Done.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:32 schreef Noek het volgende:
https://www.bddataplan.nl/corona/
Kan deze in de OP of kijk ik er steeds overheen?
Ja klopt. maar deze betreffende families zitten vanuit hun oorsprong natuurlijk al heel vaak en dicht op elkaar, met het offerfeest zal dat alleen maar toenemen, er is daar dus zeker ook werk aan de winkel m.b.t. voorlichting als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:12 schreef tesssssssss het volgende:
@:_seriial_ Dat offerfeest waar Halsema en Aboutaleb zich zo druk over maken komt er ook nog aan.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)len-voorbereidt.html
Ja, en dat is wereldwijd.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:13 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja klopt. maar deze betreffende families zitten vanuit hun oorsprong natuurlijk al heel vaak en dicht op elkaar, met het offerfeest zal dat alleen maar toenemen, er is daar dus zeker werk aan de winkel als je het mij vraagt.
Met mondkapjes opquote:
Dat gaan ze niet buiten vieren, want mensen met een geloof denken toch dat God Of Allah alles regelt.quote:
Tenzij je achter de voordeur gaat handhaven, maar dat is iets wat we niet willen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die mensen vieren dat thuis dus het is onmogelijk om daar maatregelen tegen te treffen.
Haha, wat is nu meer, 6 over 400duizend, of 92 over ~3 miljoen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:21 schreef _serial_ het volgende:
Het RIVM meldt vandaag 163 nieuwe besmettingen, blijkt uit de open data die het instituut vrijgeeft. De meeste van die besmettingen vonden in Zuid-Holland plaats: daar werden 92 positieve tests afgenomen. Ook in Noord-Holland waren relatief veel positieve tests: 32. In Zeeland waren 6 positieve tests, maar met nog geen 400.000 inwoners is dat relatief veel.
Er moet echt altijd een schepje extra horror overheen bij de pers![]()
![]()
![]()
Bron: NOS liveblog
Nee. Aangezien het in Rotterdam en Amsterdam virus-technisch toch al niet zo goed gaat, denk ik eigenlijk niet dat het bij een klein oplevingkje zal blijven.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:21 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Tenzij je achter de voordeur gaat handhaven, maar dat is iets wat we niet willen.
Je lijkt Geenstijl wel, die voorspelde ook doom and gloom dat moslims tijdens de ramadan en het suikerfeest geen vna de maatregelen wilden opvolgen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:18 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet buiten vieren, want mensen met een geloof denken toch dat God Of Allah alles regelt.
typische pers/media inderdaadquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:21 schreef _serial_ het volgende:
Het RIVM meldt vandaag 163 nieuwe besmettingen, blijkt uit de open data die het instituut vrijgeeft. De meeste van die besmettingen vonden in Zuid-Holland plaats: daar werden 92 positieve tests afgenomen. Ook in Noord-Holland waren relatief veel positieve tests: 32. In Zeeland waren 6 positieve tests, maar met nog geen 400.000 inwoners is dat relatief veel.
Er moet echt altijd een schepje extra horror overheen bij de pers![]()
![]()
![]()
Bron: NOS liveblog
Vooral niet lezen dat ik ook God erbij noem.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:23 schreef skrn het volgende:
[..]
Je lijkt Geenstijl wel, die voorspelde ook doom and gloom dat moslims tijdens de ramadan en het suikerfeest geen vna de maatregelen wilden opvolgen.
Sorry hoor.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:24 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Vooral niet lezen dat ik ook God erbij noem.
Waarom maken Aboutaleb en Halsema zich volgens jou dan zorgen over het offerfeest?quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:27 schreef skrn het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Op uitzonderingen na hebben gelovigen in Nederland wel de maatregelen goed opgevolgd. Zo daar. Of laat ik het zeggen: heel veel mensen, ook die in een god geloven, nemen toch het zekere voor het onzekere.
Omdat het Offerfeest een belangrijk (familie)feest is, dat dus thuis of in huiselijke kring wordt gevierd, dus de kans groot in krappe woninkjes.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waarom maken Aboutaleb en Halsema zich volgens jou dan zorgen over het offerfeest?
In zie andere dingen hier in de wijk waar ik naast woon, vanaf het begin is er bijna niemand die 1,5 meter afstand hebben gehouden, zitten sinds die tijd rustig met 10-20 man binnen, zitten op en dicht naast elkaar bij elkaar op bankjes. Het aanspreken door wijkagent / boa had vaak maar tijdelijk effect.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:27 schreef skrn het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Op uitzonderingen na hebben gelovigen in Nederland wel de maatregelen goed opgevolgd. Zo daar. Of laat ik het zeggen: heel veel mensen, ook die in een god geloven, nemen toch het zekere voor het onzekere.
Ik zou zeggen zet een hek om de randstad heen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Drenthe 3 besmettingen.
Gelderland 3 besmettingen.
Overijssel 0 besmettingen.
Flevoland 1 besmetting.
Limburg 0 besmettingen.
Friesland 0 besmettingen.
Groningen 0 besmettingen.
Dit zijn toch gewoon bijna perfecte cijfers? Ja, in de Randstad is het anders maar daarbuiten gaat het op heel veel plaatsen gewoon erg goed.
Nee, niet massaal maar de extremen wel, en dat zijn er ook nog best veel wereldwijd.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:31 schreef skrn het volgende:
[..]
Omdat het Offerfeest een belangrijk (familie)feest is, dat dus thuis of in huiselijke kring wordt gevierd, dus de kans groot in krappe woninkjes.
Terecht dat daar zorgen over zijn.
Alleen geloof ik niet dat moslims en/of christenen massaal denken dat ze onvatbaar zijn voor het virus en/of de dood.
Echt he. We moeten en zúllen bang gehouden worden. Het gaat gewoon goed. Mag dat niet gezegd worden en waarom dan niet?quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
6 op 400.000 veel noemen
Zelfs met de toevoeging relatief slaat het eigenlijk nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |