Net alsof dat waar dan ook een argument voor isquote:
Maar heb je tijdens deze 68 uur wifi?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:12 schreef RockNijntje het volgende:
Het duurt 68 uur en 40 minuten om met een zeppelin van Madrid naar Bogotá te vliegen. Doe met deze informatie wat je wilt.
gemiddeld een dag of 15 per jaar denk ik zo, meerdere tripjes van 3-5 dagen in een jaarquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoevaak ga je wel niet dan?
Non-stop? Zonne-energie of wat?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:12 schreef RockNijntje het volgende:
Het duurt 68 uur en 40 minuten om met een zeppelin van Madrid naar Bogotá te vliegen. Doe met deze informatie wat je wilt.
De tering.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:13 schreef mschol het volgende:
[..]
gemiddeld een dag of 15 per jaar denk ik zo, meerdere tripjes van 3-5 dagen in een jaar
Zonder kinderen mee te nemen om te vermaken? Euh ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:12 schreef UitStraling het volgende:
Nu vind ik volwassen mensen in een pretpark ook wel een klein beetje sneu.
*duikt onder een steen.
Teringdisney bekt wel lekkerder dan Eurodisneyquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tip: Ga gewoon niet naar heel dat teringdisney
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar heb je tijdens deze 68 uur wifi?
Ik ben sneuquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:12 schreef UitStraling het volgende:
*duikt onder een steen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die terrortower was wel een succes met iemand naast me die moest kotsen.
ja, anders wordt je toch helemaal gek als je bijna 3 dagen lang alleen maar oceaan onder je zietquote:
quote:
Mensen veroordelen voor iets onschuldigs waar ze plezier uithalen is ook best sneu, tochquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:12 schreef UitStraling het volgende:
*duikt onder een steen.
en ik vind al die volwassen mensen in kroegen en bars sneu..quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:12 schreef UitStraling het volgende:
*duikt onder een steen.
Collega van me gaat vier-vijf keer per jaar naar de VS, ziet alleen hamburgertenten en pretparken, mooi manquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zonder kinderen mee te nemen om te vermaken? Euh ja.
US is goed in uitlokking vandaagquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mensen veroordelen voor iets onschuldigs waar ze plezier uithalen is ook best sneu, toch?
Ik heb een foto van toen m'n zus er voor het eerst in ging. Ze verzette zich er al jaren tegen, maar toch over weten te halen. De foto:quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die terrortower was wel een succes met iemand naast me die moest kotsen.
Mensen zijn over het algemeen sneu, en tokkiequote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
en ik vind al die volwassen mensen in kroegen en bars sneu..
post die foto danquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een foto van toen m'n zus er voor het eerst in ging. Ze verzette zich er al jaren tegen, maar toch over weten te halen. De foto:
M'n vader: relaxed, zit te kijken hoe alles werkt en hoe hoog we zitten en kijkt gefascineerd naar buiten als de deuren opengaan.
M'n zus: die huilt, want ze vindt het echt niet leuk en ze weet niet waar ze zich aan vast moet houden. ogen dicht, mond open, voorover gebogen omdat ze zich vastklampt aan het been van m'n vader.
Ik: slappe lach vanwege m'n zus.
lolquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een foto van toen m'n zus er voor het eerst in ging. Ze verzette zich er al jaren tegen, maar toch over weten te halen. De foto:
M'n vader: relaxed, zit te kijken hoe alles werkt en hoe hoog we zitten en kijkt gefascineerd naar buiten als de deuren opengaan.
M'n zus: die huilt, want ze vindt het echt niet leuk en ze weet niet waar ze zich aan vast moet houden. ogen dicht, mond open, voorover gebogen omdat ze zich vastklampt aan het been van m'n vader.
Dan ben je ook wel een beetje een downie hoor, naar de VS moet je juist vanwege de natuurquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van me gaat vier-vijf keer per jaar naar de VS, ziet alleen hamburgertenten en pretparken, mooi man
Behalve als je het leuk vindt om kleine kinderen te misbruiken of dat soort dingenquote:
Lol.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Behalve sommige hooggeleide uitzonderingen. Die kun je eraan herkennen dat ze het recht hebben om anderen de maat te nemenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mensen zijn over het algemeen sneu, en tokkie
Wie of wat maakt het interessant om daarheen te willen?quote:
Feyenoordquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wie of wat maakt het interessant om daarheen te willen?
Nou van mij mogen ze hoor, leven en laten leven maar dat weerhoud mij niet om dit snuitje te trekken --->quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mensen veroordelen voor iets onschuldigs waar ze plezier uithalen is ook best sneu, toch?
De erasmusbrug. bootjes en alle hoogbouwquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wie of wat maakt het interessant om daarheen te willen?
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
en ik vind al die volwassen mensen in kroegen en bars sneu..
Die heb je ook in Den Haag.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De erasmusbrug. bootjes en alle hoogbouw
Beterschapquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verkouden. al is het al stuk minder dan gister maar toch nog steeds wel neusverkoudheid :p
Nou matig maar. Strijkijzer ken ik nu wel en de turfmarkt ookquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heb je ook in Den Haag.
Komen er wel meer bij komende jarenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou matig maar. Strijkijzer ken ik nu wel en de turfmarkt ook
Ja is niet echt een plaatjequote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komen er wel meer bij komende jaren
Strijkijzer vind ik echt een gedrocht.
Waarom ga je niet een keer naar Sjanghai of Hong Kong dan, kijk je je ogen uit op de hoogbouw, vet hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De erasmusbrug. bootjes en alle hoogbouw
Ja wel mee eens. Als je CS uit komtquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja is niet echt een plaatjemaar vind dat rotterdam echt mooie architecteur heeft
lijkt mij ook vet jaquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom ga je niet een keer naar Sjanghai of Hong Kong dan, kijk je je ogen uit op de hoogbouw, vet hoor.
dan ben je wel even bezig met de scooter..quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom ga je niet een keer naar Sjanghai of Hong Kong dan, kijk je je ogen uit op de hoogbouw, vet hoor.
preciesquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan ben je wel even bezig met de scooter..
Gister met vriendin al plannen na corona gemaaktquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat is een lullig glasaaltje vergeleken met de enorme palingen die dat soort steden zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt mij ook vet jarotterdam is nu iets meer bereikbaar wel ;P
Amsterdamquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:27 schreef Karzai het volgende:
Ik heb de binnenstad van amsterdam ook wel gezien, kom daar nog zelden
Ja maar voor nederlandse standaarden vind ik het wel vetquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat is een lullig glasaaltje vergeleken met de enorme palingen die dat soort steden zijn
dat mag iedereenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou van mij mogen ze hoor, leven en laten leven maar dat weerhoud mij niet om dit snuitje te trekken --->
Kaas ipv beton tegen de Duitsers?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:27 schreef Karzai het volgende:
Eind augustus naar vlieland en ik zie dat er een kaasbunker is
Ja ik was er in maart nog, de laatste onbekommerde zaterdag zeg maar, en toen ben ik lopend naar het museum gegaan terwijl ik anders altijd lui de tram pak. Beetje door de stad gekuierd, was best leuk. Vorig jaar ook een paar keer geweest. Terwijl ik anders nooit in Rotterdam kom. Kwam er vroeger misschien soms voor de Ahoy dus ik was er al minstens tien jaar niet geweest.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja wel mee eens. Als je CS uit komt![]()
Klinkt als een plek waar ik wel dood gevonden wil worden.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:27 schreef Karzai het volgende:
Eind augustus naar vlieland en ik zie dat er een kaasbunker is
quote:
Ja wij ook hebben we recentelijk besloten, lekker rondkarren door Engeland en Schotland maar tja geen zin in een mondkapjesroadtrip en als ik een gesloten restaurant zie ben ik al ongelukkig.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister met vriendin al plannen na corona gemaaktWe gaan weer eens naar Engeland.
2025?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister met vriendin al plannen na corona gemaaktWe gaan weer eens naar Engeland.
Ja is leuk daar.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik was er in maart nog, de laatste onbekommerde zaterdag zeg maar, en toen ben ik lopend naar het museum gegaan terwijl ik anders altijd lui de tram pak. Beetje door de stad gekuierd, was best leuk. Vorig jaar ook een paar keer geweest. Terwijl ik anders nooit in Rotterdam kom. Kwam er vroeger misschien soms voor de Ahoy dus ik was er al minstens tien jaar niet geweest.
haagsche tietenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou matig maar. Strijkijzer ken ik nu wel en de turfmarkt ook
Je moet er eigenlijk een beetje omheen lopen. of het ligt eraan wat je onder binnenstad verstaat, want de Jordaan heeft wel wat. En ik ben weleens enorm gaan dwalen daar en toen kwam ik ook in leuke straatjes en parkjes terecht. Die ik nu nooit meer terug zal vinden.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:27 schreef Karzai het volgende:
Ik heb de binnenstad van amsterdam ook wel gezien, kom daar nog zelden
denk het laatste,quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kaas ipv beton tegen de Duitsers?
Of kaas bunkeren en rollend naar huis?
De wallen bedoel jequote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet er eigenlijk een beetje omheen lopen. of het ligt eraan wat je onder binnenstad verstaat, want de Jordaan heeft wel wat. En ik ben weleens enorm gaan dwalen daar en toen kwam ik ook in leuke straatjes en parkjes terecht. Die ik nu nooit meer terug zal vinden.
We gaan naar richting de zuidkust, zij wilde naar Brighton en ik wil naar Cornwall. Ligt gelukkig niet ver uit elkaar ofzoquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wij ook hebben we recentelijk besloten, lekker rondkarren door Engeland en Schotland maar tja geen zin in een mondkapjesroadtrip en als ik een gesloten restaurant zie ben ik al ongelukkig.
Neequote:
Ik heb er vooral voor de deur staan wachtenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja is leuk daar.
Ahoy heb ik aardig wat feestjes gehad
Uur of 5 rijden, valt wel mee, zeker als je het als roadtrip wil doen. Genoeg te zien in die omgeving.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We gaan naar richting de zuidkust, zij wilde naar Brighton en ik wil naar Cornwall. Ligt gelukkig niet ver uit elkaar ofzo
jordaan ik heb elk straatje wel gezien, 9 straatjes, noordermarkt, waterloopleinquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet er eigenlijk een beetje omheen lopen. of het ligt eraan wat je onder binnenstad verstaat, want de Jordaan heeft wel wat. En ik ben weleens enorm gaan dwalen daar en toen kwam ik ook in leuke straatjes en parkjes terecht. Die ik nu nooit meer terug zal vinden.
Ik wilde een vinex grapje maken maar toen las ik dit:quote:
quote:De voorloper van de Vinex-wijk is de bloemkoolwijk.
Dat is niet helemaal de bedoeling bij een evenementenhalquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er vooral voor de deur staan wachten
Zou juist van Cornwall naar boven rijden langs de kust, Tintagel Castle, Snowdonia National Parkquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We gaan naar richting de zuidkust, zij wilde naar Brighton en ik wil naar Cornwall. Ligt gelukkig niet ver uit elkaar ofzo
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wilde een vinex grapje maken maar toen las ik dit:
[..]
Neu dat is wel mannelijk toch, alleen voor het geld is een beetje sneuquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je een pretpark leuk vind natuurlijk gewoon doen.
Ik ben nu weer een oldtimer aan het retaureren voor verkoop (of investering) Zullen ook wel mensen weer sneu vinden.
![]()
coolquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:43 schreef RockNijntje het volgende:
Favoriete design wordt dus nooit meer geleverd. Maar ik ben ook heel erg blij met dit. Net mijn bestelling geplaatst, over ongeveer een maand wordt deze beauty bezorgd
. Het was een snelle, slechte Photoshop om te zien wat het resultaat zou worden, niet oordelen
.
[ afbeelding ]
mooiquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:43 schreef RockNijntje het volgende:
Favoriete design wordt dus nooit meer geleverd. Maar ik ben ook heel erg blij met dit. Net mijn bestelling geplaatst, over ongeveer een maand wordt deze beauty bezorgd
. Het was een snelle, slechte Photoshop om te zien wat het resultaat zou worden, niet oordelen
.
[ afbeelding ]
Ja schuren vol, vaak koop ik van het geld weer iets exclusieversquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neu dat is wel mannelijk toch, alleen voor het geld is een beetje sneu
Zelf makenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:43 schreef RockNijntje het volgende:
.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:43 schreef RockNijntje het volgende:
.
[ afbeelding ]
nice, is er een skatepark in de buurt?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:43 schreef RockNijntje het volgende:
.
[ afbeelding ]
Dat ligt aan mijquote:
Wel leuk voor een hobbyprojectjequote:
Nah, maar daar gaat deze met z'n 117 centimeter denk ik ook niet helemaal tot z'n recht komenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
nice, is er een skatepark in de buurt?
waar heb je besteld?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:43 schreef RockNijntje het volgende:
.
[ afbeelding ]
Wel als je moet wachten tot de deuren opengaan en je vooraan wilt staan.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal de bedoeling bij een evenementenhal
Heb ik ook een tijdje gedaan toen ik er ruimte voor had, best leuk om te doen met een stel maten en bier, keer een Kever uit 1969 opgeknapt, een aftandse Feroza en een oude militaire Landrover, maatje heeft vorige week weer een andere Landrover gekocht en die vroeg of ik zin had om een project mee te starten, ja ergens wel maar ik heb zo weinig tijd over momenteel.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja schuren vol, vaak koop ik van het geld weer iets exclusievers
Ja wacht daar nog maar even mee iddquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:50 schreef RockNijntje het volgende:
daar hebben mensen wel eens snelheden van 150km/u mee gehaald. Maar dat moet ik met deze niet gaan doen, dan ga ik dood .
Word je per uur betaald voor op Fok zitten dan of zo?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:53 schreef UitStraling het volgende:
maar ik heb zo weinig tijd over momenteel.
man tis alweer bijna bedtijdquote:
Bij Timber, een tweemansbedrijfje uit Leeuwarden met klanten over de hele wereld. Er lijkt in de longboardwereld een soort unanieme overtuiging te bestaan dat zij op dit moment de beste dance- en freestyleboards ter wereld maken, echt tof hoe ze dit voor elkaar geschopt hebbenquote:
Grotere wielen hoeft niet eens per se. Maar de plank heeft bijvoorbeeld een hele andere vorm en is heel erg stijf en solide. De mijne heeft zo veel flex als kan, wat betekent dat het net een soort trampoline is als ik erop springquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wacht daar nog maar even mee idd![]()
Maar dat is dan wel op grotere wielen neem ik aan?
quote:
thxquote:
Ja die ken ik wel.. van iets.. Weet niet meer van watquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij Timber, een tweemansbedrijfje uit Leeuwarden met klanten over de hele wereld. Er lijkt in de longboardwereld een soort unanieme overtuiging te bestaan dat zij op dit moment de beste dance- en freestyleboards ter wereld maken, echt tof hoe ze dit voor elkaar geschopt hebben.
Vanaf 1:17 kun je zien hoe ze te werk gaan, interessant vakmanschap.
Ik hoor dat je jarig bent vandaag krakepootjequote:
Zonder die ster geen verjaardagen...quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor dat je jarig bent vandaag krakepootjeGefeliciteerd
Weer een rondje om die kutster af
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor dat je jarig bent vandaag krakepootjeGefeliciteerd
Weer een rondje om die kutster af
thx fogelquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zonder die ster geen verjaardagen...
Feli crv!
hoop toch niet dat we in een regionale Lockdown gaanquote:
snap ik ja, lijkt mij ook niks..quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:05 schreef crv het volgende:
[..]
hoop toch niet dat we in een regionale Lockdown gaan
Da's ook weer zoquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zonder die ster geen verjaardagen...
Feli crv!
Nee helaas niet. Constant bewolkt geweest hier aan de kust. Elke avond wel ff gespeurd maar niks te zien.quote:
Koen! Las ik nou dat je aan het wandelen was eergisteren of zo? Doe je de alternatieve vierdaagse?quote:
nja same here. Plus dat ik niet de wekker op half twee ga zettenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Constant bewolkt geweest hier aan de kust. Elke avond wel ff gespeurd maar niks te zien.
Boksquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:10 schreef Karzai het volgende:
Zie dat echt niet zitten hoor, overal een mondkapje op, merk dat ik er schijt aan krijg, dan maar dood
ja liggend op de bankquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:05 schreef mschol het volgende:
gefeliciteerd @:crv
vier je het nog in stijl of niet?
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:09 schreef Koen66 het volgende:
lijkt me wel een toffe gedachte allemaal bij @:crv op de stoep staan vanavond
thxc AIquote:
nee, gaan gewoon schnipo eten vanaaf en thats it. zie geen reden voor feestquote:
probleem is dat jij dan andere doodwenst niet perse jezelf, egoīstquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:10 schreef Karzai het volgende:
Zie dat echt niet zitten hoor, overal een mondkapje op, merk dat ik er schijt aan krijg, dan maar dood
thx matequote:
ik wandel wel vaker, maar 50km is een beetje te verquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Koen! Las ik nou dat je aan het wandelen was eergisteren of zo? Doe je de alternatieve vierdaagse?
niet als hij even een afspraak maakt bij de dokter voor een spuitjequote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is dat jij dan andere doodwenst niet perse jezelf, egoīst
ja er is niks bewezen dat het helpt, de virologen in Nederland zijn ook tegenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is dat jij dan andere doodwenst niet perse jezelf, egoīst
Is ook maar net welk onderzoek je aanhaalt.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja er is niks bewezen dat het helpt, de virologen in Nederland zijn ook tegen
ja precies, er is geen touw meer aan vast te knopenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is ook maar net welk onderzoek je aanhaalt.
De een zegt dit, de ander dat.
NL gaat echt wel meedoen met de mondkapjesrage, NL plaatst zichzelf niet graag als 'outcast' in de EUquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is ook maar net welk onderzoek je aanhaalt.
De een zegt dit, de ander dat.
hmm we zitten al bij de gierige vierquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
NL gaat echt wel meedoen met de mondkapjesrage, NL plaatst zichzelf niet graag als 'outcast' in de EU
Volgens mij doet NL niet anders.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
NL gaat echt wel meedoen met de mondkapjesrage, NL plaatst zichzelf niet graag als 'outcast' in de EU
Orbanquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:24 schreef Karzai het volgende:
Dusse ja, las in de krant dat orban een fittie had met rutte
Ja hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:27 schreef Karzai het volgende:
Ik zit hier heel alleen in quarantaine, het virus dat dwaalt om mij heen. Mag ik dan een keer naar buiten waar ik de zon voel op mijn huid en de wind om mij heen
Lekker barbecueën en stokbrood knagenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:09 schreef Koen66 het volgende:
lijkt me wel een toffe gedachte allemaal bij @:crv op de stoep staan vanavond
Orban is een narcistische klapjosti die gewoon even lekker zijn goulashbakkes moet houden.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:24 schreef Karzai het volgende:
Dusse ja, las in de krant dat orban een fittie had met rutte
al een eeuw geleden dat ik lekkere koffie op heb trouwens. Op werk was het al niks en thuis niet veel beterquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En koffie uitzijn nieuwe machine hopelijk
en dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:47 schreef crv het volgende:
https://nos.nl/l/2341695
Ik zou de vakantieparken die weigerden met naam en toenaam publiekelik melden
mja waarom, vang jij ze op, ze kunnen toch gewoon thuis in quarantaine gaan?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:47 schreef crv het volgende:
https://nos.nl/l/2341695
Ik zou de vakantieparken die weigerden met naam en toenaam publiekelik melden
Nee precies. En ik weet ook niet welk belang van crv daarmee gediend zou zijn eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:51 schreef Karzai het volgende:
Komt anders geen mens meer in dat park als het bekend wordt, kan je wel sluiten
Scherven brengen gelukquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Doos had wel de xxl GLS bhadnling gehad. 1 pot gesneuveld..
Gezelligquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groene/witte potten zijn nieuw. Op de 3 cacti na.
heb slechts 2x koffie op waar geen toevoegingen bij moestenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
al een eeuw geleden dat ik lekkere koffie op heb trouwens. Op werk was het al niks en thuis niet veel beter
nee heb plm 15 vliegen in de woonkamerquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zonnedauw![]()
Ben je bang dat ballie je komt halen![]()
K ga vandaag niemand halen :pquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zonnedauw![]()
Ben je bang dat ballie je komt halen![]()
Teveel collega's die me kunnen zien hier.quote:
Mondkap over je ogen trekken.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Teveel collega's die me kunnen zien hier.
nee dat ook.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je weet niet eens waar je wezen moet
tegenwoordig is wederldwijd Nederland vrij behoudend juist qua drugs, in vele staten in de USA is wiet gewoon te koopquote:
Spannend, lopend?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:07 schreef bitterbal het volgende:
k ga zo op voorverkenning naar de test locatie
reisvoorbereiding allesquote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:07 schreef bitterbal het volgende:
lekker groen, mooie plantenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groene/witte potten zijn nieuw. Op de 3 cacti na.
Nou vooruit. Graag alles links van de aardbeiquote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:12 schreef Karzai het volgende:
Nou als crv niet uitdeelt doe ik het maar
[ afbeelding ]
*eet beeldscherm op..quote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:12 schreef Karzai het volgende:
Nou als crv niet uitdeelt doe ik het maar
[ afbeelding ]
carriere in de vaart overwegenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoef ik morgen niet zo te stuntelen
Je kunt ook gewoon proberen in de rij aan te sluiten en hopen dat je door mag rijdenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoef ik morgen niet zo te stuntelen
Oh nee dat durf ik niet :pquote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon proberen in de rij aan te sluiten en hopen dat je door mag rijden
Ja je hebt toch een afspraak staan, gewoon zeggen dat je je in de dag hebt vergistquote:
ja morgen afspraak, niet vandaagquote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je hebt toch een afspraak staan, gewoon zeggen dat je je in de dag hebt vergist
Hevig hoesten in de rij en wat tomatenketchup op je handen smeren, kijk!!! test mij!!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je hebt toch een afspraak staan, gewoon zeggen dat je je in de dag hebt vergist
@bitter51quote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:07 schreef bitterbal het volgende:
Dit soort situaties kom ik elke week tegen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:24 schreef RockNijntje het volgende:
Klant van ons helemaal boos dat zijn klanten een error kregen in de app. Fix dit snel, fix dit snel! Komen we er een kwartier later achter dat het z'n eigen server is die down was. Lekker bezig meneer klant, keep it up, versterkt onze wil om iets voor je te doen echt enorm.
Jij wij ookquote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit soort situaties kom ik elke week tegen.
je went er aan
Ik wel en soms maakt het dat juist een stuk grappigerquote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij wij ook. Zoals ik al vaker heb gezegd ben ik heel blij dat ik nooit verantwoordelijk ben om met dit soort shit te dealen, maar het blijft wel echt grappig
.
Nou ja hij zegt wel wat rake dingen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:28 schreef UitStraling het volgende:
Man man man![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)dave-roelvink-bespot
Dat is wel zo'n type waarvan het echt helemaal niemand wat zou boeien als die besmet zou raken.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:28 schreef UitStraling het volgende:
Man man man![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)dave-roelvink-bespot
Dit is toch helemaal niet zoquote:„Als je nu in een land leeft, waar je eigenlijk wel een prostituee mag bezoeken als laatste van de dag waar er al dertig overheen zijn geweest, maar je je eigen moeder geen knuffel mag geven… Dat zijn bepaalde regels, waarvan je denkt: hoe serieus is dat?”
Hij heeft de klok horen luiden maar een klepel zou die niet weten wat het is.quote:
die hele familie mist ergens wat bitjesquote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft de klok horen luiden maar een klepel zou die niet weten wat het is.
Die is verregaand zwakzinnigquote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja hij zegt wel wat rake dingen.
Ja dat heel ergquote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft de klok horen luiden maar een klepel zou die niet weten wat het is.
Hij vergelijkt zijn moeder met een hoer.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel als je moeder in een verpleeghuis zit.
De gemiddelde robotstofzuiger heeft meer inzicht en denkvermogen hoor.quote:
wat heeft @Arch-Indar hiermee te makenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat heel erg. Die uitspraak voelt een beetje alsof je allerlei coronaregels in een AI hebt gestopt en hij vervolgens op basis van wat hij daarvan leerde nieuwe coronaregels uitspuugt. De woorden zijn allemaal wel gerelateerd aan het onderwerp, maar het vormt geen logische nieuwe regels
.
Roelvinkjes zijn domme AI confirmed?
Misschien is ze wel een hoer en mocht hij er steeds over en ligt ze nu in een verpleeghuis. En mag hij niet meer knuffelen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij vergelijkt zijn moeder met een hoer.
Haha koop dan een auto.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zit in de trein. En ik erger me kapot aan mede-passagiers die ķf geen mondkapje ophebben ķf weigeren het ook over de neus te dragen
terechte klacht, maar je mag ze niet dood schieten he..quote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zit in de trein. En ik erger me kapot aan mede-passagiers die ķf geen mondkapje ophebben ķf weigeren het ook over de neus te dragen
Wie gaat er nu met het OV dan ook?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand zonder auto?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie gaat er nu met het OV dan ook?
dat heb ik ook als ik naar werk moet.. mensen lijken het niet te willen snappen..quote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
dat dacht ik eigenlijk ookquote:
Prima baan. Maar een auto kopen om die 360 dagen per jaar stil te laten staan is niet erg rendabel. En dan heb ik het nog niet eens over de huur van de parkeerplaats of de leges voor een vergunning en pasje om door de pollers te kunnenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Auto aanschaffen dan, je hebt toch een goede baan?
Ik, regelmatig.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik denk al, iedereen lacht die gozer uit dus ik zal het wel al die tijd verkeerd doenquote:
Ikquote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar alsnog zou ik niet naar een Roelvink luisteren.quote:
ikquote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
hmm zondequote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:59 schreef FranticDJ het volgende:
Hm. desem experiment 1 is mislukt.
Groeide schimmel op en hij stonk echt naar kots. Poging 2 is onderweg
Leerzaam dusquote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:59 schreef FranticDJ het volgende:
Hm. desem experiment 1 is mislukt.
Groeide schimmel op en hij stonk echt naar kots. Poging 2 is onderweg
Zekerquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:08 schreef Karzai het volgende:
Ach leuke hobby en je eet lekker, prima toch
Ik geef tering veel uit aan hobbies en tijdverdrijf hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:09 schreef Karzai het volgende:
mag wat kosten, als we allemaal op onze centen gaan zitten
Hobbies en tijdverdrijf? Noemen ze die dames zo tegenwoordig?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik geef tering veel uit aan hobbies en tijdverdrijf hoor
Vooral nu ik echt hele dagen thuis ben
ik heb nog steeds zin in kibbelingquote:
Beter voor de portemonneequote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:20 schreef Karzai het volgende:
Ik heb al een tijdje niets meer besteld of gehaald
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:22 schreef Karzai het volgende:
[..]maak van het weekend vietnamese speklapjes voor je als je langskomt
Meeste afhaal vind ik regelrechte troep.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
idd, en de kwaliteit is ook niet om over naar huis te schrijven
Vandaag smaakt het echt goedquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
idd, en de kwaliteit is ook niet om over naar huis te schrijven
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:22 schreef Karzai het volgende:
[..]maak van het weekend vietnamese speklapjes voor je als je langskomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |