Wel twee keer zo goedkoop, en snooker en tennis zijn niet echt mn ding. 3 maanden player zou ook kunnen.quote:Op maandag 27 juli 2020 16:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pak dan de uiterst sympathieke PLAYER, GCN is opgekocht door Eurosport/Discovery. If anything zal het aanbod op de PLAYER groter zijn dan op GCN.
Mensen die nog geen PLAYER hadden, dat geloof je toch niet?quote:Op maandag 27 juli 2020 17:55 schreef showtimer het volgende:
Goeien timing allen, aanbieding voor de Player is net een weekje verlopen.
Precies. Vond het ook netjes van ze dat je iets van 4 maanden gratis bij krijgt vanwege de afgelopen periode. Hadden ze ook niet kunnen doen.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen die nog geen PLAYER hadden, dat geloof je toch niet?
Nou dat belooft wat, voor 2021.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
R.EV staat scherper dan ooit tevoren aldus R.EV.
Lockdown
Nog 5 nachtjes slapenquote:
Pat vond hem wat dikkig.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
R.EV staat scherper dan ooit tevoren aldus R.EV.
Lockdown
Ik koester eeuwige wrok tegen Eurosport door gepruts en irritante reclames. Mijn ziel krijgen ze niet (of nou ja, wel, maar dan via GCN..)quote:Op maandag 27 juli 2020 20:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen die nog geen PLAYER hadden, dat geloof je toch niet?
Heb je alleen maar jezelf mee.quote:Op maandag 27 juli 2020 23:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik koester eeuwige wrok tegen Eurosport door gepruts en irritante reclames. Mijn ziel krijgen ze niet (of nou ja, wel, maar dan via GCN..)
Mwoah, het is ook geen enorme ramp om niet altijd mn werk te kunnen verslonzenquote:Op maandag 27 juli 2020 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je alleen maar jezelf mee.
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:14 schreef Momo het volgende:
Hoe ziet de wielerzomer eruit? De glazen bol: corona-editie
Wat is de start van het seizoen zonder een schijtlollige Thijs column.
Dat zijn meestal toch de enige boeiende kilometersquote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:00 schreef Chiappucci het volgende:
https://www.gazzetta.it/C(...)0728149667_amp.shtml
Parcourswijziging Milaan - Sanremo. Ligurië wordt overgeslagen. 299 ipv 291 km. Geen Capi. Alleen laatste 40 km blijven ongewijzigd.
Dit is echt oprecht zo pijnlijk niet grappig. Wat een troep.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:14 schreef Momo het volgende:
Hoe ziet de wielerzomer eruit? De glazen bol: corona-editie
Wat is de start van het seizoen zonder een schijtlollige Thijs column.
Hihi.quote:Op maandag 27 juli 2020 14:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een ferme nederlaag voor Team Geen Koers. De zoveelste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |