quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Status 24-07
Ziekenhuisopnames 11.904 (22,6% van positief getest), toename: -1
Overleden 6.139 (11,7% van positief getest), toename: 0
Waarom?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die nemen binnen nu en 2 weken toe he.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:29 schreef Karzai het volgende:
recept van de speklapjes
https://www.culinea.nl/re(...)eklapjes-met-paksoi/
je hebt er nog meer hoorquote:
Waaruit blijkt dat volgens jou?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom?
Denk dat het virus afzwakt.
Oké Donald.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom?
Denk dat het virus afzwakt.
is ze viesdik?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:31 schreef bitterbal het volgende:
De zus van stiefmonster was vroeger zon mystery shopper voor de mac. Was k altijd beetje jaloers dat ze zo vaak bij de mac eten :p
stonden er palen omheen?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:36 schreef Bos81 het volgende:
Weekend
En vandaag voor het eerst in een bepaalde wijk geweest..
hoerenbuurt bezocht?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:36 schreef Bos81 het volgende:
Weekend
En vandaag voor het eerst in een bepaalde wijk geweest..
Je wordt een dagje ouder hequote:
Meer besmettingen en minder doden/opnames IC.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat volgens jou?
kan volgende week nog komen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meer besmettingen en minder doden/opnames IC.
quote:
Nee hoor, gewoon een normale wijk. Maar ik had er nog nooit eerder hoeven te bezorgen..quote:
Gefeliciteerd,want volgens dhr Zuckerberg ben jij jarig vandaag .quote:
ik wist toch niet dat je daar vaker kwamquote:
hoe weet hij dat nou weerquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd,want volgens dhr Zuckerberg ben jij jarig vandaag .
tja de zwakkeren heeft het virus al opgeruimdquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meer besmettingen en minder doden/opnames IC.
In EHV is de rosse buurt geminimaliseerd tot 1 plein. Die buurt op zich mag ik regelmatig bezorgen, alleen dat plein heb ik nog nooit post voor gehad..quote:
Maar wordt er niet ook veel meer getest nu de laatste weken? Dan is dit toch redelijk voorspelbaar?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Status 24-07
Positief getest 52.595, toename: 191
Ziekenhuisopnames 11.904 (22,6% van positief getest), toename: -1
IC-opnames 2.934 (5,6% van positief getest)
Overleden 6.139 (11,7% van positief getest), toename: 0
ah op die manierquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In EHV is de rosse buurt geminimaliseerd tot 1 plein. Die buurt op zich mag ik regelmatig bezorgen, alleen dat plein heb ik nog nooit post voor gehad..
Nee, ik denk dat ik ongeveer op 50% zit. Bepaalde delen (binnen de zogeheten rondweg), heb ik nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:44 schreef crv het volgende:
[..]
ah op die manier
heb je nu heel eindje al gehad ondertussen ?
De stijging in positieve besmettingen is hoger dan de stijging van het aantal tests.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar wordt er niet ook veel meer getest nu de laatste weken? Dan is dit toch redelijk voorspelbaar?
Ik ga vrijwillig het hele weekend in thuisquarantaine.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De stijging in positieve besmettingen is hoger dan de stijging van het aantal tests.
Ahh achso. Dan begint de paniek wellicht terecht toe te slaanquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De stijging in positieve besmettingen is hoger dan de stijging van het aantal tests.
Tsja wie niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:49 schreef Karzai het volgende:
Ben corona moe, ik wil gewoon weer vrij zijn
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:49 schreef Karzai het volgende:
Ik heb er gelukkig weinig last van gehad. Ik denk wel dat ik het wel zou hebben gehad als ik een kantoorbaan buiten de vitale/cruciale sector had gehad..quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:49 schreef Karzai het volgende:
Vrij zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:49 schreef Karzai het volgende:
Ja no shit.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:49 schreef Karzai het volgende:
Fix dan even een medicijnquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:49 schreef Karzai het volgende:
nee mensen zijn gewoon egoistisch en hebben lak aan de regels met als gevolg dat we hier straks weer fijn opgesloten zitten dankzij dat soort eikelsquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:50 schreef Koen66 het volgende:
Ik denk dat het besef van mensen dat er iets aan de hand is toch ook een knauw heeft gehad door te stoppen met de dagelijkse updates
Dat vooral. Gisteren even langs dat op1 gezapt. Waar de jeugd (influencers) doodleuk zaten te verkondigen dat er niets aan de hand was (of daar kwam het op neer). En daar kijken die gasten dan naar op YT/instagram/etc dus die vinden dan ook dat er niets aan de hand is.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:52 schreef crv het volgende:
[..]
nee mensen zijn gewoon egoistisch en hebben lak aan de regels met als gevolg dat we hier straks weer fijn opgesloten zitten dankzij dat soort eikels
Fransen blijven Fransenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:52 schreef crv het volgende:
[..]
nee mensen zijn gewoon egoistisch en hebben lak aan de regels met als gevolg dat we hier straks weer fijn opgesloten zitten dankzij dat soort eikels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |