abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_194218833
YouTube opsomlijstje
Do what you love, love what you do!
  Spellchecker donderdag 23 juli 2020 @ 10:27:21 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  donderdag 23 juli 2020 @ 10:41:36 #3
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_194219062
Je bedoelt nummers die iig ooit echt populair zijn geweest? Anders kan je wel aan de gang blijven (als je alleen van hits uit gaat, is het einde btw ook al snel zoek).

Maar goed - de volledige rij nummers van Tony Scott (ooit best bekend) hoor je dus nooit meer, tenzij je een of andere obscure zender op zet. Maar via 'normale' kanalen? Vergeet het maar.



...enzovoort. En bij deze twee + Get into it vind ik dat sowieso jammer.
pi_194219101
quote:
Ha ken die niet? Maar lekker nummerthje wel :)
Do what you love, love what you do!
pi_194219141
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 10:41 schreef Eightyone het volgende:
Je bedoelt nummers die iig ooit echt populair zijn geweest? Anders kan je wel aan de gang blijven (als je alleen van hits uit gaat, is het einde btw ook al snel zoek).

Maar goed - de volledige rij nummers van Tony Scott (ooit best bekend) hoor je dus nooit meer, tenzij je een of andere obscure zender op zet. Maar via 'normale' kanalen? Vergeet het maar.



...enzovoort. En bij deze twee + Get into it vind ik dat sowieso jammer.
Euhm wat ik bedoel min of meer trouwens hoor want ben altijd benieuwd. Wat je dus vroeger hoorde op de radio en wat ze nu niet meer uitzenden. Dus heel breed is het wel. Maar gewoon YouTubes posten. Van zeg maar oude nummers waarvan jij denkt zou mss weer is op de radio moeten komen. :)
Do what you love, love what you do!
  donderdag 23 juli 2020 @ 10:48:13 #7
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_194219166
Dit van Moby is trouwens ook direct nadat het uit de Top 40 verdween in obscuriteit weggezakt; in tegenstelling tot diverse andere nummers van zijn hand.

Ik vind het nog steeds een van de leukere dingen die in de laatste helft van de 00's de hitparade heeft gehaald.

pi_194219167
Do what you love, love what you do!
pi_194219198
quote:
Wow ok wel lekkere groove ik hou van dit soort nummers.
Do what you love, love what you do!
  donderdag 23 juli 2020 @ 10:53:13 #10
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_194219240
Niet dat je Glamour boys of Solace of you nog zo vaak hoort.

Wat dat betreft verdienen muzieksamenstellers op grote zenders stokslagen. :+

Zelfs George Michael bracht ooit (2002) nog een koppeltje erg leuke nummers uit wat daarna al snel werd doodgezwegen:



Meer grote artiesten met een goed (en ook redelijk tot goed scorend) nummer, wat je relatief weinig hoort:




[ Bericht 48% gewijzigd door Eightyone op 23-07-2020 11:15:24 ]
pi_194219271
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 10:53 schreef Eightyone het volgende:
Niet dat je Glamour boys of Solace of you nog zo vaak hoort.

Wat dat betreft verdienen muzieksamenstellers op grote zenders stokslagen. :+
Daarom dit topic. Ff revive de wat oudere nummers :D
Do what you love, love what you do!
  donderdag 23 juli 2020 @ 10:58:47 #12
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_194219324
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_194219489
Deze gaat we;l wat ver enzo, maar vindt het eigenlijk ok muziek nog steeds.

Do what you love, love what you do!
pi_194219610
Do what you love, love what you do!
  donderdag 23 juli 2020 @ 11:27:33 #16
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_194219893
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juli 2020 11:27 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Bazennummer... en -tekst! _O_
Ja deze grooved echt. Ha nu al blij dat ik dit topic opende
Do what you love, love what you do!
  donderdag 23 juli 2020 @ 11:40:52 #18
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_194219998
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juli 2020 11:27 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Bazennummer... en -tekst! _O_
Idd.

Ander hoekje. Van deze uit 1992, destijds best wel een hit, weet ook amper nog iemand die die tijd niet bewust mee heeft gemaakt het bestaan. Althans, zo lijkt het.


Nog eentje uit de jaarlijst van 1996:



[ Bericht 9% gewijzigd door Eightyone op 23-07-2020 12:06:56 ]
pi_194221011

Echt een hele sterke plaat, hij heeft nog op Woodstock gestaan, maar hoor het nooit meer. :)

quote:
Comin' in from London, from over the pole
Flyin' in a big airliner
Chickens flyin' everywhere around the plane
Could we ever feel much finer?
Comin' into Los Angeles
Bringin' in a couple of keys
Don't touch my bags if you please, mister customs man
-nee-
pi_194223375
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juli 2020 12:37 schreef Marsenal het volgende:

Echt een hele sterke plaat, hij heeft nog op Woodstock gestaan, maar hoor het nooit meer. :)
[..]

Leuk liedje wel. Ken deze dus ook niet. Maar je kunt het al horen aan de opname dat ie van ff terug is. :)
Do what you love, love what you do!
pi_194223512
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 10:53 schreef Eightyone het volgende:
Niet dat je Glamour boys of Solace of you nog zo vaak hoort.

Wat dat betreft verdienen muzieksamenstellers op grote zenders stokslagen. :+

Zelfs George Michael bracht ooit (2002) nog een koppeltje erg leuke nummers uit wat daarna al snel werd doodgezwegen:



Meer grote artiesten met een goed (en ook redelijk tot goed scorend) nummer, wat je relatief weinig hoort:



Bowie hoor je idd ook niet vaak. Ik vind het wel een ok nr. Vraag je je haast af waarom komt dat nooit eens op de radio enzo? Commerciële shit zit er achter enzo. Maar ok gelukkig hier kunnen we ze zo achterhalen juist dit soort “vergeten” nrs :). Top mensen ga vooral door met posten ;)
Do what you love, love what you do!
pi_194223740
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 11:10 schreef kree het volgende:
Deze gaat we;l wat ver enzo, maar vindt het eigenlijk ok muziek nog steeds.

Moet zeggen m’n band maatjes waren aardig verbaasd toen ik dit vol aan had en met de auto kwam aanrijden enzo. Want sta beetje bekent als soort van lief persoon en nooit zo drama. Maar ok beetje hou ik ook gewoon van keiharde rock enzo. Dus boeie. Het is muzikaal redelijk ok nog wel. :P|
Do what you love, love what you do!
pi_194223803
Maar vindt t leuk die oude nrs die julllie ook posten ga vooral door er zitten er nu nl al bij die ik niet kon nog en wel eht leuk vindt.

Please? :)
Do what you love, love what you do!
  donderdag 23 juli 2020 @ 16:00:31 #25
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_194223827
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:37 schreef kree het volgende:

Vraag je je haast af waarom komt dat nooit eens op de radio enzo? Commerciële shit zit er achter enzo. Maar ok gelukkig hier kunnen we ze zo achterhalen juist dit soort “vergeten” nrs :). Top mensen ga vooral door met posten ;)
Dat wordt allemaal getest. Dan blijken er teveel mensen te zijn die de radio uit zetten als er een jankende gitaar of een experimenteel beatje (zitten beiden in dat nummer van David Bowie) langs komt. :N

Ook Real cool world is er eentje die je niet vaak hoort, trouwens.


En dit:

pi_194223956
Nu ben ik iets meer bekend met Adèle als Bowie maar kon ze beiden niet Gehehe mss ooit wel eens gehoord, maar ok jiujitsu mijn hele doel met dit topic om de wat onbekendere te laten horen. ;)
Do what you love, love what you do!
  donderdag 23 juli 2020 @ 20:22:45 #27
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194231395
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 10:48 schreef Eightyone het volgende:
Dit van Moby is trouwens ook direct nadat het uit de Top 40 verdween in obscuriteit weggezakt; in tegenstelling tot diverse andere nummers van zijn hand.

Ik vind het nog steeds een van de leukere dingen die in de laatste helft van de 00's de hitparade heeft gehaald.

Toen deze drie jaar geleden ineens in The Greatest Siwtch verscheen ging ik juichend door de woonkamer. Was na één jaartje helaas alweer verdwenen.
All Day I Dream About Stemlijsten
pi_194232312
quote:
Even kijken of ik deze nog op spotify kan vinden. Vindt het nl echt een cool nr. Eens zien of ze nog wat meer hebben. Ik hou hier onwijs van beetje funk/rock precies in mijn straatje dat :D

Het is wel grappig want zelfs nu al en zo oud is dit topic nog niet zijn er toch wel al een paar nrs gepost waarvan ik ze niet kon maar die ik soort van onwijs gaaf vindt wel.
Dat is dus beetje het doel van dit hele topic. Gewoon wat onbekende muziek die cool is maar die ze nooit draaien op de radio. :)

[ Bericht 7% gewijzigd door kree op 24-07-2020 00:25:09 ]
Do what you love, love what you do!
pi_194232642
En nouja spam dit dat is het niet echt. Maar voor de muzikanten onder ons. Check out wikiloops.com. Ik kon die hele site niet maar kwam die laatst tegen. Het is een betaalde wel als je mee wil doen. Maar je kunt alle tracks gewoon luisteren gratis. Ik moet zeggen meest ok site die ik tot nu toe tegen gekomen ben om te jammen online. Het is volgens mij Duits gebaseerd in eerste instantie maar ze zijn allemaal aardig en behulpzaam mocht je beslissen om je daar aan te melden. Ik heb het even geprobeerd voor 3 maand om het niet duur te maken. Maar denk dat ik het wel ga verlengen. Dus ok zie dit niet als spam maar als tip :)

Wellicht door het betaalde maar er zitten wel kwaliteit muzikanten. En je kunt alles gratis wel luisteren btw. Meedoen kost helaas geld maar scheid het kaf van de koren he. Dus ok en zo duur is het niet. Check out als je wil. Verder ga vooral door met posten van eigenlijk onbekende en opgewaardeerde liedjes
Ik zit er net een paar weekjes op maar zweer het je ik zou zo met een aantal live band optreden aan willen gaan. Zo pro is is het wel daar en ok nouja luisteren is gratis. Ik heet daar e-m btw. Maar check it out. Verder ontopic hier :)

[ Bericht 12% gewijzigd door kree op 24-07-2020 01:19:40 ]
Do what you love, love what you do!
pi_194232652
Hoorde deze vanmiddag bij Stenders :D
Had ik heullll lang niet gehoord *O*

pi_194232673
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 10:48 schreef Eightyone het volgende:
Dit van Moby is trouwens ook direct nadat het uit de Top 40 verdween in obscuriteit weggezakt; in tegenstelling tot diverse andere nummers van zijn hand.

Ik vind het nog steeds een van de leukere dingen die in de laatste helft van de 00's de hitparade heeft gehaald.

Heldin :D _O_
Nait Soezn Moar Broezn
  vrijdag 24 juli 2020 @ 01:37:05 #33
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_194232710
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 01:18 schreef Axa het volgende:
Hoorde deze vanmiddag bij Stenders :D
Had ik heullll lang niet gehoord *O*

Aaaawh dat us eeb leuk liedje wel. Maar die ga je dus ook niet op de radio horen. Zonde wel eigenlijk. Thanks voor het posten. Keep them going
Do what you love, love what you do!
pi_194232713
quote:
Niet direct mijn stijl dit. Maar maakt niet uit topic is voor iedereen. James brown. Hmmms heb daar denk ik ergens nog de niet house versie van.
Vindt dit trouwens nog wel leuk hoor. Maar ok niet wat ik altijd luister. Maar keertje tussendoor kan wel,.
Do what you love, love what you do!
pi_194232717
Hele topic gaat om vergeten of niet gedraaide nrs. Dus van mij mag alles kom op posten maar :)
Kan haast niet wachten op andere. Want juist dat zijn dan de nrs die ik weer leuk ga vinden. Dus post gerust door. ;). Er kwamen nu al aantal leuke uit die for shure in mijn Spotify bieb komen. Als ze te vinden zijn daarop
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 24 juli 2020 @ 04:10:32 #37
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_194233011
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 01:30 schreef Divje het volgende:

[..]

Heldin :D _O_
Het doet btw sterk aan Culture Beat anno 1993 denken (die in hun eigen genre destijds positief opvielen), maar dan met een modernere draai.

Over Culture Beat gesproken, maar dan in de fase vóórdat ze dat geluid en die zangeres aannamen:


...ook leuk, en weinig meer gedraaid.
  vrijdag 24 juli 2020 @ 04:24:23 #38
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_194233032
...veel bij mezelf populaire muziek waarvan ik dacht dat het 'vergeten' was, blijkt in de periode kort na de release helaas minder geliefd te zijn geweest dan gedacht.

Wél bij licht-alternatieve luisteraars, die de nummers vast nog wel kennen, maar niet bij de grote massa.

Dan nog maar een paar uit de hoek 'de betere eurodance', die iig wel gewoon bij de massa aansloegen (maar waar hoor je ze nog, behalve op Planet 90 oid):


(Moby was lang voor Disco Lies ook al actief.)


(Vind ik een paar decennia later veel leuker dan bijna al het andere van ze; veel uit hun ouvre is wat door de mand gevallen - maar juist dít draaien ze amper meer. :D )




[ Bericht 14% gewijzigd door Eightyone op 24-07-2020 05:37:32 ]
pi_194233285
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 04:24 schreef Eightyone het volgende:
...veel bij mezelf populaire muziek waarvan ik dacht dat het 'vergeten' was, blijkt in de periode kort na de release helaas minder geliefd te zijn geweest dan gedacht.

Wél bij licht-alternatieve luisteraars, die de nummers vast nog wel kennen, maar niet bij de grote massa.

Dan nog maar een paar uit de hoek 'de betere eurodance', die iig wel gewoon bij de massa aansloegen (maar waar hoor je ze nog, behalve op Planet 90 oid):


(Moby was lang voor Disco Lies ook al actief.)


(Vind ik een paar decennia later veel leuker dan bijna al het andere van ze; veel uit hun ouvre is wat door de mand gevallen - maar juist dít draaien ze amper meer. :D )


Klinkt best ok. Want was die niet van 2 unlimited nou ook alweer? Ik weet dat ze er eentje hebben gehad enzo maar kan even niet op de naam komen?
Do what you love, love what you do!
pi_194233287
Synthesizers ha . Nu nog btw maar iets modernere. Maar je herkent die muziek er gelijk aan net beetje 2000 of stukje terug nog wel. Ik hou er wel van. Komop blijven posten :)
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 24 juli 2020 @ 07:07:18 #41
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_194233359
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 06:49 schreef kree het volgende:

[..]

Klinkt best ok. Want was die niet van 2 unlimited nou ook alweer? Ik weet dat ze er eentje hebben gehad enzo maar kan even niet op de naam komen?
Ze hebben er heel veel gehad, waarvan er eentje hierboven staat.

Ergens in een vorig muzikaal leven zijn alledrie hun albums in de kast belandt, waarvan zeker de eerste twee nogal vaak op hebben gestaan. Ze liggen er nog steeds, maar wel ver naar achteren en inmiddels vast ook verstoft. Zeker nummer drie zou ik ook gewoon weg kunnen gooien. :P

Maar aan Get ready for this en The magic friend heeft de tand des tijds - voor mezelf - wat minder hard geknaagd dan aan de rest van de nummers.
pi_194233387
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 07:07 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Ze hebben er heel veel gehad, waarvan er eentje hierboven staat.

Ergens in een vorig muzikaal leven zijn alledrie hun albums in de kast belandt, waarvan zeker de eerste twee nogal vaak op hebben gestaan. Ze liggen er nog steeds, maar wel ver naar achteren en inmiddels vast ook verstoft. Zeker nummer drie zou ik ook gewoon weg kunnen gooien. :P

Dam'n hoe heette ie nou..... haha ff zoeken enzo.

Maar aan Get ready for this en The magic friend heeft de tand des tijds - voor mezelf - wat minder hard geknaagd dan aan de rest van de nummers.
Ja ik zit ff te denken welke het nou was maar kom niet op de titel gewin dus kan hem ook niet opzoeken enzo. Grappig ik vindt t leuk dit soort min of meer onbekende nummers die je eigenlijk nooit meer hoort.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 24 juli 2020 @ 07:19:12 #43
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_194233422
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 07:12 schreef kree het volgende:

[..]

Ja ik zit ff te denken welke het nou was maar kom niet op de titel gewin dus kan hem ook niet opzoeken enzo. Grappig ik vindt t leuk dit soort min of meer onbekende nummers die je eigenlijk nooit meer hoort.
Google/Spotify de albums Get ready, No limits en Real things, en je komt de hele rij vanzelf tegen. Al vind ik album drie (No one is het bekendste nummer ervan) nu dus wat doods over zich hebben.

Maar de titels staan toch gewoon bij de Youtube-thumbnails?
pi_194233508
Ik ga ff zoeken ik weet dat ik dit vroeger nl wel luisterde, maar moet even kijken welke het nou ook alweer was.
Do what you love, love what you do!
pi_194233515
Onderhand blijf allemaal door-oosten he met oude liedjes. Want leuk om ze allemaal weer eens te horen.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 24 juli 2020 @ 07:45:52 #46
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_194233644
Ik dacht dat dit ook een van die nummers was die destijds niet populair genoeg geweest is om nu als 'vergeten' te beschouwen, maar het blijkt toch een klein hitje te zijn geweest. O.k., twijfelgeval. Het is hier wel echt een veelgedraaide.


(En nu houd ik even op met nummers posten - t'is niet de bedoeling de rest hier te ontmoedigen. Sweet instigator van Ozark Henry kwam ook nog in m'n hoofd op, net als Black black heart van David Usher - Ze zaten in m'n herinnering op een ongeveer gelijk niveau van bekendheid als die hierboven. Maar dat blijkt na een blik op Dutchcharts toch wat tegen te vallen.)
pi_194234532

Één van de liedjes die ik voor de kinderen zing voor het slapen, zij worden geïndoctrineerd als Bowie fan. Een ijzersterke plaat, echt een klassieker, maar buiten mijn eigen spotify hoor ik ‘m nooit meer op de radio ofzo. Soms, heel soms, draait een zender de cover van Nirvana, de Unplugged-versie, en die is stiekem wel sterker dan veel live uitvoeringen van Bowie, maar desalniettemin vind ik hem in het topic thuis horen.
-nee-
  FOK!fotograaf vrijdag 24 juli 2020 @ 16:02:36 #48
842 Zorro
Z
pi_194240306
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_194249273
quote:
Ok dit is ook weer een nieuwe voor mij hoewel ie ubeetje uit de tijd komt waar ik op doel wel.
Ik vindt het best leuk trouwens. Zie al hoop nrs waarvan ik nooit gehoord heb enzo. :)

Top :)
Keep them going. Beetje geromantiseerde op de radio enzo met wel de bekende nrs. Maar daarom is dit topic leuk. Het zorgt nu al voor leuke nrs die ik niet echt kon ervoor. :). Top-ie dames en heren :)

[ Bericht 7% gewijzigd door kree op 25-07-2020 03:20:41 ]
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 25 juli 2020 @ 03:25:58 #50
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')