Ik kan nu in deze SC niet meer liken. In FB nog wel. Edit: nu wel weer.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Volgens mij had iemand in FB dat al gezegd, maar hopelijk wordt dat nog gefixted inderdaad.
Nee, doe dat maar niet. Dat wordt bij mij wat te gek.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bij Tweakers krijg je een mention bij een like. Dat zou wel handig zijn. @:danny
Of zoals mijn goede vriend @El-Stinho zei: geef een mention als je post meer dan een x-aantal likes krijgt. Dat zou wel top zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, doe dat maar niet. Dat wordt bij mij wat te gek.
Als de nieuwigheid ervan af is gaat het reuze meevallen met de likes op je posts hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, doe dat maar niet. Dat wordt bij mij wat te gek.
Ja dan kunnen de Lennie's van deze wereld gewoon bij elke like een mention krijgen en kunnen mensen zoals wij de bar wat hoger leggen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of zoals mijn goede vriend @:el-stinho zei: geef een mention als je post meer dan een x-aantal likes krijgt. Dat zou wel top zijn.
misschien kan danny je persoonlijk bellen bij 100 likesquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of zoals mijn goede vriend @:el-stinho zei: geef een mention als je post meer dan een x-aantal likes krijgt. Dat zou wel top zijn.
Bij die posts van jou wel ja.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als de nieuwigheid ervan af is gaat het reuze meevallen met de likes op je posts hoor.
de barquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dan kunnen de Lennie's van deze wereld gewoon bij elke like een mention krijgen en kunnen mensen zoals wij de bar wat hoger leggen.
de latquote:
bij 500 likes een kaartje thuis!!quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
de lat
Maar ik snapte wat hij bedoelde dus like gegeven.
(jouw post over danny dat hij kan bellen bij 100 likes vond ik overigens ook erg leuk, dus ook die kreeg van mij een like)
@shmoopyquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij 1000 likes mag je over een FA naar keuze heen.
@:tong80
Hou je bek dikke.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
ah bij de plantsoenendienst
gezellig
Konden we dit maar eens over jou posten.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laatste post 5 jaar geleden.
#RIP
#NEVERFORGET
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |