LOLquote:
Jezus. Ga maar weer offline.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 12:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gister tijdens dat potje Line of Sight (schietspel) was ik weer eens lekker bezig.
In het Nederlands roep je dan bijvoorbeeld “koekoek!!”
Maar dat snappen die buitenlanders natuurlijk niet. Daarom zeg ik ipv daarvan dus altijd “CUCKOOOOO”
Dit was mijn spreekbeurt.
Bedankt maat, m’n eigen post nog even gelezen, weer gelachenquote:
Ook deze post is niet grappig.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 12:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bedankt maat, m’n eigen post nog even gelezen, weer gelachen
Die komen zeker niet meer terug?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 12:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wellicht, onze Hans acht ik ook wel in staat om vrouwen te laten verdwijnen
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 13:16 schreef Rozevla het volgende:
Ik ga het ook gewoon niet meer onder stoelen of banken steken.
IK HOU VAN AMARANTHA !
Alleen in zijn fantasieënquote:Op zaterdag 25 juli 2020 13:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die komen zeker niet meer terug?
Waarom zou je "koekoek" roepen?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 12:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gister tijdens dat potje Line of Sight (schietspel) was ik weer eens lekker bezig.
In het Nederlands roep je dan bijvoorbeeld “koekoek!!”
Maar dat snappen die buitenlanders natuurlijk niet. Daarom zeg ik ipv daarvan dus altijd “CUCKOOOOO”
Dit was mijn spreekbeurt.
Nou ja als je net iemand een kogel door zijn kop jaagt zeg je zo van KOEKOEK! Snap jequote:
Je zou toch denken dat je eerder iets roept van:quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja als je net iemand een kogel door zijn kop jaagt zeg je zo van KOEKOEK! Snap je
Omdat ie een mongool isquote:
Nee joh. Is maar een spelletje meid.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:47 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat je eerder iets roept van:
STERF!! VANG DEZE KOGEL! HIER VIEZE NAZI! PAK DEZE!
Of zo..?
Wanneer word je een schaap?quote:
(lol)quote:
Maakt dat ons normies?quote:
Weet niet hoe hij eruitziet maar ik ben het ermee eens.quote:
Je moet me wel quoten he als je wat wil vragen. Nou gewoon, een hele lays partypack naar binnen flikkeren vlak voordat je gaat slapen.quote:
Jij moet haast wel fotomodel zijn zou je toch zeggenquote:Op zondag 26 juli 2020 12:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet niet hoe hij eruitziet maar ik ben het ermee eens.
Zo'n alternatieve ondervoede bleke slungel met vies vet halflang haar en een spleet tussen zijn tanden, kan zo aan de slag voor Zalando kleding.quote:Op zondag 26 juli 2020 12:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij moet haast wel fotomodel zijn zou je toch zeggen
Haar in een knotje en een beetje zwoel kijken en de outfits vliegen de winkelmand in met de bijgevoegde opmerking naar verdere info over deze knul.quote:Op zondag 26 juli 2020 13:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo'n alternatieve ondervoede bleke slungel met vies vet halflang haar en een spleet tussen zijn tanden, kan zo aan de slag voor Zalando kleding.
Lekker boeiend profezeur!!!quote:Op zondag 26 juli 2020 16:32 schreef Le_Professeur het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7955263_e84c5e9f
Haha wat ontzettend ludiekquote:Op zondag 26 juli 2020 16:32 schreef Le_Professeur het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7955263_e84c5e9f
Was sarcastisch, Einsteinquote:
Je houdt het wel lang volquote:Op zondag 26 juli 2020 17:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb al verkering hij niet ahahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |