Ken alledrie die namen van vanavond nietquote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat aan,thanks voor het linkje.![]()
Gangstershit.
Ach SoS heeft mij ook gekaapt. Ik kon en toen en kan er nu hartelijk om lachen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik vind het ook komisch, wat had je anders verwacht![]()
Ik pas de tt niet aan. Tenzij het haags tt is.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
En volgende keer als je Jacq kaapt maak je er Jacqgodin van
Deze is ook nieuw.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ken alledrie die namen van vanavond niet
Gewoon SoS de kaap godquote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
En volgende keer als je Jacq kaapt maak je er Jacqgodin van
Je was gewoon bang dat Jacq sneller was dan jouquote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:52 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik pas de tt niet aan. Tenzij het haags tt is.
Die is wel goed!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:51 schreef ToT het volgende:
Lange versie van Apocalypse Now aan het kijken.
Dat gaat 'm vanavond toch niet meer worden!
Ga je er een sport van maken om te kapen 😛quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:53 schreef SoS87 het volgende:
Terwijl een ander de tt aanpast druk ik gewoon op invoeren
quote:
Met die vette vingers van je.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:53 schreef SoS87 het volgende:
Geweldigquote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:53 schreef SoS87 het volgende:
Haags heeft het makkelijk met kapen, die wijzigt gewoon later de TT naar eigen voorkeurquote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:53 schreef SoS87 het volgende:
Is gewoon hartstikke leuk leeghoofdig kijkvoer.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik was ook idolaat van Fantasy en Sci-Fi maar sinds mijn EMDR is mijn plezier daarin verdwenen
Alita battle angel ken ik niet, zal dat opzoeken. De rest ken ik en vond ik erg leuk/mooi
Nog niet gehoord. Ook even checkenquote:
Wat zachter maar klinkt ook wel goedquote:
Ik weet dat hij legendarisch is, maar ik heb hem nog nooit gekeken.quote:
Dubstep idd!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Nog niet gehoord. Ook even checken
[..]
Wat zachter maar klinkt ook wel goedmeer dubstep of drum 'n bass ofzo toch? Kan ze niet uit elkaar houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |