Muah, dat doen we gewoon door de week.quote:
Dat word snel de kinderkamer afmaken!quote:
Lekker beetje schuren, beetje stoomreinigen ditdatquote:Op maandag 20 juli 2020 12:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word snel de kinderkamer afmaken!
quote:Op maandag 20 juli 2020 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heeft iedereen een goed weekend gehad?
En als de baby er eenmaal is weer lekker pompenquote:Op maandag 20 juli 2020 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker beetje schuren, beetje stoomreinigen ditdat
Whehehequote:Op maandag 20 juli 2020 12:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En als de baby er eenmaal is weer lekker pompen
kruip jij door de struiken ?quote:Op maandag 20 juli 2020 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alles bij elkaar een stuk of tien teken op mijn benen aangetroffen. Maar ik was er snel bij. Dan zijn het eigenlijk gewoon hele kleine spinnetjes die langs je been omhoog kruipen.
@LTVDK lees je meequote:Op maandag 20 juli 2020 12:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En als de baby er eenmaal is weer lekker pompen
Zoals het een echt konijn betaamtquote:Op maandag 20 juli 2020 11:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, dat doen we gewoon door de week.
wij wonen in tekengebied en zelfs de tuin zal er vergeven van zijn, maar heb er nog nooit last van gehad. woef wel regelmatigquote:Op maandag 20 juli 2020 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar ik liep wel door hoog gras. Daar zitten ze ook.
Ja, ik was ook wel verrast. Heb dit nog nooit gehad, terwijl ik er toch regelmatig op uit trek in de natuur.quote:Op maandag 20 juli 2020 12:29 schreef crv het volgende:
[..]
wij wonen in tekengebied en zelfs de tuin zal er vergeven van zijn, maar heb er nog nooit last van gehad. woef wel regelmatig
Mijn honden zaten vroeger regelmatig helemaal onder de teken maar wij zelf niet, blijkbaar is hond lekkerder.quote:Op maandag 20 juli 2020 12:29 schreef crv het volgende:
[..]
wij wonen in tekengebied en zelfs de tuin zal er vergeven van zijn, maar heb er nog nooit last van gehad. woef wel regelmatig
Dat klopt wel. Vlooien springen ook eerder op honden dan op mensen.quote:Op maandag 20 juli 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn honden zaten vroeger regelmatig helemaal onder de teken maar wij zelf niet, blijkbaar is hond lekkerder.
Hopelijk voorlopig nog geen kindjes toughquote:Op maandag 20 juli 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoals het een echt konijn betaamt
Had ik geen post voor, maar ik ben er wel doorheen gefietstquote:Op maandag 20 juli 2020 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
K.L.H van de Puttlaan toevallig?
Daar heb ik nog een ex zwager wonen.
Ken je dat bospad dat loopt naar de Hut van Mie Pils in de bossen?quote:Op maandag 20 juli 2020 12:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had ik geen post voor, maar ik ben er wel doorheen gefietst
Dat zou ik echt geweldig vinden als ze hier zouden zitten jaquote:Op maandag 20 juli 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zie je zoiets al rondrennen op je terras?
quote:
Het Vrijheidsbeeldquote:
Nee ik heb gewoon heel Liberty Island van d'r cadeau gekregenquote:
Doe dan een picquote:Op maandag 20 juli 2020 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon heel Liberty Island van d'r cadeau gekregen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 20 juli 2020 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]Oeh! Dat is tof zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomaar? Of is er iets te vieren?
Whut? Waarom?quote:Op maandag 20 juli 2020 14:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat druk in NL![]()
Jezus op de snelweg rijen voor het tank station
Racistquote:Op maandag 20 juli 2020 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Zaterdag een Black Pride March in Amsterdam. Op een drukke zaterdag.
Mensen willen gewoon dood geloof ik.
Ja moet je aan balletje vragenquote:Op maandag 20 juli 2020 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oeh! Dat is tof zeg!
Zomaar? Of is er iets te vieren?
Zoals ik.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Doe gewoon sociaal en ga naar rustig gebied in de bergen in buitenland
Zittend.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Bureaustoel geleverd
Nu alleen nog uitvogelen hoe ik 'm instel.
quote:Op maandag 20 juli 2020 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zag het en dacht hey misschien vindt ltvkd dat wel leuk
quote:Op maandag 20 juli 2020 14:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De knop om de rugleuning te verstellen werkt niet
Dat is niet om te lachenquote:
Ja en heb ook vaak cadeautjes van hem gehadquote:Op maandag 20 juli 2020 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat hij zo'n goede vriend is?
Ik zie het gewoon voor me.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is niet om te lachen
Het is een tweedehands stoel. Maar ik ben er toch wel blij mee. Zit beter dan mijn eetkamerstoel
Ja. Ik heb ook wel eens post voor daar gehad..quote:Op maandag 20 juli 2020 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je dat bospad dat loopt naar de Hut van Mie Pils in de bossen?
BOSSIEquote:Op maandag 20 juli 2020 14:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb ook wel eens post voor daar gehad..
quote:Op maandag 20 juli 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en heb ook vaak cadeautjes van hem gehad
NIet geheel verrassend natuurlijkquote:Op maandag 20 juli 2020 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
185 besmettingen. We lopen weer op.
Man man man.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat aan het verkeerde handeltje te trekken.![]()
quote:Op maandag 20 juli 2020 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
185 besmettingen. We lopen weer op.
Ja in Spanje ook, maar daar kom ik niet.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Honderden lokale uitbraken in Frankrijk, lees ik net.
Ik ben blij voor je.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij zit nu echt lekker. Wat een zegen voor mijn rug.
Nee, maar het laat zich raden wat er gebeurt als je half Europa door elkaar gaat roeren tijdens de vakantieperiode.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja in Spanje ook, maar daar kom ik niet.
Ben benieuwd hoe dit zich verder ontwikkeld.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Honderden lokale uitbraken in Frankrijk, lees ik net.
Ik wil het niet weten.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dit zich verder ontwikkeld.
weekend?quote:Op maandag 20 juli 2020 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo hehe, drukste van de maandag is achter de rug.
quote:Op maandag 20 juli 2020 14:44 schreef FranticDJ het volgende:
Fuck fusion maar even. ik ga spelen met vuur.
Pure luxequote:Op maandag 20 juli 2020 15:36 schreef Karzai het volgende:
dramaandag weer gehad
dinsdag en woensdag twee halve dagen werken
Grote beurt?quote:Op maandag 20 juli 2020 15:40 schreef Karzai het volgende:
morgen even naar de garage, dus heb ik wat uurtjes geswitched
Ja voor 4 zeker. Zou zo maar nog 50 bij kunnen hoor.quote:Op maandag 20 juli 2020 15:46 schreef Karzai het volgende:
denk alle vier, maar ik schat dat ongeveer 200 euro gaat kosten
Ja eerste esultaten zijn veelbelovendquote:Op maandag 20 juli 2020 15:56 schreef FranticDJ het volgende:
hm corona vaccin wat NL besteld heeft komt waarschijnlijk dit jaar al op de markt na succesvolle proeven op mensen.
Omdat die puist het daar het lekkerst vindquote:Op maandag 20 juli 2020 16:00 schreef Amarantha het volgende:
Hoezo heb ik een puist op mijn rug grr.
al heel de dag hoorquote:Op maandag 20 juli 2020 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Alle UI's wegIs het weer testtijd van iets?
Dat ik er nog steeds niet mee getrouwd ben hequote:
Stomquote:Op maandag 20 juli 2020 16:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat die puist het daar het lekkerst vind
Dat is matig, ik slik nu eigenlijk altijd antibiotica om dit te voorkomen.quote:Op maandag 20 juli 2020 16:00 schreef FranticDJ het volgende:
Ohja, dokter bellen morgen voor die zwellingdenk dat ik toch een onderhuidse ontsteking heb.
mja heb dit anders nooit hoor..quote:Op maandag 20 juli 2020 16:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is matig, ik slik nu eigenlijk altijd antibiotica om dit te voorkomen.
We blijven duimenquote:Op maandag 20 juli 2020 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ik er nog steeds niet mee getrouwd ben he
quote:Op maandag 20 juli 2020 16:21 schreef UitStraling het volgende:
Gvd wat is die Miljuschka toch een lekkertje, zou besnuffelen.
Yup, wel af en toe de taart verstoppen maar goed.quote:Op maandag 20 juli 2020 16:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tenminste niet iemand waar je xylofoon op kan spelen.
Hmm als het echt een onderhuidse ontsteking is dan zal hij niet zomaar ineens kleiner worden denk ikquote:Op maandag 20 juli 2020 16:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja heb dit anders nooit hoor..
zaterdagavond ineens een zwelling.. gister wat groter. vandaag ietsjes kleiner alweer. Naja. zie wel wat ie zegt, moet er sowieso naar toe dusja.
Ja pus en schuim en rans en knetter en zoquote:
mja, ach zie wel wat dok zegt. Moet toch voor wat anders ook. dusja.quote:Op maandag 20 juli 2020 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm als het echt een onderhuidse ontsteking is dan zal hij niet zomaar ineens kleiner worden denk ik
(tenzij er troep uit is gekomen). #ervaringsdeskundige
hahaquote:
Sick shit yoquote:
Leuk koppie maar wel een aandachtsverslavinkje.quote:Op maandag 20 juli 2020 16:21 schreef UitStraling het volgende:
Gvd wat is die Miljuschka toch een lekkertje, zou besnuffelen.
Lek-ker.quote:Op maandag 20 juli 2020 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja pus en schuim en rans en knetter en zo
Je zit in Den Haag?quote:Op maandag 20 juli 2020 16:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Whoah, het is al half vijf. De tijd vliegt als je je groen en geel zit te ergeren.
snap ik nietquote:Op maandag 20 juli 2020 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Is BB met hem mee, want ze is zo rustig.
waarom denk je dat in andere landen Hond op het menu staat......quote:Op maandag 20 juli 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn honden zaten vroeger regelmatig helemaal onder de teken maar wij zelf niet, blijkbaar is hond lekkerder.
Damn. Weet je nou al welke je gaat bestellen?quote:Op maandag 20 juli 2020 17:17 schreef crv het volgende:
net even zitten rekenen hoeveel de koffie met onze nieuwe machine kost in vergelijking met nespresso
het scheelt ¤ 650 op jaarbasis dat nespresso duurder is
What elsequote:Op maandag 20 juli 2020 17:17 schreef crv het volgende:
net even zitten rekenen hoeveel de koffie met onze nieuwe machine kost in vergelijking met nespresso
het scheelt ¤ 650 op jaarbasis dat nespresso duurder is
ja de Jura S8 Moonlight silver ( de duurdere) en is vandaag besteldquote:Op maandag 20 juli 2020 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Damn. Weet je nou al welke je gaat bestellen?
het kan altijd goedkoper, maar water kost hier ook bijna niksquote:Op maandag 20 juli 2020 17:20 schreef Karzai het volgende:
ben 240 euro kwijt voor 50 ponds pakken kanis en gunnink in een jaar
kan je die rechtstreeks op de waterleiding aansluiten of nog steeds gedoe met en reservoir?quote:Op maandag 20 juli 2020 17:18 schreef crv het volgende:
[..]
ja de Jura S8 Moonlight silver ( de duurdere) en is vandaag besteld![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 juli 2020 17:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben 0 euro per jaar kwijt aan koffie.
het is vele malen beterquote:Op maandag 20 juli 2020 17:24 schreef Karzai het volgende:
Nu ik er zo over nadenk kan ik wel weer eens kijken naar zo'n bonenmachine, is toch lekkerder dan filterkoffie
nee deze is met reservoir, maar dat vind ik niet zo'n probleem. drink geen liters en er zit 1.9 liter reservoir inquote:Op maandag 20 juli 2020 17:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je die rechtstreeks op de waterleiding aansluiten of nog steeds gedoe met en reservoir?
Zo doe je 't wel klinkenquote:Op maandag 20 juli 2020 17:27 schreef crv het volgende:
[..]
nee deze is met reservoir, maar dat vind ik niet zo'n probleem. drink geen liters en er zit 1.9 liter reservoir in
heb nog geld van ze tegoed van de laatste gecancelde bestelling, zodra ik dat binnen heb ga ik toch maar eens wat ervaringen her en der plaatsenquote:
ik drink espresso.... dus dat gaat niet zo hardquote:
Ook wel terecht dat dat niet mag zegquote:Op maandag 20 juli 2020 17:28 schreef Bos81 het volgende:
Op het werk hebben ze het koffiegeld afgeschaft. Voorheen werd er een klein bedrag van je loon ingehouden. Dat mag niet meer volgens de CAO, dus hebben we nu echt gratis koffie op de werkvloer..![]()
hier lekker eenvoudig kipsate en wat salade erbijquote:Op maandag 20 juli 2020 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat eten we vanavond?![]()
Hier allemaal dingetjes die op moetenDus knäckebrod met heksenkaas, Vache qui rit cheez dippers, een paar oude wortels, vanavond nog toastjes met cambozola. En ik vind ook nog wel wat cup-a-soup om het geheel vanuit de verte op een maaltijd te doen lijken
dus nu krijg je 5 jaar lang geen loonsverhogingquote:Op maandag 20 juli 2020 17:28 schreef Bos81 het volgende:
Op het werk hebben ze het koffiegeld afgeschaft. Voorheen werd er een klein bedrag van je loon ingehouden. Dat mag niet meer volgens de CAO, dus hebben we nu echt gratis koffie op de werkvloer..![]()
Nice.quote:Op maandag 20 juli 2020 17:28 schreef crv het volgende:
[..]
heb nog geld van ze tegoed van de laatste gecancelde bestelling, zodra ik dat binnen heb ga ik toch maar eens wat ervaringen her en der plaatsen
vanaf hier (zo'n 750km afstand) lijkt dat toch prima voor een warme zomeravond ?quote:Op maandag 20 juli 2020 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier allemaal dingetjes die op moetenDus knäckebrod met heksenkaas, Vache qui rit cheez dippers, een paar oude wortels, vanavond nog toastjes met cambozola. En ik vind ook nog wel wat cup-a-soup om het geheel vanuit de verte op een maaltijd te doen lijken
Als het goed is krijg ik gewoon ieder jaar loonsverhoging. DIt jaar ook al gehad...quote:Op maandag 20 juli 2020 17:39 schreef crv het volgende:
[..]
dus nu krijg je 5 jaar lang geen loonsverhoging
vandaag wee 45 minuten aan de tel gehangen met die eikels zodat ze terugstortenquote:
quote:Op maandag 20 juli 2020 17:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik gewoon ieder jaar loonsverhoging. DIt jaar ook al gehad...
Hoeveel krijg je terug dan?quote:Op maandag 20 juli 2020 17:41 schreef crv het volgende:
[..]
vandaag wee 45 minuten aan de tel gehangen met die eikels zodat ze terugstorten
¤190quote:Op maandag 20 juli 2020 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je terug dan?
Darrummmquote:Op maandag 20 juli 2020 17:41 schreef crv het volgende:
[..]
vanaf hier (zo'n 750km afstand) lijkt dat toch prima voor een warme zomeravond ?
prototype voor iets wat ik in een modelbouw projectje toe wil passen, maar tegelijkertijd ook in de automatisering van de vijver van m'n paquote:
quote:Op maandag 20 juli 2020 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat houdt ook niet overquote:
Bril op, opa.quote:Op maandag 20 juli 2020 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat houdt ook niet overLege borden, bijna lege grill
Die grote flessen Weizen zijn altijd lekker om te delen bij het avondetenquote:
omg. Filipijnse bbq'er gespot.quote:Op maandag 20 juli 2020 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat houdt ook niet overLege borden, bijna lege grill
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed puntquote:Op maandag 20 juli 2020 18:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die grote flessen Weizen zijn altijd lekker om te delen bij het avondeten.
Zeker ja, brandt je lekvet tenminste niet inquote:Op maandag 20 juli 2020 18:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo'n elektrische bbq met waterbak is nog best wel geniaal haha. M'n ouders hebben er zo een
Ja super fijne dingen voor op het balkonquote:Op maandag 20 juli 2020 18:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo'n elektrische bbq met waterbak is nog best wel geniaal haha. M'n ouders hebben er zo een
quote:Op maandag 20 juli 2020 19:04 schreef Amarantha het volgende:
Spannend morgen komt mijn laptop aan bij de fabrikant, erg benieuwd of ze iets gaan doen en wat. #laptopupdatevandedag
ik zou Chicago zelf niet eens doen gezien de geflipt staat van dat land op dit momentquote:Op maandag 20 juli 2020 19:09 schreef Fogel het volgende:
Ik heb er steeds minder vertrouwen in dat de reis naar Singapore in de herfstvakantie doorgaat, had al Chicago als alternatief geboekt, maar dat ziet er ook maar allemaal shabby uit voorlopig. Voor de zekerheid ook Rome maar geboekt. IETS daarvan zou toch door moeten kunnen gaan zonder coronagezeik of politieke onrust.
Ze zetten em aan, kijken of er wat gebeurt, zo nee, vervangen moederbord en dan weten ze het niet meer als het dan nog niet werkt.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:04 schreef Amarantha het volgende:
Spannend morgen komt mijn laptop aan bij de fabrikant, erg benieuwd of ze iets gaan doen en wat. #laptopupdatevandedag
Na ze hebben gezegd als het mijn eigen schuld is dat ze niks gaan doen. Zou alleen niet weten hoe ik dit zelf heb gedaan maar oke.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze zetten em aan, kijken of er wat gebeurt, zo nee, vervangen moederbord en dan weten ze het niet meer als het dan nog niet werkt.
Is dat niet ongeveer de norm?
Ja, daarom Rome er maar bij geboekt. Want Chicago (heel de VS eigenlijk) ziet er steeds donkerder uit.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zou Chicago zelf niet eens doen gezien de geflipt staat van dat land op dit moment
Coronavirus - Fogel 3 - 0quote:Op maandag 20 juli 2020 19:09 schreef Fogel het volgende:
Ik heb er steeds minder vertrouwen in dat de reis naar Singapore in de herfstvakantie doorgaat, had al Chicago als alternatief geboekt, maar dat ziet er ook maar allemaal shabby uit voorlopig. Voor de zekerheid ook Rome maar geboekt. IETS daarvan zou toch door moeten kunnen gaan zonder coronagezeik of politieke onrust.
That's racistquote:Op maandag 20 juli 2020 19:12 schreef Fogel het volgende:
Want Chicago (heel de VS eigenlijk) ziet er steeds donkerder uit.
Heb je er ooit een druppel zweet op verloren? Vochtprobleem, door jou veroorzaaktquote:Op maandag 20 juli 2020 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ze hebben gezegd als het mijn eigen schuld is dat ze niks gaan doen. Zou alleen niet weten hoe ik dit zelf heb gedaan maar oke.
Je blijft het in elk geval dapper proberen.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:09 schreef Fogel het volgende:
Na vocht zou kunnen maar ik ben mij er niet van bewust dat ik iets heb geknoeid over de laptop..quote:Op maandag 20 juli 2020 19:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je er ooit een druppel zweet op verloren? Vochtprobleem, door jou veroorzaakt
Maar nee, geen idee. Sommige merken hebben betere service dan anderen.
Dat zien we in de herfst wel.quote:
Nou ja noem dat maar niksquote:Op maandag 20 juli 2020 19:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat zien we in de herfst wel.
Maar door corona wel naar Svalbard geweest
Ja, moet toch wat. Heb die week vrij en dan wil ik weg ook. Zie tegen die tijd wel waarheen.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je blijft het in elk geval dapper proberen.
Singapore![]()
Zou wel fijn zijnquote:Op maandag 20 juli 2020 19:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop heel stiekem gewoon op een nieuwe laptop omdat ze het probleem niet kunnen vinden ofzo.
Ja ik boek ook echt niks hoor. Zou wel graag willen maar zo krijg je gezeik met geld terugvragen enzo.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, moet toch wat. Heb die week vrij en dan wil ik weg ook. Zie tegen die tijd wel waarheen.
Gewoon even niet op vakantie is geen optie?quote:Op maandag 20 juli 2020 19:09 schreef Fogel het volgende:
Aan al die mensen die nu in Frankrijk en Spanje zitten te zien...quote:Op maandag 20 juli 2020 19:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon even niet op vakantie is geen optie?
Ik wacht nog een tijdje. Dan wil ik graag met je meequote:Op maandag 20 juli 2020 19:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil naar Berlijn maar niemand gaat mee.
Vandaag maar eens gekeken wat het allemaal gekost heeft. Conclusie is dat een tussenlanding in Oslo met bijbehorend barbezoek, en de hotelbar en Svalbar (creatieve kroegnaam wel) flinke budgetposten warenquote:
Oh ik ga ook niet nu ofzo hoor haha, moet eerst even geld sparen.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wacht nog een tijdje. Dan wil ik graag met je mee
Mja, daar ben ik niet zo bang voor, boek alles flexibel.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik boek ook echt niks hoor. Zou wel graag willen maar zo krijg je gezeik met geld terugvragen enzo.
Nope.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon even niet op vakantie is geen optie?
Ja de vlucht was natuurlijk gratis met je 9000 miljard airmilesquote:Op maandag 20 juli 2020 19:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vandaag maar eens gekeken wat het allemaal gekost heeft. Conclusie is dat een tussenlanding in Oslo met bijbehorend barbezoek, en de hotelbar en Svalbar (creatieve kroegnaam wel) flinke budgetposten waren
Er was een tijd terug sprake om met een aantal van hier te gaan, maar volgens mij is dat nog niet van de grond gekomen..quote:Op maandag 20 juli 2020 19:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil naar Berlijn maar niemand gaat mee.
Zoals ik al zei ik moet eerst nog even sparen hoor.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er was een tijd terug sprake om met een aantal van hier te gaan, maar volgens mij is dat nog niet van de grond gekomen..
Vliegen naar Berlijn is sowiesoquote:Op maandag 20 juli 2020 19:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er was een tijd terug sprake om met een aantal van hier te gaan, maar volgens mij is dat nog niet van de grond gekomen..
De vlucht was 472NOK en 10.000 bonusmilesquote:Op maandag 20 juli 2020 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de vlucht was natuurlijk gratis met je 9000 miljard airmiles
quote:
ja maar als jij op je balkon een scheet laat, kunnen ze 'm in berlijn ruikenquote:
Dan wil ik ook wel meequote:Op maandag 20 juli 2020 19:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgens mij wilden we in eerste instantie ook met de trein gaan...![]()
Omdat ik weg wil.quote:
Ga vissticks verkopen jij, kapitein van likmekutjequote:Op maandag 20 juli 2020 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar als jij op je balkon een scheet laat, kunnen ze 'm in berlijn ruikendat ligt voor sommige andere wel anders
met je fregat in het zilte natquote:Op maandag 20 juli 2020 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga vissticks verkopen jij, kapitein van likmekutje
Ik snap dat je weg wil maar ehhquote:Op maandag 20 juli 2020 19:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat ik weg wil.
Maar als het zo is dat het dan nog steeds niet mogelijk is dan blijven we gewoon thuis.
ingevorderd?quote:Op maandag 20 juli 2020 19:25 schreef Amarantha het volgende:
Maar jaaa ik heb geen auto of geldig rijbewijs haha.
Met vriendin gaanquote:Op maandag 20 juli 2020 19:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou 2 jaar terug naar Berlijn gaan maar toen sneuvelde mijn relatie een week voor vakantie.![]()
Nee hoor, had hem al 10 jaar.quote:
Ik vind vliegen leuk tijdverdrijf, vooral de wat langere vluchten. En binnenlands kan ik maar max 3 uur vliegen.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik snap dat je weg wil maar ehh
Nah ja laat maar.
Vindt er geen ruk aan, maar dat heeft er mee te maken dat ik niet lang still kan zittenquote:Op maandag 20 juli 2020 19:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind vliegen leuk tijdverdrijf, vooral de wat langere vluchten. En binnenlands kan ik maar max 3 uur vliegen.
Ik blaas op als een ballon.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:29 schreef crv het volgende:
[..]
Vindt er geen ruk aan, maar dat heeft er mee te maken dat ik niet lang still kan zitten
Dan ga je liggen en slapen ofzoquote:Op maandag 20 juli 2020 19:29 schreef crv het volgende:
[..]
Vindt er geen ruk aan, maar dat heeft er mee te maken dat ik niet lang still kan zitten
Achja, van leven ga je ook doodquote:Op maandag 20 juli 2020 19:33 schreef crv het volgende:
https://nos.nl/l/2341315
Enige bijwerking is dat je er aan dood gaat
Waren van die voorgekruide uit een zakje van de Albert Heijnquote:Op maandag 20 juli 2020 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Nijn heb je die aardappelwiggetjes nog gedaan met iets van olijfolie en kruiderij of zo?
Neuh, ik heb twee jaar geleden toen ik naar China ging inentingen gehad voor hepatitis A en een booster voor DTP geloof ik en die hadden dezelfde bijwerkingen. Had ik geen rekening mee gehoudenquote:Op maandag 20 juli 2020 19:33 schreef crv het volgende:
https://nos.nl/l/2341315
Enige bijwerking is dat je er aan dood gaat
*pastequote:Op maandag 20 juli 2020 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waren van die voorgekruide uit een zakje van de Albert Heijn. Het was over van gisteren en pastte prima op deze unit
.
Fair enoughquote:Op maandag 20 juli 2020 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waren van die voorgekruide uit een zakje van de Albert Heijn. Het was over van gisteren en pastte prima op deze unit
.
Nieuwe kinderkopjes maken voor op de stokquote:Op maandag 20 juli 2020 19:41 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal én @:ltvdk zijn wel heel stil vandaag
[ afbeelding ]
Wie is dat?quote:Op maandag 20 juli 2020 19:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik zeg dat Tunuhan Kuzu hierachter zit![]()
https://www.nu.nl/media/6(...)-brandstichting.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |