Abraracourcix zegt mij zo niks maar de rest is goed. Dus puntje.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:49 schreef pipster het volgende:
Nestorix, Abraracourcix, Hoefnix, Kostunrix, Panoramix, Bellefleur
Zeker, uit Asterix en Obelix in Helvetiaquote:
quote:een internationale, sociale beweging die zich verzet tegen klimaatverandering en het verlies van biodiversiteit. Klimaatverandering en biodversiteitsverlies kan volgens de initiatiefnemers leiden tot de instorting van ecosystemen en massa-extinctie van planten en soorten waaronder de mens.
Extinction rebellion maar close enough. Als je wil kun je ze zaterdag vertellen dat ze niet zo symphatiek zijn. In Leiden in het Van der werfpark is een protesttraining van ze waar je kunt leren hoe je vreedzaam en covid proof kunt rebelleren.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:58 schreef derLudolf het volgende:
Extension rebelions ofzo.
Echt sociaal wil ik ze niet noemen...
Ja ja ja (so blau blau blau blüht der Enzian)quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:07 schreef pipster het volgende:
Zijn zwarte zonnebril en schlagerliedjes!
quote:In de jaren vijftig werkteveel samen met de Amsterdamse moppentapper Max Tailleur in diens cabaretcafé De Doofpot.
Kort na haar afscheid van het podium overleed in 1956 haar echtgenoot, en maaktehaar inmiddels legendarische comeback.
quote:
Welk hondenras isquote:Het-ras is ontstaan bij het Duitse stadje
, een voormalige Romeinse legerplaats, dat door zijn gunstige ligging kon uitgroeien tot een belangrijke handelsplaats voor vee. Om op de grote veehandelsmarkten vee te kunnen verkopen moesten de handelaren soms dagenlange tochten maken. Dat was niet ongevaarlijk voor zowel het vee als de handelaar. Het viel de veehandelaren op dat honden die rond
voorkwamen uitstekend geschikt waren als drijf- en beschermhonden. Zij werden '
-s' genoemd. Het optrekken met mens en kudde verklaart waarom de
een goede gezinshond is; het ras is er al eeuwenlang aan gewend zich aan de mens dienstbaar te maken.
Dat is een rasgroep, en volgens mij geen plaats in Duitslandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |