quote:Op donderdag 26 maart 2020 18:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Ben toch wel benieuwd want je hoort en leest zoveel verhalen maar als je dan echt vraagt of je iemand kent met corona dan schudt iedereen z'n hoofd. Ik werd van de week gebeld door m'n fysiotherapeut dat zijn gezin positief was getest op corona, dus dat is het dichtste bij dat ik gekomen ben. Het zou best kunnen zijn dat ik het ook heb maar mijn laatste afspraak was twee weken geleden dus dan zou ik het al gehad moeten hebben.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:00 schreef sjorsie1982 het volgende:
Nog steeds ken ik niemand die het heeft of heeft gehad.
Op werk met 1500 collegas, helemaal niemand
Aan denken hebben we natuurlijk niet zoveel.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:00 schreef Fok-it het volgende:
Mijn broertje denkt het gehad te hebben samen met zijn vriend maar zijn niet getest. Zelfde geldt voor collega
Ken intussen wel de nodige mensen die zich hebben laten testen, maar allemaal negatief.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:31 schreef herverwijderd het volgende:
Ik ken ook nog steeds niemand die klachten heeft of positief getest is, nu ken ik sowieso maar 3 mensen die zich hebben laten testen.
Bij ons op het werk weet ik het eigenlijk niet. Er werken 3000 mensen en ik zit al vanaf maart thuis te werken dus wie wel of geen corona heeft krijg ik niet zo mee.
Bij jou levert denken niet bijzonder veel op inderdaadquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:05 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Aan denken hebben we natuurlijk niet zoveel.
Kan je bijdehand gaan lopen doen. Niemand heeft iets aan je post.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij jou levert denken niet bijzonder veel op inderdaad
Je kunt er dan vanuit gaan dat je ook al besmet bent. Dus afstand houden heeft geen zin denk ik.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:09 schreef Banaanvragen het volgende:
Wat ik mijzelf afvroeg, stel dat je partner een hoest ofzo heeft en getest moet gaan worden, maar jij bent nog klachten vrij.
Ga je vanaf het moment van die eerste hoest afstand tot elkaar houden of blijven jullie beide gewoon thuis en slapen dan in hetzelfde bed etc.
GGD zegt 1.5m .... ik denk ook dat je dan allang besmet bentquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je kunt er dan vanuit gaan dat je ook al besmet bent. Dus afstand houden heeft geen zin denk ik.
Volgens de GGD moeten wij afstand tot elkaar houden. (ik heb, buiten hooikoorts, geen klachten) Maar goed, dat had dus al gemoeten bij de 1e klachten en voor de test. (vandaag getest) Wij slapen en leven gewoon bij elkaar, al vanaf de 1e klachten, dus dat blijven we nu ook doen. Is ook bijna geen doen he. We hebben ook nog 2 kleinen rondlopen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:09 schreef Banaanvragen het volgende:
Wat ik mijzelf afvroeg, stel dat je partner een hoest ofzo heeft en getest moet gaan worden, maar jij bent nog klachten vrij.
Ga je vanaf het moment van die eerste hoest afstand tot elkaar houden of blijven jullie beide gewoon thuis en slapen dan in hetzelfde bed etc.
Waar ben jequote:Op zondag 26 juli 2020 17:39 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik mis Groningen... Ik mis Drenthe ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |