hey vriendquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit is mijn Hans imitatie, kijk hier nog best vaak maar post niks aangezien er alleen mongolen zijn vaak. @:ChevyCaprice
[..]
Ja en je moeder heeft hoofdpijn ja.
Lijkt me wel wack dat je op internet kunt lezen hoe dronken je moeder weer over dick praattequote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Net als Phantomesse Myrr 00wildchild ponipek Azula
Dag broederquote:
Aber2.0quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik snap hier niks meer van
Dat valt me tegen van mijn goede vriend @Le_Professeurquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een nare opmerking over mijn vriend @:chevycaprice
Ze wil van alles in je kont stoppen, dat lukt je anders ook niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee bij haar blijft het wel bij gedrogeerd worden denk ik.
backstabben was altijd al zijn ding toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat valt me tegen van mijn goede vriend @:le_professeur
Dat associeer ik dan weer meer met Crip en Nielsquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze wil van alles in je kont stoppen, dat lukt je anders ook niet.
Gelukkig is mijn goede vriend @Mortaxx er, die me altijd op de hoogte brengt van dit soort zaken.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
backstabben was altijd al zijn ding toch?
Niks mis met nichtjes palenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat associeer ik dan weer meer met Crip en Niels
Als jij nou weee even opflikkert is het weer als vanoudsquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn goede vriend @:mortaxx er, die me altijd op de hoogte brengt van dit soort zaken.
Bierflesjes in reten stoppen bedoel je @Nick1975quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:58 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Niks mis met nichtjes palen
Ik heb dat scriptje van hem, dus voor mij is dat al zoquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Als jij nou weee even opflikkert is het weer als vanouds
weeequote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Als jij nou weee even opflikkert is het weer als vanouds
dat is alsof je van genee naar judas gaatquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn goede vriend @:mortaxx er, die me altijd op de hoogte brengt van dit soort zaken.
Ik niet. Crip associeer ik met overgewicht en Niels is al zo lang weg, die ben ik vergeten.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Genee is toch zogenaamd Judas?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is alsof je van genee naar judas gaat
heb jij nog steeds zo'n excel over onsquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |