Past precies bij hem. Had niet anders verwacht. TS is zeer conservatief.quote:
Goed verwoord.quote:
Ik schat hem in als halveliterbliktypequote:Op zondag 19 juli 2020 18:37 schreef phoenyx het volgende:
Ik mis een beetje de ruimte om bierflesjes te plaatsen
quote:Op zondag 19 juli 2020 18:39 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja pas maar op ze is een woordkunstenaar, ze praat je zo haar bed in.
Dit, duidelijk een racistenhuiskamerquote:Op zondag 19 juli 2020 18:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Geen multiculturele elementen dus dit mag niet anno 2k20.
Er is een vloer toch?quote:Op zondag 19 juli 2020 18:37 schreef phoenyx het volgende:
@Geerdquote:Op zondag 19 juli 2020 18:39 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Ik schat hem in als halveliterbliktype![]()
Niets mis mee ik tik ook af en toe een half litertje uit blik
rechts tegen de muur.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:45 schreef Hamzoef het volgende:
Ik mis de piratendraaier op de salontafel.
Die laat je omruilenquote:Op zondag 19 juli 2020 18:37 schreef phoenyx het volgende:
Dat is het dekentje van de hond.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Werkman, wat ligt er voor rozigs op de salontafel?
Gilfhunter gespotquote:
Kusje voor de hontquote:Op zondag 19 juli 2020 18:49 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dat is het dekentje van de hond.
[ afbeelding ]
Burgerlijk, volslagen smakeloos, wanstaltig en zeer onpraktisch. Eigenlijk te triest voor woorden. Volslagen deceptie.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:33 schreef Werkman het volgende:
Knus? gezellig? huiselijk? zeg het maar!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 juli 2020 19:06 schreef blomke het volgende:
[..]
Burgerlijk, volslagen smakeloos, wanstaltig en zeer onpraktisch. Eigenlijk te triest voor woorden. Volslagen deceptie.
kansloos hoop dat deze niet echt van jou is tenzij je 70 bentquote:Op zondag 19 juli 2020 18:33 schreef Werkman het volgende:
[ afbeelding ]
Gordijnen kunnen wel wat oubolliger, ogen iets te fris.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:33 schreef Werkman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 juli 2020 20:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat weten we dus nog niet.
Als TS 83 blijkt te zijn is er met z'n interieur niets mis.
Dit. Het gaat er natuurlijk om of jij je prettig voelt in je interieur en het ziet er zeker niet onverzorgd uit.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:30 schreef Hamzoef het volgende:
Die banken zitten erg lekker trouwens volgens mij.
Het doet wat oubollig aan, maar wat maakt het uit.
Veel te jong voor wat ik zou schatten bij die foto van die woonkamer. Ik zou de bewoners achter in de 70 schatten, minstens.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |