Ooh toch wel, dan had ik het toch goed maar twijfelde.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vreemdgaande Turk van DENK met zijn grote en rare hoofd.
ja dat weet ikquote:Op maandag 20 juli 2020 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vreemdgaande Turk van DENK met zijn grote en rare hoofd.
Je weet niet wie Kuzu is??quote:
JAWEHEEEEEELquote:Op maandag 20 juli 2020 19:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je weet niet wie Kuzu is??![]()
![]()
Edit laat maar
Ooh ja ik ook nietquote:Op maandag 20 juli 2020 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat weet ikIk had van die Ton van Dijk nog niet gehoord
Lijkt me wel een rioolrat ja.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik ook niet hoor. En dat had ik liever zo gehouden...
Ik ben er gewoon hoorquote:Op maandag 20 juli 2020 19:41 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal én @:ltvdk zijn wel heel stil vandaag
[ afbeelding ]
Dr staat alleen lichte bijwerkingenquote:Op maandag 20 juli 2020 19:33 schreef crv het volgende:
https://nos.nl/l/2341315
Enige bijwerking is dat je er aan dood gaat
Ton F. van Dijk ook echt hequote:
Yep, dit is eigenlijk het grote gevaar van deze tijd, eigenlijk zou een IQ test en wat aanvullende vragen een voorwaarde voor een internetaansluiting moeten zijn.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo krijg je de verhalen wel de wereld in.
je kent fok toch.. dramatiseren en overdrijven xxlquote:Op maandag 20 juli 2020 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo krijg je de verhalen wel de wereld in.
Tijd dat die kwebbelturk je huis in de fik steektquote:
Haha ja het is wel zo.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, dit is eigenlijk het grote gevaar van deze tijd, eigenlijk zou een IQ test en wat aanvullende vragen een voorwaarde voor een internetaansluiting moeten zijn.
Als je de lat hoog genoeg legt zou dat misschien best een hoop ellende kunnen schelenquote:Op maandag 20 juli 2020 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, dit is eigenlijk het grote gevaar van deze tijd, eigenlijk zou een IQ test en wat aanvullende vragen een voorwaarde voor een internetaansluiting moeten zijn.
Narcisme en grootheidswaanzin ms ook maar uitsluiten hequote:Op maandag 20 juli 2020 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je de lat hoog genoeg legt zou dat misschien best een hoop ellende kunnen schelen
Ah nee joh dan missen we alle verhalen van USquote:Op maandag 20 juli 2020 20:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Narcisme en grootheidswaanzin ms ook maar uitsluiten he
Mijn god wat een gedrocht.quote:
Niet erg, mijn modellenneefje dat bij een grote internationale theatershow danst zit op dit moment in de afkickkliniek in Zuid-Afrika, maar zodra hij daar weg is zal hij wel weer met Japanse zakenmannen achter retegeile ambassadeursdochters aangaan in het oerwoud hoor. Allemaal tegen betalingquote:Op maandag 20 juli 2020 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah nee joh dan missen we alle verhalen van US
daar ging m'n ijstheequote:Op maandag 20 juli 2020 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet erg, mijn modellenneefje dat bij een grote internationale theatershow danst zit op dit moment in de afkickkliniek in Zuid-Afrika, maar zodra hij daar weg is zal hij wel weer met Japanse zakenmannen achteren retegeile ambassadeursdochters aangaan in het oerwoud hoor. Allemaal tegen betaling.
Nee da's opaEttoquote:Op maandag 20 juli 2020 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ohja jij woont liever in de Pokrovkathedraal, even vergeten
Is je neefje gigolo dan?quote:Op maandag 20 juli 2020 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet erg, mijn modellenneefje dat bij een grote internationale theatershow danst zit op dit moment in de afkickkliniek in Zuid-Afrika, maar zodra hij daar weg is zal hij wel weer met Japanse zakenmannen achter retegeile ambassadeursdochters aangaan in het oerwoud hoor. Allemaal tegen betaling.
Too short, didn't readquote:Op maandag 20 juli 2020 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet erg, mijn modellenneefje dat bij een grote internationale theatershow danst zit op dit moment in de afkickkliniek in Zuid-Afrika, maar zodra hij daar weg is zal hij wel weer met Japanse zakenmannen achter retegeile ambassadeursdochters aangaan in het oerwoud hoor. Allemaal tegen betaling.
quote:Op maandag 20 juli 2020 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
voor 3 ton koop je niet veel meer tegenwoordig hoorquote:Op maandag 20 juli 2020 20:13 schreef Bos81 het volgende:
De wijk waar ik vandaag was, op FUNDA..
https://www.funda.nl/koop/5583/
Valt me nog mee dat er huizen onder de 3 ton zijn![]()
Jawel man.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor 3 ton koop je niet veel meer tegenwoordig hoor
quote:Op maandag 20 juli 2020 20:14 schreef Modus het volgende:
[..].
Eik wel een topic waard: "Praat hier als Uitstraling".
wel in ONZ dan.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:14 schreef Modus het volgende:
[..].
Eik wel een topic waard: "Praat hier als Uitstraling".
Mijn oude buurtje.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:13 schreef Bos81 het volgende:
De wijk waar ik vandaag was, op FUNDA..
https://www.funda.nl/koop/5583/
Valt me nog mee dat er huizen onder de 3 ton zijn![]()
Geen verstand van de huizenprijzen. Kan toch nooit een hypotheek afsluiten met mijn maandloon...quote:Op maandag 20 juli 2020 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor 3 ton koop je niet veel meer tegenwoordig hoor
Vooral in het componisten gedeelte vind ik het prettig bezorgen...quote:
En bij jou was dan dat HELE buurtje van jou hequote:
Nee hoor eentje maar, niet de grootste en niet de kleinste maar wel het mooist gelegen huisquote:Op maandag 20 juli 2020 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En bij jou was dan dat HELE buurtje van jou he
Deze burnquote:Op maandag 20 juli 2020 20:21 schreef Bos81 het volgende:
Het is wel een buurt waar hoogopgeleide mensen zoals artsen e.d. wonen...
Zeker, erg prettig wonen daar, alleen gruwelijk veel last van teken.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:21 schreef Bos81 het volgende:
Het is wel een buurt waar hoogopgeleide mensen zoals artsen e.d. wonen... En ook de ligging is gewoon super attractief.
Nou, liever Waalre dan Bestquote:Op maandag 20 juli 2020 20:21 schreef Modus het volgende:
Waalre wil je toch ook niet dood gevonden worden.
[ afbeelding ]
Hooggeleide neurologen vooral ook toch?quote:Op maandag 20 juli 2020 20:21 schreef Bos81 het volgende:
Het is wel een buurt waar hoogopgeleide mensen zoals artsen e.d. wonen... En ook de ligging is gewoon super attractief.
Ja, grote kans. Gewoon kasten van huizen daarquote:Op maandag 20 juli 2020 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hooggeleide neurologen vooral ook toch?
Een stukje wat?quote:Op maandag 20 juli 2020 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, wil je ook een stukje casu marzu?
Hoiquote:Op maandag 20 juli 2020 20:23 schreef UitStraling het volgende:
Dat huis van Frantic lijkt trouwens als twee druppels water op ons Marbella huis, mag je geloven of niet maar yolo
Ohja wou graag reserveren voorjaar 2021.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:23 schreef UitStraling het volgende:
Dat huis van Frantic lijkt trouwens als twee druppels water op ons Marbella huis, mag je geloven of niet maar yolo
Als Spanje straks echt open is zal erom gevochten worden vrees ik.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja wou graag reserveren voorjaar 2021.
DOEN, lekker soezelenquote:Op maandag 20 juli 2020 20:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit er ernstig aan te denken om dit te kopen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja zag het, dat hebben we dan weer niet, zwembad ligt beneden vrij van het huis.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Zwembad die aansluit op de ramen in de kelder bij de bioscoop vind ik wel geinig
*zwembad dat.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Zwembad die aansluit op de ramen in de kelder bij de bioscoop vind ik wel geinig
De jointjes zijn nog niet sterk genoeg?quote:Op maandag 20 juli 2020 20:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit er ernstig aan te denken om dit te kopen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keer bij de oude directeur van MARS Europa geweest, die heeft een zwembad aan zijn bed, glazen pui ertussen met electrisch melkglas, die springt vanuit zijn bed het zwembad in en zwemt dan naar buiten toe.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op maandag 20 juli 2020 20:30 schreef Modus het volgende:
[..]
De jointjes zijn nog niet sterk genoeg?
Tropischquote:Op maandag 20 juli 2020 20:30 schreef bitterbal het volgende:
Vet blousje vandaag gekocht, met beestjes
[ afbeelding ]
Waarom post je daarbij dan een pic van een douchegordijn?quote:Op maandag 20 juli 2020 20:30 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit te wachten tot de papegaai flauw valt door een scheet van het jachtluipaard..quote:Op maandag 20 juli 2020 20:30 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
dacht even een douchegordijn te zienquote:Op maandag 20 juli 2020 20:30 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 juli 2020 20:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom post je daarbij dan een pic van een douchegordijn?GMTASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan maak ik een nieuwe fotoquote:Op maandag 20 juli 2020 20:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot de papegaai flauw valt door een scheet van het jachtluipaard..
Ja duhquote:Op maandag 20 juli 2020 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zeg eh... wil je nou kaas of niet
Zoiets heeft de eigenaar van Grundfos ook in Denemarken, die haalt je op met zijn eigen zwarte jumbojet. Kun je de hele dag crossen/jagen enz. Maar houdt zelf niet zo van die snoepreisjes.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer bij de oude directeur van MARS Europa geweest, die heeft een zwembad aan zijn bed, glazen pui ertussen met electrisch melkglas, die springt vanuit zijn bed het zwembad in en zwemt dan naar buiten toe.
Mooi trek eens aan.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:30 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 juli 2020 20:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja augurken, je bent toch niet zwanger.
Ach verstand op 0 en gaan, ik ben zelf ook wel klaar na een dagje flaneren langs de boulevard, twee keer uit eten en twee dagen zwembad luieren, Wrangler pakken en de Sierra Nevada in en geloof me dat is adembenemend daarquote:Op maandag 20 juli 2020 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zoiets heeft de eigenaar van Grundfos ook in Denemarken, die haalt je op met zijn eigen zwarte jumbojet. Kun je de hele dag crossen/jagen enz. Maar houdt zelf niet zo van die snoepreisjes.
Dat is mooi, ik ken het, geweest met de motor en huurjeep.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach verstand op 0 en gaan, ik ben zelf ook wel klaar na een dagje flaneren langs de boulevard, twee keer uit eten en twee dagen zwembad luieren, Wrangler pakken en de Sierra Nevada in en geloof me dat is adembenemend daar
Volgende keer wil ik naar die kloof rijden met 't Jeepke.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is mooi, ik ken het, geweest met de motor en huurjeep.
*duwt met zijn wijsvinger op het hoofdje van de kaketoe.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij zit ook super comfi. van dat nep zijde
quote:Op maandag 20 juli 2020 20:50 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat ik mijn broek schijt maar goed![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Caminito_del_Rey
Uit eten is daar leuk, zit je daar in een restaurant met 28 identiek eruitziende starende blonde duckfaces die op geldjacht zijnquote:Op maandag 20 juli 2020 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Marbella vind ik maar niks met die posh mensen in die haven en die mensen die dan vol trots op zo’n bootje mogen passen. Colaatje voor ¤9,- uurtje wel gezien.
Ja crocs ook he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juli 2020 20:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja crocs ook he!oh nee dat gaat te verSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet gewoon een privechef aan boord van je yacht hebben.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uit eten is daar leuk, zit je daar in een restaurant met 28 identiek eruitziende starende blonde duckfaces die op geldjacht zijn
Ooh jawel dat ook wel hoorquote:Op maandag 20 juli 2020 20:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet gewoon een privechef aan boord van je yacht hebben.
Je draagt ze voor een ander hè. Niet voor jezelf.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:54 schreef bitterbal het volgende:
ben vandaag met mondkapje de winkels in geweest. het was te druk
je moet je laten testen nuquote:Op maandag 20 juli 2020 21:01 schreef Modus het volgende:
Ik heb het volgens mij ook, maar dan wel heeeeeeeeeeeeeeel licht.
Alleen 's avonds in bed even een loopneus en 1x in de 4 dagen een vaag soort keelpijnprikkel van 2 sec.![]()
En ik heb een onbestemde kleine vochtophoping onder 1 voorvoetzool. Maar da's geen symptoom geloof ik. Maar wat dan wel
Ja dan heb ik het ook al sinds oktober.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:01 schreef Modus het volgende:
Alleen 's avonds in bed even een loopneus en 1x in de 4 dagen een vaag soort keelpijnprikkel van 2 sec.![]()
En ik heb een onbestemde kleine vochtophoping onder 1 voorvoetzool. Maar da's geen symptoom geloof ik. Maar wat dan wel
Ja weet ikquote:Op maandag 20 juli 2020 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je draagt ze voor een ander hè. Niet voor jezelf.
Kan ook gewoon keelkanker zijnquote:Op maandag 20 juli 2020 21:01 schreef Modus het volgende:
quote:Op maandag 20 juli 2020 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar waarom ging je die winkels dan in?
Omdat mijn nichtje hier is op vakantie en die woont zelf ergens in een dorp bij emmen en kan dus niet zo uitgebreid shoppen. Dus voor haarquote:Op maandag 20 juli 2020 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar waarom ging je die winkels dan in?
M'n zus vraagt ook al een tijdje of ik eens mee wil winkelen in Nijmegenquote:Op maandag 20 juli 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat mijn nichtje hier is op vakantie en die woont zelf ergens in een dorp bij emmen en kan dus niet zo uitgebreid shoppen. Dus voor haar
Ik vond het echt te drukquote:Op maandag 20 juli 2020 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus vraagt ook al een tijdje of ik eens mee wil winkelen in Nijmegen
Altijd doen. Top stadquote:Op maandag 20 juli 2020 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is je nichtje ook zo'n exotische zwoele vurige vamp?quote:Op maandag 20 juli 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat mijn nichtje hier is op vakantie en die woont zelf ergens in een dorp bij emmen en kan dus niet zo uitgebreid shoppen. Dus voor haar
Nijmegenquote:Op maandag 20 juli 2020 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juli 2020 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is je nichtje ook zo'n exotische zwoele vurige vamp?
Zwembandjes?quote:Op maandag 20 juli 2020 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]nog niet. pas 14.
maar zie nu dat ze super donker haar krijgt en ze word ook makkelijk lekker goed bruin. Maar ze is was stevig gebouwd
En omdat mijn nichtje er was dacht ik we doen het maarquote:Op maandag 20 juli 2020 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat weerhoudt mij er ook een beetje van.
*zet een alarm in outlook voor over 6 jaar.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]nog niet. pas 14.
maar zie nu dat ze super donker haar krijgt en ze word ook makkelijk lekker goed bruin. Maar ze is was stevig gebouwd
Een soort Amalia?quote:Op maandag 20 juli 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar flink afgevallen dus het gaat de goede kant op maar het is geen slanke bouw :p
Teveel cola en speklappen.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
al veel eerder. ging echt de slechte kant op
ja daarom. maar ze vond het zelf ook vervelend dus ze er is er mee bezigquote:Op maandag 20 juli 2020 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Jammer altijd, blijft ze haar hele leven kast van hebben.
quote:Op maandag 20 juli 2020 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vreet er eens een op, zal wel helpen.
Moest afgelopen weekend wel een keer niezen.quote:
gatverdammequote:Op maandag 20 juli 2020 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben eens een tijdje gestopt.
Ik werd op zo’n ouderwetse zuipvakantie wakker, je weet wel zo’n griet naast me te stinken. Droge bek van heb ik jou daar.
Ligt er een blikje cola naast me op het kastje. Ik drink die leeg en voel de peuk in mijn mond glijden.
quote:Op maandag 20 juli 2020 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja modus. Die moet nu binnen blijven en en zich laten testen anders is het een leeghoofd
Erg mooiquote:Op maandag 20 juli 2020 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe was Balaton? En Gergely’s ma?
Honger ?quote:Op maandag 20 juli 2020 20:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dr staat alleen lichte bijwerkingen
quote:Op maandag 20 juli 2020 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben eens een tijdje gestopt.
Ik werd op zo’n ouderwetse zuipvakantie wakker, je weet wel zo’n griet naast me te stinken. Droge bek van heb ik jou daar.
Ligt er een blikje cola naast me op het kastje. Ik drink die leeg en voel de peuk in mijn mond glijden.
Ik kan Marbella niet los zien van Oud Atletico Madrid voorzitter Gil Y Gilquote:Op maandag 20 juli 2020 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Marbella vind ik maar niks met die posh mensen in die haven en die mensen die dan vol trots op zo’n bootje mogen passen. Colaatje voor ¤9,- uurtje wel gezien.
Moeten we een codewoord bedenken voor als die toch een psychokiller blijkt?quote:Op maandag 20 juli 2020 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Erg mooiWas ook perfect weer.
En ze was aardig
Herkenbaar. Hier doet een grote houden snijplank dat. Klepje dicht = vuile vaat ná het vaatwassen.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:27 schreef Bos81 het volgende:
Pff gelukkig mijn vaatwasser werkt weer. De laatste keren zat het blokje nog gewoon op zijn plaats. Waarschijnlijk zat er een steel van een pan tegen het lipje aan, waardoor deze niet los ging tijdens de beurt. Deze maar verplaatst en gelukkig nu deed ie het wel...
#liefdagboekdieiknietheb
ouw voyeurquote:Op maandag 20 juli 2020 21:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet gewoon gaan neuken ofzo
zie jij alle users als potentieel wild of zo?quote:Op maandag 20 juli 2020 21:34 schreef Modus het volgende:
[..]
wie of wat is gergelyquote:Op maandag 20 juli 2020 21:34 schreef FranticDJ het volgende:
Ik krijg kokhals gedachtes bij ht horen van gergely..
gergely... gorgelen..
gargamelquote:Op maandag 20 juli 2020 21:34 schreef FranticDJ het volgende:
Ik krijg kokhals gedachtes bij ht horen van gergely..
gergely... gorgelen..
quote:Op maandag 20 juli 2020 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zie jij alle users als potentieel wild of zo?
WOLLEFOPPENSTRAATquote:
oh vind ik welquote:Op maandag 20 juli 2020 22:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Huis met potentie maar niet mooi ingedeeld/ingericht.
Watquote:Op maandag 20 juli 2020 21:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Prachtigquote:Op maandag 20 juli 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)ollefoppenstraat-65/
Daarom moeten ze nu er van af. Zijn ze klaar zijn ze blutquote:Op maandag 20 juli 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Wel apart dat ze geen kastje konden betalen om de tv op te zetten
Dat zie je wel vaker..quote:Op maandag 20 juli 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Wil niet lullig doen maar wat is het verhaal van Molo? Waarom komt ze niet meer hier, alleen door die ene (terechte) opmerking van jou?quote:Op maandag 20 juli 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Doe dan ook niet lulligquote:Op maandag 20 juli 2020 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen maar wat is het verhaal van Molo? Waarom komt ze niet meer hier, alleen door die ene (terechte) opmerking van jou?
Of was ze het gewoon ff zat?
Neeeee dramatischquote:Op maandag 20 juli 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil het nog steeds niet vlotten?
Net mensenquote:Op maandag 20 juli 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:
jammer dta het van die monsters worden als ze ouder worden
Ja en als ik uiteindelijk in slaap val word ik om de 30 min wakker ofzo.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je gaat wel elke avond rond dezelfde tijd naar bed, toch? Lig je dan lang te woelen?
O, dat is wel vervelend. En dat gaat de hele nacht zo door?quote:Op maandag 20 juli 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en als ik uiteindelijk in slaap val word ik om de 30 min wakker ofzo.
Mja eigenlijk welquote:Op maandag 20 juli 2020 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is wel vervelend. En dat gaat de hele nacht zo door?
hoe laat sta je op/hoe laat ga je slapen?quote:Op maandag 20 juli 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en als ik uiteindelijk in slaap val word ik om de 30 min wakker ofzo.
quote:Op maandag 20 juli 2020 22:33 schreef mschol het volgende:
@:liesje1979
ik kan weer wensen op sterretjes
Ga meestal zo rond half 12 naar bed en met veel moeite kom ik ern u tussen 9-9:30 uit. Zou liever blijven liggenquote:Op maandag 20 juli 2020 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe laat sta je op/hoe laat ga je slapen?
hoe donker is 't in je slaapkamer dan?quote:Op maandag 20 juli 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga meestal zo rond half 12 naar bed en met veel moeite kom ik ern u tussen 9-9:30 uit. Zou liever blijven liggen
Nou ja als je zo verrot slaaptquote:Op maandag 20 juli 2020 22:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe donker is 't in je slaapkamer dan?
lig je niet te lang in je nest?
Ik slaap verrot als ik te lang in m'n bed kan blijven liggen.. En als het te donker is blijf ik ook te lang slapen en slaap ik na en paar keer ook behoorlijk verrot.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja als je zo verrot slaaptHad er eerst nooit moeite mee om vroeg op te staan maar nu zet ik zelfs mijn wekkers uit die ik aan zet
Licht had ik ook nooit last van
nu net 30 min ofzo oogjes dicht , weer wakker en dan begint het wachten op in slaap vallen weer opnieuw
nah ik heb wel echt 8 uur slaap nodig om normaal te functionerenquote:Op maandag 20 juli 2020 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik slaap verrot als ik te lang in m'n bed kan blijven liggen.. En als het te donker is blijf ik ook te lang slapen en slaap ik na en paar keer ook behoorlijk verrot.
Kan makkelijk met 6u slaap ofzo, maar nu slaap ik 7-8 en merk dat ik minder uitgerust ben dan wanneer ik 6 slaap.
Tijd om te gaan werken dus @:bitterbal
ja zou dan ook flink zweten.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb altijd 7uur slaap maar merk op vakantie dat 8,5 uur mijn sweatspot raakt.
Ja, ik gok de pillen wel. Hoe lang moet je die nog slikken?quote:Op maandag 20 juli 2020 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja eigenlijk welIk weet niet of het door die pillen komt of door het niet roken
hoe is 't met je LOI school trouwens?quote:Op maandag 20 juli 2020 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah ik heb wel echt 8 uur slaap nodig om normaal te functionerenMaar het zijn die pillen of het niet roken,
Oeh ben je open? Zou wel even met Celeste willen babbelen.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:33 schreef mschol het volgende:
@:liesje1979
ik kan weer wensen op sterretjes
Celestequote:Op maandag 20 juli 2020 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh ben je open? Zou wel even met Celeste willen babbelen.
ja nog 2 maanden. En heb veel verhalen gelezen dat mensen die eerder stopte hele erge drang kregen om weer te gaan rokenquote:Op maandag 20 juli 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik gok de pillen wel. Hoe lang moet je die nog slikken?
Ja oke. nu niks gedaan omdat nicht hier is. wacht nu op de beoordeling van die ene opdracht of ik die nu wel goed heb gedaan en ben bezig met een 2e opdracht om in te sturen.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe is 't met je LOI school trouwens?
Wil je ermee door?quote:Op maandag 20 juli 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja oke. nu niks gedaan omdat nicht hier is. wacht nu op de beoordeling van die ene opdracht of ik die nu wel goed heb gedaan en ben bezig met een 2e opdracht om in te sturen.
yesquote:Op maandag 20 juli 2020 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh ben je open? Zou wel even met Celeste willen babbelen.
Hoezo niet?quote:Op maandag 20 juli 2020 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil je ermee door?
Lijkt me zo 123 niet echt wat voor je.
Kan het mishebben
Duivels dilemma.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nog 2 maanden. En heb veel verhalen gelezen dat mensen die eerder stopte hele erge drang kregen om weer te gaan roken
je kan 'm/haar/het ook zelf bellen?quote:Op maandag 20 juli 2020 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En het stomme is dat die coach helemaal niet meer gebeld heeft
Ze heeft me nog niet proberen te onthoofden, dat is al een onverwacht succesquote:
Ja oké, touche.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo niet?
geloof dat jij eerder al vrij verwijderd was met je inschatting over mijn persoon :p
Denk ik wel maar zij zou elke woensdag bellen.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan 'm/haar/het ook zelf bellen?
Als je geslaagd ben evalueren we, oké?quote:Op maandag 20 juli 2020 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus denk niet echt dat het je ding is
denk ook niet dat dat aan jou besteed is maar we kunnen het proberen :pquote:Op maandag 20 juli 2020 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je geslaagd ben evalueren we, oké?
en als ze dat niet doet, moet je 't zelf dan niet doen?quote:Op maandag 20 juli 2020 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk ik wel maar zij zou elke woensdag bellen.
ja als ik er nou erge behoefte aan heb maar dat heb ik nietquote:Op maandag 20 juli 2020 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en als ze dat niet doet, moet je 't zelf dan niet doen?
quote:Op maandag 20 juli 2020 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus denk niet echt dat het je ding is
Met wat je hier boven allemaal aan 't wauwelen bent over overstappen op 1x per dag en slecht slapen en dit en dat heb je er dus blijkbaar wel behoefte aan..quote:Op maandag 20 juli 2020 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als ik er nou erge behoefte aan heb maar dat heb ik niet
Ja maar zij is geen arts. Die mensen die vinden dat die klachten van die pillen te erg worden gaan naar hun huisartsquote:Op maandag 20 juli 2020 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Met wat je hier boven allemaal aan 't wauwelen bent over overstappen op 1x per dag en slecht slapen en dit en dat heb je er dus blijkbaar wel behoefte aan..
Ja oké ik hoop dat je slaagt en een Heule goede programmeur word. Maak FOK dan gelijk ff beter.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk ook niet dat dat aan jou besteed is maar we kunnen het proberen :p
fok is goed tochquote:Op maandag 20 juli 2020 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja oké ik hoop dat je slaagt en een Heule goede programmeur word. Maak FOK dan gelijk ff beter.
Die zouden geen cadeautjes kopenquote:
"Volhouden he!" *kggg* Tuut tuut tuut tuut tuut tuut....quote:Op maandag 20 juli 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:
zij is er om je te ondersteunen bij het niet roken
quote:Op maandag 20 juli 2020 23:04 schreef Modus het volgende:
[..]
"Volhouden he!" *kggg* Tuut tuut tuut tuut tuut tuut....
in de states heet je dan een entertainer..quote:Op maandag 20 juli 2020 23:04 schreef bitterbal het volgende:
in het datingtopic ben ik te preuts en hier een hoer
Dat weet ik nietquote:
#bitterballivesmatterquote:Op maandag 20 juli 2020 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar bedankt dat je het voor mij opneemt :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |