Ja, als je te lang wacht denkt ze zo “Frank wtf is Frank”. Dat heb ik wel is als iemand na een te lange periode weer appt (die ik niet ontmoet heb natuurlijk)quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gewoon weer wakker maken, je bent afgezakt in de chatlist.
Dat dat gebeurt joh. Bij mij krijgt iedereen altijd antwoord 🤣quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gewoon weer wakker maken, je bent afgezakt in de chatlist.
Serieus? Ik vind juist om een 2e keer te appen terwijl er nog geen antwoord is gegeven juist wat opdringerig en desperate overkomen. Of zie ik het verkeerd?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:17 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja, als je te lang wacht denkt ze zo “Frank wtf is Frank”. Dat heb ik wel is als iemand na een te lange periode weer appt (die ik niet ontmoet heb natuurlijk)
Nou 1 extra appje kan geen kwaad na een paar dagen, vind ik. Daarna moet je het wel laten voor wat het is inderdaad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:20 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind juist om een 2e keer te appen terwijl er nog geen antwoord is gegeven juist wat opdringerig en desperate overkomen. Of zie ik het verkeerd?
Zeker. Maar ik ben nog in dubio wat voor appje handig kan zijn. Lullig om mij mijzelf weer te quoten😅quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:23 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Nou 1 extra appje kan geen kwaad na een paar dagen, vind ik. Daarna moet je het wel laten voor wat het is inderdaad.
Ik wil nog weleens een plaatje/gif van krekels sturen haha, dan is de hint meestal wel duidelijk. Tot nu toe geen vervelende reacties op gehadquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:25 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik ben nog in dubio wat voor appje handig kan zijn. Lullig om mij mijzelf weer te quoten😅
Misschien gewoon iets van “ donderdagavond zin in een drankje bij café x? Ze hebben heerlijke cocktails daar” gepersonaliseerd naar wat je al van haar te weten bent gekomen natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:25 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik ben nog in dubio wat voor appje handig kan zijn. Lullig om mij mijzelf weer te quoten😅
Stuur die gif eens. Ben benieuwd welke je bedoelt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:26 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik wil nog weleens een plaatje/gif van krekels sturen haha, dan is de hint meestal wel duidelijk. Tot nu toe geen vervelende reacties op gehad
Goeie. Drankje in de horeca is denk ik lastig gezien Corona😪quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:27 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Misschien gewoon iets van “ donderdagavond zin in een drankje bij café x? Ze hebben heerlijke cocktails daar” gepersonaliseerd naar wat je al van haar te weten bent gekomen natuurlijk.
Die vind ik wel echt humor, zou ik wel kunnen waarderen 😂.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:26 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik wil nog weleens een plaatje/gif van krekels sturen haha, dan is de hint meestal wel duidelijk. Tot nu toe geen vervelende reacties op gehad
Je mag toch gewoon 1 op 1 op een terras zitten??quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:28 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Goeie. Drankje is denk ik lastig gezien Corona..
Geen idee. Ik vermijd het sinds dat gezeur over 1.5m, mondkapjes en gereserveer. Haalt de hele spontaniteit ervan af.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:29 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Je mag toch gewoon 1 op 1 op een terras zitten??
Je hebt haar op WhatsApp? Klik op "gif", zoek op "crickets" en het eerste plaatje is als het goed is een krekel waarboven "Chirp" verschijnt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:27 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Stuur die gif eens. Ben benieuwd welke je bedoelt.
Ja maar mannen zijn minder complex😜
Onzin, je kunt gewoon nog drankjes doen, op terras zitten, wat dan ook. Die anderhalve meter is alleen tussen de groepjes, niet tussen jou en je date. Reserveren is niet iets nieuws volgens mij en dat is ook, nog, niet verplicht. Waarschijnlijk moet je nu wel even je naam en telefoonnummer achterlaten, maar that's it! Mondkapjes op terras heb ik ook nog nergens gezien.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:29 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vermijd het sinds dat gezeur over 1.5m, mondkapjes en gereserveer. Haalt de hele spontaniteit ervan af.
Meer Ijdele hoop.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goede hoop, fingers crossed
[..]
Andere dates zijn ook mogelijk toch, strand/bos/stadswandeling (met of zonder picknick) bijvoorbeeld? Ergens een ijsje halen en op een bankje/op de stoep opetenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:29 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vermijd het sinds dat gezeur over 1.5m, mondkapjes en gereserveer. Haalt de hele spontaniteit ervan af.
Dit lijken me persoonlijk ook de beste dates. Ergens wat eten kan toch nadelig uitpakken. Constant in de ander staren of zo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:47 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Andere dates zijn ook mogelijk toch, strand/bos/stadswandeling (met of zonder picknick) bijvoorbeeld? Ergens een ijsje halen en op een bankje/op de stoep opeten
Alles wat in mijn foon staat heb ik irl gemeet; en als ik langer dan een paar weken niks hoor, mik ik je er weer uit. als je mijn nummer verwijdert van je foon en ik je plaatje niet meer zie ga je er uiteraard ook uit, ik ben geen nummertjes aan het sparen; het heeft nut, or you're gone. Zelfde als met dames die ik in mijn foon gooi en waar een date maar niet van de grond komt, dan mag je weer terug de app inquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:17 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja, als je te lang wacht denkt ze zo “Frank wtf is Frank”. Dat heb ik wel is als iemand na een te lange periode weer appt (die ik niet ontmoet heb natuurlijk)
Mjah, de mannenkant is iets anders dan de vrouwenkant.. zeker de leukerdjes krijgen tientallen, soms honderden likes per dag, en het is niet te doen om ze allemaal aan de praat te houden natuurlijk.. Ik probeer het zelf liefst te beperken tot 2 app chats tegelijk, maar zolang je in de app zit, ben je wmb gewoon nog een etalage kijkerd.. Wordt het interessanter dan mag je wel in mijn foon, das mijn VIP-room, maar dan moet er wel een date in het vooruitzicht zijn, of heel intensief chatcontact, ik gooi niet alles en iedereen zomaar in mijn foon. Als ik een Tamagotchi-status krijg krijg je 2 keer een hintje, derde keer sta je gewoon weer buiten. Geen tijd, betekent gewoon geen interesse, weg damit, zonde van mijn tijd ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:18 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Dat dat gebeurt joh. Bij mij krijgt iedereen altijd antwoord 🤣
Idee om wakker te maken? Ik voel me nog wat ongemakkelijk met de chat. Diegene achter de chat nog niet gezien en kan moeilijk de emotie en al peilen.
Goeie vis-aktiequote:
Ikke pizza, en toen de hele nacht in de auto zitten chatten tot dik in de ochtend, niks geworden, maar wel superleuke datequote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:54 schreef Avianflu het volgende:
Ik heb onlangs met een date gewoon een fles rose gehaald en opgedronken in het park. Was leuk en ongedwongen.
Hey! Hoe hou jij het vol met deze hitte? Kom anders gezellig mee een ijsje eten nu (vul dag in)!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:16 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen?
Ik vind chat best ongemakkelijk. Beetje door de quarantine verleid geraakt om ook te Tinderen. Misschien goed om te weten dat ik nieuw ben op Tinder😚
"Trek in een ijscoupe? Ik trakteerquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hey! Hoe hou jij het vol met deze hitte? Kom anders gezellig mee een ijsje eten nu (vul dag in)!
Toch lullig als je tijdelijk even geen profielfoto op whatsapp hebt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alles wat in mijn foon staat heb ik irl gemeet; en als ik langer dan een paar weken niks hoor, mik ik je er weer uit. als je mijn nummer verwijdert van je foon en ik je plaatje niet meer zie ga je er uiteraard ook uit,
Kijk, die is nog beter!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
"Trek in een ijscoupe? Ik trakteer"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |