En dat kan niet gefixt worden met een knopje?quote:Op zondag 19 juli 2020 19:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ [url=de tweet]twitter[/url] ] is de nieuwe manier.
Test mislukt...ik zie niksquote:
klopt ook welquote:Op zondag 19 juli 2020 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
Gevoelsmatig Suljovic al sinds SHERROCKED niet meer zien gooien.
Hopelijk wel ja, ik zit ook veel mobiel.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:26 schreef Szura het volgende:
[..]
En dat kan niet gefixt worden met een knopje?
Ik welquote:
Niet op TV geweest bij de UK Open, zie ik. En heb de Masters ook overgeslagen destijds.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2020 19:26 schreef Szura het volgende:
[..]
En dat kan niet gefixt worden met een knopje?
Dat hoor je anders nooit hequote:Op zondag 19 juli 2020 19:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik wel
Het neemt ontzettend veel ruimte in
Dat heb ik dus ookquote:Op zondag 19 juli 2020 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik klik duizend keer op 'accepteer' maar er gebeurt niks
Effe je cookies wegmikkenquote:Op zondag 19 juli 2020 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik klik duizend keer op 'accepteer' maar er gebeurt niks
Heb hem nog tegen Smith gezien daar, en volgens mij heb ik hem nog van Price zien verliezen bij de Belgium Open. Maar ik snap je wel. Hetzelfde gevoel had ik bij Whitlock en Ratajski gisteren, omdat die geen Premier League gooien natuurlijk.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet op TV geweest bij de UK Open, zie ik. En heb de Masters ook overgeslagen destijds.
Ach ja, ach ja.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb hem nog tegen Smith gezien daar, en volgens mij heb ik hem nog van Price zien verliezen bij de Belgium Open. Maar ik snap je wel. Hetzelfde gevoel had ik bij Whitlock en Ratajski gisteren, omdat die geen Premier League gooien natuurlijk.
Ah kijk, dank je wel.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Effe je cookies wegmikken
Althans die van fok, dat is genoeg
Ja, ze gaan aandacht schenken aan de degradatiewedstrijden aangezien Leganes v Real Madrid en Espanyol v Celta op de bijzenders komen.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:32 schreef Szura het volgende:
Vanavond ook switch op Ziggy zie ik, helaas moet de FA Cup nu wijken voor het nutteloze Rondo
Atleti - Real Sociedad lijkt me wel geinig. Verder gaat het in LaLiga vooral om Celta en Leganes.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op FA Cup na zijn er toch geen boeiende wedstrijden meer vandaag?
Roma-Inter en nog wat strijd voor de Europese plekken in Spanjequote:Op zondag 19 juli 2020 19:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op FA Cup na zijn er toch geen boeiende wedstrijden meer vandaag?
Real Sociedad is bagger na Corona dus daar heb ik geen verwachtingen van. Hopen dat de resultaten ze wel gunstig uitvallen zodat ze de EL halen.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Atleti - Real Sociedad lijkt me wel geinig. Verder gaat het in LaLiga vooral om Celta en Leganes.
Lijkt mij een kleine kans dat Celta dat niet gaat redden.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Atleti - Real Sociedad lijkt me wel geinig. Verder gaat het in LaLiga vooral om Celta en Leganes.
Zit je nog in de Sociedad trein?quote:Op zondag 19 juli 2020 19:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Real Sociedad is bagger na Corona dus daar heb ik geen verwachtingen van. Hopen dat de resultaten ze wel gunstig uitvallen zodat ze de EL halen.
Tegen de mindere tegenstanders bakt Celta er zelden iets van. Alleen totaal random 6-0 gewonnen van Alaves en een keer met hangen en wurgen 1-0 van Leganes. Dat is niet zomaar gedaan ondanks dat Espanyol reteslecht is.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij een kleine kans dat Celta dat niet gaat redden.
Frank en Sjaak zeiden gister van wel maar daar kan je ook niet helemaal op vertrouwenquote:Op zondag 19 juli 2020 19:37 schreef L_auteur het volgende:
Horen de darters zelf ook die 'zaal geluiden'?
Geen reden om er niet van af te stappen. Zeeën van talent.quote:
Ik dacht al even zeg.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen reden om er niet van af te stappen. Zeeën van talent.
vond deze lilian-bash wel vermakelijk in de courant https://i.gyazo.com/b5b818bc2c4e3c66cdab33f8573ed50f.pngquote:Op zondag 19 juli 2020 19:37 schreef Szura het volgende:
Hopelijk scoort Ben z’n ma 5x, maar dat zal wel niet
NOLLESSEDquote:Op zondag 19 juli 2020 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
vond deze lilian-bash wel vermakelijk in de courant https://i.gyazo.com/b5b818bc2c4e3c66cdab33f8573ed50f.png
koekoekquote:Op zondag 19 juli 2020 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
vond deze lilian-bash wel vermakelijk in de courant https://i.gyazo.com/b5b818bc2c4e3c66cdab33f8573ed50f.png
quote:Op zondag 19 juli 2020 18:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maijer heeft alles weg van een Clini Clown.
Netjesquote:
Wel vervelend dat sinds kort weer alles geweldig en fantastisch is bij United.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bailly is klaar voor vandaag.
Maguire nog een tulbandje erbij in z'n collectie
Ze hebben inderdaad een goede reeks neergezet. Maar het spel is nog steeds om te janken, maar dat mag je kennelijk niet zeggen. Alles hangt af van ingevingen van Bruno.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel vervelend dat sinds kort weer alles geweldig en fantastisch is bij United.
Baggerverdediging, onsamenhangende aanval. Beetje waar Setién ook over struikelde vorig jaar. Emerson, Fekir, Canales en Joaquin zijn de enige spelers die wekelijks bewijzen dat ze het shirt waard zijn. Een miljoeneninvestering als Iglesias draait ook uit op een megaflop.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:58 schreef Szura het volgende:
Stinho, waarom kan Real Betis er helemaal niks van? Hebben toch best een aardige selectie?
Maar 15e met inderdaad Fekir en een prima middenveldje, dat is toch om je kapot te schamen? Zie nu dat die Lainez is ingevallen, zou die nog spijt hebbenquote:Op zondag 19 juli 2020 20:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Baggerverdediging, onsamenhangende aanval. Beetje waar Setién ook over struikelde vorig jaar. Emerson, Fekir, Canales en Joaquin zijn de enige spelers die wekelijks bewijzen dat ze het shirt waard zijn. Een miljoeneninvestering als Iglesias draait ook uit op een megaflop.
Pellegrini wordt er volgend jaar coach.
Het is slecht met het 8e budget wat ze hebben, maar een Bartra is zo ongelofelijk treurig slecht.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar 15e met inderdaad Fekir en een prima middenveldje, dat is toch om je kapot te schamen? Zie nu dat die Lainez is ingevallen, zou die nog spijt hebben.
Diep in de nacht.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:04 schreef El-Stinho het volgende:
Dat is verlenging 1 van de 4 deze avond.
Wel mogelijk dommer dan Chizzy.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |