Das war ein amateuren fähler!quote:Op maandag 20 juli 2020 19:08 schreef wimderon het volgende:
Bondscoach van Duitsland, daar heeft Roland toch maar even een job op de kop getikt.
https://www.dumpert.nl/item/986611_78e9c00e
Elke dag in de gym geweest.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:11 schreef L_auteur het volgende:
"Heb je veel kunnen trainen"? Wat denk je zelf?
Tripel onderkinquote:Op maandag 20 juli 2020 19:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Derde onderkin komt eraan bij Vinny
Jacques is zo mogelijk nog luier.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:17 schreef tja77 het volgende:
Ga het nog voor hem opnemen dat ie geen fuck heeft gedaan.
Is buiten de twee WK-ontmoetingen pas hun eerste onderlinge wedstrijd op een ranked major.quote:
”Lachen als een boer met kiespijn” werd nog nooit zo mooi geëtaleerd.quote:
Misschien kan zijn begeleider wat dichter bij het podium gaan staan.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je ziet gelijk dat het niks wordt bij Dave
Bungalow gaat dadelijk vragen of de caller het publiek tot stilte kan manen.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:18 schreef Mani89 het volgende:
Je ziet Chizzy zich steeds omdraaien, afvragende waar dat publieksgeluid nou vandaan komt.
Dan gaat het niet op.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is buiten de twee WK-ontmoetingen pas hun eerste onderlinge wedstrijd op een ranked major.
Bij de snackbar wellicht?quote:Op maandag 20 juli 2020 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is buiten de twee WK-ontmoetingen pas hun eerste onderlinge wedstrijd op een ranked major.
Domme Deef is een gewillig slachtoffer.quote:
Schema van Gurney. Das op zich positief voor hem, hij heeft vaak moeite met Chizzy.quote:
Dan zou je op die manier ook denken dat Beaton v K. Anderson een standaardconfrontatie is.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dacht ook dat het vaker was. WK-ontmoetingen blijven je meer bij.
wat een onzinquote:Op maandag 20 juli 2020 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een erg sympathieke confrontatie.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan zou je op die manier ook denken dat Beaton v K. Anderson een standaardconfrontatie is.
PSVCL weet helemaal niets van darten. Laat hem.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
https://www.dartsdatabase(...)Key=1499&plbKey=4101
Ontzettende mongool
Wat vinden we van de haarlijn van Cullen?quote:Op maandag 20 juli 2020 19:24 schreef El-Stinho het volgende:
White v Cullen was vorig jaar ook op de Matchplay (10-0 White) en WGP (2-1 White).
Yes, en Gurney-Evans hadden we ook vorig jaar in de eerste ronde, en vgm ook twee jaar terug in de eerste ronde van het EK.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:24 schreef El-Stinho het volgende:
White v Cullen was vorig jaar ook op de Matchplay (10-0 White) en WGP (2-1 White).
Nou nou nouquote:Op maandag 20 juli 2020 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
https://www.dartsdatabase(...)Key=1499&plbKey=4101
Ontzettende mongool
Ik heb Cullen sinds zijn BLITZKRIEGED alleen tegen Kleermaker zien gooien om heel eerlijk te zijn.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat vinden we van de haarlijn van Cullen?
Heb liever dat dat soort users er gewoon af worden gegooid, maar goed (:quote:
Zo ver reikt mn macht niet.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb liever dat dat soort users er gewoon af worden gegooid, maar goed (:
@PSVCL Weet niet of er lucht of zand in een dartspijl zit.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PSVCL weet helemaal niets van darten. Laat hem.
Het is geen schande dat je die legs verliest.quote:
Déze echter...quote:Op maandag 20 juli 2020 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is geen schande dat je die legs verliest.
Is dit Chokenall tegen van der Choke?quote:
Chokenall tegen "een man van zijn klasse blijft niet missen"quote:
O nee? Wat hoor ik dan steeds? Nou? Daar ga je he!quote:
Weet zeker dat ik langer dan jou darten volgquote:Op maandag 20 juli 2020 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PSVCL weet helemaal niets van darten. Laat hem.
Hij is je dankbaar dat je het beperkt tot "worp"quote:Op maandag 20 juli 2020 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een extreem lelijke worp heeft Van der Voort ook.
En er dan nog steeds geen donder van af wetenquote:Op maandag 20 juli 2020 19:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Weet zeker dat ik langer dan jou darten volg
Moet je daar iets voor weten dan?quote:Op maandag 20 juli 2020 19:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
En er dan nog steeds geen donder van af weten
Dit is Winmau toch?quote:Op maandag 20 juli 2020 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Vinnie veegt zijn reet af met die Target rommel maar vult wel zijn zakken met hun poen. Lekker geregeld.
Geen ''Dan gaat dit niet op''?quote:
Die schaamt zich toch ook de ogen uit zn kopquote:Op maandag 20 juli 2020 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
geen handje okee. Maar van oogcontact op 6 meter krijg je geen corona tochkutsjizzie
VinnieIsBestOKquote:Op maandag 20 juli 2020 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Haha dikke Vinnie gewoon door joh
Alleen zijn moeder liked zijn tweets.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:57 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Sportman is ook weer online. @:Wim
Dit is niet leuk.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:57 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Sportman is ook weer online. @:Wim
Dan is best of 19 ineens een heel eind jaquote:
Niet mislukt, gewoon niet genoeg geld om zijn hele hoofd te laten doen.quote:
ik kan sowieso eens beter een nieuwe accountnaam nemen. Had mijzelf enkel Gurneyisbestoke genoemd omdat ik niet had verwacht dit account echt te gaan gebruiken, maar nu is het eigenlijk een best brakke naamquote:
je kunt een nickchange kopen geloof ik.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik kan sowieso eens beter een nieuwe accountnaam nemen. Had mijzelf enkel Gurneyisbestoke genoemd omdat ik niet had verwacht dit account echt te gaan gebruiken, maar nu is het eigenlijk een best brakke naam
quote:Op maandag 20 juli 2020 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je kunt een nickchange kopen geloof ik.
Is toch ook geen naam, nickchange?quote:Op maandag 20 juli 2020 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@Danny deze jongen wil een andere namen. Wat zijn de opties? #dtvquote:Op maandag 20 juli 2020 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik kan sowieso eens beter een nieuwe accountnaam nemen. Had mijzelf enkel Gurneyisbestoke genoemd omdat ik niet had verwacht dit account echt te gaan gebruiken, maar nu is het eigenlijk een best brakke naam
Je UI is ook best brak. Jo de Jonge.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik maak wel een nieuw account dan i guessquote:Op maandag 20 juli 2020 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
123Lensquote:Op maandag 20 juli 2020 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik maak wel een nieuw account dan i guess
Nu nog een leuke naam bedenken. Wat dachten jullie van ‘Masterminded’ of ‘kapiteintje’?
Yannickquote:Op maandag 20 juli 2020 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu nog een leuke naam bedenken. Wat dachten jullie van ‘Masterminded’ of ‘kapiteintje’?
Geen ideequote:Op maandag 20 juli 2020 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Liever Iejen dan de walgelijke Cullen, hoor.quote:
Zjak kan zich altijd zo lekker ergeren aan Ian. Maar verder is het beide brandhout.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Liever Iejen dan de walgelijke Cullen, hoor.
De lat ligt laagquote:Op maandag 20 juli 2020 20:11 schreef Tagliano het volgende:
"Goed afgetraind"
Daar kunnen nog heel wat kilos vanaf
Ik ben gewoon alweer aan het malen over de vraag van wie Cullen op het WK2021 in de last 64 verliest.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zjak kan zich altijd zo lekker ergeren aan Ian. Maar verder is het beide brandhout.
Je kunt ook je account noemen naar een debiel die een kroket in de Kuip at.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of welke mooie darter op het lijstje van de hoop hij eruit knikkert met een fluke gemiddelde.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben gewoon alweer aan het malen over de vraag van wie Cullen op het WK2021 in de last 64 verliest.
dartsfitquote:Op maandag 20 juli 2020 20:11 schreef Tagliano het volgende:
"Goed afgetraind"
Daar kunnen nog heel wat kilos vanaf
Die als favoriet wordt bestempeld tegen Cullen wat hem intrinsiek motiveert?quote:Op maandag 20 juli 2020 20:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Of welke mooie darter op het lijstje van de hoop hij eruit knikkert met een fluke gemiddelde.
SjaakBauerquote:Op maandag 20 juli 2020 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meerdere usernames mogelijk qua Feyenoord-heldenquote:Op maandag 20 juli 2020 20:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Je kunt ook je account noemen naar een debiel die een kroket in de Kuip at.
Wedstrijd Depor afgelast he, rest speelronde gaat gewoon doorquote:Op maandag 20 juli 2020 20:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die als favoriet wordt bestempeld tegen Cullen wat hem intrinsiek motiveert?
Dan brand ik alvast een kaarsje voor Jozee, Kleermaker en Webster.
Heb ik gezien, ja. Lachwekkend, want met een beetje gunstige uitslagen speelt Fuenlabrada straks voor de kat zijn viool wat dan weer voor Depor gunstig zou zijn. Rayo Vallecano schijnt ziedend te zijn.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Wedstrijd Depor afgelast he, rest speelronde gaat gewoon door![]()
@ties02quote:Op maandag 20 juli 2020 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:doublepain
@:kapiteintje
@:sjaakbauer
@:scrummie2.0
@:helpmefok
@:klaasweetalles
@#ANONIEM
Ja inderdaad, Spanjequote:Op maandag 20 juli 2020 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb ik gezien, ja. Lachwekkend, want met een beetje gunstige uitslagen speelt Fuenlabrada straks voor de kat zijn viool wat dan weer voor Depor gunstig zou zijn. Rayo Vallecano schijnt ziedend te zijn.
Nu heb ik voorbij zien komen dat de bond dit keer de dwarsligger is en Tebas niet in dit geval. Dat zou me meevallen van Monsieur.quote:
Superniger2 kan ook nog.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:doublepain
@:kapiteintje
@:sjaakbauer
@:scrummie2.0
@:helpmefok
@:klaasweetalles
@#ANONIEM
Wordt trouwens wel een lekker korte pauze voor de promovendus op deze manier. Ongeveer 5 weken voor de start van 2020/21quote:
Niet naar Op1 kijken maar toch weer wel genotquote:Op maandag 20 juli 2020 20:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Superniger2 kan ook nog.
HUURVRIJ IN JE HEUFED. @:el-stinho
Raymond Verheijen kom er maar inquote:Op maandag 20 juli 2020 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wordt trouwens wel een lekker korte pauze voor de promovendus op deze manier. Ongeveer 5 weken voor de start van 2020/21
2020/21 + EK ging sowieso al waanzin worden. Gezellig nog drie oefeninterlands erbij.quote:
Ja fuck die oefeninterlandsquote:Op maandag 20 juli 2020 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
2020/21 + EK ging sowieso al waanzin worden. Gezellig nog drie oefeninterlands erbij.
Was dat niet die naam waar @onlogisch zo autistisch over begon te zeiken?quote:
https://twitter.com/tjcope/status/1285283822087688194quote:
Nee dit kan nietquote:Op maandag 20 juli 2020 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/tjcope/status/1285283822087688194
30 juli wordt 'ie pas gespeeld en dan hapsnap begin augustus de play-offs lol.
De start van 2020/21 stond voor 12/13 september gepland. Denk dat Tebas met vazen en heel veel dingen aan het gooien is (lol).quote:
O gelukkig, ik dacht al dat ik iets over het hoofd had gezien.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar haalt die Ian White dan die bullseye vandaanDat ding zit daar al een tijdje pipo
Ga je het redden als uit het viertal Aspinall, Cullen, Dimitri en White de Rockstar als winnaar uitkomt?quote:
Nee.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ga je het redden als uit het viertal Aspinall, Cullen, Dimitri en White de Rockstar als winnaar uitkomt?
quote:Op maandag 20 juli 2020 20:58 schreef Zorro het volgende:
"Waarom zitten wij hier"
Eindelijk een zinnige vraag.
Natuurlijk niet. White is namelijk erg goed onder druk hebben we gezien.quote:
Ik denk het nietquote:Op maandag 20 juli 2020 21:05 schreef GwaiLow het volgende:
Haha wat een pot dit. Denk dat White gewoon wint gek genoeg
Meer respect voor een trouw volger van me op Twitter.quote:
Ik ga even een traantje wegpinken.quote:
In het hoofd van Martijn is het altijd Sesamstraat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |