quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Status 24-07
Ziekenhuisopnames 11.904 (22,6% van positief getest), toename: -1
Overleden 6.139 (11,7% van positief getest), toename: 0
Waarom?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die nemen binnen nu en 2 weken toe he.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:29 schreef Karzai het volgende:
recept van de speklapjes
https://www.culinea.nl/re(...)eklapjes-met-paksoi/
je hebt er nog meer hoorquote:
Waaruit blijkt dat volgens jou?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom?
Denk dat het virus afzwakt.
Oké Donald.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom?
Denk dat het virus afzwakt.
is ze viesdik?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:31 schreef bitterbal het volgende:
De zus van stiefmonster was vroeger zon mystery shopper voor de mac. Was k altijd beetje jaloers dat ze zo vaak bij de mac eten :p
stonden er palen omheen?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:36 schreef Bos81 het volgende:
Weekend
En vandaag voor het eerst in een bepaalde wijk geweest..
hoerenbuurt bezocht?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:36 schreef Bos81 het volgende:
Weekend
En vandaag voor het eerst in een bepaalde wijk geweest..
Je wordt een dagje ouder hequote:
Meer besmettingen en minder doden/opnames IC.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat volgens jou?
kan volgende week nog komen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meer besmettingen en minder doden/opnames IC.
quote:
Nee hoor, gewoon een normale wijk. Maar ik had er nog nooit eerder hoeven te bezorgen..quote:
Gefeliciteerd,want volgens dhr Zuckerberg ben jij jarig vandaag .quote:
ik wist toch niet dat je daar vaker kwamquote:
hoe weet hij dat nou weerquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd,want volgens dhr Zuckerberg ben jij jarig vandaag .
tja de zwakkeren heeft het virus al opgeruimdquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meer besmettingen en minder doden/opnames IC.
In EHV is de rosse buurt geminimaliseerd tot 1 plein. Die buurt op zich mag ik regelmatig bezorgen, alleen dat plein heb ik nog nooit post voor gehad..quote:
Maar wordt er niet ook veel meer getest nu de laatste weken? Dan is dit toch redelijk voorspelbaar?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Status 24-07
Positief getest 52.595, toename: 191
Ziekenhuisopnames 11.904 (22,6% van positief getest), toename: -1
IC-opnames 2.934 (5,6% van positief getest)
Overleden 6.139 (11,7% van positief getest), toename: 0
ah op die manierquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In EHV is de rosse buurt geminimaliseerd tot 1 plein. Die buurt op zich mag ik regelmatig bezorgen, alleen dat plein heb ik nog nooit post voor gehad..
Nee, ik denk dat ik ongeveer op 50% zit. Bepaalde delen (binnen de zogeheten rondweg), heb ik nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:44 schreef crv het volgende:
[..]
ah op die manier
heb je nu heel eindje al gehad ondertussen ?
De stijging in positieve besmettingen is hoger dan de stijging van het aantal tests.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar wordt er niet ook veel meer getest nu de laatste weken? Dan is dit toch redelijk voorspelbaar?
Ik ga vrijwillig het hele weekend in thuisquarantaine.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De stijging in positieve besmettingen is hoger dan de stijging van het aantal tests.
Ahh achso. Dan begint de paniek wellicht terecht toe te slaanquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De stijging in positieve besmettingen is hoger dan de stijging van het aantal tests.
Tsja wie niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:49 schreef Karzai het volgende:
Ben corona moe, ik wil gewoon weer vrij zijn
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:49 schreef Karzai het volgende:
Ik heb er gelukkig weinig last van gehad. Ik denk wel dat ik het wel zou hebben gehad als ik een kantoorbaan buiten de vitale/cruciale sector had gehad..quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:49 schreef Karzai het volgende:
Vrij zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:49 schreef Karzai het volgende:
Ja no shit.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:49 schreef Karzai het volgende:
Fix dan even een medicijnquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:49 schreef Karzai het volgende:
nee mensen zijn gewoon egoistisch en hebben lak aan de regels met als gevolg dat we hier straks weer fijn opgesloten zitten dankzij dat soort eikelsquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:50 schreef Koen66 het volgende:
Ik denk dat het besef van mensen dat er iets aan de hand is toch ook een knauw heeft gehad door te stoppen met de dagelijkse updates
Dat vooral. Gisteren even langs dat op1 gezapt. Waar de jeugd (influencers) doodleuk zaten te verkondigen dat er niets aan de hand was (of daar kwam het op neer). En daar kijken die gasten dan naar op YT/instagram/etc dus die vinden dan ook dat er niets aan de hand is.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:52 schreef crv het volgende:
[..]
nee mensen zijn gewoon egoistisch en hebben lak aan de regels met als gevolg dat we hier straks weer fijn opgesloten zitten dankzij dat soort eikels
Fransen blijven Fransenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:52 schreef crv het volgende:
[..]
nee mensen zijn gewoon egoistisch en hebben lak aan de regels met als gevolg dat we hier straks weer fijn opgesloten zitten dankzij dat soort eikels
Zonnestraaltje.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:54 schreef Karzai het volgende:
Zijn in de geschiedenis van de mensheid al vele pandemieen geweest, er komt altijd weer een nieuwe
virusvaccin zal ons ook geen bescherming bieden, want het virus muteert
Uiteindelijk gaan we toch dood, de vraag is hoe.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:54 schreef Karzai het volgende:
Zijn in de geschiedenis van de mensheid al vele pandemieen geweest, er komt altijd weer een nieuwe
virusvaccin zal ons ook geen bescherming bieden, want het virus muteert
iedereen is het zat, maar als mensen zich nu gewoon even aan een paar simpele regeltjes houden en met name afstand houden en als jezelf klachten heb drukte vermijden dan zou dat al een stuk schelen.quote:
Überhaupt drukte vermijden toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:55 schreef crv het volgende:
[..]
iedereen is het zat, maar als mensen zich nu gewoon even aan een paar simpele regeltjes houden en met name afstand houden en als jezelf klachten heb drukte vermijden dan zou dat al een stuk schelen.
Ik werk nog steeds thuis, doe over pak'm beet 5 uur boodschappen, en iedereen zoekt het maar uit.quote:
Ja zo doe ik het ookquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werk nog steeds thuis, doe over pak'm beet 5 uur boodschappen, en iedereen zoekt het maar uit.
wij zien het hier in de winkelsquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vooral. Gisteren even langs dat op1 gezapt. Waar de jeugd (influencers) doodleuk zaten te verkondigen dat er niets aan de hand was (of daar kwam het op neer). En daar kijken die gasten dan naar op YT/instagram/etc dus die vinden dan ook dat er niets aan de hand is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
wat ?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:55 schreef Pheno het volgende:
Ons Perzisch slaapboompje heeft al bloemen na drie weken
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:59 schreef crv het volgende:
[..]
wij zien het hier in de winkels
de fransen hier uit de regio houden zich overwegend netjes aan de afstand/markeringen. de zwitsers en duitsers (en NL toeristen) niet precies de laden die niet in lockdown waren.
En dat zijn ook de mensen die het hardste mekkeren dat ze het zo "zwaar" hadden tijdens hun intelligente lockdown.....sodemieter op zeg, ze weten echt niet wat het is om huisarrest te hebben.
standrechtelijk executerenJa, dat vind ik ook zo 'grappig' we hebben het hier eigenlijk heul niet zwaar gehad tov andere landen die echt in een lockdown gingen. Horeca: kut, maar de kantoorbaanmens moet niet zeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
ja, maar helemaal als je al symptomen hebt, hoe licht ookquote:
ik zit al vanaf december thuisquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werk nog steeds thuis, doe over pak'm beet 5 uur boodschappen, en iedereen zoekt het maar uit.
Niet in de gelegenheid nu, maar voor je gemak: https://www.google.com/search?q=perzisch+slaapboomquote:
Dat is een heul lange lockdownquote:
sorry Bos, het is zo maar hier in ieder geval houden ze beter rekening met het virus dan duitsers en zwitsersquote:
Dan heb je nog geen last van Nederlanders gehad, die zijn de ergstequote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:03 schreef crv het volgende:
[..]
sorry Bos, het is zo maar hier in ieder geval houden ze beter rekening met het virus dan duitsers en zwitsers
quote:
ook al, wij gaan vanavond (elke vrijdagavond) in duitsland eten en dat is (helaas) ook een doorgangshotel voor Nederlanders...... echt te irritant voor woorden zijn ze. met een stom smoelwerk zeggen dat ze niet wisten dat in duitsland mondkapjesplicht isquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je nog geen last van Nederlanders gehad, die zijn de ergste
op anderhalve meter?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:05 schreef Bos81 het volgende:
Een of ander feesje hier. Trommels en arabisch klinkende muziek...
straks schnipooooooooooooquote:
die is erg mooi inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet in de gelegenheid nu, maar voor je gemak: https://www.google.com/search?q=perzisch+slaapboom
Er is hier in de directe omgeving geen meer, dus lijkt me nietquote:
Nah, het slaapt vooralquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:09 schreef crv het volgende:
[..]
die is erg mooi inderdaad.![]()
maar was dat nou niet een soort die woekert ?
quote:
klotekeyboardquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is hier in de directe omgeving geen meer, dus lijkt me niet
Maar in het wild zijn ze best aardig bezig las ik, maar dat zal hier niet gebeuren. En anders is het beter dan die kattenstaart die nu overal in d e buurt groeitquote:
stikt hier ook weer van de toeristen, hoor alleen nog maar Nederlandsquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:12 schreef Karzai het volgende:
stikt hier ook weer van de toeristen, hoor nog amper nederlands
zou het dan eindelijk zo ver zijn...quote:Kabinet vraagt OMT nogmaals advies over effect van mondkapjes dragen
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stikt hier ook weer van de toeristen, hoor alleen nog maar Nederlands
van mij hadden ze het buitenlands toerisme mogen verbieden voor dit jaarquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:12 schreef Karzai het volgende:
Ik doe mijn duikmasker wel op, met zuurstoffles op de rug. Ook goed?quote:
zit je in rotterdam ?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:12 schreef Karzai het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe mijn duikmasker wel op, met zuurstoffles op de rug. Ook goed?
Echt hequote:
Geef advies!quote:
ik verwacht minstens een hazmat suit..quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe mijn duikmasker wel op, met zuurstoffles op de rug. Ook goed?
Lekkerquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Versgetapte Bitburger en er is een currywurst onderweg
Damn, die heb ik niet thuisquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik verwacht minstens een hazmat suit..
het enige dat helpt is duckttape over mond en neusquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geef advies!
-Nee geen bewijs bla bla moeilijk, we veranderen niks![]()
We gaan nog een keer advies vragen!
-Ja, en nu?
ben niet voor verbieden en grenzen sluiten. De besmetiingsgraad is in elk land ongeveer gelijkquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:14 schreef crv het volgende:
[..]
van mij hadden ze het buitenlands toerisme mogen verbieden voor dit jaar
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geef advies!
-Nee geen bewijs bla bla moeilijk, we veranderen niks![]()
We gaan nog een keer advies vragen!
-Ja, en nu?
quote:- geen direct bewijs bla bla moeilijk, blijkt dat het elders wel positief effect heeft...
jammer van die bitburger, liever een hefeweizenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij sommige mensen zou dat een verbetering zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:17 schreef crv het volgende:
[..]
het enige dat helpt is duckttape over mond en neus
elders zijn het ook aannames een echt bewijs heeft niemandquote:
ik hoor in sommige wijken amper nederlands, en geen toerist te zienquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stikt hier ook weer van de toeristen, hoor alleen nog maar Nederlands
ik ook niet maar als mensen zich niet aan de regels willen houden......quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben niet voor verbieden en grenzen sluiten. De besmetiingsgraad is in elk land ongeveer gelijk
maar feit is wel dat op plekken waar ze wel gedragen worden er minder besmettingen zijn; dan moet het minstens IETS helpen tov helemaal niks..quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:18 schreef crv het volgende:
[..]
elders zijn het ook aannames een echt bewijs heeft niemand
mwoah zelfs in nieuw west staan er hotels tegenwoordigquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoor in sommige wijken amper nederlands, en geen toerist te zien
Of komt het omdat er op die plekken mensen zich ook aan de afstandsregels houden? Lastig, lastig.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:19 schreef mschol het volgende:
[..]
maar feit is wel dat op plekken waar ze wel gedragen worden er minder besmettingen zijn; dan moet het minstens IETS helpen tov helemaal niks..
Waarom wacht iedereen op keihard bewijs? Het is toch geen moordzaak of zo? Iedereen kan toch op zijn vingers natellen dat het allicht een beetje helpt?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:18 schreef crv het volgende:
[..]
elders zijn het ook aannames een echt bewijs heeft niemand
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:19 schreef mschol het volgende:
[..]
maar feit is wel dat op plekken waar ze wel gedragen worden er minder besmettingen zijn; dan moet het minstens IETS helpen tov helemaal niks..
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of komt het omdat er op die plekken mensen zich ook aan de afstandsregels houden? Lastig, lastig.
of het heeft daar juist niks mee te maken omdat men (in het algemeen) dat uberhaupt slecht kan...quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of komt het omdat er op die plekken mensen zich ook aan de afstandsregels houden? Lastig, lastig.
Ik heb juist het idee dat men zich, zodra men een mondkapje op zet, minder aan de afstandregels gaat houden..quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
zoals men nu dat masker gebruikt helpt het ook niet een beetje. mensen zitten konstant met hun jatten aan het masker en vervolgens aan andere spullenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom wacht iedereen op keihard bewijs? Het is toch geen moordzaak of zo? Iedereen kan toch op zijn vingers natellen dat het allicht een beetje helpt?
stuk opvoeding daarin mag ook wel jaquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:22 schreef crv het volgende:
[..]
zoals men nu dat masker gebruikt helpt het ook niet een beetje. mensen zitten konstant met hun jatten aan het masker en vervolgens aan andere spullen
en daar ligt het probleemquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat men zich, zodra men een mondkapje op zet, minder aan de afstandregels gaat houden..
Vroegah zei je dan "Baat het niet dan schaadt het niet" en deed je gewoon wat je gevraagd werd. Maar tegenwoordig wordt iedereen als alwetende grootbek geborenquote:
In NL iig wel, dan ben je opeens veiligquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat men zich, zodra men een mondkapje op zet, minder aan de afstandregels gaat houden..
ik gebruik gewoon een masker waar nodig/verplicht. maar probeer me dan ook wel aan de gebruiksregels ervan te houden en kom niet aan mijn gezicht zonder te desinfecterenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroegah zei je dan "Baat het niet dan schaadt het niet" en deed je gewoon wat je gevraagd werd. Maar tegenwoordig wordt iedereen als alwetende grootbek geboren
geitenwollen sokken mondkapjequote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
In NL iig wel, dan ben je opeens veiligEn dan geen medisch mondkapje, maar gewoon zo'n sok dat niets tegenhoudt
Mja, mijn vertrouwen in de mensheid was al laag, maar deze pandemie helpt niet echt mee. Stelletje egoïstenquote:
vaak onzichtbaar ookquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
In NL iig wel, dan ben je opeens veiligEn dan geen medisch mondkapje, maar gewoon zo'n sok dat niets tegenhoudt
eensquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, mijn vertrouwen in de mensheid was al laag, maar deze pandemie helpt niet echt mee. Stelletje egoïsten
ik had mijn vertrouwen in de mensheid al min of meer opgegevenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, mijn vertrouwen in de mensheid was al laag, maar deze pandemie helpt niet echt mee. Stelletje egoïsten
ja vind je het gek pastoors blijken pedofielen, belastingdienst is ook niet te vertrouwen en ga zo maar doorquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroegah zei je dan "Baat het niet dan schaadt het niet" en deed je gewoon wat je gevraagd werd. Maar tegenwoordig wordt iedereen als alwetende grootbek geboren
Ik ook, maar met bovenstaande post probeerde ik nog optimistisch over te komen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had mijn vertrouwen in de mensheid al min of meer opgegeven
ik heb me er in duitsland wel overal aan gehouden, en merk dan ook dat het me heel erg stoort als er dan mensen zijn die hem onder hun neus dragen of zelfs helemaal op hun kin.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:24 schreef crv het volgende:
[..]
ik gebruik gewoon een masker waar nodig/verplicht. maar probeer me dan ook wel aan de gebruiksregels ervan te houden en kom niet aan mijn gezicht zonder te desinfecteren
Gewoon medisch mondkapje regelen danquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuh, dat dan weer niet. Die proberen nog wat verstand in iedereen te peuteren, maar hier is er gewoon compleet geen respect.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:27 schreef Karzai het volgende:
Het vrtrouwen in de overheid is gewoon tot een dieptepunt gedaald
de onderbuik regeert jaquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja vind je het gek pastoors blijken pedofielen, belastingdienst is ook niet te vertrouwen en ga zo maar door
Dat mag dan weer NIET in het OV "want die zijn harder nodig in de zorg"quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon medisch mondkapje regelen dan
dat is ook precies mijn frustratie. en op die manier heeft het ook geen zin ze verplicht te stellenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb me er in duitsland wel overal aan gehouden, en merk dan ook dat het me heel erg stoort als er dan mensen zijn die hem onder hun neus dragen of zelfs helemaal op hun kin.
idd in spanje heb je gelijk een knuppel in je nekquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:29 schreef Pheno het volgende:
Kijk naar Spanje: ruzie met de polite zoeken? Dat ga je voelen na een keer het negeren van een waarschuwing.
In Nederland: ruzie zoeken: ze mogen hier toch niets en we kunnen polite aanklagen als ze het wel doen!
Nederlanders
wat me nog het meeste stoort zijn de mensen ide ook nog agressief worden als ze er op aangesproken worden.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:29 schreef crv het volgende:
[..]
dat is ook precies mijn frustratie. en op die manier heeft het ook geen zin ze verplicht te stellen
Oh, dan heeft bietsen in het ziekenhuis dus ook geen zin.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat mag dan weer NIET in het OV "want die zijn harder nodig in de zorg"
IK las versgeplatte Bitterbalquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Dan dwing je tenminste wat respect af. Hier hoor je steeds vaker dat mensen ambulancebroeders lastigvallen. Like wtf? Politie mag niets doen, want anders worden ze weer aanklaagt als je zo'n tokkie eens laat voelen hoe zo'n ambulancedeur aanvoelt.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:30 schreef crv het volgende:
[..]
idd in spanje heb je gelijk een knuppel in je nek
ja, daar ben ik ook voorstander vanquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan dwing je tenminste wat respect af. Hier hoor je steeds vaker dat mensen ambulancebroeders lastigvallen. Like wtf? Politie mag niets doen, want anders worden ze weer aanklaagt als je zo'n tokkie eens laat voelen hoe zo'n ambulancedeur aanvoelt.
Die tokkies op een zwarte lijst em op het moment dat ze eens hulp nodig hebben: sorry, geen tijd.
Hoezo een smoesje verzinnen? "Sorry, burgerrechten verspeeldquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:33 schreef Pheno het volgende:
dat ze eens hulp nodig hebben: sorry, geen tijd.
ja dat soort schorum mogen ze van mij ook als test materiaal gebruiken in een laboratorium ipv van die apenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat me nog het meeste stoort zijn de mensen ide ook nog agressief worden als ze er op aangesproken worden.
Mensen die dan gaan schelden, hoesten of spugen mogen van mij per direct uit de samenleving verwijdert worden en gebruikt als biomassa.
al aan de pils ?quote:
zouden ze die van je hoofd aftrekken en je dan bekeuren? if bekeuren, van je hoofd aftrekken en weer bekeuren?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat mag dan weer NIET in het OV "want die zijn harder nodig in de zorg"
idd gewoon klare taalquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo een smoesje verzinnen? "Sorry, burgerrechten verspeeld"
Heb je ooit die film gezien met Theo Maassen als ambulance-chaffeur? Daar maakt hij een dodelijk slachtoffer omdat het groepje van het slachtoffer de Ambulance staande houden, terwijl die ambulance naar een spoedgeval onderweg was.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan dwing je tenminste wat respect af. Hier hoor je steeds vaker dat mensen ambulancebroeders lastigvallen. Like wtf? Politie mag niets doen, want anders worden ze weer aanklaagt als je zo'n tokkie eens laat voelen hoe zo'n ambulancedeur aanvoelt.
Die tokkies op een zwarte lijst em op het moment dat ze eens hulp nodig hebben: sorry, geen tijd.
dan wellicht toch een bezoekje aan de opticien overwegenquote:
zie je het verschil eigenlijk wel tussen de gewone wegwerp dingen en medische?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:37 schreef mschol het volgende:
[..]
zouden ze die van je hoofd aftrekken en je dan bekeuren? if bekeuren, van je hoofd aftrekken en weer bekeuren?
Een keurmerk wat er wel of niet op staat.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zie je het verschil eigenlijk wel tussen de gewone wegwerp dingen en medische?
ik neem straks een rood wijntje bij het eten....een maand drooggestaanquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:38 schreef Zilverberk het volgende:
Pils is best een idee ja.
Ik heb ook nog witte wijn.
Ik las onlangs ergens dat dat "hoerendiesel" genoemd werdquote:
ik, en de meeste boas vast ook, nietquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zie je het verschil eigenlijk wel tussen de gewone wegwerp dingen en medische?
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik las onlangs ergens dat dat "hoerendiesel" genoemd werd
Was dat geen zoete witte wijn?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik las onlangs ergens dat dat "hoerendiesel" genoemd werd
Of toch maar weer de psychiater??quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:38 schreef crv het volgende:
[..]
dan wellicht toch een bezoekje aan de opticien overwegen
Een maand drooggestaan? Dat is voor jouw doen heeeel lang.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:40 schreef crv het volgende:
[..]
ik neem straks een rood wijntje bij het eten....een maand drooggestaan
en vanavond bij thuiskomst een vatgerijpt Hertog Jan
Ik wist niet dat jij er zoveel verstand van hadquote:
nee, dat geloof ik nietquote:
Heet dat geen Breezer?quote:
eeuwigheidquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:42 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Een maand drooggestaan? Dat is voor jouw doen heeeel lang.
BAMquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij er zoveel verstand van had
dat waren toch sletjesquote:
Rozé werkt ook heb ik me laten vertellenquote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij er zoveel verstand van had
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rozé werkt ook heb ik me laten vertellen
ik beweer ook nergens dat er iets mis mee is.quote:
waar ligt dat?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Currywurst op. Nu op zoek naar het Führerhauptkwartier
Oooh, ik kom er nu aan.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:55 schreef UitStraling het volgende:
Zooo genoeg gewerkt en de BV Nederland is veilig, weekend
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben je er al?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat k maar beter niemand kan knuffelen nu:pquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we samen zingende op de fiets naar de Fuhrerbunker en Buda knuffelen
why nut?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat k maar beter niemand kan knuffelen nu:p
Oohjaquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat k maar beter niemand kan knuffelen nu:p
Wel met wat luchtgaten toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oohja![]()
Eerst jezelf in een plastic zak wikkelen dan maar.
Gemenerdquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je van die corona af wil komen niet.
mogelijkquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Komende dagen gaat geloof ik veel regenen
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Komende dagen gaat geloof ik veel regenen
Zeg het ze.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:43 schreef Amarantha het volgende:
Mag van mij wel weer beetje zomer worden hoor pff.
Het is toch de hele week mooi weer geweest?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:43 schreef Amarantha het volgende:
Mag van mij wel weer beetje zomer worden hoor pff.
Nog niet mooi genoeg. Ik wil minstens 25 graden en zon.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:43 schreef engine het volgende:
[..]
Het is toch de hele week mooi weer geweest?
Zit helemaal niet te wachten op 30 graden ofzo.
Mooie lucht inderdaad, een woestenij van wolkenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:03 schreef bitterbal het volgende:
Lekker hoor dat zonnetje vandaagMooie lucht ook
dat is het hier al heel de weekquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog niet mooi genoeg. Ik wil minstens 25 graden en zon.
Het is ook nooit goedquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog niet mooi genoeg. Ik wil minstens 25 graden en zon.
ja waren ook 2 lagen. bovenste laag schaapjes en daar onder kwamen fluffy wolkjes voorbijquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mooie lucht inderdaad, een woestenij van wolken
[ afbeelding ]
Ja en nu is het helemaal dichtgetrokken en is het allemaal grijsquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja waren ook 2 lagen. bovenste laag schaapjes en daar onder kwamen fluffy wolkjes voorbij
Maar wat doe jij buitenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en nu is het helemaal dichtgetrokken en is het allemaal grijs
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:48 schreef crv het volgende:
Raden waar de volgende Corona brandhaart ontstaat ....
https://www.nu.nl/buitenl(...)phia-in-86-jaar.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, testen in productie is hartstikke 2020.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:50 schreef RockNijntje het volgende:
Collega heeft integer-overflow (oftewel: het nummer wat ontvangen werd was zo groot dat het niet meer paste in het object (een integer) die dat nummer moest opvangen) veroorzaakt in de live versie van een app. Ik dacht dat zulke shit iets van 25 jaar geleden was
. Wauw, dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Had hij maar getest op productie, dan was dit niet gebeurdquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, testen in productie is hartstikke 2020.
Zie: forum.fok.nl
eindelijk rutte afgezet? nee? dan heb je nog veel werk te verzettenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:55 schreef UitStraling het volgende:
Zooo genoeg gewerkt en de BV Nederland is veilig, weekend
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:53 schreef mschol het volgende:
[..]
eindelijk rutte afgezet? nee? dan heb je nog veel werk te verzetten
Nee bijna geen toeristen, heerlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leuk:D Is het druk met veel toeristen?
Leren we ook iets vanquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Had hij maar getest op productie, dan was dit niet gebeurd.
Ja nee nou, je wilt dingen maken, fixen en testen op een testomgeving, maar je wilt ze vlak voor een release eigenlijk wel nog een keertje testen op productie om te zien of het daar ook echt werkt. Zowel het bedrijf waar ik werk als FOK! doen het niet goed, maar ze doen het allebei op een andere manier foutquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leren we ook iets vanMeer testen in productie is meer beter
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme. Jaren bezig geweest om m'n moeder aan de Paypal te krijgen (want handig i.c.m. eBay) nu is het eindelijk zo ver, like een maandje of zo. Vrijdagmiddag 17:01 de telefoon.
Mevrouw kan er niet mee leven en het moet opgezegd en weg en per direct
En dat kan ze natuurlijk niet zelf wat er staat een engels woord tussen dus moet ik het doen. Nu.
[slechtezoonmode]quote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme. Jaren bezig geweest om m'n moeder aan de Paypal te krijgen (want handig i.c.m. eBay) nu is het eindelijk zo ver, like een maandje of zo. Vrijdagmiddag 17:01 de telefoon.
Mevrouw kan er niet mee leven en het moet opgezegd en weg en per direct
En dat kan ze natuurlijk niet zelf wat er staat een engels woord tussen dus moet ik het doen. Nu.
Ja okeeeeee. Gaat het dan vandaag nog aangeboden worden?quote:vrijdag
juli, 24 2020
14:51 Lokale tijd | The shipment has been loaded onto the delivery vehicle Netherlands
Pushberichten aanhebbenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:19 schreef bitterbal het volgende:
Godsallemachtig push bericht:
rivm: na nieuw onderzoek :mondkapje kan toch toegvevoegde waarde hebben
Onderzoeker RIVM: mensen met mondkapje zijn juist voorzichtiger
https://nos.nl/artikel/23(...)t-voorzichtiger.html
Het was natuurlijk in 2 klikken gepiept. Nu WEL weekend. BIER!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:18 schreef mschol het volgende:
[..]
[slechtezoonmode]
"nope, wen dr maar aan"
[/slechtezoonmode]
Jij hebt nog niet eens een onderbroek aan wou je zeggenquote:
Is wat voor je Poolse benedenburenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
wat een kleur he
https://www.zalando.nl/ad(...)n-ad121j0ih-m11.html
Je verwacht het niet he, we laten onze oren hangen naar de eisen van de rest van Europaquote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:19 schreef bitterbal het volgende:
Godsallemachtig push bericht:
rivm: na nieuw onderzoek :mondkapje kan toch toegvevoegde waarde hebben
Onderzoeker RIVM: mensen met mondkapje zijn juist voorzichtiger
https://nos.nl/artikel/23(...)t-voorzichtiger.html
Ja ik hoorde ook de hele tissuequote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:25 schreef LTVDK het volgende:
Zit even Op1 terug te kijken, ik moet even mijn mening over Dave Roelvink bijstellen, die Tissueboy Jay is een nog grotere downie, scheelt niet heel veel, maar toch
Jij doet ook gewoon echt geen enkele moeite om op zijn minst te proberen te verhullen dat je een simpele bent, he?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe kan RIVM zich serieus nemen na maandenlang te hebben gezegd dat een mondkapje juist niet goed is.
Lag niet aan mij dusquote:
onderzoek zogenaamd in een dag hequote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je verwacht het niet he, we laten onze oren hangen naar de eisen van de rest van Europa
*pakt popcorn*quote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij doet ook gewoon echt geen enkele moeite om op zijn minst te proberen te verhullen dat je een simpele bent, he?
Als accentkleur wel, maar zo fullcolor is misschien wat te.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja die heb ik niet.
Vind je dit nou ook al niet mooi?
yupquote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja okeeeeee. Gaat het dan vandaag nog aangeboden worden?
vier maanden lang was er niks aan de hand en ineens na een dag onderzoek "Oh nee toch niet". Lekker geloofwaardig ook ja.quote:
Uitkomst kon je van mijlenver zien aankomen. Waarschijnlijk gaat Rutte het komende week plechtig verkondigenquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:28 schreef Modus het volgende:
Wiewatdeneuk is nou weer tissueboy. Staat zeker weer op soosjol miedija of Nu/AD.
Juiste chick i.c.m. diverse andere eigenschappen kan ermee weg komen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja die heb ik niet.
Vind je dit nou ook al niet mooi?
Zo'n figuur is dat wel jaquote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NeeDenk dat die mannelijke presentator het ook expres deed. zo schat ik hem wel in
diverse andere eigenschappen?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Juiste chick i.c.m. diverse andere eigenschappen kan ermee weg komen.
Ooooooooooooooooooooooooooooooooohja nee nu weet ik het.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag twee flinke eigenschappen ja. Anders wordt t nie watquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooooooooooohja nee nu weet ik het.Tot een kwartier geleden wist ik ook niet van zijn bestaan af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:33 schreef bitterbal het volgende:
k zoek dus een nieuwe jas
https://www.zalando.nl/po(...)i-po221u01s-t11.html
Wel kleurigquote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:33 schreef bitterbal het volgende:
ZEVENHONDERD GODDAMN EURO doeffnormaaljohquote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:33 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZEVENHONDERD GODDAMN EURO doeffnormaaljoh
Dat is een beetje jaren '90 ski-jas.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:33 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja als verkeersregelaar verdien je het wel zo terug natuurlijkquote:
Wie het breed heeft, laat het breed hangen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:37 schreef Modus het volgende:
WAS misschien niet. Maar nu wel!SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En nog lelijk ook.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevondenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |