Jij had ooit een uitgesproken mening over acts. Waaraan een act moet voldoen. Volgens mij voldoet dit niet aan jouw definitie. Maar ik kan het mis hebben. Vandaar de mention.quote:Op woensdag 22 juli 2020 10:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee wat ik hiermee moet
Geen like gegeven.
Ohquote:Op woensdag 22 juli 2020 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij had ooit een uitgesproken mening over acts. Waaraan een act moet voldoen. Volgens mij voldoet dit niet aan jouw definitie. Maar ik kan het mis hebben. Vandaar de mention.
Ohquote:Op woensdag 22 juli 2020 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij had ooit een uitgesproken mening over acts. Waaraan een act moet voldoen. Volgens mij voldoet dit niet aan jouw definitie. Maar ik kan het mis hebben. Vandaar de mention.
Dan hebben we een verschillende opvatting over wat een act isquote:Op woensdag 22 juli 2020 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij had ooit een uitgesproken mening over acts. Waaraan een act moet voldoen. Volgens mij voldoet dit niet aan jouw definitie.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:08 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen!![]()
Tijd om eens flink wat posts te gaan liken vandaag.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2020 10:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wil ook zien wie mijn posts liken!!!
quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2020 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dank voor mention @:onlogisch
Like gegeven.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Niet gelezen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dan hebben we een verschillende opvatting over wat een act is
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Heb je al die posts lopen quoten?quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Niet gelezen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik snap dat jij dit als een enorme inspanning ziet. Voor normale mensen is dit 30 seconden werk.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je al die posts lopen quoten?
Had je niks te doen ofzo
Lui varken.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap dat jij dit als een enorme inspanning ziet. Voor normale mensen is dit 30 seconden werk.
Maar verder heb ik even geen zin om te werken, dat klopt.
Kosovo je Srbijaquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)ische-haat~bef1ca26/
@:DP, @:jancees
Post gelikedquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja, maar het is toch logisch dat dat gebeurt als een nieuwe feature net uit isquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap dat jij dit als een enorme inspanning ziet. Voor normale mensen is dit 30 seconden werk.
Maar verder heb ik even geen zin om te werken, dat klopt.
Ik erken Kosovoquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Niet geliked.
Als je Kosovo erkent, dan pijp ik je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |