We kunnen het programma zeker opnemen voor een leuke uitzending. Is er hier een slimme user die een kans maakt of nomineer je jezelf? Of wie wil je zien in dit programma?quote:
Goeie feedback lijkt me iets voor op een maandagavond, we nemen het mee.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:49 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Ik kijk uit naar de aflevering van Spoorloos, waarin gezocht wordt naar verdwenen users als @:Penisbaard
Of juist een omgekeerde versie van Spoorloos. Soolroops, waarin men irritante users zoals @Fernweh laat verdwijnen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:50 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Goeie feedback lijkt me iets voor op een maandagavond, we nemen het mee.
Aangezien niemand ooit iets wint in dat programma laat ik de eer graag aan me voorbij gaan.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
We kunnen het programma zeker opnemen voor een leuke uitzending. Is er hier een slimme user die een kans maakt of nomineer je jezelf? Of wie wil je zien in dit programma?
Dat programma heb ik allang niet gezien! Ik neem het mee in mijn overwegingen.quote:
Ik denk dat ik al een goeie user op het oog heb.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:57 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Aangezien niemand ooit iets wint in dat programma laat ik de eer graag aan me voorbij gaan.
Beter van niet. Krijg je weer maanden Peter R dagelijks op tv.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:53 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Of juist een omgekeerde versie van Spoorloos. Soolroops, waarin men irritante users zoals @:Fernweh laat verdwijnen.
Zou kijkenquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Braden met Bradge waarin Braddie wekelijks een nieuw panklaar gerecht gaat klaarmaken en beoordelen.
Die kan beter "koekblik op de weg" gaan presenteren waarin hij andere weggebruikers terecht wijst.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Braden met Bradge waarin Braddie wekelijks een nieuw panklaar gerecht gaat klaarmaken en beoordelen.
Zal het meenemen, ik heb in ieder geval geleerd dat Braddie heel populair is.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Belspelletjes met @:yvonne
Jamberse taferelen met @:murp
Wegmisbruikers?quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Cheque. Ik hoop maar dat ik op tijd thuis benquote:19:00 - In de wereld van TikTok. Forumgenoot Maanvis duikt in de wereld van TikTok en neemt ons mee op zijn reis. Hij laat ons de misstanden zien, maar ook de hoogtepunten.
Die is veel te druk met zijn internationale carrière johquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:00 schreef Hyaenidae het volgende:
In de officiële programmering zoals bijvoorbeeld in de fipo mogen de sterren zeker gementioned worden, lijkt me.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:15 schreef Fernweh het volgende:
Moeten users trouwens gementioned worden als ze meedoen in het programma. Of zou dat te irritant zijn? Wat zouden jullie vinden? Het zijn toch een beetje de sterren van FoK!
Gaan we dat ook gewoon opnemen voor in het avond programma, morgen wordt vrijdag ook direct gepost.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
In de officiële programmering zoals bijvoorbeeld in de fipo mogen de sterren zeker gementioned worden, lijkt me.
Dit is geen slechte, ik wil voorlopig ook nog wat variatie krijgen van andere forumgangers, we gaan eraan werken. FOK!ers op het ijs of zo, is misschien ook een goeie.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:22 schreef spinazieruiker het volgende:
Wie is de troll
Waarin de kandidaten er achter moeten komen welke kloon zo veel mogelijk verzonnen topics post. Eén ding staat van te voren vast: het prijzengeld voor de winnaar is twee keer de helft.
Ik zou kijken, daar gaan we wat mee doen. Waar ben jij trouwens goed in, waar ligt jouw talent? Scouten van talent?quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:24 schreef Hyaenidae het volgende:
Opeens weet je het...
Portret van treinconducteur @:geerd waarin zijn dagelijkse beslommeringen Centraal staan.
Aflevering 1/10: Witte tuinstoelen
Ik ben goed in niks doen, beetje fokken heel de dag.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:26 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik zou kijken, daar gaan we wat mee doen. Waar ben jij trouwens goed in, waar ligt jouw talent? Scouten van talent?
Probleemwijkenquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik ben goed in niks doen, beetje fokken heel de dag.
Lijkt me een leuk programma!quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:55 schreef engine het volgende:
De surfende rechter
Als de gemoederen op FOK! verhitten zal @:stokj proberen om de mensen tot elkaar te brengen.
Ik nomineer mezelf want username.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
We kunnen het programma zeker opnemen voor een leuke uitzending. Is er hier een slimme user die een kans maakt of nomineer je jezelf? Of wie wil je zien in dit programma?
Like gegevenquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:52 schreef Fernweh het volgende:
Vrijdag 24 juli 2020
18:00 – Herrie in de keuken: @:Lucky_Strike, en Braddie strijden voor wie de beste bitterbal kan maken onder het toeziend oog van @:Plompzakker wie zal er winnen?
19:00 – 1 tegen 450: Kan @:Smart_Ass met al haar genialiteit het opnemen tegen 450 andere FOK!ers? Tevens zal @:Vogeltjesdans tussen de 450 zitten om het haar extra moeilijk te maken. (Gepresenteerd door: @:spinazieruiker)
20:00 – Er komt een vrouw bij de tandarts: @:Kluun1985 heeft het niet op tandartsen, maar een tandarts had het idee een foto van Abid boven op het plafond te plakken. Zal het werken?
20:30 – Opeens weet je het...Portret van treinconducteur @:Geerd waarin zijn dagelijkse beslommeringen Centraal staan. Aflevering 1/10: Witte tuinstoelen (@:Hyaenidae Productions)
21:00 – Het leven van een artiest: @:Werkman paint al jaren met de droom en hoop op zijn eigen strip, gaat het hem lukken? Kijk naar Werkman op zijn gevoeligst als hij jongleert tussen painten en werken op de betoncentrale. @:bamibij stelt harde vragen terwijl Werkman thuis nog een plintje legt, wat er dan gebeurde, dat zal u verbazen aldus documentaire maker @:bamibij
22:00 – Mythbusters: @:Erasmus , @:Zargon en @:Atak gaan op onderzoek uit. Heeft de gemiddelde FOK!er echt een penis van 30 centimeter of niet?
00:00 – Paranormal activity: De vader van @:Wollah is uit de dood opgestaan?
00:30 – Paul @:Murp: In een relatie werk je samen op een volwassen manier, toch zijn er ook mannen die dat niet doen. Murp duikt in het leven van @:Marius95 die helaas allang in bed ligt wanneer het programma wordt uitgezonden. Marius moet van zijn vriendin namelijk al om 20:00 in bed liggen. (@:SuperWormJim Productions)
01:30 – Nachtprogramma: Yvonne wast de auto van Braddie, houdt ze die bikini aan? (Geproduceerd door:@:Don & A @:SuperWormJim internettelevisie)
Like gegevenquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:52 schreef Fernweh het volgende:
Vrijdag 24 juli 2020
18:00 – Herrie in de keuken: @:Lucky_Strike, en Braddie strijden voor wie de beste bitterbal kan maken onder het toeziend oog van @:Plompzakker wie zal er winnen?
19:00 – 1 tegen 450: Kan @:Smart_Ass met al haar genialiteit het opnemen tegen 450 andere FOK!ers? Tevens zal @:Vogeltjesdans tussen de 450 zitten om het haar extra moeilijk te maken. (Gepresenteerd door: @:spinazieruiker)
20:00 – Er komt een vrouw bij de tandarts: @:Kluun1985 heeft het niet op tandartsen, maar een tandarts had het idee een foto van Abid boven op het plafond te plakken. Zal het werken?
20:30 – Opeens weet je het...Portret van treinconducteur @:Geerd waarin zijn dagelijkse beslommeringen Centraal staan. Aflevering 1/10: Witte tuinstoelen (@:Hyaenidae Productions)
21:00 – Het leven van een artiest: @:Werkman paint al jaren met de droom en hoop op zijn eigen strip, gaat het hem lukken? Kijk naar Werkman op zijn gevoeligst als hij jongleert tussen painten en werken op de betoncentrale. @:bamibij stelt harde vragen terwijl Werkman thuis nog een plintje legt, wat er dan gebeurde, dat zal u verbazen aldus documentaire maker @:bamibij
22:00 – Mythbusters: @:Erasmus , @:Zargon en @:Atak gaan op onderzoek uit. Heeft de gemiddelde FOK!er echt een penis van 30 centimeter of niet?
00:00 – Paranormal activity: De vader van @:Wollah is uit de dood opgestaan?
00:30 – Paul @:Murp: In een relatie werk je samen op een volwassen manier, toch zijn er ook mannen die dat niet doen. Murp duikt in het leven van @:Marius95 die helaas allang in bed ligt wanneer het programma wordt uitgezonden. Marius moet van zijn vriendin namelijk al om 20:00 in bed liggen. (@:SuperWormJim Productions)
01:30 – Nachtprogramma: Yvonne wast de auto van Braddie, houdt ze die bikini aan? (Geproduceerd door:@:Don & A @:SuperWormJim internettelevisie)
En vandaag?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:03 schreef spinazieruiker het volgende:
Is er dit weekend nog iets op tv?
Fernweh gozer, hoe is het ermee?quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:46 schreef Fernweh het volgende:
[ afbeelding ]
Praat hier over de programma's op FOK! TV! Je kan een programma voorbespreken, nabespreken of ideeën geven, feedback is ook altijd welkom. Het team doet zijn best om de beste programma's naar jullie te brengen. Elke dag zullen we uitzenden in de avond op de door ons gekozen tijden.
Er zal dan ook elke avond een overzicht worden geplaatst voor morgen.
Veel plezier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |