Dit zijn zeer aangename werkonderbrekingenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nog 1tje dan, nog 1tje dan
kuiltjes![]()
[ afbeelding ]
gelukkig maarquote:
Dat dacht ikquote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit zijn zeer aangename werkonderbrekingen
Zo kom je nooit aan vakantie toe hequote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit zijn zeer aangename werkonderbrekingen
dat is waarquote:
quote:
Nooo ik hou van vlechtjesquote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Psies!! Mannen met vlechtjes en paardenstaarten zijn stom!!
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Nooo ik hou van vlechtjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:57 schreef Prisha het volgende:
Ik zal voortaan geen Groot TT hier maken. Ik maak dan wel een Romano TT![]()
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Psies!! Mannen met vlechtjes en paardenstaarten zijn stom!!
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:42 schreef drakin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eet Romano's als ontbijtquote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:42 schreef drakin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jij als boer'nluver, weet jij wat ze morgen gaan doen?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:33 schreef pullup het volgende:
[..]Ik ga louter nog boeren TT's produceren
Nou ze zijn volgens mij te stom om iets anders te verzinnen dan met een zooitrekkers in de rondte te crossen en zoveel mogelijk mensen te hinderen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
jij als boer'nluver, weet jij wat ze morgen gaan doen?
niets irritanter dan domme ongeleide projectielenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ze zijn volgens mij te stom om iets anders te verzinnen dan met een zooitrekkers in de rondte te crossen en zoveel mogelijk mensen te hinderen.
Dat dus en wat massaler
En ze stinken ook nogquote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
niets irritanter dan domme ongeleide projectielen
Morgen maar op tijd vertrekken dan.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ze zijn volgens mij te stom om iets anders te verzinnen dan met een zooitrekkers in de rondte te crossen en zoveel mogelijk mensen te hinderen.
Dat dus en wat massaler
Ik was het al weer vergetenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Morgen maar op tijd vertrekken dan.
Het is dat jij me er net aan herinnert.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was het al weer vergeten![]()
Even checken of er snode plannen zijn gesmeed voor ze
huh?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Who care's?![]()
[ [url=Ik ken hem ook niet :@ :') ]afbeelding[/url] ]
Bilthoven geloof ikquote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En waar gaan die feestelijkheden plaatsvinden?
Dat is mooi, dan rijd ik ze heen en terug tegemoet. Kan nog meevallen dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Bilthoven geloof ik
Bij het rivm op de stoep
Ah gelukkig ben ik niet de enige die niet weet wie dat isquote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Who care's?![]()
[ [url=Ik ken hem ook niet :@ :') ]afbeelding[/url] ]
Kan je niet een tractortje scheppen, een kleintje maar...quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is mooi, dan rijd ik ze heen en terug tegemoet. Kan nog meevallen dus.
Nouhou......... als ik jonger was geweest ............quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah gelukkig ben ik niet de enige die niet weet wie dat is![]()
Is ook mijn ding niet trouwens
Dat wint die trekker denk ik. Mijn auto is niet zo groot.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan je niet een tractortje scheppen, een kleintje maar...
Ohquote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat wint die trekker denk ik. Mijn auto is niet zo groot.
Spugen gaat mij dan ook weer net een stapje te ver.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nouhou......... als ik jonger was geweest ............zou ik er niet op spugen.......
zeg maar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |