Haaquote:
Heyquote:
Goedemorgenquote:
Hiiiiquote:
Volg je die marsmissies een beetje?quote:
Ik was een paar dagen weg en kwam er vanmorgen achter dat vannacht een launch was , en verder probeer ik zoveel mogelijk de missies te volgenquote:Op maandag 20 juli 2020 10:20 schreef engine het volgende:
[..]
Volg je die marsmissies een beetje?
Vanmorgen ontdekt dat er 3 zijn deze maand
Ik volg het niet dagelijksquote:Op maandag 20 juli 2020 10:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was een paar dagen weg en kwam er vanmorgen achter dat vannacht een launch was , en verder probeer ik zoveel mogelijk de missies te volgen![]()
ik zat al dagen te wachten op de static fire test maar volgens mij heb ik niets gemist. Alle road closures waren gecanceld![]()
Maar nieuwe ronde nieuwe kansen![]()
3 missies??![]()
Nice!!
Ja klopt! Er gebeurt een hoop iigquote:Op maandag 20 juli 2020 10:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik volg het niet dagelijksgebeurd ook zoveel laatste tijd.
Afgelopen weekend heeft VAE een satelliet naar Mars gelanceerd. En deze week willen zowel China als US nog een marslander sturen. US ook nog een helikoptertjemaar weet niet wat ze daar mee gaan doen.
quote:Op maandag 20 juli 2020 12:14 schreef Fernweh het volgende:
Jullie volgen Abid uit Pakistan vast niet eh?
quote:
Ik hoor ook weinig nieuws over Abid @Kluun1985quote:Op maandag 20 juli 2020 12:26 schreef Fernweh het volgende:
[..]jammer
Ik mis @:Stokj die is wel echt een fan als het op Abid aankomt.
Maar zijn er nu allemaal marsmissies van verschillende landen dan?
Is @stokj van de aardbodem verdwenen dan?quote:Op maandag 20 juli 2020 12:26 schreef Fernweh het volgende:
[..]jammer
Ik mis @:Stokj die is wel echt een fan als het op Abid aankomt.
Maar zijn er nu allemaal marsmissies van verschillende landen dan?
Ah daar ben je!!quote:Op maandag 20 juli 2020 12:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik hoor ook weinig nieuws over Abid @:kluun1985
Ja, al die landen willen (al dan niet samengewerkt) naar Mars.
Oh je bent erquote:Op maandag 20 juli 2020 12:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik hoor ook weinig nieuws over Abid @:kluun1985
Ja, al die landen willen (al dan niet samengewerkt) naar Mars.
Nee hij is er gewoon. Bij Stokj weet je nooit waar die uithangt.quote:Op maandag 20 juli 2020 12:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is @:stokj van de aardbodem verdwenen dan?![]()
Volgens mij was er vannacht een launch ,en er zijn idd meer landen met een mars missie . maar wanneer ben ik ff kwijt . Ik zat weken te wachten op de tests van SpaceX met SN5 , maar volgens mij heb ik niets gemist![]()
Net nog ff gecheckt en er staan wel road closures voor vandaag , maar ik heb het gevoel dat die ook gecanceld gaan worden
Ik kan me er eerlijk gezegd (nog)niets bij voorstellenquote:Op maandag 20 juli 2020 12:33 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Nee hij is er gewoon. Bij Stokj weet je nooit waar die uithangt.
Ben benieuwd, ik hou het niet meer bij wat ze allemaal de ruimte in lanceren, maar ik ben benieuwd of ze ooit echt mensen naar Mars gaan sturen. Dat zal alles wel op zijn kop zetten, als daar opeens diament of zo in de grond zit.
Ik ga wel, dan ga ik er gewoon graven op zoek naar diamant, dan terug naar aarde en verkopen die handel.quote:Op maandag 20 juli 2020 12:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan me er eerlijk gezegd (nog)niets bij voorstellen![]()
Ik hoef er iig niet heen
quote:Op maandag 20 juli 2020 12:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik ga wel, dan ga ik er gewoon graven op zoek naar diamant, dan terug naar aarde en verkopen die handel.
Het zal nooit lukken.quote:Op maandag 20 juli 2020 12:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]Dat gaat dan nog wel ff duren dan
Heen en terug is al een hele kunst
Gelukkig ben ik nog niet verdwenenquote:Op maandag 20 juli 2020 12:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is @:stokj van de aardbodem verdwenen dan?![]()
Volgens mij was er vannacht een launch ,en er zijn idd meer landen met een mars missie . maar wanneer ben ik ff kwijt . Ik zat weken te wachten op de tests van SpaceX met SN5 , maar volgens mij heb ik niets gemist![]()
Net nog ff gecheckt en er staan wel road closures voor vandaag , maar ik heb het gevoel dat die ook gecanceld gaan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |