Ik ken die nog niet maar ok dit is wel beetje soort van stijl wat ik wel leuk vindt om zelf te spelen. Beetje rare meter in tempo maargoed dat komt wel vaker voor, dat is juist geinig. Thanks.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2020 02:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ken die nog niet maar ok dit is wel beetje soort van stijl wat ik wel leuk vindt om zelf te spelen. Beetje rare meter in tempo maargoed dat komt wel vaker voor, dat is juist geinig. Thanks.
Jet dingetje is wel nu van mij onding er was vanaf het eerst een begin al ook dat niet alles onchristelijk hoeft te zijn enzo. Maarja kun je toch niet meer verwijzen ik ben beetje voor alles open houden enzo. En hoeft niet op q manier denk ook ofzo toch?quote:
Je bent er weer!!quote:
Gehe ja idd maargoed blijf die ok vinden altijdquote:Op zondag 19 juli 2020 08:52 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Je bent er weer!!
Wat een proletenplaat, maar maakt niet uit, je bent er weer!!![]()
Alles goedgekomen met de nieuwe eigenaren? Iets op papier kunnen krijgen?quote:Op zondag 19 juli 2020 09:01 schreef kree het volgende:
[..]
Gehe ja idd maargoed blijf die ok vinden altijd
Jawel maar om het niet meer nog alles weer keer een keer uit te leggen, staat in tv sc nog nu niet zo lang terug pas want gister pas op gereageerd dus ff daar lezen daar staat het.quote:Op zondag 19 juli 2020 09:02 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Alles goedgekomen met de nieuwe eigenaren? Iets op papier kunnen krijgen?
Vanaf deze dus en ben je min of meer op de hoogte als je dat even verder leestquote:Op zondag 19 juli 2020 09:05 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel maar om het niet meer nog alles weer keer een keer uit te leggen, staat in tv sc nog nu niet zo lang terug pas want gister pas op gereageerd dus ff daar lezen daar staat het.
Min of meer hoor
Zoiets mag je mij wel opdringenquote:Op zondag 19 juli 2020 21:10 schreef DeOlifantvis het volgende:
Even wat Duitse muziek opdringen
MUZ / Muziek opdringen aan andere mensen, doe jij dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |