Nee,vind ik gewoon leuk.quote:
Het schijnt dat ie nu ook zijn eigen luier verschoont.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel knap dat hij dat eindelijk geleerd heeft.
Veters strikken lukt nog niet echt.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:42 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ie nu ook zijn eigen luier verschoont.
Dat deed hij al even. Tussen het posten door.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:42 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Klittenband FTW!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Veters strikken lukt nog niet echt.
Daarom is het nog altijd een held op sokkenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Veters strikken lukt nog niet echt.
Ik heb nooit een goede relatie gehad met mijn voormalig schoonmoeder, maar in dit geval gaat het om mijn dochtertje dus ik hou mijn mond wel en rij wel wat extra uurtjes zodat ze gelukkig is.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:40 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat is mooi! Je hoort helaas vaak ook anders, dat opa en oma hun kleinkinderen dan niet meer mogen/kunnen zien.
Dat bleek een hoax te zijn en wordt nog steeds door zijn verzorgster gedaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:42 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik was nog wel zo trots op hemquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat bleek een hoax te zijn en wordt nog steeds door zijn verzorgster gedaan.
Hij geeft tegenwoordig wel aan dat hij een poepje heeft gedaan. Vorige maand zat hij soms een hele dag in de zelfde luier.quote:
Wel met kajuit mag ik hopen?quote:
Nee joh, gewoon klein ding met zeil en motortjequote:
Kameraadskiquote:
iets minder ... maar toch..quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon klein ding met zeil en motortje
Heeft mn mama gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |