quote:Op zondag 26 juli 2020 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn voor die mensen. Hopelijk rollen we er allemaal zo door been.
Zo uit hij zijn woede als je hem niet bedient zoals het hoortquote:Op zondag 26 juli 2020 10:31 schreef ToT het volgende:
Sow, meneertje hier vond het blijkbaar nodig om een kam in de wc te gooien!
Ik was ff wat aan het eten, maar heb het inmiddels weggepleurd.quote:Op zondag 26 juli 2020 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Rustig hier, iedereen druk met andere deze op deze zondag?
Ah dat is zo vies hé, als eten te zoutig is..quote:Op zondag 26 juli 2020 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was ff wat aan het eten, maar heb het inmiddels weggepleurd.
Groene curry met 17,4% pure zout!
Ja en mijn bloeddruk is ook iets van 130/105 of zo, dus echt gezond is het ook niet voor mij.quote:Op zondag 26 juli 2020 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat is zo vies hé, als eten te zoutig is..
Ach....we waren er even uit, zeg maar.quote:
Dan beter weg gooien idd, ook is dat wel zonder maar goed..quote:Op zondag 26 juli 2020 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en mijn bloeddruk is ook iets van 130/105 of zo, dus echt gezond is het ook niet voor mij.
[..]
Ach....we waren er even uit, zeg maar.
Had meer oude gebouwen verwacht en misschien nog wat mensen in klederdracht.
Verder trouwens wel super vriendelijke mensen daar, die je allerhartelijkst groeten!
Klopt, zat ik ook aan te denken!quote:Op zondag 26 juli 2020 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan beter weg gooien idd, ook is dat wel zonder maar goed..
Denk dat je dan beter naar Volendam kan gaan, volgens mij lopen ze daar nog wel in klederdracht, maar dat zal ook wel steeds minder worden i guess
Heeft die verstopt ergens in huis, mag jij gaan zoekenquote:Op zondag 26 juli 2020 19:36 schreef ToT het volgende:
Ah, gevonden waar de schroefjes vandaan komen; zijn driewieler!
Maar waar is die 2e gebleven?
Ja, dat dus!quote:Op zondag 26 juli 2020 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heeft die verstopt ergens in huis, mag jij gaan zoeken![]()
quote:Op zondag 26 juli 2020 19:36 schreef ToT het volgende:
Ah, gevonden waar de schroefjes vandaan komen; zijn driewieler!
Maar waar is die 2e gebleven?
Ja nou schroefje...eigenlijk het contra-stukje van waar hij later mee aan kwam zetten.quote:
Fantastisch lijkt me dat vader zijnquote:Op zondag 26 juli 2020 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou schroefje...eigenlijk het contra-stukje van waar hij later mee aan kwam zetten.
Nog wat belangrijker dus!
Verder is het echt zoiets met hem:
Regel dat dan ff!quote:Op zondag 26 juli 2020 21:18 schreef BIGGIE96 het volgende:
[..]
Fantastisch lijkt me dat vader zijn![]()
Helaas heb ikniet eens een vriendin
Leuke foto man!quote:Op zondag 26 juli 2020 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Regel dat dan ff!
Dit is ons geval:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 juli 2020 21:36 schreef BIGGIE96 het volgende:
[..]
Leuke foto man!
Dat is dus de kleine lastpost!
Uiteraardquote:Op zondag 26 juli 2020 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]Yupyup!
Maar hij is ook echt zooooo lief natuurlijk!
Is een aanrader!quote:Op zondag 26 juli 2020 21:43 schreef BIGGIE96 het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik hoop ooit vader te worden
Aawhh mini ToTTie !! Cutiequote:Op zondag 26 juli 2020 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Regel dat dan ff!
Dit is ons geval:
[ afbeelding ]
In februari naar Andalucía wil ik, moet wel lukken...quote:Op maandag 27 juli 2020 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Het mag maar niet naar Cataluña geloof ik ... maar overal maskers op ... fijne vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |