Niet man die handdoek is binnen een dag opgedroogd of opgeruimd.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ooit een paddestoel in mijn badkamer onder een vochtige handdoek die op de grond lag
Een vaginale "hoest"?quote:
True storyquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet man die handdoek is binnen een dag opgedroogd of opgeruimd.
Natterman huehue keelpastilles helpen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat wordt dan even niet likken
Lolquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Natterman huehue keelpastilles helpen.
Ja dat mag.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De smiley was voor mijn eigen grapje bedoeld hoor
Je had nog nooit zo snel een TT klaar.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De smiley was voor mijn eigen grapje bedoeld hoor
ctrl+a & shift+deletequote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet echt nog even werken vandaag jongons
Over datum en ziet eruit als een kiwi?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gadverdamme de kipfilet is niet te vreten
Nobrainerquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je had nog nooit zo snel een TT klaar.
Haags, je vrouw heeft vandaag salami op je brood gedaanquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gadverdamme de kipfilet is niet te vreten
No way. Dat is best lekker maar stinktquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags, je vrouw heeft vandaag salami op je brood gedaan
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als de schaamlippen applaudisseren zal het wel een klapmuts zijn.
Lekker op een knapperig vers broodjequote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
No way. Dat is best lekker maar stinkt
Heb je zijn nieuwe nweus al gezien?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, pak hier om 3u de trein en dan vanavond of morgen vertrekken.
Neequote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je zijn nieuwe nweus al gezien?
Aaah, ik dacht dat je vandaag al in München zou zitten.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, pak hier om 3u de trein en dan vanavond of morgen vertrekken.
Ja dat zekerquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker op een knapperig vers broodje
Ja misschien vanavond maar nog niet zeker.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaah, ik dacht dat je vandaag al in München zou zitten.
Goeide reis alvast!
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De dokter zei voor de operatie nog: “Het blijft een gok.”
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed zo. Nu alleen nog een plaatjesbalk en je kunt FOK! gaan onderhouden.
Maar wel een lollige plaatjesbalk hè.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed zo. Nu alleen nog een plaatjesbalk en je kunt FOK! gaan onderhouden.
Ze is alvast een alternatief voor ons aan het opzetten, voor als Danny weer eens een briljant idee heeft.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom ben je met een website bezig?
Oh leukquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze is alvast een alternatief voor ons aan het opzetten, voor als Danny weer eens een briljant idee heeft.
1982 is tabee hequote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Items uit 1999 kunnen best sexy zijn
Toen was ik dun en fris en fruitig en jong al vond ik dat toen niet van mezelf en deed ik eindexamenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
1999 was een jaar zonder gezeik. Het enige waar men zich druk om maakte was of de atoombommen ons niet om de oren zouden vliegen tijdens de jaarwisseling naar 2000
De millenniumbugquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
1999 was een jaar zonder gezeik. Het enige waar men zich druk om maakte was of de atoombommen ons niet om de oren zouden vliegen tijdens de jaarwisseling naar 2000
Me2quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen was ik dun en fris en fruitig en jong al vond ik dat toen niet van mezelf en deed ik eindexamen
Haha ja. Bij ons sprong toen de waterleiding om 23.30 die avond. Dat was spannend johquote:
Wacht even hoe oud ben jij dan? Ik dacht 30 ofzo, maar ik deed pas eindexamen in 2006 of 2007quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen was ik dun en fris en fruitig en jong al vond ik dat toen niet van mezelf en deed ik eindexamen
Jonkiequote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wacht even hoe oud ben jij dan? Ik dacht 30 ofzo, maar ik deed pas eindexamen in 2006 of 2007
https://www.loi.nl/n-3626-wordpressquote:
Goeie timing welquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja. Bij ons sprong toen de waterleiding om 23.30 die avond. Dat was spannend joh
Ja alle hens aan dek bij die knulquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja jullie zijn allemaal ouder dan ik dacht, behalve frantic.. die had ik te oud ingeschat
en dan run away /force /all /yes /yesiamreallysurequote:
hoe oud ben ik dan volgens jou?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja jullie zijn allemaal ouder dan ik dacht, behalve frantic.. die had ik te oud ingeschat
k doe dezequote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:29 schreef Leonos het volgende:
[..]
https://www.loi.nl/n-3626-wordpress
Dit lijkt me wel wat, genoeg crap bedrijfjes waar je een website aan kan slijten
Gewoon een bewuste actie van de gemeente dusquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vreugdevuur ging even niet door idd
Oefquote:
Bijna. 47quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja jou, Fogel en Liesje had ik ook ouder geschat. Ben je 45?
Ik ben gewoon net zo oud als jij hoor, bouwjaar 1987quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
86-87 is een bouwjaar voor leuke mensen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben gewoon net zo oud als jij hoor, bouwjaar 1987
Rond die tijd had ik ook al een leuk mens kunnen bouwen jaquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
86-87 is een bouwjaar voor leuke mensen.
Haha nee ik ben oud.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wacht even hoe oud ben jij dan? Ik dacht 30 ofzo, maar ik deed pas eindexamen in 2006 of 2007
Meisje bij de kassa laatst tegen me: "wil jij je ID even laten zien?" en m'n vriend pakte automatisch ook de zijne en toen zei ze dat dat niet hoefde. "Ik zie wel dat jij ouder dan 25 bent, maar bij jou wil ik toch even controleren of je wel 18 bent". Hij is 9 maanden jonger dan ikquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerste waarbij ik ongeveer goed zit. Ik ben daar zo slecht in hè, zelfs als ik mensen irl zie
Nee 19.. Ik kan niet rekenenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was je 20/21 toen je eindexamen deed?
16 en 18 hierquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja kijk, ik was 17 de eerste keer, dat scheelt ook
Bijna met pensioen enzo johquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja jou, Fogel en Liesje had ik ook ouder geschat. Ben je 45?
Havo -> VWO hierquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik ben een beetje een downie dus ik koos de lange weg
Ontbijt...quote:
Heeft KLM ook gedaan. Nu tijdelijk even teruggehaald voor vrachtvluchten. Zijn nog maar weinig maatschappijen die passagiersvluchten doen met de 747.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:49 schreef UitStraling het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)ct-met-pensioen.html
jellyquote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:01 schreef Amarantha het volgende:
Jezus er is hier een groepje tijdens de lunch een minecraft vergadering aan het houden.![]()
Onmenselijke praktijken dit dat!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Boodschappen doen zoKastjes zijn leeg en ik heb bijna een koffiecrisis.
Norishquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:59 schreef Leonos het volgende:
Wat is de Noorse taal in het Engels?
Norish
Norwegian
Norse![]()
Vies jaloers ook meteen!quote:
Geen koffiequote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Boodschappen doen zoKastjes zijn leeg en ik heb bijna een koffiecrisis.
Quizvraag?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:59 schreef Leonos het volgende:
Wat is de Noorse taal in het Engels?
Norish
Norwegian
Norse![]()
en daar heb jij hoe last van?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:01 schreef Amarantha het volgende:
Jezus er is hier een groepje tijdens de lunch een minecraft vergadering aan het houden.![]()
Dr_Flash dorp overstroomt?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
SirenesEn het is geen maandag en geen 12 uur
De Duitsers komen!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
SirenesEn het is geen maandag en geen 12 uur
Omdat ik daar zit te eten?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:18 schreef mschol het volgende:
[..]
en daar heb jij hoe last van?
ik debk dan die hebben passie voor hun spel en groep waar ze mee spelen
Iedereen 35+?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ze wilde van wat ouderen af door die een hartverzakking te laten krijgen?
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
10:32
In België wordt gevreesd voor een tweede coronagolf. Volgens de laatste cijfers is het gemiddeld aantal coronabesmettingen op weekbasis fors gestegen met 32 procent tot 115 per dag. Gisteren bedroeg het gemiddelde nog 100 per dag. Afgelopen maandag lag het dagcijfer op 216 nieuwe besmettingen, zo blijkt uit gegevens van Sciensano. ,,Dit is een absolute wake-upcall'', reageert viroloog Marc Van Ranst.
Net als die straaljager van Los.quote:
Toch fijn dat ik het nieuws probeer te vermijden en het dan hier in m'n safe space tegenkom.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
10:32
In België wordt gevreesd voor een tweede coronagolf. Volgens de laatste cijfers is het gemiddeld aantal coronabesmettingen op weekbasis fors gestegen met 32 procent tot 115 per dag. Gisteren bedroeg het gemiddelde nog 100 per dag. Afgelopen maandag lag het dagcijfer op 216 nieuwe besmettingen, zo blijkt uit gegevens van Sciensano. ,,Dit is een absolute wake-upcall'', reageert viroloog Marc Van Ranst.
waarop? SOA? allergieën? corona? aandere aandoeningen?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:34 schreef bitterbal het volgende:
Heeft iemand van jullie zich al al laten testen?
Het gaat niet weg als je je kop in het zand steekt hequote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch fijn dat ik het nieuws probeer te vermijden en het dan hier in m'n safe space tegenkom.
Nou gezien het onderwerp van. Net denk k corona ..quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
waarop? SOA? allergieën? corona? aandere aandoeningen?
nope
Eind maart en geheel april enkele malen per week, daarna niet meer.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:34 schreef bitterbal het volgende:
oh, nog steeds nope. geen enkele reden toequote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou gezien het onderwerp van. Net denk k corona ..
Misschien toch maar eens een chef du voorraad hosselen?quote:
Daar heb je nooit iets over gezegdquote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eind maart en geheel april enkele malen per week, daarna niet meer.
Nee duh, dat zal ik echt niet denkenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat niet weg als je je kop in het zand steekt he
dat ding je neus in schijnt heel kut te zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:42 schreef bitterbal het volgende:
vraag mij af hoe pijnlijk dat wattenstaafje is
Ja dat is de reden dat k niet gaquote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ding je neus in schijnt heel kut te zijn
wat ik niet snap is dat het perse daarvandaan moet komen
Slap.quote:
In de longen bemonsteren is vervelender en tijdrovender. Dit kost minder dan een minuut.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ding je neus in schijnt heel kut te zijn
wat ik niet snap is dat het perse daarvandaan moet komen
Jawel joh, we werden pardoes onder bewaking gesteld, regelmatig getest en hebben zelfs nog een week in een ex atoombunker gezeten met KMAR bewaking en boodschappen werden er voor ons gedaan door die jongens, vanaf 16 maart zo uit mijn hoofd, volgens mij wel min of meer allemaal verteld hier.quote:
als je klachten hebt vind ik dat heel onverstandig.quote:
Als je het hebt hequote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:46 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Slap.
En dan mogelijk anderen besmetten omdat je bang bent voor een wattenstaafje?
Toen het nodig was mocht ik nog nietquote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:34 schreef bitterbal het volgende:
Laat je testen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja gister inees dat k me echt niet goed voel en vandaag keelpijn
Blijf je dan de komende twee weken binnen zonder contacten aub?quote:
Jezus ballie je hebt corona! Snel, iedereen in het dorp in quarantaine!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:49 schreef bitterbal het volgende:
jezus paniekzaaiers![]()
Kans ks groter dat k het niet heb hoor
Laat je testen óf blijf 14 dagen binnen.quote:Wil je je laten testen?
Bel 0800-1202 voor een afspraak om je te laten testen, of ga naar Rijksoverheid.nl voor meer informatie.
Bel de huisarts als je erg benauwd bent of hoge koorts hebt, of als je je zorgen maakt.Bel 112 in een levensbedreigende situatie.
Klopt. Maar om het virus onder controle te houden moeten mensen met klachten zich laten testen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:49 schreef bitterbal het volgende:
jezus paniekzaaiers![]()
Oke fokdokter :pquote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:48 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Met keelpijn heb je wat. Laat je testen.
Ja, of je hebt wel. Die richtlijnen zijn er niet voor jan lul.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:49 schreef bitterbal het volgende:
jezus paniekzaaiers![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus ballie je hebt corona! Snel, iedereen in het dorp in quarantaine!
Ja precies de kans dat je onder een auto loopt de komende weken is groter maar goedquote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:49 schreef bitterbal het volgende:
jezus paniekzaaiers![]()
Komt door al die terrasjes met verkeerde koffie, dat is allemaal besmettelijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:49 schreef bitterbal het volgende:
jezus paniekzaaiers![]()
Ja of niet. Jullie adviezen zijn misschien ook wat voorbarigquote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, of je hebt wel. Die richtlijnen zijn er niet voor jan lul.
Nee, deze adviezen zijn correct. Laat je testen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja of niet. Jullie adviezen zijn misschien ook wat voorbarig
Ik laat een benzinebom droppen op Den Haag voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus ballie je hebt corona! Snel, iedereen in het dorp in quarantaine!
Benzinebom? Wat is er mis met de oude vertrouwde atoombom?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik laat een benzinebom droppen op Den Haag voor de zekerheid.
Steriliseren is beter dan genezen.
Keelpijn is testen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja of niet. Jullie adviezen zijn misschien ook wat voorbarig
Nou nou wat drastisch welquote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vermoeid is zo lekker algemeen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:53 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Vermoeid, verhoging of koorts, hoesten, keelpijn, dat soort gedoe.
Radioactiviteit.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Benzinebom? Wat is er mis met de oude vertrouwde atoombom?
Sorry, ik kan het ook niet mooier maken.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja vermoeid is zo lekker algemeen.
*terrorist bij AIVD gerapporteerdquote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dram niet zo met je adviezenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ben je net 13 ofzo? Puberaal gedrag dit.
Precies, beetje gezond nadenken in plaats van in de paniek schieten.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou nou wat drastisch wel
Maar ga er eerder van uit dat k mik miet goed voel door champix dan corona
Sowieso...wie mist den haag nou?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mja kan de natuur het tenminste weer gewoon overnemen zonder dat het gelijk na een paar maanden weer wordt volgebouwdquote:
Keelpijn door champix?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies, beetje gezond nadenken in plaats van in de paniek schieten.
En je hebt er een stoer verhaal bij.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is niet dat je een uur met een wattenstaaf in je neus zit he, da's gewoon even kut en daarna weet je in ieder geval zeker dat je op dat moment geen covid hebt en je keelpijn door wat anders komt.
Of voor mijn rugquote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
De Zorg in Nederland raakt onbetaalbaar maar iedereen rent naar de huisarts bij een hoestje....tja.
Ook dat.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:56 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En je hebt er een stoer verhaal bij.
GGD, niet huisarts.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
De Zorg in Nederland raakt onbetaalbaar maar iedereen rent naar de huisarts bij een hoestje....tja.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook dat.![]()
Mooi wel dat wij kinderachtige drammers zijn terwijl het om wattenstaafjesangst gaat.
Nee om het drammen van sat je moet gaan en menen te weten hoe hetzitquote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook dat.![]()
Mooi wel dat wij kinderachtige drammers zijn terwijl het om wattenstaafjesangst gaat.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens een chef du voorraad hosselen?
De Gratis Gezondheids Dienstquote:
dat gebeurde voor corona ook al, de meest onzinnige klachten worden daar afgehandeld.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
Jij weet ook heus wel dat vroeg kwalen ontdekken en ze kunnen verhelpen veel goedkoper is dan door laten etteren en daarna nog eens pogen op te lossen/lange revalidaties/alle andere gevolgen.quote:
Heb jij de richtlijnen dan niet gelezen of gezien?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee om het drammen van sat je moet gaan en menen te weten hoe hetzit
Je blijft vandaag lekker binnen en als het morgenochtend nog hetzelfde is ga je lekker door de coronastraat.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is kinderachtig...maat zal morgen wel kijken of het zo is hoor
Ben nu buitenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je blijft vandaag lekker binnen en als het morgenochtend nog hetzelfde is ga je lekker door de coronastraat.
Heb je nog een selectie medewerker nodig om het nodige te testen bij de kandidaten?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]De selectieprocedure wil niet erg vlotten.
Hey, jij begint eerst over die test. Ik papegaai de richtlijnen en waarom het verstandig is om te testen en als alternatief twee weken binnenblijven. Als dat niet is wat je wilde horen, jammerdebammer.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee om het drammen van sat je moet gaan en menen te weten hoe hetzit
Het gaat om de toonquote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey, jij begint eerst over die test. Ik papegaai de richtlijnen en waarom het verstandig is om te testen en als alternatief twee weken binnenblijven. Als dat niet is wat je wilde horen, jammerdebammer.
je hoeft niet te werken?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben al sinds maandagavond niet meer buiten geweest geloof ik.
Of was het dinsdag.
Je moeder idiootquote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ga naar binnen, met je keelpijn. Jij onverantwoordelijke leeghoofd.
Tsja, je tegen de richtlijnen in bewegen na de afgelopen maanden vind ik gewoon dom.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, je tegen de richtlijnen in bewegen na de afgelopen maanden vind ik gewoon dom.
K zeg dat als het morgen nog zo is k ga en je gaat gewoon door. Je hebt je punt al gemaakt bepquote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:03 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Mijn moeder is inderdaad een idioot.
Jij ook.
Maar je bent alsnog onder de mensen nu?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K zeg dat als het morgen nog zo is k ga en je gaat gewoon door. Je hebt je punt al gemaakt bep
Lekker vandaag nog allerlei mensen aansteken.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K zeg dat als het morgen nog zo is k ga en je gaat gewoon door. Je hebt je punt al gemaakt bep
Ik wil ook wel weer over mijn eilandspel beginnen?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Hé, weer een gezellig lunchgesprek. Begint een traditie te worden
Ik dacht gisteravond echt dat Liesje in de tuin naar sterren stond te kijken. Maar het ging allemaal over dat spelquote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weer over mijn eilandspel beginnen?
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht gisteravond echt dat Liesje in de tuin naar sterren stond te kijken. Maar het ging allemaal over dat spel
Zo niet hequote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Terwijl je zou denken dat zo'n spel wel zijn eigen topic zou hebben GAM / Animal Crossing #57 New Horizonsquote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht gisteravond echt dat Liesje in de tuin naar sterren stond te kijken. Maar het ging allemaal over dat spel
Neequote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar je bent alsnog onder de mensen nu?
Het heeft zelfs een eigen discordgroep.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl je zou denken dat zo'n spel wel zijn eigen topic zou hebben GAM / Animal Crossing #57 New Horizons
Dan is 't goed.quote:
En dan ook nog dit topic erbij kapenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het heeft zelfs een eigen discordgroep.
Discord. Eén keer in zo'n FOK!-groep op Discord gezeten. Snel uitgegaan omdat ik lichaamsdelen van mensen te zien kreeg die ik echt niet wil zien.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het heeft zelfs een eigen discordgroep.
Het is gewoon zo makkelijk.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Discord. Eén keer in zo'n FOK!-groep op Discord gezeten. Snel uitgegaan omdat ik lichaamsdelen van mensen te zien kreeg die ik echt niet wil zien.
Welkom in onze wereld.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Discord. Eén keer in zo'n FOK!-groep op Discord gezeten. Snel uitgegaan omdat ik lichaamsdelen van mensen te zien kreeg die ik echt niet wil zien.
Je hoetsenbort is stulquote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tering wat een gedram en dan nog haan schelden oom.
Welke was datquote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou die gewoon op een bord leggen hoor.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ...kleine kut toastjes op mobiel
Beetje brie erop. Honing. Mmm.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou die gewoon op een bord leggen hoor.
FOK houdt niet pquote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Fok-Discord lijkt me wel leuk op zich. Voor als Fok er echt mee ophoudt.
Liever paté of kruidenboter.quote:
Succesquote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:27 schreef UitStraling het volgende:
Kritiek spoedklusje op vrijdagmiddag.
Je mag ook gewoon zeggen dat je heel nodig moet poepen hoor.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:27 schreef UitStraling het volgende:
Kritiek spoedklusje op vrijdagmiddag.
Poepenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je heel nodig moet poepen hoor.
Nu al? Die heb je net 3 weken ofzo?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je loopt in de stad he? Hoe is de rij bij de primark? Mijn zwarte slippers zijn stuk
Geen idee. Ben bij d3 elandstraat:pquote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je loopt in de stad he? Hoe is de rij bij de primark? Mijn zwarte slippers zijn stuk
Koop ze dan niet bij de Primarkquote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ze waren ook maar minder dan 2 euro en veel op gelopen.
Consumptiemaatschappijquote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ze waren ook maar minder dan 2 euro en veel op gelopen.
Flinke wandeling.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee. Ben bij d3 elandstraat:p
Maar dit model zit echt perfect.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Koop ze dan niet bij de PrimarkIk heb al tien jaar dezelfde.
quote:
Naar thompsonplein gelopen. Nu terugquote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Flinke wandeling.
[..]
Maar dit model zit echt perfect.
[..]
Lol was je bij mij in de buurt.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Naar thompsonplein gelopen. Nu terug
Da's een mooie buurtquote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Naar thompsonplein gelopen. Nu terug
Naja is dichtbij maar denk 5 minuten fietsen ofzo,quote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah woonde daark moest de scooter sleutel brengen zodat ze em kunnen halen
Dan kun je net zo goed te voet gaanquote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja is dichtbij maar denk 5 minuten fietsen ofzo,
Das wel dichtbij tochquote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja is dichtbij maar denk 5 minuten fietsen ofzo,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |