Omdat ie er geen kut van kan en slechts in een minimaal aantal wedstrijden iets goeds doet waardoor iedereen weer hoop krijgt dat ie erg goed kan voetballen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch. Post #184
Maar hoe kan dat dan?
Lammers kan ook wel een kapper gebruiken..alles millimeteren en hij ziet er stuk dodelijker uit in de 16quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2020 23:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die kan er niks van. Zie je meteen.
Schone en Veltman..quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:01 schreef RipCity het volgende:
PSV zou eerder meewerken, mocht er in het geval van Zoet een mooie club komen die zijn nog een jaar doorlopende contract wil afkopen. Vanwege zijn verdiensten voor de club. De club verkocht Robbin Ruiter deze transferzomer al aan Willem II.
Dat lees je altijd bij psv waarna ze voor luttele miljoentjes weggaan. Bij Ajax hetzelfde maar dan gewoon voor de real value.
Denk dat ze miljoenen hebben geboden op het Koreaanse monsterquote:Op zondag 9 augustus 2020 23:59 schreef Tarado het volgende:
[..]en er is dus geen geld voor aankopen
Die spelen alleen goed in uitwedstrijden en die heeft Ajax nauwelijks..quote:
Mo, Malen, Dumfries, Madueke en dat was het wel zo’n beetje. Het is te hopen dat er een spits is die wat doelpunten kan maken. En een leuke middenvelder en back huren.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:53 schreef Longcat. het volgende:
PSV heeft wel veel diepte, alleen weinig kwaliteit
?quote:Op zondag 9 augustus 2020 23:59 schreef Tarado het volgende:
[..]en er is dus geen geld voor aankopen
Tezequote:Op maandag 10 augustus 2020 02:59 schreef Lyrebird het volgende:
Toch wel aardig, die oefenpotjes. Wat me opviel.
Samba Sam - komt er wel. Het ziet er soms wat sloom uit, maar hij is een ballerina in de 16 die zn lichaam volledig onder controle heeft en weet waar iedereen staat voordat hij schiet. Ik ben een fan.
Madueke - pure klasse. Snel en explosief.
Doan - mist explosiviteit, doorzettingsvermogen, gif. Te vrijblijvend.
Ledzema - af en toe een leep balletje, steekpassje, maar ook onbesuisd.
Boskagli - viel mij positief op door het snel brengen van diepte.
Gutti - kan nog steeds niet overtuigen. Te slap. Timing is off.
Met een bepaald budget om 3 noodzakelijke posities te versterken en het aantal keepers dat je al hebt, kan ik me een huur voorstellen. Al ben ik verder sowieso geen fan van het huren van spelers, gezien het alleen een oplossing biedt voor korte termijn.quote:Op maandag 10 augustus 2020 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
er worden spelers gehuurd om het niveau omhoog te krijgen, normaliter zou je die toch kopen?
Ja die Rikkleinentink ofzo iets ,wat een kneusje is datquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:22 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Hebben ze je twitter op forum2go gevonden maat?![]()
Hij was vast onder de indruk.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja die Rikkleinentink ofzo iets ,wat een kneusje is dat![]()
Ging helemaal los op Ihattaren na een mindere oefenwedstrijd ..dacht spreek hem effe aan via twitter omdat ik op dat vriendjes politiek forum een ban heb.
Jammer dat je hier nooit geband wordtquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja die Rikkleinentink ofzo iets ,wat een kneusje is dat![]()
Ging helemaal los op Ihattaren na een mindere oefenwedstrijd ..dacht spreek hem effe aan via twitter omdat ik op dat vriendjes politiek forum een ban heb.
Zou niet weten waaromquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:35 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Jammer dat je hier nooit geband wordt
Wie de fuck is van Hecke? Maar inderdaad, met Viersteker achterin gaan we geen kampioen worden. Leuk dat volgaSSfuSSball maar je hebt toch ook een verdediging nodig lijkt me.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 08:19 schreef nickhguitar het volgende:
van Hecke voor 2 miljoen naar Brighton en meteen weer verhuurd aan Utrecht. Was misschien ook wel een leuke optie voor PSV geweest aangezien we nog net geen amateurs achterin hebben staan..
Schmidt is fan van Boscagli volgens mij ,zie hem elke training met hem ouwehoeren en doet het voetballend ook gewoon goed.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:35 schreef tompsv18 het volgende:
Unnerstall
Dumfries - Teze - Boscagli - Mauro
Madueke - Rosario - Thomas- Gakpo
Lammers - Malen
Hier ga je geen kampioen mee worden maar daar zeg ik niks nieuws mee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:35 schreef tompsv18 het volgende:
Unnerstall
Dumfries - Teze - Boscagli - Mauro
Madueke - Rosario - Thomas- Gakpo
Lammers - Malen
Moeten nog 3 spelers bij die het elftal sterker maken .. anders wordt het niks nee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hier ga je geen kampioen mee worden maar daar zeg ik niks nieuws mee.
Fox Sports 1quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:26 schreef nickhguitar het volgende:
Is de wedstrijd dadelijk nog ergens te zien?
Gewoon juichen bij een doelpuntquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:28 schreef Bos81 het volgende:
Nou in het stadion, ben benieuwd naar deze aparte belevenis
De 2e plaats lijkt me, zelfs als er nog spelers aangetrokken worden, een hele mooie prestatie voor PSV. Kampioen worden lijkt me een utopie als je ziet met welk spelersmateriaal en transferbudget Ajax op dit moment werkt. Zelfs hun reserves zouden bij PSV gewoon in de basis staan en er is misschien een enkele PSV'er die bij Ajax in de basis zou staan. Er moet gebouwd worden aan een elftal en wie weet dat het dan over twee à drie jaar zou lukken. Dat Ajax de komende jaren zo dominant wordt in Nederland als Bayern en Juventus dat in Duitsland en Italië zijn zou me ook niks verbazen, maar er gaat een moment komen waarop PSV weer kampioen wordt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hier ga je geen kampioen mee worden maar daar zeg ik niks nieuws mee.
Als het zo doorgaat zoals nu, is dat niet eens haalbaar, maar we zijn nog in de oefenfase, dit zegt nog lang niet allesquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:09 schreef Kikkerkaas het volgende:
Wat gaat het dit seizoen worden? Plek 4,5 of 6?
Lijkt op een oude turkse man met dat kapselquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:15 schreef RipCity het volgende:
Ik dacht dat Hendrix naar de haararchitect in Turkije was?! Nog steeds net zo kaal!
Misschien ging t om z’n schaamhaar ofzo. Heeft ie er een snor van laten maken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lijkt op een oude turkse man met dat kapsel
Volgens mij kost het wat tijd ,moet opnieuw aangroeienquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Misschien ging t om z’n schaamhaar ofzo. Heeft ie er een snor van laten maken.
Rosario speelt wel aardig de laatste. 3 wedstrijdenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:17 schreef TehRocks het volgende:
Eigenlijk is het dieptriest dat Jorrit en Pablo nog steeds spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |