abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194505295
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:13 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Gewoon weer wakker maken, je bent afgezakt in de chatlist.
Ja, als je te lang wacht denkt ze zo “Frank wtf is Frank”. Dat heb ik wel is als iemand na een te lange periode weer appt (die ik niet ontmoet heb natuurlijk)
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194505327
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:13 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Gewoon weer wakker maken, je bent afgezakt in de chatlist.
Dat dat gebeurt joh. Bij mij krijgt iedereen altijd antwoord 🤣

Idee om wakker te maken? Ik voel me nog wat ongemakkelijk met de chat. Diegene achter de chat nog niet gezien en kan moeilijk de emotie en al peilen.
pi_194505349
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:17 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja, als je te lang wacht denkt ze zo “Frank wtf is Frank”. Dat heb ik wel is als iemand na een te lange periode weer appt (die ik niet ontmoet heb natuurlijk)
Serieus? Ik vind juist om een 2e keer te appen terwijl er nog geen antwoord is gegeven juist wat opdringerig en desperate overkomen. Of zie ik het verkeerd?
pi_194505395
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:20 schreef Frank_Underwood het volgende:

[..]

Serieus? Ik vind juist om een 2e keer te appen terwijl er nog geen antwoord is gegeven juist wat opdringerig en desperate overkomen. Of zie ik het verkeerd?
Nou 1 extra appje kan geen kwaad na een paar dagen, vind ik. Daarna moet je het wel laten voor wat het is inderdaad.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194505433
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:23 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Nou 1 extra appje kan geen kwaad na een paar dagen, vind ik. Daarna moet je het wel laten voor wat het is inderdaad.
Zeker. Maar ik ben nog in dubio wat voor appje handig kan zijn. Lullig om mij mijzelf weer te quoten😅
pi_194505450
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:25 schreef Frank_Underwood het volgende:

[..]

Zeker. Maar ik ben nog in dubio wat voor appje handig kan zijn. Lullig om mij mijzelf weer te quoten😅
Ik wil nog weleens een plaatje/gif van krekels sturen haha, dan is de hint meestal wel duidelijk. Tot nu toe geen vervelende reacties op gehad :D
pi_194505470
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:25 schreef Frank_Underwood het volgende:

[..]

Misschien gewoon iets van “ donderdagavond zin in een drankje bij café x? Ze hebben heerlijke cocktails daar” gepersonaliseerd naar wat je al van haar te weten bent gekomen natuurlijk.
pi_194505474
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:26 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ik wil nog weleens een plaatje/gif van krekels sturen haha, dan is de hint meestal wel duidelijk. Tot nu toe geen vervelende reacties op gehad :D
Stuur die gif eens. Ben benieuwd welke je bedoelt.

Ja maar mannen zijn minder complex😜
pi_194505482
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:27 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Misschien gewoon iets van “ donderdagavond zin in een drankje bij café x? Ze hebben heerlijke cocktails daar” gepersonaliseerd naar wat je al van haar te weten bent gekomen natuurlijk.
Goeie. Drankje in de horeca is denk ik lastig gezien Corona😪
pi_194505486
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:26 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Die vind ik wel echt humor, zou ik wel kunnen waarderen 😂.
pi_194505500
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:28 schreef Frank_Underwood het volgende:

[..]

Goeie. Drankje is denk ik lastig gezien Corona..
Je mag toch gewoon 1 op 1 op een terras zitten??
pi_194505504
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:29 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Je mag toch gewoon 1 op 1 op een terras zitten??
Geen idee. Ik vermijd het sinds dat gezeur over 1.5m, mondkapjes en gereserveer. Haalt de hele spontaniteit ervan af.
pi_194505544
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:27 schreef Frank_Underwood het volgende:

[..]

Stuur die gif eens. Ben benieuwd welke je bedoelt.

Ja maar mannen zijn minder complex😜
Je hebt haar op WhatsApp? Klik op "gif", zoek op "crickets" en het eerste plaatje is als het goed is een krekel waarboven "Chirp" verschijnt.
pi_194505592
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:29 schreef Frank_Underwood het volgende:

[..]

Geen idee. Ik vermijd het sinds dat gezeur over 1.5m, mondkapjes en gereserveer. Haalt de hele spontaniteit ervan af.
Onzin, je kunt gewoon nog drankjes doen, op terras zitten, wat dan ook. Die anderhalve meter is alleen tussen de groepjes, niet tussen jou en je date. Reserveren is niet iets nieuws volgens mij en dat is ook, nog, niet verplicht. Waarschijnlijk moet je nu wel even je naam en telefoonnummer achterlaten, maar that's it! Mondkapjes op terras heb ik ook nog nergens gezien.
pi_194505748
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Goede hoop, fingers crossed :7
[..]

Meer Ijdele hoop. ~O>
Het is wat.......
pi_194505808
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:29 schreef Frank_Underwood het volgende:

[..]

Andere dates zijn ook mogelijk toch, strand/bos/stadswandeling (met of zonder picknick) bijvoorbeeld? Ergens een ijsje halen en op een bankje/op de stoep opeten ;)
pi_194505894
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:47 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Andere dates zijn ook mogelijk toch, strand/bos/stadswandeling (met of zonder picknick) bijvoorbeeld? Ergens een ijsje halen en op een bankje/op de stoep opeten ;)
Dit lijken me persoonlijk ook de beste dates. Ergens wat eten kan toch nadelig uitpakken. Constant in de ander staren of zo. :P
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 15:53:46 #243
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194505950
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:17 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Alles wat in mijn foon staat heb ik irl gemeet; en als ik langer dan een paar weken niks hoor, mik ik je er weer uit. als je mijn nummer verwijdert van je foon en ik je plaatje niet meer zie ga je er uiteraard ook uit, ik ben geen nummertjes aan het sparen; het heeft nut, or you're gone. Zelfde als met dames die ik in mijn foon gooi en waar een date maar niet van de grond komt, dan mag je weer terug de app in :W

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:18 schreef Frank_Underwood het volgende:

[..]

Dat dat gebeurt joh. Bij mij krijgt iedereen altijd antwoord 🤣

Idee om wakker te maken? Ik voel me nog wat ongemakkelijk met de chat. Diegene achter de chat nog niet gezien en kan moeilijk de emotie en al peilen.
Mjah, de mannenkant is iets anders dan de vrouwenkant.. zeker de leukerdjes krijgen tientallen, soms honderden likes per dag, en het is niet te doen om ze allemaal aan de praat te houden natuurlijk.. Ik probeer het zelf liefst te beperken tot 2 app chats tegelijk, maar zolang je in de app zit, ben je wmb gewoon nog een etalage kijkerd.. Wordt het interessanter dan mag je wel in mijn foon, das mijn VIP-room, maar dan moet er wel een date in het vooruitzicht zijn, of heel intensief chatcontact, ik gooi niet alles en iedereen zomaar in mijn foon. Als ik een Tamagotchi-status krijg krijg je 2 keer een hintje, derde keer sta je gewoon weer buiten. Geen tijd, betekent gewoon geen interesse, weg damit, zonde van mijn tijd ook ^O^ Ik heb er momenteel zoëentje in mijn chat op Tinder die bezig is om me een Tamagotchi-staus aan te meten, die heb ik vanmorgen een berichtje gestuurd.. heeft ze morgenochtend niks (bruikbaars) getypt; dan is ze gewoon weg.

Mijn wake uppie is gewoon "Druk?" of "ben je me alweer vergeten?" weet ik het.. verzin iets :P, grappig werkt meestal wel, maar soms ben ik gewoon een lomperd.. en als je binnen 24 uur online bent geweest en ik krijg niks terug, ben je wederom klaar. Doe ik echt 0,0 moeite meer voor; unmatch en veel plezier :W

Heb al een paar keer gehad dat ik er eentje goed de waarheid vertelde over dr chatgedrag, en dan werden ze ineens wakker, soms werkt het als je effe 500 woorden diepgang neergooit, dan is het ineens game on, soms ook niet, dan krijg je een slotje voor je neus.. ook goed, beetje kansloos, maar kans- en respectloos is helemaal 'in' op online dating, je krijgt vanzelf eelt op je ziel, want ze gaan erop trappen, gegarandeerd, wees voorbereid. Als je daar niet tegen kunt, kun je er beter ook niet aan beginnen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194505956
Ik heb onlangs met een date gewoon een fles rose gehaald en opgedronken in het park. Was leuk en ongedwongen.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 15:56:31 #245
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194505994
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:45 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Meer Ijdele hoop. ~O>
Goeie vis-aktie :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 15:57:56 #246
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194506024
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:54 schreef Avianflu het volgende:
Ik heb onlangs met een date gewoon een fles rose gehaald en opgedronken in het park. Was leuk en ongedwongen.
Ikke pizza, en toen de hele nacht in de auto zitten chatten tot dik in de ochtend, niks geworden, maar wel superleuke date *)
  Moderator dinsdag 11 augustus 2020 @ 15:58:34 #247
441859 crew  Lenny77
pi_194506035
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:16 schreef Frank_Underwood het volgende:

[..]

Wat zal ik zeggen?

Ik vind chat best ongemakkelijk. Beetje door de quarantine verleid geraakt om ook te Tinderen. Misschien goed om te weten dat ik nieuw ben op Tinder😚
Hey! Hoe hou jij het vol met deze hitte? Kom anders gezellig mee een ijsje eten nu (vul dag in)!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 16:00:11 #248
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194506063
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Hey! Hoe hou jij het vol met deze hitte? Kom anders gezellig mee een ijsje eten nu (vul dag in)!
"Trek in een ijscoupe? Ik trakteer ^O^"
pi_194506096
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Alles wat in mijn foon staat heb ik irl gemeet; en als ik langer dan een paar weken niks hoor, mik ik je er weer uit. als je mijn nummer verwijdert van je foon en ik je plaatje niet meer zie ga je er uiteraard ook uit,
Toch lullig als je tijdelijk even geen profielfoto op whatsapp hebt. :+
  Moderator dinsdag 11 augustus 2020 @ 16:01:49 #250
441859 crew  Lenny77
pi_194506097
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:00 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

"Trek in een ijscoupe? Ik trakteer ^O^"
Kijk, die is nog beter!!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties