Schimmel wel een mondkapje op?quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:27 schreef tesssssssss het volgende:
Dus regionale lock-downs, dan gaan mensen gewoon in een ander gedeelte van het land uit. Geen verplichte quarantaine. Geen verplichting wat betreft mondkapjes.
Nou.
Het scheelt wel dat we dit jaar die Zwarte-Pieten discussie niet hebben, want die intocht is ook zonder publiek.
Dus die gasten van KOZP staan daar ook helemaal alleen.
Ja, met een worteltje er opquote:Op woensdag 22 juli 2020 19:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
SchiZmel wel een mondkapje op?
Vraag me oprecht af hoeveel mensen zich hier daaraan zouden houden.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:05 schreef quirina het volgende:
Nederland moet net zoals Duitsland doen. Mondkapjesplicht.
Ik heb het al eerder gezegd, maar het lijkt me echt een overdreven maatregel.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:05 schreef quirina het volgende:
Met de eigenwijze houding van de Nederlanders moet daar nog wat anders bij: Mondkapjespolitie.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:05 schreef quirina het volgende:
Hoeveel besmettingen denk je daarmee te voorkomen?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:05 schreef quirina het volgende:
Mwah.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vraag me oprecht af hoeveel mensen zich hier daaraan zouden houden.
De gemiddelde Nederlander is nogal van het: "ik doe lekker waar ik zelf zin in heb en ze kunnen me wat!" terwijl de gemiddelde Duitser eerder is van: "Ein befehl ist ein befehl!!!!"
Waar preciesquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:05 schreef quirina het volgende:
En wanneer precies.quote:
Als er aantoonbaar meer risico op besmettingen is, zal sommige horeca het idd moeilijker krijgen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In de horeca kan je die hele branche defenitief opdoeken
Dat kunnen ze hier in Brabant zonder mondkapje al bijna als het Carnaval ook wordt gecanceled.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In de horeca kan je die hele branche defenitief opdoeken
Carnaval vier je gelukkig in kleine groepjes dus kan primaquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:24 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat kunnen ze hier in Brabant zonder mondkapje al bijna als het Carnaval ook wordt gecanceled.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Carnaval vier je gelukkig in kleine groepjes dus kan prima
Hier in de Haarlemmermeer mogen de bezoekers van de bieb vanaf 1 aug weer aan de grote leestafel zitten.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Net alsof er nu massaal mensen worden besmet in musea en bibliotheken en dat soort plekken.
Je moet op heel veel plaatsen reserveren, er mogen vaak maar kleine groepjes naar binnen en die moeten ook nog afstand houden van andere bezoekers.
Horeca is wellicht een ander verhaal.
Weet je dat ik dat heerlijk vind?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Net alsof er nu massaal mensen worden besmet in musea en bibliotheken en dat soort plekken.
Je moet op heel veel plaatsen reserveren, er mogen vaak maar kleine groepjes naar binnen en die moeten ook nog afstand houden van andere bezoekers.
Joh loop op een willekeurige vrijdag of zaterdagavond door een woonwijk. Overal zijn feestjes of een bbq in de achtertuin. Een vriend van me is taxi chauffeur in het weekend moet die nu de meeste mensen ophalen bij privé adressen dan bij de horeca. De meeste geven ook aan dat ze thuis of bij vrienden drinken omdat er geen gezeur is met de 1,5 meter regel. Als je ziet de 70 procent van de besmettingen in de privé sfeer gebeurt is dat ook logisch. Maar er zijn nu een paar uitbraken in de horeca en die worden breed uitgemeten.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
:’) Ben jij ouder dan 12?quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ze zoeken het maar lekker uit met een lockdown
Ben er klaar mee. Doden en IC patiënten zijn er amper, dus voeren ze de angst propaganda op met "besmettingen"
Heb je een bron voor die 70%?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:31 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Joh loop op een willekeurige vrijdag of zaterdagavond door een woonwijk. Overal zijn feestjes of een bbq in de achtertuin. Een vriend van me is taxi chauffeur in het weekend moet die nu de meeste mensen ophalen bij privé adressen dan bij de horeca. De meeste geven ook aan dat ze thuis of bij vrienden drinken omdat er geen gezeur is met de 1,5 meter regel. Als je ziet de 70 procent van de besmettingen in de privé sfeer gebeurt is dat ook logisch. Maar er zijn nu een paar uitbraken in de horeca en die worden breed uitgemeten.
Is er dan al een vaccin? Hij bedoelt minimaal tot dan. Betekent in ieder geval geen carnaval in 2021.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:33 schreef Landgeld het volgende:
OMT-lid: 'Anderhalvemetersamenleving duurt tot voorjaar volgend jaar'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |