Goedenavond.quote:
Spelfout ze vroeg om Lotje. Geen idee wat mijn parkiet ermee te maken heeft maar goed.quote:
Ik vonnum geweldug!quote:
Geen Poezel TT van Zerquote:
Niet te vaak.quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vonnum geweldug!![]()
Er mag vaker naar mij geluisterd worden.
Nee, moet nog boodschappen doen ookquote:Op woensdag 22 juli 2020 18:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, het smaakte goed
Jij al gegeten?
Altijd hè?quote:
Pak een schoon karretje.quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee, moet nog boodschappen doen ook![]()
Nog tips
Ik ken Zer ... die geeft nooit toe.quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh, maar die kan zo aangepast worden toch
Oh, dan moet maar snel boodschappen halenquote:Op woensdag 22 juli 2020 18:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee, moet nog boodschappen doen ook![]()
Nog tips
Zal het onthoudenquote:Op woensdag 22 juli 2020 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh, dan moet maar snel boodschappen halen
Pizza?
En bier.quote:
Ik ben er ook nog niet over uit.quote:
Nu welquote:Op woensdag 22 juli 2020 18:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Mrsloveable weet nog niet dat ik bier lust
Ik moet nog naar de winkel zelfs.quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet over uit.
Dat hoef ik niet maar wat ik ga eten weet ik niet.quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik moet nog naar de winkel zelfs.
Ik zeg nu even niets meer want ik moet rustig aan doen met chatten met je van zoeen mede-user hierquote:
Naam en rugnummer.quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zeg nu even niets meer want ik moet rustig aan doen met chatten met je van zoeen mede-user hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |