Ik ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah ok, vandaag was wederom niet nutteloos, ik heb wat geleerd
online status staat bij mij sowieso uit, en ik heb wel een plaatje, maar das geen foto van mijn harses, dat rondje is te kleinquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Je kunt in Whatsapp bij je privacy instellen, wie jouw profielfoto, status en laatst online mag zien.....dat kan voor niemand, iedereen of alleen voor diegene die in jouw telefoonlijst staan.....
Ah fuck, ik bedoel melding. Jij zegt dat je een melding krijgt als je geblokkeerd bent?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan kun je toch geen berichtjes meer sturen? lijkt me logisch?
quote:Als je geblockt bent krijg je daar een melding van en kun je niks meer sturen.
Ik voel een connectie; daten?quote:
Laat er geen gras over groeien hahahaquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik voel een connectie; daten?![]()
Ik snapte hem welquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:14 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ah fuck, ik bedoel melding. Jij zegt dat je een melding krijgt als je geblokkeerd bent?
[..]
Losse flodders jongeh!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:15 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Laat er geen gras over groeien hahaha
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, datum plaats en tijd mogen in mijn DM
Je hebt er zin in vandaagquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik voel een connectie; daten?![]()
Je bent ouder dan 60?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Losse flodders jongeh!
ik kan zomaar 2 keer haar leeftijd zijn![]()
Sleepnettechniekquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:17 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
[..]
Je hebt er zin in vandaag![]()
not yet, not yet.quote:
Ik weet nu dat zij 30/32 is. Failed attempt zeg ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:19 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
goede techniek om achter iemands leeftijd te komen op Fok!
Haha idd, die van jou kan nog steeds ergens tussen de 40 en 60 liggen...quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik weet nu dat zij 30/32 is. Failed attempt zeg ik
Hmm.. naja, daar heb ik geen problemen meequote:
Dat is correct, en tevens juistquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:22 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Haha idd, die van jou kan nog steeds ergens tussen de 40 en 60 liggen...
En hoe oud ben jij 😬quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm.. naja, daar heb ik geen problemen mee
Dat vraag je toch niet aan een heer?quote:
Maar je kunt niet altijd zeker weten of je geblokkeerd bent als diegene zijn profielfoto met iedereen deelt, dat bedoelde ik uit te leggenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
online status staat bij mij sowieso uit, en ik heb wel een plaatje, maar das geen foto van mijn harses, dat rondje is te kleindan kijken ze maar effe op mijn profiel daar staan 8 prachtige foto's op
Hoi?quote:
Een peuter te oud jongeh!quote:
Gewoon eenmalig doen. Levert dat niks op is het ook mooi geweest, verder kijken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:08 schreef Frank_Underwood het volgende:
Hele leuk vrouw gematched op Tinder. Ze was enthousiast om af te spreken. Inmiddels tel.nr en wat gechat. Helaas is de chat vastgelopen. Geen antwoord meer gehad na het vragen naar haar availability.
Inmiddels een paar dagen verder en ik denk eraan om een tweede berichtje te sturen maar ik vraag mij af of mijn zelfrespect dan niet in het geding komt.
Wat denken jullie?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alles wat in mijn foon staat heb ik irl gemeet; en als ik langer dan een paar weken niks hoor, mik ik je er weer uit. als je mijn nummer verwijdert van je foon en ik je plaatje niet meer zie ga je er uiteraard ook uit, ik ben geen nummertjes aan het sparen; het heeft nut, or you're gone. Zelfde als met dames die ik in mijn foon gooi en waar een date maar niet van de grond komt, dan mag je weer terug de app in
[..]
Mjah, de mannenkant is iets anders dan de vrouwenkant.. zeker de leukerdjes krijgen tientallen, soms honderden likes per dag, en het is niet te doen om ze allemaal aan de praat te houden natuurlijk.. Ik probeer het zelf liefst te beperken tot 2 app chats tegelijk, maar zolang je in de app zit, ben je wmb gewoon nog een etalage kijkerd.. Wordt het interessanter dan mag je wel in mijn foon, das mijn VIP-room, maar dan moet er wel een date in het vooruitzicht zijn, of heel intensief chatcontact, ik gooi niet alles en iedereen zomaar in mijn foon. Als ik een Tamagotchi-status krijg krijg je 2 keer een hintje, derde keer sta je gewoon weer buiten. Geen tijd, betekent gewoon geen interesse, weg damit, zonde van mijn tijd ookIk heb er momenteel zoëentje in mijn chat op Tinder die bezig is om me een Tamagotchi-staus aan te meten, die heb ik vanmorgen een berichtje gestuurd.. heeft ze morgenochtend niks (bruikbaars) getypt; dan is ze gewoon weg.
Mijn wake uppie is gewoon "Druk?" of "ben je me alweer vergeten?" weet ik het.. verzin iets, grappig werkt meestal wel, maar soms ben ik gewoon een lomperd.. en als je binnen 24 uur online bent geweest en ik krijg niks terug, ben je wederom klaar. Doe ik echt 0,0 moeite meer voor; unmatch en veel plezier
![]()
Heb al een paar keer gehad dat ik er eentje goed de waarheid vertelde over dr chatgedrag, en dan werden ze ineens wakker, soms werkt het als je effe 500 woorden diepgang neergooit, dan is het ineens game on, soms ook niet, dan krijg je een slotje voor je neus.. ook goed, beetje kansloos, maar kans- en respectloos is helemaal 'in' op online dating, je krijgt vanzelf eelt op je ziel, want ze gaan erop trappen, gegarandeerd, wees voorbereid. Als je daar niet tegen kunt, kun je er beter ook niet aan beginnen.
Mah, believe I know.. ik ben niet achterlijk, ook al denkt het vrouwvolk dat soms.. staat zelfs in mijn profielquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar je kunt niet altijd zeker weten of je geblokkeerd bent als diegene zijn profielfoto met iedereen deelt, dat bedoelde ik uit te leggen
Oh en als je op een profielfoto klikt wordt ie groter en dus de foto duidelijker
Okee danquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mah, believe I know.. ik ben niet achterlijk, ook al denkt het vrouwvolk dat soms.. staat zelfs in mijn profiel![]()
En dat van die profielfoto wist ik al een tijdje natuurlijk, da's een standaard klikje bij een newbie in mijn foon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |