Zou je graag helpen maat, maar heb geen shooters.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:16 schreef Jimbo het volgende:
Zijn er 3 mensen hier gek genoeg te krijgen voor een BF4 sessies puur voor de trophy's ? Blijkt dat de game modus die ik wil moet gewoon compleet dood is(en een game start pas vanaf 4 mensen)
gewoon niet zo debiel doen en niet die trophy's huntenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:16 schreef Jimbo het volgende:
Zijn er 3 mensen hier gek genoeg te krijgen voor een BF4 sessies puur voor de trophy's ? Blijkt dat de game modus die ik wil moet gewoon compleet dood is(en een game start pas vanaf 4 mensen)
Ja of. Je gaat iets spelen wat je wel leuk vind?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:16 schreef Jimbo het volgende:
Maar ik vind BF4 leukquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja of. Je gaat iets spelen wat je wel leuk vind?
Wat nou als ik dit leuk vind?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gewoon niet zo debiel doen en niet die trophy's hunten
dwangneuroses leuk vindenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar ik vind BF4 leuk
Alleen wil ik even die laatste 2 trophy's hebben dan is ie ook weer 100% klaar
[..]
Wat nou als ik dit leuk vind?Laat iemand toch eens in z'n waarde joh klapjosti (
)
Niets met een dwangneurose te maken, ik vind het gewoon leuk alles te halen in een game voor ik hem op de plank leg of wegflikkerquote:
veel plezierquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niets met een dwangneurose te maken, ik vind het gewoon leuk alles te halen in een game voor ik hem op de plank leg of wegflikker
Hoeft niet, maar ik vind het gewoon chill om te doen
quote:
ja, niemand niet meer, dat is het probleem hahaquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:55 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nah, ik had wel geholpen maar ik speel die shit shizzle niet
Jaaaaaaa, de reveal van een game uit 2002.quote:
Ze moeten wat in deze barre tijden....quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, de reveal van een game uit 2002.
Ga je verhuizen?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb BF4 voor PS4.
Maar geen PS+, en de PS4 is al ingepakt.
quote:
Sowieso phatte musicquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:29 schreef KennyPowers het volgende:
Rocket League wordt F2P, maar die zullen veel van jullie al hebben.
Op PSN Profiles kun je boosting sessions aanmaken of joinen, denk dat je daar een grotere kans van slagen hebt.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn er hier mensen met Little Big Planet 3 die me willen helpen met 2 trophies?
vanavond lukt het niet, morgen overdag?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn er hier mensen met Little Big Planet 3 die me willen helpen met 2 trophies?
Zal eens kijken van de week.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op PSN Profiles kun je boosting sessions aanmaken of joinen, denk dat je daar een grotere kans van slagen hebt.
Vanavond lukt mij ook niet, zal even kijken of morgen lukt.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vanavond lukt het niet, morgen overdag?
Denk dat ik moet afhakenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zit overigens al helemaal in de starthouding voor de Bandai Namco Showcase.
1:00 uur toch? Dan slaap ik hopelijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Tekken 8/Tag Tournament 3 of niks.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Laat maar weten, ik kan vaak overdag wel ff helpen als het maaer niet tussen 15:00 en 17:00u isquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vanavond lukt mij ook niet, zal even kijken of morgen lukt.
Succes, ik lees het morgen wel. Als ze een debiele tijd voor Europa willen uitkiezen doen ze het iig goed.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Post geliked. Job well done.quote:Op woensdag 22 juli 2020 00:33 schreef Jimbo het volgende:
bf4 plat bijna in het bakkienog een potje winnen in 2 game types en hoppa, de plat is binnen
Platinum in 6 years, 7 months
Als ik me niet vergis heeft de NES er eentje.quote:Op woensdag 22 juli 2020 07:59 schreef Pheno het volgende:
Is er al een Amerikaanse verkiezingen simulator? Tegenwoordig is dat vermakelijker dan een nieuwe COD
Meh, ik ben niet zo van de makkelijke games...quote:Op woensdag 22 juli 2020 08:35 schreef Donderkonijn het volgende:
Net als je denkt nu echt klaar te zijn met open world games, komt Ghost of Tshusima langs. Dit word een contender voor game van deze gen samen met Horizon Zero Dawn voor mij.
Prey is meer dan zijn geld waard!quote:Op woensdag 22 juli 2020 08:15 schreef StateOfMind het volgende:
Op PSPrices is oa te zien dat in de nieuwe Sale die vandaag begint (de huidige loopt to 23.59u) oa Nioh 2 voor 4 tientjes te koop is, en Greedfall voor 15 euro (met Plus korting).
Prey Deluxe (met de Mooncrash dlc) 12 euro.
Prey is inderdaad wel een tientje waard. Het is een redelijk interessant verhaal en kent wat geinige gameplay dingetjes. Combat is alleen wel abominabel slecht.quote:
Het is zo'n beetje het enige spel welke mijn pa op nightmare mode heeft weten uit te spelen. Soms verlang ik naar de tijd dat mij opbelde of ik een draak voor hem kon verslaan bij skyrim. Tsja... kleine vaders worden wel snel groot.quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Prey is inderdaad wel een tientje waard. Het is een redelijk interessant verhaal en kent wat geinige gameplay dingetjes. Combat is alleen wel abominabel slecht.
Hoe oud is jouw pa?quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:25 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Het is zo'n beetje het enige spel welke mijn pa op nightmare mode heeft weten uit te spelen. Soms verlang ik naar de tijd dat mij opbelde of ik een draak voor hem kon verslaan bij skyrim. Tsja... kleine vaders worden wel snel groot.
Thanks. Ik ook van jou.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van strak en wit.
Is er DLC?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wordt inmiddels een beetje een Witcher 3 DLC reactie heh...
Ik geef de schuld aan het feit dat er geen gamenieuws is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:25 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Het is zo'n beetje het enige spel welke mijn pa op nightmare mode heeft weten uit te spelen. Soms verlang ik naar de tijd dat mij opbelde of ik een draak voor hem kon verslaan bij skyrim. Tsja... kleine vaders worden wel snel groot.
Beter doen ze eens Nioh 1 season passquote:Op woensdag 22 juli 2020 08:15 schreef StateOfMind het volgende:
Op PSPrices is oa te zien dat in de nieuwe Sale die vandaag begint (de huidige loopt to 23.59u) oa Nioh 2 voor 4 tientjes te koop is, en Greedfall voor 15 euro (met Plus korting).
Hoop dat de season pass ook on de aanbieding isquote:Op woensdag 22 juli 2020 08:15 schreef StateOfMind het volgende:
Het is dat ik al in slaap was gevallen, anders had ik daar voor niets gezeten. Zeer gebrekkige communicatie.quote:Op woensdag 22 juli 2020 10:09 schreef KennyPowers het volgende:
Oh Bandai is vannacht pas, ik dacht al.
en ik geef je groot gelijk, wat een kutfilm was dat om 9x te moeten doenquote:Op woensdag 22 juli 2020 10:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk dat ik Erica geen plat ga halen boys.
Geen zin om dat spel 6 keer te doorlopen.
Heb je zelf in de hand he, het is best pittig op de niet standaard settings. Ik speel eigenlijk alles behalve de Soulsborne series standaard hoger, ander is het meeste idd te makkelijk. En Bij HZD was het meer the sum of its parts: Speelde geweldig, goed uitgevoerd, interessante protagnist, goed verhaal eraan vast.quote:Op woensdag 22 juli 2020 08:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Meh, ik ben niet zo van de makkelijke games...
67, een echte pensionado. Hij is nu bezig met een tom clancy iron man modus en ook net begonnen met days gone.quote:
Huehuehuehuequote:Op woensdag 22 juli 2020 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]Nice!
De mijne moet ik steeds Philips HUE uitleggen
Dat is wel tofquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:49 schreef blessed19 het volgende:
[..]
67, een echte pensionado. Hij is nu bezig met een tom clancy iron man modus en ook net begonnen met days gone.
Ik vind het wel tof om soms mee te kijken. Die kerel heeft echt regelmatig commentaar tijdens het spelen.
Ik vind hem ook wel redelijk pittig op hard iddquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:25 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Heb je zelf in de hand he, het is best pittig op de niet standaard settings. Ik speel eigenlijk alles behalve de Soulsborne series standaard hoger, ander is het meeste idd te makkelijk. En Bij HZD was het meer the sum of its parts: Speelde geweldig, goed uitgevoerd, interessante protagnist, goed verhaal eraan vast.
Bij deze game is de moeilijkheidsgraad omhoog doen goed uitgevoerd, ipv dat enemies er standaard een bak hp bij krijgen worden ze veel agressiever en slimmer.
beste endingquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:53 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Net Heavy Rain voor de tweede keer gespeeld en Until Dawn aan het downloaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:00 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
beste endingGa niet kijken, wil hem nog een keer spelen voor de trophysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
Lief dagboek,quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is wel tof![]()
De mijne is 73 maar die heeft niks met games, nooit gehad.
Maar hij weet goed om te gaan met computers en smarthones en tablets en zulks
is toch gaaf. gamesessies met mijn pa toen ik nog klein was (op mijn nintendo systemen) behoren tot mijn beste jeugdherinneringen. Hij kon er geen bal van vaak maar hij had wel lol.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:49 schreef blessed19 het volgende:
[..]
67, een echte pensionado. Hij is nu bezig met een tom clancy iron man modus en ook net begonnen met days gone.
Ik vind het wel tof om soms mee te kijken. Die kerel heeft echt regelmatig commentaar tijdens het spelen.
Dark Pictures: Man of Medan is dan wellicht ook een aanrader voor je. Tweede deel in die serie (Dark Pictures Anthology) komt geloof ik ergens september.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:53 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Net Heavy Rain voor de tweede keer gespeeld en Until Dawn aan het downloaden
Wat vind jij van man of medan? Ik ga m vanmiddag opstarten.quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dark Pictures: Man of Medan is dan wellicht ook een aanrader voor je. Tweede deel in die serie (Dark Pictures Anthology) komt geloof ik ergens september.
Heb momenteel niet eens zin om hem 1 keer te doen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 10:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en ik geef je groot gelijk, wat een kutfilm was dat om 9x te moeten doen
Super cool.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:49 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Zat ik ook al naar te kijken, thanks wordt de volgendequote:Op woensdag 22 juli 2020 12:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dark Pictures: Man of Medan is dan wellicht ook een aanrader voor je. Tweede deel in die serie (Dark Pictures Anthology) komt geloof ik ergens september.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is er DLC?
Inmiddels weer een klein stukje verder met FF VII (weinig gespeeld afgelopen week).
Nu bij........Dan ben je er wel bijna. Ik heb drie keer tekst getypt en weer weggehaald vanwege spoilers. Dus hup. Schiet op. Ik wil weten hoe je erover denkt na het uitspelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Erg tof, mede door het achtergrondverhaal. De 'cast' is soms wel cringy af net als bij Until Dawn, maar dat hoort er een beetje bij. Uitgebreidere mening: The Dark Pictures: Man of Medanquote:Op woensdag 22 juli 2020 12:20 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Wat vind jij van man of medan? Ik ga m vanmiddag opstarten.
Had er ook meer van verwacht, maar het is wel heel erg....standaardquote:Op woensdag 22 juli 2020 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb momenteel niet eens zin om hem 1 keer te doen.
Ben halverwege 1ste playthrough. Ben gewoon in slaap gevallen zo erg.
Zie ik dat goed? Coöpquote:Op woensdag 22 juli 2020 12:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Erg tof, mede door het achtergrondverhaal. De 'cast' is soms wel cringy af net als bij Until Dawn, maar dat hoort er een beetje bij. Uitgebreidere mening: The Dark Pictures: Man of Medan
Ben ook benieuwd naar Little Hope.
Nioh 2 season pass staat voor 24,99 in de Store.quote:Op woensdag 22 juli 2020 10:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoop dat de season pass ook on de aanbieding is
MM hep wel vaker launch aanbiedings tochquote:Op woensdag 22 juli 2020 13:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wtf, Ghost of Tsushima van 52 naar 60 euro bij de mediamarkt
dat is de normale prijs toch?quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nioh 2 season pass staat voor 24,99 in de Store.
launch aanbieding, even die eerste golf sales binneharkenquote:Op woensdag 22 juli 2020 13:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wtf, Ghost of Tsushima van 52 naar 60 euro bij de mediamarkt
Volgens mij wel.quote:
Als het zoals bij de eerste game gaat zijn dan krijgen we 1 nieuwe zone/map per dlc.quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Maar als ik het mij goed kan herinneren, komen er in totaal 3 dlc's, waarvande 1e 30 of 31 juli.
Iemand enig idee hoeveel uur gameplay ik van de eerste dlc mag verwachten?
Best leukquote:Op woensdag 22 juli 2020 12:20 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Wat vind jij van man of medan? Ik ga m vanmiddag opstarten.
Dat heeft Man of Medan ook al toch?quote:
Ja ik heb niks om t mee te vergelijken hequote:Op woensdag 22 juli 2020 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan ben je er wel bijna. Ik heb drie keer tekst getypt en weer weggehaald vanwege spoilers. Dus hup. Schiet op. Ik wil weten hoe je erover denkt na het uitspelen
Maakt niet uit, je kunt alsnog een mening vormen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb niks om t mee te vergelijken he
Ik heb t origineel nooit gespeeld. Dus ik weet niks van storyline aanpassingen e.d. dan.
prima prijs welquote:Op woensdag 22 juli 2020 16:12 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die interesse hebben in Man of Medan: die is nog tot middernacht te koop voor 14,99 euro in de Store.
maar nu willen we natuurlijk weten welkequote:Op woensdag 22 juli 2020 16:40 schreef Drankster het volgende:
Goede sale weer.
6 games op de wishlist in de aanbieding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |