederlandse vdVoort.
Inderdaad. Maar het is grotendeels een circlejerk van mij en Stijn geweest over Dimitri.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar zijn ongetwijfeld hoop dagjesmensen voor gekomen!
Ik denk dat het komt omdat FOK! wat minder dart moe is vanwege de Corona-stilte. Daarnaast gaan een hoop leukere evenementen niet door waardoor er meer darts wordt gekeken.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Erg mooi. Ik denk dat het door de indrukwekkende run komt van onze Nederlandse vdVoort.
Misschien.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat FOK! wat minder dart moe is vanwege de Corona-stilte. Daarnaast gaan een hoop leukere evenementen niet door waardoor er meer darts wordt gekeken.
Dat lijkt mij toch sterkquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat FOK! wat minder dart moe is vanwege de Corona-stilte. Daarnaast gaan een hoop leukere evenementen niet door waardoor er meer darts wordt gekeken.
Voor mij wel ja. Ik was het laatste jaar alweer grotendeels afgehaakt wat darts betreft, maar ja, nu is alle sport wel weer even leuk.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat deed ie over het algemeen wel goed, alleen als je je eerste vijf legs niet weet te houden...quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
Als je Van den Bergh wil verslaan moet je wel eens goed gaan gooien op zijn legs, Adriaantje.
Nee.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Had je weer een ban opgelopen in COR?
dan mis je toch de magie van het setsysteemquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:51 schreef Tagliano het volgende:
Ron verwacht geen problemen voor Dimitri bij een 5-10 voorsprong
4-10 zelfs!
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer. Had al beslist kunnen zijn. Benieuwd of Adrian met power uit de pauze komt
Je bedoelt de alles nivellerende kreukelzonekermis die het setsysteem is.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:57 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
dan mis je toch de magie van het setsysteem
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:51 schreef Tagliano het volgende:
Ron verwacht geen problemen voor Dimitri bij een 5-10 voorsprong
4-10 zelfs!
Nee, dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt de alles nivellerende kreukelzonekermis die het setsysteem is.
Ik ookquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:08 schreef Tagliano het volgende:
Ik word zo moe van die verkrachte muziek onder een paar willekeurige beelden
Ron Meulenkampquote:
Ron Meulenkampquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..][quote]Op vrijdag 24 juli 2020 21:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Meulenkamp
Dan ben jij vast de nummer 1 fan van Fast Vinny vd Voortquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:18 schreef Zorro het volgende:
Man man man wat heb ik een teringhekel aan de kutbelg. Steeds een kwartier wachten voor ie gooit als hij denkt een leg te kunnen pakken.
mag toch? Doet Wab Kwass ookquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:18 schreef Zorro het volgende:
Man man man wat heb ik een teringhekel aan de kutbelg. Steeds een kwartier wachten voor ie gooit als hij denkt een leg te kunnen pakken.
Is ie een PIpe-je aan het doen??quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:18 schreef Zorro het volgende:
Ricky Evansquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:19 schreef Papabassie het volgende:
[..]
Dan ben jij vast de nummer 1 fan van Fast Vinny vd Voort
Dat kan dat het jou sterk lijkt.quote:
Was een stukje ironie mijnerzijdsquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat kan dat het jou sterk lijkt.
Maar door het wegvallen van de PL is de overkill van darts van de afgelopen jaren een stuk minder dit jaar. En waar je vorig jaar nog dacht, pfff weer een darttoernooi, ben je nu blij dat je wat kunt blieken. Zeker omdat een hoop andere sportevenementen wegvallen of verplaatst zijn.
Heb jij tapijttegelsquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
als die kutkroket dit nog wint dan eet ik een tapijttegel op hier
Naast Tony Eccles.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:30 schreef El-Stinho het volgende:
Lewis moet na deze partij wel naar een EBI worden afgevoerd. @:zipportal
heb ik ook iets in huis waar jij GEEN jeuk aan hebt?quote:
Lekkere frituursnacksquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb ik ook iets in huis waar jij GEEN jeuk aan hebt?
Pils?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
Zo even een tweede biertje pakken en dan staan we volledig achter de eeuwig sympathieke Glen Durrant.
Altijd Grand Prestige en Karmeliet ouwe reus.quote:
Beide lekkerquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Altijd Grand Prestige en Karmeliet ouwe reus.
Kijk, een liefhebberquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Altijd Grand Prestige en Karmeliet ouwe reus.
thuisbezorgdquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
Nog tien jaar en dan komt Tony Eccles vrij.
Dit even ter info.
Klein meiske verkracht.quote:
Nederlanderquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
Die Vincent van der Voort-propaganda is echt aandoenlijk. Hoe kan je voor zo'n levensmoe arrogant hoopje mens juichen?
Afschieten!quote:
Tony Ecclesquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
Dit even ter info.
Wel ironisch dat zijn bijnaam The Viper is hahahaquote:
Idd ja, maar die Tony kan een prima pijl gooien. Kijk er naar uit hem terug te zien op de tour.quote:
Ja zeg, daar kan dat meisje toch niks aan doen?quote:
Jij bent afquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
Die Vincent van der Voort-propaganda is echt aandoenlijk. Hoe kan je voor zo'n levensmoe arrogant hoopje mens juichen?
Wow...quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
jank niet zo man. Waar is dat nou goed voor?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja zeg, daar kan dat meisje toch niks aan doen?
Ik weet dat je een wandelende goednieuwsshow bent, maar jij kijkt er naar uit om een zedendelinquent weer te zien darten?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Idd ja, maar die Tony kan een prima pijl gooien. Kijk er naar uit hem terug te zien op de tour.
Jelle dart ook nog steedsquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik weet dat je een wandelende goednieuwsshow bent, maar jij kijkt er naar uit om een zedendelinquent weer te zien darten?
[..]
Anders worden de kroketten koudquote:
Hey, hey, hey. Het is geen Hongarije hier waar een mening gevaarlijk kan zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jank niet zo man. Waar is dat nou goed voor?
oh nee hoor ik ga je niet voor je bek slaan of zoquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hey, hey, hey. Het is geen Hongarije hier waar een mening gevaarlijk kan zijn.
Nou ja, wel als hij zijn fout heeft ingezien en zijn straf daarvoor netjes heeft uitgezeten.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik weet dat je een wandelende goednieuwsshow bent, maar jij kijkt er naar uit om een zedendelinquent weer te zien darten?
Zie het als verbazing.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh nee hoor ik ga je niet voor je bek slaan of zoIk kreeg even de indruk dat je mening de wet moest voorstellen of zo. Zal ik verkeerd gezien hebben dan
[..]
Wow dit wist ik niet eensquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
Dit even ter info.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou ja, wel als hij zijn fout heeft ingezien en zijn straf daarvoor netjes heeft uitgezeten.
Ik weet niet waarom maar ik moet hier te hard om lachen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou ja, wel als hij zijn fout heeft ingezien en zijn straf daarvoor netjes heeft uitgezeten.
Waarom in godsnaam?.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:45 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nee dan ben je gewoon af voor de rest van je leven
Haha nee joh, die vent zien we gelukkig nooit meer terug op de tour. Was ook geen enorm interessante speler trouwens😅quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik moet hier te hard om lachen.
Daaromquote:
-1quote:
straks gaat pisvlek nog vragen hoe durrant dit nog om moet draaienquote:
Toch maar eens een zalfje aanschaffenquote:
Is hier Mr Darteritus niet geboren?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Darters uit Drenthe, ze hebben nog net geen syndroom van down.
Is eigenlijk ook niet bijzonder hequote:
In principe kan ik dan morgen heerlijk met een biertje achterover hangen want dan zouden we vier formidabele halve finalisten hebben. Maar de winnaar van Van den Bergh v Durrant zou het dan wel het meest verdienen voor mij.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat nog wel goed komen voor je ouwe reus.
Duzza moet nog even op gang komen. Normaal is het een pendule, een constante.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
Duzza is scorend echt heel ruk man man man
Is die belg gediskwalificeerd dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In principe kan ik dan morgen heerlijk met een biertje achterover hangen want dan zouden we vier formidabele halve finalisten hebben. Maar de winnaar van Van den Bergh v Durrant zou het dan wel het meest verdienen voor mij.
Ik heb Gerrie nog niet zien spelen dit toernooi maar dat was niet heel spectaculair volgens mij?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In principe kan ik dan morgen heerlijk met een biertje achterover hangen want dan zouden we vier formidabele halve finalisten hebben. Maar de winnaar van Van den Bergh v Durrant zou het dan wel het meest verdienen voor mij.
Nwuh, zijn pijlen zitten ook losser in het bord dan normaal volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb Gerrie nog niet zien spelen dit toernooi maar dat was niet heel spectaculair volgens mij?
F1 is geen sport.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
dit gaat bij Aston Martin Red Bull wel iets vlotter normaal gesproken.
hoort erbij hequote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:22 schreef GwaiLow het volgende:
Die Kirk is ook wel aardig wat aangekomen de afgelopen tijd volgens mij.
Dan schaken ook niet en balletdansen ook niet en paardenspringen ook niet en tennis eigenlijk ook nietquote:
Morgen een rondje wandelen en warmdraaien. Ik weet niet of ik het overleef als Van den Bergh morgen verliest.quote:
Morgen in de Courant wel een boerenbash.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met de hooivorken naar de huizen van underkoffer agenten.
Je kunt best proberen iets intelligenter te klinken. Ik ken je langer dan vandaag.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt best proberen iets intelligenter te klinken. Ik ken je langer dan vandaag.
@heywooduquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)jonge-turnsters.html
@:Zipportal
Moet je voor de gein eens letten op wat hij met zijn tong doetquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als Durrant gooit word ik zen, als Vinnie weer begint word ik onrustig. Komt doordat gewiebel met gooien. Snap niet dat hij de pijlen überhaupt kan mikken.
Ja maar, ja maar, niet iedereen mikt.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als Durrant gooit word ik zen, als Vinnie weer begint word ik onrustig. Komt doordat gewiebel met gooien. Snap niet dat hij de pijlen überhaupt kan mikken.
Nee, dat doe ik al.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens letten op wat hij met zijn tong doet
En straks moet hij weer naar een ander zaaltje, begint hij weer te klagen over de warmte.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe erg ik VDV ook niet moet, ik begin er nu wel beetje respect voor te krijgen
Zelfs Vincent wordt Marcel wel eens zatquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Het zweet druipt nu al bij hem van z'n kop af. Viesdik.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En straks moet hij weer naar een ander zaaltje, begint hij weer te klagen over de warmte.
VETTE BIG.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij iets van belang gaat winnen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En straks moet hij weer naar een ander zaaltje, begint hij weer te klagen over de warmte.
VETTE BIG.
één legje in een hele sessie. Valt wel mee toch?quote:
Prime Lewis was ook viesdikquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het zweet druipt nu al bij hem van z'n kop af. Viesdik.
Het is nu anders zegt hij.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het zweet druipt nu al bij hem van z'n kop af. Viesdik.
Ik wel tegen MvGquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die gooide niet veel beter op de dubbels...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |