abonnement Unibet Coolblue
pi_194234681
Ik ben 32 en heb het ingesteld op 27-39. Had een tijdje de leeftijd verhoogd naar 42, maar ik merkte dat die mannen toch net even te oud ogen naar mijn smaak.. Het liefst tref ik iemand van ongeveer dezelfde leeftijd. Al val ik laatste jaar ineens op wat jongere mannen, ik denk niet dat een serieuze relatie er dan echt in zit voor mijn gevoel.
pi_194234783
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 09:30 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik ben 32 en heb het ingesteld op 27-39. Had een tijdje de leeftijd verhoogd naar 42, maar ik merkte dat die mannen toch net even te oud ogen naar mijn smaak.. Het liefst tref ik iemand van ongeveer dezelfde leeftijd. Al val ik laatste jaar ineens op wat jongere mannen, ik denk niet dat een serieuze relatie er dan echt in zit voor mijn gevoel.
En wat maakt het dan dat je opeens op die jongere mannen valt? De jongere looks? (je geeft aan dat die van 42 net wat te oud ogen) of is het ook wel het karakter bij de jongere mannen, misschien wat minder geremd, minder serieus etc wat aantrekt?
  vrijdag 24 juli 2020 @ 10:20:38 #78
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_194235392
Ik ben 38 en merk toch dat ik vrouwen ouder dan 40 echt te oud vind ogen. Ik had het eerst op 42 staan, maar toch maar verlaagd. Mijn ondergrens heb ik op 24 staan, maar ik merk dat ik die toch echt te jong vind ogen. Een betere ondergrens zou 30 zijn, maar dan heb ik te weinig resultaten volgens mij. Maar zo'n leeftijdsrange schuift ook op naarmate je zelf ouder wordt.

Maar tot op heden is Badoo niet succesvol. Een paar likes die ik dan blijkbaar niet tegenkom, dus waarschijnlijk buiten mijn leeftijdsrange of afstand vallen. En ontzettend veel Polen en tokkies...

Toch misschien eens Tinder gaan proberen, maar ik weet eigenlijk niet eens of ik al klaar ben om te daten :')
Don't let my username fool you...
pi_194237654
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 09:39 schreef xFriendx het volgende:

[..]

En wat maakt het dan dat je opeens op die jongere mannen valt? De jongere looks? (je geeft aan dat die van 42 net wat te oud ogen) of is het ook wel het karakter bij de jongere mannen, misschien wat minder geremd, minder serieus etc wat aantrekt?
Na de 30 ga je in cougar modus
  vrijdag 24 juli 2020 @ 15:35:39 #80
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194239904
quote:
17s.gif Op donderdag 23 juli 2020 21:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Neuh....zoveel aandacht verdient hij niet :D
Boo, kan makkelijk, beetje stangen, leren ze het wellicht een beetje af. :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 08:15 schreef xFriendx het volgende:
Net een nieuwe like van een vrouw van 47 (niet meteen type die volgens mij alles maar liked omdat wanhopig). Ik ben 36 en dacht toen aan leeftijdsranges.

Hebben jullie nog een soort minimum-maximum op de apps? Hier staat ie op 27 tot 55+ en dan is het meer dat ik ergens ook wel nieuwsgierig ben wat voor mensen er op zitten en je er dan simpelweg ook meer ziet als die range iets groter is. En ben zelf niet zo van grenzen maar als ik denk 'leuke vrouw' en dan in een gesprek wel zie of leeftijd een belemmering kan geven.

Maar is er dus voor jullie een echte grens dat je denkt: die swipe ik hoe dan ook naar links/negatief want te jong/oud?
Hier 35, range staat op 25-38. Hoewel het vaak eigenlijk geen reet uitmaakt omdat de meeste toch allemaal net zo vaag reageren.

Degene waar ik nu al een tijd mee praat is 32 dus dat is aardig in de buurt, hoewel het mij dan ook niet had uitgemaakt als het hoger of lager zou zijn. Uiteindelijk gaat het mij om de persoon en niet om een of ander nummertje.
pi_194239936
Niks mis met een nummertje huehuehue
  vrijdag 24 juli 2020 @ 15:49:55 #82
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194240136
quote:
17s.gif Op donderdag 23 juli 2020 20:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Tinderprofiel: als je langer dan drie weken op Tinder staat swipe dan maar naar links want als na de weken niemand je leuk genoeg vind is er iets mis met jou..... :o :D
Ik zou hem even apart zetten en over 3 weken kijken waarin die tekst veranderd is, want dat is wel een karma-bommetje natuurlijk B-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194240158
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 15:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik zou hem even apart zetten en over 3 weken kijken waarin die tekst veranderd is, want dat is wel een karma-bommetje natuurlijk B-)
Ha ha, neuh......ik kijk weer gewoon gezellig verder :)
  vrijdag 24 juli 2020 @ 15:51:40 #84
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194240160
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 10:20 schreef Metalfreak het volgende:
Ik ben 38 en merk toch dat ik vrouwen ouder dan 40 echt te oud vind ogen. Ik had het eerst op 42 staan, maar toch maar verlaagd. Mijn ondergrens heb ik op 24 staan, maar ik merk dat ik die toch echt te jong vind ogen. Een betere ondergrens zou 30 zijn, maar dan heb ik te weinig resultaten volgens mij. Maar zo'n leeftijdsrange schuift ook op naarmate je zelf ouder wordt.

Maar tot op heden is Badoo niet succesvol. Een paar likes die ik dan blijkbaar niet tegenkom, dus waarschijnlijk buiten mijn leeftijdsrange of afstand vallen. En ontzettend veel Polen en tokkies...

Toch misschien eens Tinder gaan proberen, maar ik weet eigenlijk niet eens of ik al klaar ben om te daten :')
Tip: Lexa ipv Tinder..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 24 juli 2020 @ 16:00:50 #85
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_194240281
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 09:30 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik ben 32 en heb het ingesteld op 27-39. Had een tijdje de leeftijd verhoogd naar 42, maar ik merkte dat die mannen toch net even te oud ogen naar mijn smaak.. Het liefst tref ik iemand van ongeveer dezelfde leeftijd. Al val ik laatste jaar ineens op wat jongere mannen, ik denk niet dat een serieuze relatie er dan echt in zit voor mijn gevoel.
Ai, de lastige leeftijdsgroep! :P Ik zit er ook in.
soooo, da's mooi!
  vrijdag 24 juli 2020 @ 16:01:46 #86
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_194240293
quote:
12s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 15:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Tip: Lexa ipv Tinder..
Hmm, dat vind ik meteen zo serieus. Ik vind het ook altijd een beetje een afknapper als er bij staat dat ze echt alleen een vaste relatie zoeken. Dat drukt er meteen zo'n zware stempel op, misschien wordt het wel iets, misschien niets, maar om nu meteen vanaf het begin de vraag: "wil ik met jou oud worden of niet" op te dringen, vind ik ergens heel erg benauwend. Ik kom uit een relatie van 10 jaar, het laatste waar ik nu zin in heb, is wel drama.

Gedoe ook allemaal :P
Don't let my username fool you...
  vrijdag 24 juli 2020 @ 16:03:20 #87
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_194240316
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:01 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Hmm, dat vind ik meteen zo serieus. Ik vind het ook altijd een beetje een afknapper als er bij staat dat ze echt alleen een vaste relatie zoeken. Dat drukt er meteen zo'n zware stempel op, misschien wordt het wel iets, misschien niets, maar om nu meteen vanaf het begin de vraag: "wil ik met jou oud worden of niet" op te dringen, vind ik ergens heel erg benauwend. Ik kom uit een relatie van 10 jaar, het laatste waar ik nu zin in heb, is wel drama.

Gedoe ook allemaal :P
Oud worden?! No way! ;)
soooo, da's mooi!
pi_194240540
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:01 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Hmm, dat vind ik meteen zo serieus. Ik vind het ook altijd een beetje een afknapper als er bij staat dat ze echt alleen een vaste relatie zoeken. Dat drukt er meteen zo'n zware stempel op, misschien wordt het wel iets, misschien niets, maar om nu meteen vanaf het begin de vraag: "wil ik met jou oud worden of niet" op te dringen, vind ik ergens heel erg benauwend. Ik kom uit een relatie van 10 jaar, het laatste waar ik nu zin in heb, is wel drama.

Gedoe ook allemaal :P
Mja ergens er tussen in zou fijner zijn.
Serieuze intenties zonder haast.
Ofzo.
  vrijdag 24 juli 2020 @ 16:21:59 #89
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194240561
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:01 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Hmm, dat vind ik meteen zo serieus. Ik vind het ook altijd een beetje een afknapper als er bij staat dat ze echt alleen een vaste relatie zoeken. Dat drukt er meteen zo'n zware stempel op, misschien wordt het wel iets, misschien niets, maar om nu meteen vanaf het begin de vraag: "wil ik met jou oud worden of niet" op te dringen, vind ik ergens heel erg benauwend. Ik kom uit een relatie van 10 jaar, het laatste waar ik nu zin in heb, is wel drama.

Gedoe ook allemaal :P
Drama krijg je sowieso :D

Als je dat niet wilt; koop een Fleslight en een literfles lube voor het geld van je abo :Y) ..

Zoals ik eerder al vermeldde; niet alles geloven wat er in een profiel staat.. there are about 50 THOUSAND shades of grey. Zet gewoon je profiel op 'nieuwe mensen' of 'ik weet het nog niet' en ze komen vanzelf.. ook vrouwen kunnen lezen. :)

Sowieso zitten er ook vrouwen zat die helemaal niet op vastigheid en/of drama zitten te wachten... je kunt het zelfs gewoon domweg in je profiel zetten, ik zie het vaak zat staan bij vrouwen ook Het zijn vrouwen, lees tussen de regels door; als je weet waar je een beetje op moet letten, pik je ze er redelijk makkelijk tussenuit. :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194241405
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:01 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Hmm, dat vind ik meteen zo serieus. Ik vind het ook altijd een beetje een afknapper als er bij staat dat ze echt alleen een vaste relatie zoeken. Dat drukt er meteen zo'n zware stempel op, misschien wordt het wel iets, misschien niets, maar om nu meteen vanaf het begin de vraag: "wil ik met jou oud worden of niet" op te dringen, vind ik ergens heel erg benauwend. Ik kom uit een relatie van 10 jaar, het laatste waar ik nu zin in heb, is wel drama.

Gedoe ook allemaal :P
Ik zou het er zelf niet opzetten, maar ik lees dat niet als "ik date alleen met mensen waarmee ik mezelf direct oud zou worden", alleen dat dat uiteindelijk de intenti is. Wat je dan vindt is weer iets anders en hoe je daar mee omgaat al helemaal. Maar als je er zelf echt alleen maar voor de hook ups zit, dan weet je al dat je in dat opzicht dus een mismatch hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194241961
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:20 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja ergens er tussen in zou fijner zijn.
Serieuze intenties zonder haast.
Ofzo.
Dit lijkt me idd de beste optie. :Y
pi_194242927
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 09:39 schreef xFriendx het volgende:

[..]

En wat maakt het dan dat je opeens op die jongere mannen valt? De jongere looks? (je geeft aan dat die van 42 net wat te oud ogen) of is het ook wel het karakter bij de jongere mannen, misschien wat minder geremd, minder serieus etc wat aantrekt?
Is bij mij zo gekomen doordat ik in het echt iemand had ontmoet die jonger was. Tijdje mee gedate en fwb mee geweest, maar verder op niets uitgelopen. Daarna de datingapps wat bijgesteld qua leeftijd, maar sindsdien merk ik dus ook dat jonger me meer trekt, misschien wel evenveel als ongeveer net zo oud, maar in ieder geval meer dan veel ouder.

En ja denk ook wel dat het met uiterlijk te maken heeft en ook echt wat jonger ogen. Ikzelf zie er ook jonger uit, ik word vaak rond 27 geschat, dus misschien dat een jongere man voor mijn gevoel ook beter bij me past!
pi_194242938
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:00 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ai, de lastige leeftijdsgroep! :P Ik zit er ook in.
Is dat waarom het niet lukt? Iedereen zit hierin te azen op elkaar :P
  vrijdag 24 juli 2020 @ 19:31:58 #94
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_194242963
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 19:30 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Is dat waarom het niet lukt? Iedereen zit hierin te azen op elkaar :P
Haha ja. Iedereen wordt wanhopig. ;)
soooo, da's mooi!
  vrijdag 24 juli 2020 @ 21:50:13 #95
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194245408
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:00 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ai, de lastige leeftijdsgroep! :P Ik zit er ook in.
Waarom is dat een 'lastige' leeftijdsgroep? :?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194245642
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 19:29 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Is bij mij zo gekomen doordat ik in het echt iemand had ontmoet die jonger was. Tijdje mee gedate en fwb mee geweest, maar verder op niets uitgelopen. Daarna de datingapps wat bijgesteld qua leeftijd, maar sindsdien merk ik dus ook dat jonger me meer trekt, misschien wel evenveel als ongeveer net zo oud, maar in ieder geval meer dan veel ouder.

En ja denk ook wel dat het met uiterlijk te maken heeft en ook echt wat jonger ogen. Ikzelf zie er ook jonger uit, ik word vaak rond 27 geschat, dus misschien dat een jongere man voor mijn gevoel ook beter bij me past!
Kort samengevat dus goede ervaring mee en daardoor op zoek naar iets wat hopelijk datzelfde gevoel geeft. Klinkt als een logische beweegreden. Waarom afwijken van iets wat goed beviel. Succes in ieder geval met het daten :Y
pi_194245665
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:00 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ai, de lastige leeftijdsgroep! :P Ik zit er ook in.
Weet niet of 36 er bij valt maar op vind het eigenlijk best een lekkere leeftijd. In de groep van zeg 25 tot 40 is er, mijn ervaring, heel veel diversiteit aan wat mensen zoeken en willen dus ergens ook wel voor een ieder wat wils.
pi_194245948
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 22:10 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Weet niet of 36 er bij valt maar op vind het eigenlijk best een lekkere leeftijd. In de groep van zeg 25 tot 40 is er, mijn ervaring, heel veel diversiteit aan wat mensen zoeken en willen dus ergens ook wel voor een ieder wat wils.
Misschien is er wel te veel te kiezen in die range, waardoor het dus makkelijker wordt om te denken "Oh er komt een leuker persoon voorbij dus ghosten we die vorige gewoon"!
pi_194246177
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 22:28 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Misschien is er wel te veel te kiezen in die range, waardoor het dus makkelijker wordt om te denken "Oh er komt een leuker persoon voorbij dus ghosten we die vorige gewoon"!
Bij te weinig weer settle for less :+
pi_194246470
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 22:40 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Bij te weinig weer settle for less :+
Wil nog niet zeggen dat je dan ook meteen maar onbeleefd moet zijn naar iemand die 'less' is...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')