abonnement Unibet Coolblue
pi_194520037
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:44 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Van alleen het district Auckland en voor de periode van 3 dagen.
Kijk dit relativeert de boel wel weer
Vakman pur sang
pi_194520111
quote:
Wat wou he hier mee zeggen?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_194520122
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 13:36 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Wat wou he hier mee zeggen?
Dat er geen ene tyfus aan de hand is.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 12 augustus 2020 @ 13:47:24 #254
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_194520277
Ik las ook nog dit

Kabinet scherpt regels aan: wie nauw contact had met coronapatiënt moet verplicht in quarantaine

Zo wordt het meewerken aan het bron-en contactonderzoek minder vrijblijvend. De voorzitters van de veiligheidsregio‘s kunnen mensen die een indringend contact hebben gehad met een potentieel besmet persoon straks opdragen thuis in quarantaine te gaan. In eerste instantie wordt uitgegaan van vrijwilligheid, maar dwang is mogelijk als iemand niet meewerkt.

Wie zich vanaf de tweede helft van volgende week toch niet aan een opgelegde gedwongen quarantainemaatregel houdt, pleegt in principe een strafbaar feit. Een passende strafeis wordt de komende tijd uitgewerkt door het Openbaar Ministerie. De strafmaat wordt uiteindelijk door de rechter, per geval, bepaald. De controle van de verplichte quarantaine zal een taak van de veiligheidsregio’s worden.


De strop rond de nek wordt beetje bij beetje aangetrokken. Hoe zouden iemand willen gaan controleren? Ze hebben ook alvast een half miljoen extra griepprikken besteld. Achter de schermen worden weer de zakken gevuld. :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_194521224
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 13:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik las ook nog dit

Kabinet scherpt regels aan: wie nauw contact had met coronapatiënt moet verplicht in quarantaine

Zo wordt het meewerken aan het bron-en contactonderzoek minder vrijblijvend. De voorzitters van de veiligheidsregio‘s kunnen mensen die een indringend contact hebben gehad met een potentieel besmet persoon straks opdragen thuis in quarantaine te gaan. In eerste instantie wordt uitgegaan van vrijwilligheid, maar dwang is mogelijk als iemand niet meewerkt.

Wie zich vanaf de tweede helft van volgende week toch niet aan een opgelegde gedwongen quarantainemaatregel houdt, pleegt in principe een strafbaar feit. Een passende strafeis wordt de komende tijd uitgewerkt door het Openbaar Ministerie. De strafmaat wordt uiteindelijk door de rechter, per geval, bepaald. De controle van de verplichte quarantaine zal een taak van de veiligheidsregio’s worden.


De strop rond de nek wordt beetje bij beetje aangetrokken. Hoe zouden iemand willen gaan controleren? Ze hebben ook alvast een half miljoen extra griepprikken besteld. Achter de schermen worden weer de zakken gevuld. :{
De Jonge zat zoals gewoonlijk weer dom te lullen en te kloten: er is helemaal geen plan: https://nos.nl/artikel/23(...)_lJW_gn5lXXz4Nps2gYA

Buiten dat, hoe willen ze daadwerkelijk vaststellen dat je met iemand in contact bent geweest? Dat is puur het ene woord tegen het andere tenzij er opeens telefoongegevens, videobeelden etc gebruikt worden (wat nu nog illegaal is, maar dat zegt niet zoveel meer voor de huidige regeringen). Iemand kan dan zeggen: ik was bij De_Onnoembare woensdag bij mij thuis maar als ik dan zeg: Neuh, ik was in het bos en niet bij die corona-lijer dan is het toch juridisch gezien klaar?
Hoe willen ze me ook bereiken als ze geen telefoonnummer van me hebben/ik niet opneem?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 12 augustus 2020 @ 15:53:16 #256
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194522225
Een medische surveillancestaat.
Kunnen ze lekker iedereen in de gaten houden.
Weg privacy, pure schending van mensenrechten.

Maar wel ongrondwettelijk natuurlijk hey.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 17:12:51 #257
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194523409
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:53 schreef Izzy73 het volgende:
Een medische surveillancestaat.
Kunnen ze lekker iedereen in de gaten houden.
Weg privacy, pure schending van mensenrechten.

Maar wel ongrondwettelijk natuurlijk hey.
ehhhhhh dat hadden we al?
je hebt een compleet medisch dossier!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194523893
Ze zijn toe aan het werken naar de corona spoedwet...de angst erin houden en zodoende stap voor stap wat maatregelen er doorheen duwen.
Dat accepteert de bange kudde eerder dan wanneer je de complete wet in zn geheel openbaar maakt.

Ze gaan heel sneaky te werk
  woensdag 12 augustus 2020 @ 17:42:05 #259
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194523920
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

ehhhhhh dat hadden we al?
je hebt een compleet medisch dossier!
Wat een domme vergelijking.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_194524165
Wat een eng volk trouwens in het grote convid-19 topic..heb daar helaas een ban (weet niet eens waarom) anders had ik ze allemaal met de grond gelijk gemaakt.

Beetje oproepen tot hardere maatregelen,een complete lockdown etc ..en dat vanwege een paar besmettingen :') .
Je zou bijna denken dat ze voor de overheid werken,dan heb ik het over ypes als trein2000 ,kyran ,jordiii etc
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 12 augustus 2020 @ 18:02:44 #261
408813 crew  trein2000
pi_194524264
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:55 schreef PSVCL het volgende:
Wat een eng volk trouwens in het grote convid-19 topic..heb daar helaas een ban (weet niet eens waarom) anders had ik ze allemaal met de grond gelijk gemaakt.

Beetje oproepen tot hardere maatregelen,een complete lockdown etc ..en dat vanwege een paar besmettingen :') .
Je zou bijna denken dat ze voor de overheid werken,dan heb ik het over ypes als trein2000 ,kyran ,jordiii etc
Oké. Bedankt Hans.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  woensdag 12 augustus 2020 @ 18:42:09 #262
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_194524934
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:55 schreef PSVCL het volgende:
Wat een eng volk trouwens in het grote convid-19 topic..heb daar helaas een ban (weet niet eens waarom) anders had ik ze allemaal met de grond gelijk gemaakt.

Beetje oproepen tot hardere maatregelen,een complete lockdown etc ..en dat vanwege een paar besmettingen :') .
Je zou bijna denken dat ze voor de overheid werken,dan heb ik het over ypes als trein2000 ,kyran ,jordiii etc
Ja ze zijn er nog de mensen die geloven als de vaccinatie er eenmaal is alles goed komt en mondkapjes nuttig zijn.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 18:52:43 #263
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194525129
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Ondertussen is Down Under nog dieper gezonken


Unbelievable it is... :{
Hoi cadje, als je dit artikel leest lijkt het wel of er oorlog is in Melbourne. Jeemig.

https://www.aier.org/article/madness-in-melbourne/
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 19:04:00 #264
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_194525304
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 18:52 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Hoi cadje, als je dit artikel leest lijkt het wel of er oorlog is in Melbourne. Jeemig.

https://www.aier.org/article/madness-in-melbourne/
Kan hier ook zomaar gebeuren hoor. We zijn goed op weg.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 19:06:51 #265
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194525348
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Kan hier ook zomaar gebeuren hoor. We zijn goed op weg.
Ja maar het is toch te gek voor woorden dat we dat allemaal accepteren.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 19:21:31 #266
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194525593
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:42 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Wat een domme vergelijking.
Is geen vergelijking, maar als je corona hebt gehad zal dat daar ook in worden opgenomen.
Testen kan ook op vrijwillige basis hé
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 12 augustus 2020 @ 19:24:13 #267
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194525638
quote:
11s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:06 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja maar het is toch te gek voor woorden dat we dat allemaal accepteren.
Tegenwerken bij een arrestatie, hier word je ook vrolijk tegen de grond gedrukt.
En Nederland is niet Australië..
In Nederland zijn in tegenstelling tot veel andere landen behoorlijk soepel met de regels omtrent corona.
En ondanks dat de aantallen besmettingen omhoog zijn gegaan, zijn er niet veel maatregelen bij gekomen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 12 augustus 2020 @ 19:27:49 #268
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194525711
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:55 schreef PSVCL het volgende:
(weet niet eens waarom)
:')
quote:
anders had ik ze allemaal met de grond gelijk gemaakt.
:')
Huilen dan.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 19:50:11 #269
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194526037
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

Tegenwerken bij een arrestatie, hier word je ook vrolijk tegen de grond gedrukt.
En Nederland is niet Australië..
In Nederland zijn in tegenstelling tot veel andere landen behoorlijk soepel met de regels omtrent corona.
En ondanks dat de aantallen besmettingen omhoog zijn gegaan, zijn er niet veel maatregelen bij gekomen.
Ik heb het helemaal niet over dat filmpje gast.
Maar over dat artikel wat ik linkte.
Australie is een keurig westers land, daar is de 2e lockdown al in volle gang en heftiger dan de 1e. Dat gaat hier ook nog komen hoor, misschien niet hetzelfde maar je weet maar nooit.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_194526262
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 18:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja ze zijn er nog de mensen die geloven als de vaccinatie er eenmaal is alles goed komt en mondkapjes nuttig zijn.
Eng eng.. nu gaan ze zelfs een stap verder door de nazi maatregelen van Hugo de Clown toe te juichen.
2 weken verplicht jezelf opsluiten nadat het VERMOEDEN bestaat dat je contact hebt gehad met een corona patiënt ... en bij mensen naar binnen kunnen breken :N
pi_194526275
quote:
83s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

:')
[..]

:')
:*
pi_194526325
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 18:02 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Oké. Bedankt Hans.
Ik versta je niet... je kontkapje zit in de weg :')
pi_194527398
Dit verhaal al langs gekomen hier ?

Wouter J. Keller (@wouterkeller) heeft getweet: De regering koopt voor 700 miljoen vaccins van AstraZenica. De overeenkomst is geheim.

Baas bij AstraZenica blijkt Hans Sijbesma, de broer van Feike, onze Corona gezant.

Doch geen woord hierover in de MSM (zie bv NRC).

Maar misschien vergis ik me?

https://t.co/znP3VsK4Gd

https://twitter.com/wouterkeller/status/1293515760292302856?s=20

quote:
Wie is de speciale Coronagezant Feike Sijbesma eigenlijk ?
Door Gerard van Erp, Bonaire, Caribisch Nederland

Voor velen was hij een onbekende tot hij een paar dagen geleden plotseling op televisie verscheen met de dringende oproep tot strengere maatregelen om een lockdown te voorkomen.

Hugo de Jonge benoemde Sijbesma in maart als speciaal Coronagezant om het tekort aan Coronatests aan te pakken en op zoek te gaan naar een vaccin.

Maar wie is Feike Sijbesma? Hij was tot februari bestuursvoorzitter van Bio-Chemie reus DSM. Een echte grootverdiener die naast bestuursvoorzitter van DSM met een aantal lucratieve bijbaantjes nog wat bijverdient. Alles bij elkaar goed voor…minimaal ¤2.000.000,00 per jaar.

Benoemd door Minister Hugo de Jonge als Coronagezant en waarschijnlijk een hele dure man om in te huren….

Niet lang na de benoeming van Feike Sijbesma sluit Hugo de Jonge een geheime (ja… het is zelfs staatsgeheim..) overeenkomst met AstraZeneca om miljoenen nog niet bestaande vaccins te leveren. Heel toevallig heet de directeur van MedImmume (onderdeel van de AstraZeneca groep) Martinus de Jonge…. Dat kan natuurlijk toeval zijn er zijn meer hondjes die Fikkie heten. Of hier een familierelatie ligt weten we nog niet zeker en wordt verder uitgezocht.

Maar er is meer toeval in de wereld…

Zo is een zekere Hans Sijbesma sinds januari 2017 president van AstraZeneca Duitsland (van januari 2009 tot december 2015 was Hans directeur AstraZeneca Nederland, dus de baas van Martinus de Jonge).

Precies… dezelfde achternaam als onze Coronagezant. En wat blijkt: Feike en Hans zijn BROERS!

Ik begin een vermoeden te krijgen waarom het contract tussen Hugo de Jonge en AstraZeneca, waar honderden miljoenen van ons belastinggeld mee gemoeid is, tot staatsgeheim is verheven.

Ondertussen is Hugo de Jonge met vakantie en predikt Feike Sijbesma hel en verdoemenis als we 1.5 meter niet naleven, geen mondkapjes dragen en als we ons niet laten testen. Natuurlijk gelooft hij heilig in een vaccin.

Sijbesma is natuurlijk wel gewend dat, overal waar hij aanschuift, hij dan de leiding neemt. Je krijgt niet voor niets minimaal ¤2.000.000 per jaar. Maar om dan meteen op de stoel te gaan zitten van de (vakantievierende) minister, het RIVM en het OMT, dat vind ik wel wat te veel van het goede.

Wat mij betreft mag er een gedegen onderzoek komen naar de staatsgeheime vaccindeal. Te veel personen in een slecht toneelstuk met dezelfde achternaam…
https://viruswaarheid.nl/(...)-sijbesma-eigenlijk/
  woensdag 12 augustus 2020 @ 22:06:36 #274
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194527967
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:32 schreef Sjemmert het volgende:
Dit verhaal al langs gekomen hier ?

Wouter J. Keller (@:wouterkeller) heeft getweet: De regering koopt voor 700 miljoen vaccins van AstraZenica. De overeenkomst is geheim.

Baas bij AstraZenica blijkt Hans Sijbesma, de broer van Feike, onze Corona gezant.

Doch geen woord hierover in de MSM (zie bv NRC).

Maar misschien vergis ik me?

https://t.co/znP3VsK4Gd

https://twitter.com/wouterkeller/status/1293515760292302856?s=20
[..]

https://viruswaarheid.nl/(...)-sijbesma-eigenlijk/
Thanks man, dat is nog eens journalistiek.
Alle politici zijn pionnetjes van de superrijken.
Er gaat heel wat geld verdiend worden in deze tijd door die achterbakse moraalloze smeerlappen.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_194529303
quote:
10s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 08:50 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Je moet in een tijdsslot komen en in een cirkel staan maar niets van corona-maatregelen gemerkt hoor :') _O-
Jij volgt de lamestream media geloof ik. Als je er was geweest, dan wist je dat dat niet zo was. Sterker nog, alles was vol en ik heb zaterdag om 5am mezelf op de gastenlijst kunnen zetten dus dat zou dan toch ook niet kunnen?
pi_194529328
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 08:49 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Niet landelijk maar wel op heel veel plekken: https://www.spanjevandaag(...)verplicht-in-spanje/
In de praktijk worden er als je op drukbezochte boulevards ronddartelt wel mondkapjes gedragen, daar heb je gelijk in. Het wordt echter niet geenforced.

Eén van mijn zakenpartners heeft een discotheek. Je mag officieel niet dansen, je moet een mondkapje op, en je moet 1.5m afstand houden. Dat gebeurt gewoon niet. Mensen realiseren zich best dat het bullshit is.
pi_194532074
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:55 schreef PSVCL het volgende:
Wat een eng volk trouwens in het grote convid-19 topic..heb daar helaas een ban (weet niet eens waarom) anders had ik ze allemaal met de grond gelijk gemaakt.

Beetje oproepen tot hardere maatregelen,een complete lockdown etc ..en dat vanwege een paar besmettingen :') .
Je zou bijna denken dat ze voor de overheid werken,dan heb ik het over ypes als trein2000 ,kyran ,jordiii etc
Ja ik ook. Kritiek op het paniekerige gedoe schijnt not done te zijn op fok :')
Je MOET bang zijn.

Check ook die voetbalmanager2 en hooibaai ens... man man man daar lusten de honden geen brood van.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194532094
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 23:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Jij volgt de lamestream media geloof ik. Als je er was geweest, dan wist je dat dat niet zo was. Sterker nog, alles was vol en ik heb zaterdag om 5am mezelf op de gastenlijst kunnen zetten dus dat zou dan toch ook niet kunnen?
Het staat anders op hun eigen FB pagina:

quote:
In de cirkels naast de tafels mag gedanst worden, de sta tafels zijn voor eten en drinken. Deuren zijn half uur eerder open voor goede doorloop!
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194532283
Word er met bombarie een stelling gebracht die dan afgekraakt moet worden. Zijn de tegenargumenten gewoon erg mager. :')
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-echt-zit~ad36a72e/
Vakman pur sang
  donderdag 13 augustus 2020 @ 09:16:26 #280
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194532298
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:50 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal niet over dat filmpje gast.
Maar over dat artikel wat ik linkte.
Australie is een keurig westers land, daar is de 2e lockdown al in volle gang en heftiger dan de 1e. Dat gaat hier ook nog komen hoor, misschien niet hetzelfde maar je weet maar nooit.
Er zijn net maatregelen genomen, toen men meer merkten dat er meer besmettingen bij kwamen.
Eventuele striktere maatregelen sluit ik uit.

Politiek Den Haag Kreeg toen al mee dat duizenden mensen de straat op wouden toen er veel strengere maatregelen waren bedacht, nu alles weer stukje bij beetje worden vrij gegeven sinds juli gaan ze niet ineens het roer omgooien, je merkte dit al dat men na een maand het thuis zitten al beu was, althans in mijn regio was het heel duidelijk te merken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 13 augustus 2020 @ 09:17:30 #281
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194532315
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 23:15 schreef illusions het volgende:

[..]

In de praktijk worden er als je op drukbezochte boulevards ronddartelt wel mondkapjes gedragen, daar heb je gelijk in. Het wordt echter niet geenforced.

Eén van mijn zakenpartners heeft een discotheek. Je mag officieel niet dansen, je moet een mondkapje op, en je moet 1.5m afstand houden. Dat gebeurt gewoon niet. Mensen realiseren zich best dat het bullshit is.
En er word niet tegen opgetreden, standaard Nederlandse gedoogbeleid.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194532318
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 09:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Word er met bombarie een stelling gebracht die dan afgekraakt moet worden. Zijn de tegenargumenten gewoon erg mager. :')
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-echt-zit~ad36a72e/
Vooral deze:

quote:
Om maar eens te beginnen met die naar schatting 404 griepdoden: het was deze winter gewoon een heel mild griepseizoen, zegt Mariëtte Hooiveld van onderzoeksinstituut Nivel, dat al jaren bijhoudt hoeveel mensen zich met griepklachten bij de huisarts melden. Ook vorig jaar hield de griep trouwens relatief beperkt huis, met een kleine drieduizend extra doden in de winter van 2018/2019.
Da's nog steeds 7,5 keer zoveel _O-
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194532324
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 09:17 schreef theguyver het volgende:

[..]

En er word niet tegen opgetreden, standaard Nederlandse gedoogbeleid.
Hij heeft het over Spanje.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 13 augustus 2020 @ 09:18:51 #284
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_194532332
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 08:59 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het staat anders op hun eigen FB pagina:
[..]

Nog meer gezelligheid

twitter


Zie ze zitten in hun safe space.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_194532339
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 09:17 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Vooral deze:
[..]

Da's nog steeds 7,5 keer zoveel _O-
Dit is gewoon toegeven.
quote:
Kan het zo zijn dat mensen die bij een heftiger griepseizoen aan influenza gestorven zouden zijn, nu aan corona zijn gestorven? ,,Er zit inderdaad enige overlap in de groepen die kwetsbaar zijn voor beide virussen”, zegt Christian Hoebe, hoogleraar infectieziektebestrijding aan de universiteit in Maastricht. ,,Bijvoorbeeld mensen met diabetes, COPD (een chronische longziekte, red.) of aandoeningen aan het hart of de bloedvaten.” In die zin is de stelling dat coronadoden ook griepdoden hadden kunnen zijn dus waar, stelt Hoebe.
Vakman pur sang
pi_194532344
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 09:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nog meer gezelligheid

[ twitter ]

Zie ze zitten in hun safe space.
Niets aan het handje volgens sommigen. Allemaal doodnormaal.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194532351
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 09:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dit is gewoon toegeven.
[..]

Exact.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194532718
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 09:20 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Niets aan het handje volgens sommigen. Allemaal doodnormaal.
Integendeel, dat is een hele verbetering. Persoonlijk heb ik niet zo'n fetish met andermans zweetlichamen maar ieder z'n ding.
Conscience do cost.
pi_194532770
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 09:48 schreef ems. het volgende:

[..]

Integendeel, dat is een hele verbetering. Persoonlijk heb ik niet zo'n fetish met andermans zweetlichamen maar ieder z'n ding.
Als jij geen behoefte hebt aan 'andermans zweetlichamen' als je naar een festival in de zon gaat, dan heb ik een tip voor je: blijf lekker op je zolderkamer en ga je handen ontsmetten met chloor na je eigen lul te hebben beetgepakt. Dan ga ik lekker dansen tegen die lekker bezwete lichamen van de festivalsletjes :9
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194533236
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 09:51 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Als jij geen behoefte hebt aan 'andermans zweetlichamen' als je naar een festival in de zon gaat, dan heb ik een tip voor je: blijf lekker op je zolderkamer en ga je handen ontsmetten met chloor na je eigen lul te hebben beetgepakt. Dan ga ik lekker dansen tegen die lekker bezwete lichamen van de festivalsletjes :9
Nouja, dat ga je niet dus 8-)

Is ook allemaal geen probleem. Gewoon even anders. De hele paniek om een paar kleine maatregelen komt dan ook voornamelijk uit de hoek van de eenvoudige man. Gelukkig is het maar een kleine groep internetridders die zo moeilijk erover doet.
Conscience do cost.
pi_194533340
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:20 schreef ems. het volgende:

[..]

Nouja, dat ga je niet dus 8-)

Is ook allemaal geen probleem. Gewoon even anders. De hele paniek om een paar kleine maatregelen komt dan ook voornamelijk uit de hoek van de eenvoudige man. Gelukkig is het maar een kleine groep internetridders die zo moeilijk erover doet.
Duidelijk voorbeeld van in je bubbeltje zitten.

Maar wees maar blij met de maatregelen tegen die 'vieze zwetende mensenlichamen'. Gelukkig red de Almachtige Overheid je daarvan O+

Ik zou ook nooit meer seks hebben als ik jou was. Weet je wat voor vieze lichaamssappen je daar wel niet mee uitwisselt en hoeveel bacteriën en virussen (potentieel dodelijke!!!!) dan overspringen?????
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 13 augustus 2020 @ 10:31:14 #292
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194533407
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:20 schreef ems. het volgende:

[..]

Nouja, dat ga je niet dus 8-)

Is ook allemaal geen probleem. Gewoon even anders. De hele paniek om een paar kleine maatregelen komt dan ook voornamelijk uit de hoek van de eenvoudige man. Gelukkig is het maar een kleine groep internetridders die zo moeilijk erover doet.
Waarbij het natuurlijk uitermate ironisch is dat juist die groep anderen continu als zolderkamerautisten wegzet. Zal wel iets met projectie te maken hebben.
Huilen dan.
pi_194533528
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:26 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Duidelijk voorbeeld van in je bubbeltje zitten.
Haha, nee jij.
quote:
Maar wees maar blij met de maatregelen tegen die 'vieze zwetende mensenlichamen'. Gelukkig red de Almachtige Overheid je daarvan O+
Daar heb ik de overheid niet voor nodig. Die is er alleen, wederom, voor de kleine groep paniekerige en eenvoudige mensen wiens ogen gaan bloeden op het moment dat de politiek iets durft te zeggen waar ze het niet mee eens zijn.

Maar nogmaals, die beperken zich voornamelijk tot praatjes maken op facebook
quote:
Ik zou ook nooit meer seks hebben als ik jou was. Weet je wat voor vieze lichaamssappen je daar wel niet mee uitwisselt en hoeveel bacteriën en virussen (potentieel dodelijke!!!!) dan overspringen?????
Goede vergelijking inderdaad. Voor seks zijn dingen als condooms soms best handig, niet alleen voor ongewenste baby's, maar ook voor SOA's enzo. Zeker ook allemaal onzin? :D
Conscience do cost.
pi_194533643
De maatregelen zijn onnodig als de ICs niet overvol raken.
We worden wel hypochonder nerveus zo met zijn allen.
Vakman pur sang
pi_194533708
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:41 schreef ems. het volgende:

[..]

Haha, nee jij.
Haha, nee jij.
quote:
Daar heb ik de overheid niet voor nodig. Die is er alleen, wederom, voor de kleine groep paniekerige en eenvoudige mensen wiens ogen gaan bloeden op het moment dat de politiek iets durft te zeggen waar ze het niet mee eens zijn.
Jij juicht nb toe dat je letterlijk in een kooi moet gaan zitten op een feestje en dat is helemaal mooi want, en ik citeer, 'Integendeel, dat is een hele verbetering. Persoonlijk heb ik niet zo'n fetish met andermans zweetlichamen maar ieder z'n ding.'

Je bent toch echt wel een special kind of stupid als je toejuicht dat je overheid gaat bepalen dat je niet bij mensen in de buurt mag komen en het dan nog gaan zitten goedpraten want zweet vies bah mensen.
quote:
Maar nogmaals, die beperken zich voornamelijk tot praatjes maken op facebook
[..]

Goede vergelijking inderdaad. Voor seks zijn dingen als condooms soms best handig, niet alleen voor ongewenste baby's, maar ook voor SOA's enzo. Zeker ook allemaal onzin? :D
Oh jij neukt je hele leven met condooms? Dat verklaart wel een hoop _O-
Beflapje ook zeker? :')

Verplicht de overheid ze eigenlijk? En zou die dat niet moeten doen volgens jou?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194533953
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waarbij het natuurlijk uitermate ironisch is dat juist die groep anderen continu als zolderkamerautisten wegzet. Zal wel iets met projectie te maken hebben.
Als jij het prima vindt dat de overheid letterlijk je in kooien plaatst op een feestje zodat je 'lekker geen vieze zweetlichamen' hoeft mee te maken dan ben je dat dan ook 100%!
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194533987
Die Diederik Gommers is er ook doorgezakt zeg, zwaar emo en bang voor een 2 golf die er (op de IC) ws helemaal niet komt.
✅Ongeschikt.
Vakman pur sang
pi_194533996
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Die Diederik Gommers is er ook doorgezakt zeg, zwaar emo en bang voor een 2 golf die er (op de IC) ws helemaal niet komt.
✅Ongeschikt.
Wat eigenlijk erger is, is dat hij zegt dat die opschaling pas in januari haalbaar is. Die was er toch al in april? Of hebben ze dat allemaal weer weggeflikkert? Handig.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 13 augustus 2020 @ 11:25:50 #299
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194534243
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:09 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Als jij het prima vindt dat de overheid letterlijk je in kooien plaatst op een feestje zodat je 'lekker geen vieze zweetlichamen' hoeft mee te maken dan ben je dat dan ook 100%!
De overheid plaatst je helemaal niet in kooien. Wat lul jij nou?
Huilen dan.
pi_194534574
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

De overheid plaatst je helemaal niet in kooien. Wat lul jij nou?
Zo irritant altijd als mensen ergens op reageren maar nog te lui zijn te kijken waar het over ging

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 09:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nog meer gezelligheid

[ twitter ]

Zie ze zitten in hun safe space.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')