Net alsof dat waar dan ook een argument voor isquote:
Maar heb je tijdens deze 68 uur wifi?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:12 schreef RockNijntje het volgende:
Het duurt 68 uur en 40 minuten om met een zeppelin van Madrid naar Bogotá te vliegen. Doe met deze informatie wat je wilt.
gemiddeld een dag of 15 per jaar denk ik zo, meerdere tripjes van 3-5 dagen in een jaarquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoevaak ga je wel niet dan?
Non-stop? Zonne-energie of wat?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:12 schreef RockNijntje het volgende:
Het duurt 68 uur en 40 minuten om met een zeppelin van Madrid naar Bogotá te vliegen. Doe met deze informatie wat je wilt.
De tering.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:13 schreef mschol het volgende:
[..]
gemiddeld een dag of 15 per jaar denk ik zo, meerdere tripjes van 3-5 dagen in een jaar
Zonder kinderen mee te nemen om te vermaken? Euh ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:12 schreef UitStraling het volgende:
Nu vind ik volwassen mensen in een pretpark ook wel een klein beetje sneu.
*duikt onder een steen.
Teringdisney bekt wel lekkerder dan Eurodisneyquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tip: Ga gewoon niet naar heel dat teringdisney
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar heb je tijdens deze 68 uur wifi?
Ik ben sneuquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:12 schreef UitStraling het volgende:
*duikt onder een steen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die terrortower was wel een succes met iemand naast me die moest kotsen.
ja, anders wordt je toch helemaal gek als je bijna 3 dagen lang alleen maar oceaan onder je zietquote:
quote:
Mensen veroordelen voor iets onschuldigs waar ze plezier uithalen is ook best sneu, tochquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:12 schreef UitStraling het volgende:
*duikt onder een steen.
en ik vind al die volwassen mensen in kroegen en bars sneu..quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:12 schreef UitStraling het volgende:
*duikt onder een steen.
Collega van me gaat vier-vijf keer per jaar naar de VS, ziet alleen hamburgertenten en pretparken, mooi manquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zonder kinderen mee te nemen om te vermaken? Euh ja.
US is goed in uitlokking vandaagquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mensen veroordelen voor iets onschuldigs waar ze plezier uithalen is ook best sneu, toch?
Ik heb een foto van toen m'n zus er voor het eerst in ging. Ze verzette zich er al jaren tegen, maar toch over weten te halen. De foto:quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die terrortower was wel een succes met iemand naast me die moest kotsen.
Mensen zijn over het algemeen sneu, en tokkiequote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
en ik vind al die volwassen mensen in kroegen en bars sneu..
post die foto danquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een foto van toen m'n zus er voor het eerst in ging. Ze verzette zich er al jaren tegen, maar toch over weten te halen. De foto:
M'n vader: relaxed, zit te kijken hoe alles werkt en hoe hoog we zitten en kijkt gefascineerd naar buiten als de deuren opengaan.
M'n zus: die huilt, want ze vindt het echt niet leuk en ze weet niet waar ze zich aan vast moet houden. ogen dicht, mond open, voorover gebogen omdat ze zich vastklampt aan het been van m'n vader.
Ik: slappe lach vanwege m'n zus.
lolquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een foto van toen m'n zus er voor het eerst in ging. Ze verzette zich er al jaren tegen, maar toch over weten te halen. De foto:
M'n vader: relaxed, zit te kijken hoe alles werkt en hoe hoog we zitten en kijkt gefascineerd naar buiten als de deuren opengaan.
M'n zus: die huilt, want ze vindt het echt niet leuk en ze weet niet waar ze zich aan vast moet houden. ogen dicht, mond open, voorover gebogen omdat ze zich vastklampt aan het been van m'n vader.
Dan ben je ook wel een beetje een downie hoor, naar de VS moet je juist vanwege de natuurquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van me gaat vier-vijf keer per jaar naar de VS, ziet alleen hamburgertenten en pretparken, mooi man
Behalve als je het leuk vindt om kleine kinderen te misbruiken of dat soort dingenquote:
Lol.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |