abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 24 juli 2020 @ 20:14:35 #51
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194243697
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 20:11 schreef showtimer het volgende:

[..]

Je gaat toch geen topic openen op CN? |:)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, waarom? Dan had ik dat allang gedaan natuurlijk. Uijtdebroeks staat al van voor Kuurne op de lijstjes van Matxinplanter. Lees je mijn post in het pedofielenhoekje niet? 15.gif 9.gif Grazie in ieder geval!
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194243772
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 20:14 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Nee, waarom? Dan had ik dat allang gedaan natuurlijk. Uijtdebroeks staat al van voor Kuurne op de lijstjes van Matxinplanter. Lees je mijn post in het pedofielenhoekje niet? [ afbeelding ] [ afbeelding ] Grazie in ieder geval!
Omdat ik nog steeds kan genieten van je 'de nieuwe Merckx' claim over de Rem. Kuurne voelt als een eeuwigheid geleden.
  vrijdag 24 juli 2020 @ 20:20:09 #53
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194243794
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 20:18 schreef showtimer het volgende:

[..]

Omdat ik nog steeds kan genieten van je 'de nieuwe Merckx' claim over de Rem. Kuurne voelt als een eeuwigheid geleden.
Cian Uijtdebroeks is de nieuwe Marco Brenner is de nieuwe Remco Evenepoel is de nieuwe Eddy Merckx.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator vrijdag 24 juli 2020 @ 20:21:46 #54
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194243829
twitter
  vrijdag 24 juli 2020 @ 20:49:33 #55
40566 Ericr
Livewrong
pi_194244389
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 17:50 schreef Momo het volgende:

[..]

Goed dat Matje niet is gegaan dan...

Even opgezocht wat de eerste grote wedstrijd van Rebellin was.
Dat was het WK van 1988!, toen waren de meesten hier nog niet geboren _O-
Bij de junioren dan toch? Blijft alsnog surrealistisch dat iemand uit dat tijdperk meedoet aan professionele wedstrijden.
  vrijdag 24 juli 2020 @ 22:39:39 #56
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_194246156
Hij moet de records van Lex Nederlof anders nog maar zien te halen hoor jongens.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  Redactie Sport zaterdag 25 juli 2020 @ 08:31:58 #57
451829 crew  H.Vviv
pi_194250123
Net even de programmagids op Ziggo bekeken. De eerste drie etappes van de Ronde van Burgos worden uitgezonden op het hoofdkanaal en de laatste twee zijn te zien op het extra kanalen van Ziggo.
  Moderator zaterdag 25 juli 2020 @ 09:14:59 #58
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  zaterdag 25 juli 2020 @ 09:53:10 #59
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_194250606
http://imgur.com/gallery/z0P9Tla

NK in zuid Limburg kan op weinig enthousiasme rekenen.
Net efkes anges
  zaterdag 25 juli 2020 @ 10:10:23 #60
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194250776
quote:
Een week voor de herstart van het internationale wielrennen heeft Patrick Lefevere (65) zijn reisprogramma klaar: eerst Strade Bianche, daarna Milaan-Sanremo. Nadien via de laatste etappe van de Tour de l’Ain ook nog naar de Ronde van Lombardije. Nergens is het leven zo mooi als op de koers, maar laat de coronacrisis het nu alstublieft niet opnieuw vergallen: “Als je sommige mensen bezig ziet… Waar zit hun verstand?”

Geen column deze week met Patrick Lefevere, wel een uitgebreider interview één week voor de herstart van het wielrennen in Strade Bianche. Plaats van afspraak is de service course in Wevelgem, in het bureau van de grote baas boven, tussen de iconische fietsen van de grote Quick-Step-kampioenen.

“Tijdens de lockdown kwam ik hier niet graag”, zegt Lefevere. “Het was muisstil. Niemand aan het werk en het hele wagenpark stond hier ook maar stil te staan. Dat pakte mij. Om kosten te besparen, hadden we de verzekeringen tijdelijk stopgezet, waardoor we de nummerplaten moesten inleveren. Alle beetjes helpen. (lacht) Maar dat maakte het wel extra confronterend.”

Voor de foto poseert Lefevere op de motorkap van één van de volgwagens, ondertussen opnieuw met kenteken. “Sinds 1 juni zitten er opnieuw op”, zegt hij. “Op dat moment hebben we opnieuw alles on go gezet. Ook het personeel is dan opnieuw aan de slag gegaan.”

Hoe kijkt u de herstart van het wielerseizoen vandaag tegemoet?
“Met een verscheurd gevoel, want de coronacijfers zijn niet goed. In Frankrijk is de GP Fourmies geannuleerd. De Canadese koersen gaan ook niet door. Gezien de overvolle agenda is dat zeker geen drama, maar het zet wel de toon. De dominosteentjes zijn opnieuw aan het vallen. Zowel de politici als de virologen hebben de voorbije maanden fout gecommuniceerd. Hun boodschap is te veel geweest dat corona iets was voor mensen zoals ik: (lacht) vijfenzestigplussers, die dan eventueel ook nog diabetes hadden. Het was een probleem in de zorgcentra, maar niet iets van jonge mensen. Als er ondertussen achttien chiro-leiders besmet zijn na een gezamenlijke opleiding, blijkt dat toch niet zo te zijn. Die jongeren vertonen niet altijd symptomen, maar ze geven het virus wel door. En dan die feesten in Saint-Tropez. Als je sommige mensen bezig ziet… Waar zit hun verstand?”

U spreekt vaak over “the best and the worstcasescenario”. Wat is de ‘worst case’ op dit moment?
“Dat de naschok zwaarder is dan de aardbeving zelf en dat alles opnieuw dichtgaat. Op dit moment rijdt ons personeel van trainingsstage in Passo San Pellegrino naar Burgos (waar dinsdag de Ronde van Burgos begint, nvdr.). Als Macron alsnog besluit om de grens met Spanje opnieuw te sluiten, dan zijn we uitgepraat.”

Wat zou de economische impact van een nieuwe lockdown zijn voor het wielrennen?
“Dan moeten we niet eens over wielrennen praten. Als er een tweede lockdown komt, zal de schade niet te overzien zijn. Wat zou dat betekenen voor de wereldeconomie? Europa werkte een coronaherstelplan uit van 1.800 miljard euro, zoals in België honderden miljoenen in de economie worden gepompt. Maar ik veronderstel dat je geen geld kan blijven bijdrukken. Nu is het precies elke maand Kerstmis en Sinterklaas. Dat is natuurlijk niet vol te houden.”

U schat het verlies voor uw ploeg nu al in op drie tot vier miljoen euro.
“Het is van die grootteorde. Vooral door de reductie in sponsorgeld en het wegvallen van de startgelden. Organisatoren profiteren nu ook van de situatie: ze doen het zogezegd allemaal uit liefdadigheid, maar daar moet ik eens om lachen.”

U heeft noodgedwongen gesnoeid in de lonen van uw renners en personeel.
“Maar ik ga je niet vertellen hoeveel. Alleen: samen met CFO Geert Coeman heb ik een budget opgesteld tot het einde van het seizoen. Als we straks toch overschot zouden hebben, dan gaan we dat verdelen. Ik wil zo weinig mogelijk in mensen hun portemonnee zitten.”

Uw renners die einde contract waren in deze periode konden ook aan dezelfde voorwaarden verlengen.
“Omdat het altijd blijft hangen als je iemand minder betaalt. In mijn carrière heb ik dat maar een paar keer gedaan, vaak nog op vraag van de renner: Patrick, ik had geen goed seizoen, ik weet het. Geef me maar wat minder. Dan krijg je een minder gemotiveerde coureur, die meteen hier in mijn bureau staat om een bonus te vragen als hij toch eens wint.”

Thomas De Gendt heeft bij Lotto-Soudal wel moeten inleveren.
“Terwijl hij toch hun uithangbord is, de man die maandenlang voor de rust in de ploeg gezorgd heeft met zijn ontsnappingen en alle toeren die hij uithaalt. Vreemd dat ze hem daarvoor belonen met een loonsverlaging. De ploegen zullen blijkbaar niet aan zijn deur hebben gestaan. Wat ik ook begrijp: hij rendeert niet overal even goed. Dat weet ik uit ervaring.”

Hoe kijk je naar het hoge personeelsverloop bij Lotto-Soudal? U noemt personeel de hoeksteen van uw team.
“Ik heb mij niet te moeien in het verloop bij de concullega’s, maar ik vind het wel raar. Mijn staf is belangrijker dan mijn renners. Niet naar sponsors en naar fans toe, maar met slecht personeel draait een ploeg sowieso niet.”

Een laatste keer Lotto: dat verdeelt het team op in bubbels, die aan een specifiek koersprogramma worden gekoppeld. Dat doen jullie niet.
“Iedereen mag doen wat hij wil, maar sommige maatregelen zijn er toch vooral voor de show. Onze volledige ploeg was op stage in San Pellegrino, met de consequentie dat we het allemaal zitten hebben als er iemand positief is. Je kan renners in dezelfde bubbel houden, maar er zal altijd verloop zijn van personeel. Wij testen wel heel uitgebreid, waarbij we zo veel mogelijk samenwerken met het AZ in Roeselare. Probleem zijn de buitenlandse renners en vooral het transport naar de testlabo’s. Veel van de bedrijven die dat doen zijn Amerikaans en daar heb je een enorme fixatie op aansprakelijkheid. Een Amerikaan zet al een bordje slippery voordat de vloer glad is. Bij transport van coronatesten die eventueel positief kunnen zijn, is er ook veel argwaan.”

Hoe zijn uw renners uit de lockdown gekomen? Welke signalen hoort u vanop stage?
“Dat ze allemaal heel rap aan het fietsen zijn. Mentaal is iedereen de crisis goed doorgekomen. Al moet ik erbij zeggen dat renners ook niet geneigd zijn om problemen in de privésfeer meteen met hun baas te delen . Daarin ben ik als de hoorndrager, die als laatste van het dorp te weten komt dat zijn vrouw hem bedriegt. (lacht) Ik ben zelf een paar dagen in San Pellegrino geweest om mijn troepen te overschouwen en die stage is toch niet te onderschatten. We zaten letterlijk boven op de berg. In Livigno kan je nog eens het stadje in, maar nu is er niks, niks, niks. Na 23 dagen zullen er ondertussen al een paar opgewonden raken als ze alleen maar een damesfiets zien.” (lacht)

Opvallend: junior Cian Uijtdebroeks trainde een paar dagen mee in San Pellegrino. Een talent categorie-Evenepoel, wordt gezegd.
(droog) “Hij heeft gisteren voor onze ploeg getekend. Grapje hoor, want hij moet nog tweedejaarsjunior worden. Maar Cian is ontegensprekelijk een talent en een sociale gast. Ik heb hem op stage in de gaten gehouden en hij zat even gemakkelijk bij de Italianen aan tafel als bij de Belgen. Hij komt uit een slimme familie: mama en papa zijn allebei jurist bij AXA. Zijn mama is hier gisteren nog geweest, omdat hij ook op Specialized rijdt en nog wat onderdelen nodig had voor zijn tijdritfiets. Hun deur wordt nu platgelopen door ongeveer alle ploegen en door alle makelaars. Cian belde me gisteren zelf op omdat hij het niet fijn vond dat hij na die stage bij ons in de media gelinkt werd aan andere ploegen. Geen probleem, natuurlijk.”

Wat vindt u van de vergelijking met Evenepoel die gretig wordt gemaakt?
“Dat is precies wat ik hem heb verteld aan de telefoon: jullie van de pers zullen hun prestaties tegen elkaar afzetten. Daar zoveel seconden sneller of zoveel seconden trager. Dat is iets waar hij zich boven zal moeten stellen.”

U zei eerder te vrezen voor de impact die de lange periode zonder wedstrijden zal hebben op renners. Zeker omdat op 8 augustus al Milaan-Sanremo komt, met 300 wedstrijdkilometers.
“Terwijl in Strade en Sanremo renners aan de start zullen komen die in zeven maanden geen koers hebben gereden. Er bestaan olympische sporten waar zo’n break normaal is, maar in het wielrennen heeft niemand dat ooit mee gemaakt. Dat bestaat niet in onze sport. Hoe gaan al die topatleten daaruit komen? Na zo’n lange break en met zo’n samengepakte kalender? Er zullen er bij zijn die boordevol reserves zitten, maar we gaan geregeld ook eens zelfoverschatting zien, verwacht ik.”

Wat wordt de eerste koers die Deceuninck – Quick-Step wint na lockdown?
“We gaan alles mee pakken wat we kunnen, liefst de big races, natuurlijk. Maar uw vraag klopt niet, want we hebben al gewonnen in de GP Vermarc in Rotselaar (Florian Sénéchal won, nvdr.). Daar stonden 170 renners aan de start en de gemiddelde snelheid lag bijzonder hoog. Probeer dan maar te winnen. Voor mij is dat een volwaardige zege.”

Over de zegehonger van uw ploeg zegt Roger De Vlaeminck: “Lefevere maakt elk jaar zo’n spel van zijn ploeg die 60 koersen wint. Ik deed dat op mijn eentje.”
“Ik zal u verrassen, maar ik heb daar niks tegen in te brengen. Roger mag dat zeggen, want hij heeft gelijk. Hij reed ook wel 150 koersen op een jaar, natuurlijk, maar ik doe er niks vanaf. Tot spijt van wie het benijdt, maar De Vlaeminck was een uitzonderlijke kampioen.”
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194251338
Miesjel is ook een wielerflitser.

quote:
Nu ergernis om de virale opflakkering mijn deel is, zoek ik soelaas in de hoop. Niet in die op een ronkende nazomer. Als de helft van de geplande koersen doorgaat, zal dat al goed zijn. Aragon, Catalonië, Burgos en Galicië zijn broeihaarden. De Vuelta staat nu al op kapseizen. In Zuid-Frankrijk krioelt het van krolse Bardotfeestjes. Ik vrees voor de Tour. West-Vlaanderen kleurt rood. Ai, ai Gent-Wevelgem. Antwerpen neigt naar donkerrood. Mag de Ronde in Ninove starten? Waarom dan spreken over hoop? Het is bij het dagelijkse grasduinen op Wielerflits.be dat ik op een gedurfde titel stuit: Jumbo, Sunweb en Deceuninck-Quick.Step strijden om 'verbeterde versie Evenepoel'. Spreekt voor zich dat Remco's naam alleen al tonnen hits oplevert. Wielerflits levert wel onderbouwde informatie. Dus lees ik gretig. Het artikel betreft Cian Uijtdebroeks. Op grond van prestaties en waardemetingen zou die junior het niveau van Evenepoel in de leeftijdscategorie van 17 overtreffen. Ik schaar wat korrels zout bijeen om die er bij te nemen, maar besluit toch Jef Robert te bellen. Jef is voorzitter van Acrog-Tormans, hielp Tom Boonen doorstomen, begeleidde zoon Fréderique, Yannick Eijssen en Stig Broeckx richting profs en is nu met Uijtdebroeks actief. Jef Robert is 40 jaar jeugdopleider. Zo'n mens verkoopt geen onzin. Als hij over Cian praat, spat de hoop uit zijn mobieltje. "In het tijdrijden en het klimmen zag ik nooit beter. Op die testklim van 7 km in het hinterland van Benicassim verpletterde hij inderdaad de toptijden van Evenepoel en Philipsen. Als dat lastige WK in Zwitserland doorgaat, wordt hij wereldkampioen junioren. Als eerstejaars hé."

Als Jef uitweidt over Uijtdebroeks' solo in Kuurne-Brussel-Kuurne begint het mij te dagen. Even terugkoppelen naar 1 maart. Een poos voor Asgreen de profeditie wint, ontstaat tumult bij de aankomst van de juniorenkoers. Ik kijk uit het raam en zie een frêle renner in blauwgroen shirtje stoppen en breed lachend met de fiets boven het hoofd over de streep wandelen. De tweede komt een kleine minuut later aan. Onze assistente noteerde zijn voornaam. "Cian?" Ik verkocht hem op antenne onder voorbehoud. En bleef met een déjâ-vugevoel achter. Jef Robert helpt me: "We hadden hem opgejut. Evenepoel reed hier 50 km solo en deed op de streep die opgemerkte stunt. Dat durf jij niet, Cian." Dus trok Cian op de Kluisberg strak door, vond hij wachten onzinnig en reed hij een dik uur voor alle gedrum uit. Bij de nieuwelingen liet Uijtdebroeks op de Grand Colombier en de Chrono des Nations gezwind sukkelpotende tegenstanders op het asfalt achter. Bij zoveel bravoure dommelen scouts en managers uiteraard niet in. De intelligente Vlaming uit Hannuit wordt begeleid door Marc Lamberts, trainer van Van Aert en staflid bij Jumbo-Visma. Dat Nederlandse kamp is al een poos overtuigd van zijn indrukwekkende waarden. Daar doet Jumbo bij navraag overigens het zwijgen toe. Dat Cian met Quick.Step zopas mee op hoogtestage in San Pellegrino mocht, bewijst dat ook Lefevere en co op het wiel zitten. "Veelbelovend", reageert ploegleider Peeters wat verrast. "Maar geen Evenepoel." Hoerageroep blijft uit. Strategie. Nog meer gegadigden aanwakkeren is pas gevaarlijk.
  Moderator zaterdag 25 juli 2020 @ 14:58:08 #62
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194253945
twitter
pi_194253979
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 14:58 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
and so it begins

haha @maxi-mus kijk ik spreek engels
Gino ♥
pi_194254174
Die koers zou tijdens de Tour én tijdens de Tirreno worden verreden.. Succes met een goed veld te vinden dan
pi_194254524
Meindert Weulink in de kopgroep w/
pi_194255044
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 15:46 schreef wimderon het volgende:
Meindert Weulink in de kopgroep w/
Hoeveel km nog?
pi_194255101
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:24 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Hoeveel km nog?
Iets minder dan 40.
pi_194255169
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:28 schreef wimderon het volgende:

[..]

Iets minder dan 40.
Thx
  zaterdag 25 juli 2020 @ 16:39:16 #69
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194255304
Hup Toto, hup Epolonio, hup Stacchiotti.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_194255319
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:39 schreef Mani89 het volgende:
Hup Toto, hup Epolonio, hup Stacchiotti.
En Pelukkie?
  zaterdag 25 juli 2020 @ 16:40:35 #71
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194255327
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 16:47:21 #72
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194255420
O jeetje, ik kan gewoon alweer niet lezen. Dit zijn geen goede dagen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194255593
Ackes enorm vroeg en enorm simpel. Dat verwacht je toch ook niet!
  zaterdag 25 juli 2020 @ 17:06:53 #74
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194255663
twitter


Ach.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator zaterdag 25 juli 2020 @ 17:09:12 #75
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194255689
Dit is met alle respect een ronde van niks. Het is wachten op Burgos.
pi_194255801
Ackermann ging op zo'n 350 meter, maar dat maakte weinig uit.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 18:25:40 #77
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194256574
Wie is Jacob Ahlsson en waarom klopt hij Ludvigsson?
Put these foolish ambitions to rest.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 18:28:26 #78
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194256590
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het had de UI van Mani kunnen zijn.
Put these foolish ambitions to rest.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 19:34:37 #79
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194257360
Leknessund wederom Noors kampioen. ^O^
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194264850
Vanochtend de klimtijdrit. Over een half uur beginnen we aan de top 10.

https://ciclism.sibiu.ro/
pi_194264853
Het was in ieder geval te zwaar voor Brandle, want die staat pas 5e.
  zondag 26 juli 2020 @ 11:14:30 #82
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194265040
***** Ivan Ramiro Sosa
**** Mikel Landa, David Gaudu
*** Simon Yates, Remco Evenepoel, Richard Carapaz, George Bennett, Alejandro Valverde
** Jack Haig, Sepp Kuss, Rafal Majka, Enric Mas, Fabio Aru, Andres Ardila, Ben Hermans, Lucas Hamilton, Esteban Chaves
* Eddie Dunbar, Mikel Nieve, Marc Soler, Louis Meintjes, Pello Bilbao, Oscar Rodriguez, David de la Cruz, Damiano Caruso, Ben O’Connor, Nikolay Cherkasov, Ruben Fernandez, Felix Grossschartner, Mikel Bizkarra, Joao Almeida, Benjamin Dyball, Daniel Navarro, Lennard Kämna, Juan Pedro Lopez

35 favorieten slechts. Emil is niet in topvorm uit de coronabreak gekomen.
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 26 juli 2020 @ 11:15:43 #83
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194265051
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 11:14 schreef Koffieplanter het volgende:
***** Ivan Ramiro Sosa
**** Mikel Landa, David Gaudu
*** Simon Yates, Remco Evenepoel, Richard Carapaz, George Bennett, Alejandro Valverde
** Jack Haig, Sepp Kuss, Rafal Majka, Enric Mas, Fabio Aru, Andres Ardila, Ben Hermans, Lucas Hamilton, Esteban Chaves
* Eddie Dunbar, Mikel Nieve, Marc Soler, Louis Meintjes, Pello Bilbao, Oscar Rodriguez, David de la Cruz, Damiano Caruso, Ben O’Connor, Nikolay Cherkasov, Ruben Fernandez, Felix Grossschartner, Mikel Bizkarra, Joao Almeida, Benjamin Dyball, Daniel Navarro, Lennard Kämna, Juan Pedro Lopez

35 favorieten slechts. Emil is niet in topvorm uit de coronabreak gekomen.
Zit de schorsing van Dyball er op?
pi_194265076
twitter

En inmiddels buiten tijd gereden
  zondag 26 juli 2020 @ 11:23:56 #85
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194265111
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 11:19 schreef Marcoss het volgende:
[ twitter ]
En inmiddels buiten tijd gereden
:')
  zondag 26 juli 2020 @ 11:30:31 #86
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194265171
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 11:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

:')
Wat een idioot :')
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 26 juli 2020 @ 11:51:09 #87
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_194265403
Niet geheel verrassend duikt Mühlberger overal onderdoor op het eerste meetpunt, met Konrad nog te gaan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zondag 26 juli 2020 @ 11:51:50 #88
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194265411
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 11:14 schreef Koffieplanter het volgende:
35 favorieten slechts. Emil is niet in topvorm uit de coronabreak gekomen.
Wat een veld _O_.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 26 juli 2020 @ 11:52:27 #89
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_194265415
Voor welke koers is die lijst?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport zondag 26 juli 2020 @ 11:53:12 #90
451829 crew  H.Vviv
pi_194265418
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 11:52 schreef heywoodu het volgende:
Voor welke koers is die lijst?
Burgos
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 26 juli 2020 @ 11:54:01 #91
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_194265426
Konrad komt tien seconden tekort op Mühlberger na 4.5km.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_194265438
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 11:52 schreef heywoodu het volgende:
Voor welke koers is die lijst?
Burgos.
  zondag 26 juli 2020 @ 11:56:13 #93
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194265449
Onze Adne staat er goed op.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_194265452
Mulhberger 11 seconden sneller dan Konrad bij het eerste punt.
pi_194265457
Wel lekker, die gozers die in tegengestelde richting de berg afgereden komen.
pi_194265476
Een mooie Mercedes Sprinter als teamauto voor Rebellin.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 26 juli 2020 @ 12:00:53 #97
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_194265483
Piotr Brozyna pakt de snelste tijd.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_194265489
Piotr Brozyna, die kent U niet.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 26 juli 2020 @ 12:03:58 #99
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_194265510
Luca is nog niet helemaal wakker man.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_194265521
Mulhberger een kleine twee minuten sneller dan de rest. Vakkundig de finish gemist.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')