Hou je niet van familiebezoek?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:31 schreef stokj het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje HAGA zegt ONZ. Dus wat wordt het nou. Vind het niet leuk dat de ene helft van de familie in JUI zit en de andere helft in ONZ. Zo moet ik te vaak op familiebezoek
Haha, nee heb een hekel aan familie (mijn familie dan, als er een aanleiding is om bij elkaar te komen zijn ze altijd blij om mij te zien maar ik hun nietquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:57 schreef Amee het volgende:
[..]
Hou je niet van familiebezoek?
Hier krijg je bier, daar krijg je saté
Yaaayyyy! In JUI dus!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha, nee heb een hekel aan familie (mijn familie dan, als er een aanleiding is om bij elkaar te komen zijn ze altijd blij om mij te zien maar ik hun niet)
Ik drink geen bier dus dan is de keus snel gemaakt
Al zal ik voor Haga hier af en toe wel langskomen. Ben benieuwd hoe het met zijn clienten gaat en welke diensten hij hen heeft geleverdquote:
Borgoe Borgoe Grand Reserve dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha, nee heb een hekel aan familie (mijn familie dan, als er een aanleiding is om bij elkaar te komen zijn ze altijd blij om mij te zien maar ik hun niet)
Ik drink geen bier dus dan is de keus snel gemaakt
Ook af en toe wat zeggen?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:02 schreef ToT het volgende:
Ik hou beide topics open, maar ik prefereer deze.
DTS zal ik zo heel af en toe nog even gaan kijken.
Misschien nog wat KSC en Radio49, maar m'n interesse in slowchatten is wel verminderd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:36 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee ook dat niet. Alcohol gaat er echt niet in bij mij.
Zelfs geen oranjebitterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas, zelfs geen oranjebitter. Als bij een diner dat ik aanbiedt getoast moet worden dan zit er voor mij altijd bruisend water in de glas.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:36 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee ook dat niet. Alcohol gaat er echt niet in bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn!
Dorade en zeebaars (En dus garnalen en een krab).quote:
Aha, beide nooit gehad..quote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Dorade en zeebaars (En dus garnalen en een krab).
Zeebaars ooit een keer uit het vriesvak bij de Aldi gehad. We waren meteen onder de indruk.quote:
Jawel hoor!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Is dat wel lekker dan vis wat uit de diepvries komt?
Maar dat is dan toch verser, dan wat in de winkel in de diepvries ligtquote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel hoor!Dit ligt nu ook allemaal in de vriezer.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch verser, dan wat in de winkel in de diepvries ligt
En wat is dat?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Vandaar ook dat we het nu vers kopen.
En die 6 kilo is ook zo weer weg!![]()
Binnenkort een keer kinilaw maken met de vis van die markt!
Rauwe vis met zout en azijn, kruiden, pepertjes en weet ik wat nog meer.quote:
Ah, ik hou niet zo van rauwe visquote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Rauwe vis met zout en azijn, kruiden, pepertjes en weet ik wat nog meer.
1 van de weinige Filipijnse gerechten die ik ÉCHT lekker vind.
Sizzling sisig is ook lekker, mits goed bereid.
Haha, nou dit is echt een aanrader hoor, tenzij het van kwal gemaakt is, wat ik ook eens heb meegemaakt!quote:
Ieewl bah, nee dat lijkt mij ook niks kwalquote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, nou dit is echt een aanrader hoor, tenzij het van kwal gemaakt is, wat ik ook eens heb meegemaakt!
Chicken adobo is ook wel eens lekker, maar dat heb ik ook eens van slachtafval gehad.Zit je op botten te knagen, of aders en pezen enzo.
Ja ik had kinilaw besteld en dan krijg je ineens een stapel half doorzichtige witte kubusjes van pakweg 1 bij 1 bij 1 cm.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ieewl bah, nee dat lijkt mij ook niks kwal
Doe mij maar gewoon gebakken zalm of haring met uitjesquote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had kinilaw besteld en dan krijg je ineens een stapel half doorzichtige witte kubusjes van pakweg 1 bij 1 bij 1 cm.
De textuur was rubberachtig, er zat amper smaak aan behalve van die andere ingrediënten. Het was gewoon onsmakelijk.
(Alleen lang niet zo onsmakelijk als de zeekomkommer die ik een andere keer at. Dat was overigens gelukkig niet rauw.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |