Geen idee wat je hiermee bedoelt, maar ik spreek dan ook geen Baviaans.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als nerd al schelden is dan zal ik maar niet beginnen over je roze grafsteen voor de bitch die je bent
Wow @Le_Professeur pik je ditquote:
Haha kutnewbie!!quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Geen idee wat je hiermee bedoelt, maar ik spreek dan ook geen Baviaans.
voelt nog als de dag van gisterenquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar volgens mij zuig jij behoorlijk wat baggerusers af
Ja jij zegt dat ik baggerusers afzuig, die hebben het recht om zichzelf te verdedigen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Snel! Ga je vriendjes erbij halen!x1000
denken dat prof vrienden heeftquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Snel! Ga je vriendjes erbij halen!x1000
HPLCMS mist je.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
voelt nog als de dag van gisteren
Gast, ik kom hier nu zo'n 10 jaar, en heb werkelijk geen idee wie jij bent.quote:
Hey steeds meer vrienden in dit topicquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
voelt nog als de dag van gisteren
Maakt niet uit als bijna niemand mij kent, kwaliteit over kwantiteit en jij behoort zeer zeker tot die laatste categorie.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:22 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Gast, ik kom hier nu zo'n 10 jaar, en heb werkelijk geen idee wie jij bent.
En aangezien jij 80000+ posts hebt, zegt dat nog wel wat over jou.
niet weten wie ck isquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:22 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Gast, ik kom hier nu zo'n 10 jaar, en heb werkelijk geen idee wie jij bent.
En aangezien jij 80000+ posts hebt, zegt dat nog wel wat over jou.
Groetjes terug aan drquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:17 schreef Catkiller het volgende:
@:Erasmus je krijgt de groetjes van een wulpse dame die graag op je zou willen stuiteren.
Echt he, alsof die al niet dik genoeg is.quote:
o wist niet dat het opso wasquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt he, alsof die al niet dik genoeg is.
Die post onder haar normale naam dus dit hits nergens on sukkelquote:
popcronquote:
En dat zegt iemand met 80000 posts tegenover mijn 8000 posts. Goed verhaal, man.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maakt niet uit als bijna niemand mij kent, kwaliteit over kwantiteit en jij behoort zeer zeker tot die laatste categorie.
Ik wil graag aangesproken worden met zij/hen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:40 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En dat zegt iemand met 80000 posts tegenover mijn 8000 posts. Goed verhaal, man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |