quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:23 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Hoe dikker de pens, hoe vetter de penis
patatje spa?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:23 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Wat zou het kunnen zijn denk je?
Belgisch bestaat niet.quote:
dat lijkt me sterk, maar zelfs als... dan heeft niemand verder ooit van dat rare patatje gehoord.quote:
Wel grappig dat je de Vlamingen Belgen noemt en de Walen niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:24 schreef Belg het volgende:
[..]
Belgisch bestaat niet.
Het is Vlaams ( Belgen die Nederlands spreken) of Waals ( Walen die Frans spreken) En we hebben ook nog een heel klein deeltje die Duits spreekt!
Dat vinden de Walen zelf ook niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 02:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wel grappig dat je de Vlamingen Belgen noemt en de Walen niet.
Zij willen toch niet scheidenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 02:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat vinden de Walen zelf ook niet.
Met een domme turk erbij?quote:
Dit ging perongeluk ik bedoelde Vlamingenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 02:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wel grappig dat je de Vlamingen Belgen noemt en de Walen niet.
Op zich geen slechte zaak te veel transvetten en zo zijn slecht.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
https://www.nu.nl/eten-en(...)vetten-in-snacks.amp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het antwoord is in het topicquote:Op zondag 19 juli 2020 11:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Als ik de TT zo lees dan denk ik dat het friet/patat met kwijl is.
Transvetquote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:16 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Op zich geen slechte zaak te veel transvetten en zo zijn slecht.
FTFYquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:23 schreef Banaanvragen het volgende:
Hoe dikker de pens, hoe vetter kleiner de penis
Dat noemen ze frietkandel speciaalquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:11 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
twee frietkandellen mayo uitjes en currysaus.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:44 schreef falling_away het volgende:
[..]
Dat noemen ze frikandel speciaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |