Michel kluste altijd zegt ze. Dat hele huis is een bouwvalquote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:27 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dit gevoel heb ik dus precies zo ja. Van die vader maar ook van Nadine.
Nadine is echt mijn type niet qua levensstijl zeg maar, maar ze heeft echt iets heel moois over zich.
Dat gesprek aan tafel met Koningsdagquote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:39 schreef lily het volgende:
Die Johan vind ik ook maar niks![]()
Alles zo perfect en volgens het boekje doen. Brr. Ik word daar kriegelig van.
(Dat hij op zijn dochter geilt is mij nog niet opgevallen gelukkig).
Die streng gelovigen hebben vaak 2 gezichten. Mooi weer spelen voor de camera, maar ondertussen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:39 schreef lily het volgende:
Die Johan vind ik ook maar niks![]()
Alles zo perfect en volgens het boekje doen. Brr. Ik word daar kriegelig van.
(Dat hij op zijn dochter geilt is mij nog niet opgevallen gelukkig).
Ik zou me meer zorgen maken over een hond bij de andere gezinnen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:44 schreef Sway- het volgende:
[..]
Dat met die hond houdt mij ook nog steeds bezig. Zie je hem helemaal enthousiast worden als Janneke weer terug is en ze draait van hem weg en kakelt verder maargoed, misschien is dr een allergisch of wil ze geen troep binnen of was dat haar eerste kind en is t niet meer nodig of hij houdt gewoon van buiten?
Ik vind m'n dochtertje (van 2) ook prachtig. Maar ik ga het haar niet in die bewoordingen kenbaar maken als ze 16 is.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die streng gelovigen hebben vaak 2 gezichten. Mooi weer spelen voor de camera, maar ondertussen.
Ja dat is te zien inderdaadquote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Michel kluste altijd zegt ze. Dat hele huis is een bouwvalHAHAHA
Ook mooi die kwakzalver die even een reading kwam geven.
Ze bedoelde met klussen waarschijnlijk wat anders aan het aantal kinderen te zien.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Michel kluste altijd zegt ze. Dat hele huis is een bouwvalHAHAHA
Ook mooi die kwakzalver die even een reading kwam geven.
Hij was geloof ik 57 toen hij overleed.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:14 schreef RipCity het volgende:
Hoe oud was die michel? Zag alleen een foto ergens staan en leek op een shag rokende oude tokkie vent van 75.
Ik vind het een hele leuke en lieve familie maar dat zegt niks over hoe ze met dieren omgaan. De BB hebben geen honden maar wel wat katten, die vlogen elkaar telkens aan in dat kleine frut huis.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken over een hond bij de andere gezinnen.
Ik ga dat een keertje kijkenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:30 schreef derLudolf het volgende:
In het programma Een Huis Vol worden grote gezinnen gevolgd. Drie Nederlandse families gunnen de kijkers een kijkje in hun hectische leven vol kinderen. In het negende seizoen volgen we de belevenissen van de inmiddels bekende familie Buddenbruck. Nieuw in deze reeks zijn de families Jelies uit Tollebeek en de familie Kraan uit Boskoop.
Google even op "een huis vol"quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ga dat een keertje kijkenwanneer is dat dan? Elke dag ofzo?
Ja ik vergat de link! Dank je wel!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Via NPO kun je online bijkijken.
Enjoyquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh... handig... gewoon online kijken, thanks!
https://www.npostart.nl/een-huis-vol/KN_1682194
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |