quote:Op vrijdag 17 juli 2020 09:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik had dat bij die gelovige vader deze keer ook ja, beetje ongemakkelijk gevoel bij zijn doen en laten naar die oudste; maar ik dacht dat zal misschien ook komen omdat je dat eerder verwacht bij gelovigen door al dat nieuws uit de katholieke kerk en zo. Vind het ook wel heel wat om te stellen natuurlijk en ze lijkt wel gek op hem gewoon.
Dat is bij twee van de families volgens mij, bij die ene familie heet de zoon gewoon ouderwets Harry als ze het zo spellen iig.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 09:15 schreef mime_negert het volgende:
Mijn vriendin vindt dit een leuk programma en nadat ik gisteren heb meegekeken ik eigenlijk ook wel
Respect hoe ze het allemaal georganiseerd krijgen.
Wel allemaal van die typische namen die je ook bij deze grote families verwacht, maar dat zal wel iets met vooroordelen zijn.
Het viel me al eerder op. Een beetje flirterig gedrag naar zijn oudste toe. Zal wel niks betekenen verder?quote:
Het is Harrie, dus echt op z'n Nederlandsquote:Op vrijdag 17 juli 2020 09:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is bij twee van de families volgens mij, bij die ene familie heet de zoon gewoon ouderwets Harry als ze het zo spellen iig.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 09:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het viel me al eerder op. Een beetje flirterig gedrag naar zijn oudste toe. Zal wel niks betekenen verder?
En ik vind de naam Harry echt wel heel leuk![]()
Ah oké, leuke naam wel ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 09:28 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Het is Harrie, dus echt op z'n NederlandsEn 3 van de dochters hebben ook heel ouderwetse maar oerhollandse namen, Jantine, Albertine en Janna.
Dat is mijn inziens ook de enige "normale" naam, maar wat zijn de andere namen binnen dit gezin?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 09:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is bij twee van de families volgens mij, bij die ene familie heet de zoon gewoon ouderwets Harry als ze het zo spellen iig.
Jennie, Aida, Jantine, Albertine, Janna, Williene, Carolien.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 09:40 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Dat is mijn inziens ook de enige "normale" naam, maar wat zijn de andere namen binnen dit gezin?
Dat beweren types die het ontvluchten van het gezinsleven stiekem wel goed uitkomt vaak ja. Betrokken vaders regelen dingen als ouderlijk gezag gelijk goed.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 08:28 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Wanneer iemand een kind niet ziet hoeft dat niet altijd aan de vader te liggen. Komt vaak genoeg voor dat een moeder er met kind vandoor gaat en het kind bij zijn/haar vader vandaan houdt terwijl daar geen goede reden voor is.
Heeft hij het kind wel erkent?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:13 schreef Oppulregaj het volgende:
Zal bij sommigen misschien zo zijn maar een kameraad van mij wist echt niet dat je gezag zelf moet aanvragen als je ongetrouwd een kind krijgt. Zijn ex is er met een andere kerel vandoor en mijn kameraad heeft zijn kind nu al 2 jaar niet gezien, is nog steeds met een advocaat bezig maar tot nu toe zonder succes.
Ja, en met zijn ex wel een afspraak gemaakt over omgang maar telkens als hij zijn kind daar op wilde halen was er niemand thuis, zijn ex is zelfs onlangs verhuist 300km hier vandaan zonder hem in te lichten. Ze is bij haar zoveelste nieuwe vriend gaan wonen, de 6e in 2 jaar tijd.quote:
Beetje dom.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:13 schreef Oppulregaj het volgende:
Zal bij sommigen misschien zo zijn maar een kameraad van mij wist echt niet dat je gezag zelf moet aanvragen als je ongetrouwd een kind krijgt. Zijn ex is er met een andere kerel vandoor en mijn kameraad heeft zijn kind nu al 2 jaar niet gezien, is nog steeds met een advocaat bezig maar tot nu toe zonder succes.
Achteraf gezien wel, maar ja. Hij heeft er nu ook spijt van dat hij destijds de dingen niet goed heeft uitgezocht maar dat is niet terug te draaien.quote:
Ja maar als de moeder nergens te bereiken is wordt het lastigquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Met erkenning kun je wel het één en het ander bewerkstelligen.
Hier wordt dit al bij de verloskundige aangekaart.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:13 schreef Oppulregaj het volgende:
Sorry hoor, maar daar word je op het gemeentehuis zowel bij de erkenning als bij de aangifte op gewezen (als dat 2 verschillende momenten zijn, erkenning kan al tijdens de zwangerschap), bij de aangifte krijg je nota bene de papieren mee om de aanvraag gezamenlijk gezag te regelen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:13 schreef Oppulregaj het volgende:
Is dat alleen als je niet getrouwd ben of moet je het dan alsnog zelf regelen?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar daar word je op het gemeentehuis zowel bij de erkenning als bij de aangifte op gewezen (als dat 2 verschillende momenten zijn, erkenning kan al tijdens de zwangerschap), bij de aangifte krijg je nota bene de papieren mee om de aanvraag gezamenlijk gezag te regelen.
Altijd dat "ik wist het niet"... 999 van de 1000 keer is het gewoon "ik was te laks om het te regelen toen het nog makkelijk kon, en nu het niet meer makkelijk kan ben ik te beroerd om het via de rechtbank te regelen".
Alleen als je niet getrouwd bent. Een maat van mij heeft daardoor zelfs de achternaam van de ex van zijn moeder gehad toen hij net geboren was, hebben ze later moeten veranderen. Zijn moeder lag nog in scheiding met haar eerste man toen ze een relatie kreeg met een ander en zwanger raakte. Geen idee of dat nu nog zo is maar begin jaren 80 was het nog zo dat wanneer iemand getrouwd was met een vrouw en er werd een kind geboren dan kreeg het kind automatisch de achternaam van de echtgenoot van de moeder ongeacht of dat wel/niet de vader was.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is dat alleen als je niet getrouwd ben of moet je het dan alsnog zelf regelen?
Ah oké. Ik wil gewoon beide achternamen eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:33 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Alleen als je niet getrouwd bent. Een maat van mij heeft daardoor zelfs de achternaam van de ex van zijn moeder gehad toen hij net geboren was, hebben ze later moeten veranderen. Zijn moeder lag nog in scheiding met haar eerste man toen ze een relatie kreeg met een ander en zwanger raakte. Geen idee of dat nu nog zo is maar begin jaren 80 was het nog zo dat wanneer iemand getrouwd was met een vrouw en er werd een kind geboren dan kreeg het kind automatisch de achternaam van de echtgenoot van de moeder ongeacht of dat wel/niet de vader was.
Mijn maat is blij dat ze toen hij een paar maanden oud was die achternaam hebben kunnen veranderen want wat moet je met de achternaam van een ex van je moeder terwijl je die kerel niet eens kent.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké. Ik wil gewoon beide achternamen eigenlijk.
Ja dat is echt belachelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:38 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Mijn maat is blij dat ze toen hij een paar maanden oud was die achternaam hebben kunnen veranderen want wat moet je met de achternaam van een ex van je moeder terwijl je die kerel niet eens kent.
Alleen als je niet getrouwd bent en/of geen geregistreerd partnerschap hebt.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is dat alleen als je niet getrouwd ben of moet je het dan alsnog zelf regelen?
Dat kan in NL niet helaas...quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Klopt, dan had je in Spanje geboren moeten worden. Daar krijgen (of kregen, geen idee of dat nog is) kinderen een dubbele achternaam.quote:
Ah oké helder.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen als je niet getrouwd bent en/of geen geregistreerd partnerschap hebt.
https://www.rijksoverheid(...)-gezag-over-een-kind
https://www.rijksoverheid(...)anneer-kind-erkennen
Let wel: een samenlevingscontract is niet hetzelfde als een geregistreerd partnerschap.
Pfff ouderwets gelul.quote:
Als een kind binnen een 306 dagen na het einde van een huwelijk geboren werd dan is het juridisch idd een kind uit dat huwelijk, met daarbij automatisch de erkenning, het gezag en de achternaam die voor de kinderen uit dat huwelijk besloten is bij het huwelijk (maar dat is pas een keuze sinds 01.01.1998), dus destijds was het automatisch de naam van de wettelijke vader.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:33 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Alleen als je niet getrouwd bent. Een maat van mij heeft daardoor zelfs de achternaam van de ex van zijn moeder gehad toen hij net geboren was, hebben ze later moeten veranderen. Zijn moeder lag nog in scheiding met haar eerste man toen ze een relatie kreeg met een ander en zwanger raakte. Geen idee of dat nu nog zo is maar begin jaren 80 was het nog zo dat wanneer iemand getrouwd was met een vrouw en er werd een kind geboren dan kreeg het kind automatisch de achternaam van de echtgenoot van de moeder ongeacht of dat wel/niet de vader was.
Ja, daar krijgen kinderen nog steeds een dubbele achternaam, die van vader en moeder.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:41 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Klopt, dan had je in Spanje geboren moeten worden. Daar krijgen (of kregen, geen idee of dat nog is) kinderen een dubbele achternaam.
Ja mijn vriendin heeft ook gewoon een dubbele achternaam vind dat wel beter.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, in feite is die dubbele naam nog veel ouderwetser, maar ik vind het ook jammer.
Die scheiding was toen nog niet rond dus vandaar dat mijn maat de naam van die ex van zijn moeder had gekregen. Terwijl ze al 2 jaar bij die man weg was, schijnt nogal een vechtscheiding geweest ivm de voogdij over de 2 dochters die ze met die man had. Wist ook niet dat een scheiding zo lang kon duren.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als een kind binnen een 306 dagen na het einde van een huwelijk geboren werd dan is het juridisch idd een kind uit dat huwelijk, met daarbij automatisch de erkenning, het gezag en de achternaam die voor de kinderen uit dat huwelijk besloten is bij het huwelijk (maar dat is pas een keuze sinds 01.01.1998), dus destijds was het automatisch de naam van de wettelijke vader.
Tegenwoordig alleen nog maar automatisch bij overlijden, niet meer bij een scheiding.
https://www.rijksoverheid(...)rlijden-van-mijn-man
Ook als de scheiding wel rond was geweest was het toen nog automatisch als een kind uit het huwelijk beschouwd.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:49 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Die scheiding was toen nog niet rond dus vandaar dat mijn maat de naam van die ex van zijn moeder had gekregen. Terwijl ze al 2 jaar bij die man weg was, schijnt nogal een vechtscheiding geweest ivm de voogdij over de 2 dochters die ze met die man had. Wist ook niet dat een scheiding zo lang kon duren.
Trouw een Spaanse, dan kan dat.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar dan de twee achternamen van je partner?quote:
Ik wil dit topic niet vervuilen. Maar hier een korte uitleg van hoe het in Spanje werkt.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar dan de twee achternamen van je partner?
Bij Spaanse namen vervalt de moedersnaam bij de volgende generatie.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ja, ze tellen natuurlijk terug naar wanneer de vrouw zwanger was geraakt.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook als de scheiding wel rond was geweest was het toen nog automatisch als een kind uit het huwelijk beschouwd.
Dan geef je je kinderen toch gewoon de dubbele achternaam van hun moeder, dat kan wel sinds 01.01.1998 icm met een erkend kind, daarvoor alleen voor niet-erkende kinderen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik wil dit topic niet vervuilen. Maar hier een korte uitleg van hoe het in Spanje werkt.
Vader: Jan JansenSmits
Moeder: Els Panken Claassen
Kind: Djevachnyo Jansen Panken
Oftewel, de 1e achternaam van vader en daarachter de 1e achternaam van moeder
Maar dan moet je wel in Spanje het kind ter wereld brengen toch, dat gaat lastig worden.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij Spaanse namen vervalt de moedersnaam bij de volgende generatie.
Dus Truus de Jong en Kees Jansen krijgen een zoon:
Piet Jansen - de Jong
Mies Brouwer en Karel de Vries krijgen een dochter:
Mientje de Vries - Brouwer.
Piet en Mientje krijgen 30 jaar later een tweeling
Jip Jansen - de Vries en
Janneke Jansen - de Vries.
Ach joh... 2 dagen met de auto, ik adviseer wel er al naartoe te rijden voor de weeën beginnenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Maar dan moet je wel in Spanje het kind ter wereld brengen toch, dat gaat lastig worden.
Ja haar naam voeren, maar het wordt nooit echt jouw naam.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan geef je je kinderen toch gewoon de dubbele achternaam van hun moeder, dat kan wel sinds 01.01.1998 icm met een erkend kind, daarvoor alleen voor niet-erkende kinderen.
Sterker nog: als je met haar trouwt mag jij haar dubbele achternaam ook gebruiken.
Mooi avontuur gelijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach joh... 2 dagen met de auto, ik adviseer wel er al naartoe te rijden voor de weeën beginnen
Ik ken iemand die die papieren jaren achterin zijn kofferbak nog had liggen.. "Dat kwam weleens".. Nu zijn ze gescheiden. Gelukkig wilde moeder ook wel weekendjes vrij dus er is wel een nette omgangsregeling..quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar daar word je op het gemeentehuis zowel bij de erkenning als bij de aangifte op gewezen (als dat 2 verschillende momenten zijn, erkenning kan al tijdens de zwangerschap), bij de aangifte krijg je nota bene de papieren mee om de aanvraag gezamenlijk gezag te regelen.
Altijd dat "ik wist het niet"... 999 van de 1000 keer is het gewoon "ik was te laks om het te regelen toen het nog makkelijk kon, en nu het niet meer makkelijk kan ben ik te beroerd om het via de rechtbank te regelen".
Dat was ik. Nog niet thuis dus vanavond terug kijken.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:15 schreef Bluedisplay het volgende:
Iemand zei het gister al maar dit huis is echt uitgeleefd inderdaad
Van deurkozijnen tot keuken tot trap
Spoiler: er wordt vandaag een likje verf aangebrachtquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat was ik. Nog niet thuis dus vanavond terug kijken.
Nee hoor, hoeft niet. Het hebben van de nationaliteit volstaat. Mijn kinderen zijn niet in Spanje geboren. En hebben wel de dubbele achternaam gekregen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Maar dan moet je wel in Spanje het kind ter wereld brengen toch, dat gaat lastig worden.
Idd ben een behoorlijke noob op muurverfgebied, maar dat soort dingen bedenk ik dan nog net wel.quote:
Dat doen wel meer mensen, of uit zo'n pastabord wat je normaal voor 3/4 personen eten in doet en op tafel zet, daar eet mijn vader altijd uit omdat die anders 3x zijn bord vol moet scheppen.quote:
Omdat de rolluiken aan de buitenkant kapot zijn niet meer open kunnen... ook zo'n klusje dat nu blijft liggen.quote:
Oh cool dat ga ik eens uitzoeken.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee hoor, hoeft niet. Het hebben van de nationaliteit volstaat. Mijn kinderen zijn niet in Spanje geboren. En hebben wel de dubbele achternaam gekregen.
Claro que si! Doe maar een pm als je meer wilt weten.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh cool dat ga ik eens uitzoeken.
Die hebben de afgelopen jaren al meerdere bankstellen versleten, volgens mij hadden ze in alle seizoenen dat ze meededen een ander bankstel.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Jemig wat moet daar een hoop gebeuren in huis bij de familie Q. Het zou wel Fijn zijn dat iemand of een bedrijf haar even helpt. Dit is teveel voor iemand alleen.
Dat die bank het nog niet gegeven heeft bij de familie Baumgards. Elke dag zoveel mensen die met hun (flinke) derriére erop zitten.
Haha echt he, een kwast was geen overbodige luxe geweest. Vond ‘t verder een beetje een saaie afleveringquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:07 schreef derLudolf het volgende:
Wat een gesmeer met die verf en glitter zeg. Even de randjes met een kwast doen is handiger.
En dat is ook het enige wat ze de hele dag lijken te doen 😳 Bankhangen. Heb nog geen enkel stuk speelgoed gezien in dat huis. En hoeveel slaapkamers hebben dat soort woningen eigenlijk? 4? Ik vind het een beetje ongezond, zou zelf op m'n 18e het huis uitgaanquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat die bank het nog niet gegeven heeft bij de familie Baumgards. Elke dag zoveel mensen die met hun (flinke) derriére erop zitten.
Ik zou gek worden, maar zij lijken het wel prima te vinden. Ik vraag me ook af waarom de oudere kinderen dat nest eens niet verlaten. Ze zijn er bijdehand genoeg voor.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 07:59 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
En dat is ook het enige wat ze de hele dag lijken te doen 😳 Bankhangen. Heb nog geen enkel stuk speelgoed gezien in dat huis. En hoeveel slaapkamers hebben dat soort woningen eigenlijk? 4? Ik vind het een beetje ongezond, zou zelf op m'n 18e het huis uitgaan
Oma vindt zichzelf hip met haar tattoos. Ze heeft ook een tongpiercing, dat was in 2017 te zien.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:08 schreef derLudolf het volgende:
En godsamme, zat oma Buddenbruck altijd al zo onder de tattoos? Wat een tokkie.
Ik denk dat ze het leuk hebben met elkaar. Weinig gedoe onderling lijkt me zo.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zou gek worden, maar zij lijken het wel prima te vinden. Ik vraag me ook af waarom de oudere kinderen dat nest eens niet verlaten. Ze zijn er bijdehand genoeg voor.
Zeker. Oma is geen kattepisquote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:18 schreef Mani89 het volgende:
Oma BB was wel een baas altijd. Die accepteerde echt geen gezeik van die terrorjochies.
Het zal ook wel een beetje aan de cultuur liggen. Nederlandse kinderen blijven gewoon niet zo lang hangen thuis, of er moet wat aan de hand zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:28 schreef Samhain het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het leuk hebben met elkaar. Weinig gedoe onderling lijkt me zo.
En blijkbaar is dat fijn genoeg om zelfs als je dik in de twintig bent, of een kind hebt, te blijven.
Ik heb zelf vier kinderen. Mijn oudste is 19 en die wil zsm het huis uit omdat hij het te druk vindt![]()
Die staat dus sinds zijn 18e ingeschreven voor een huurhuis en sinds gisteren bij een stichting om anti-kraak te kunnen huren.
Zou er zelf ook niet aan moeten denken dat ze zó lang blijven hangen eerlijk gezegd.
Nou ja, als je ze jong laat zetten heb je ze nog steeds als je oud bent.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zeker. Oma is geen kattepisTattoos in nek gaan me dan wel weer te ver, vooral bij zo'n oudere vrouw.
Ja, als je ze jong laat zetten heb je als je ouder bent van die verlepte tattoo's, nog ergerquote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, als je ze jong laat zetten heb je ze nog steeds als je oud bent.
Daarom imho sowieso geen tattoos die je niet fatsoenlijk kunt bedekken zonder dat het raar is, en een coltrui in de zomer is raar.
Ik in principe ook niet, ooit wel een "tijdelijke" tattoo laten zetten die met zo'n 7 jaar zou verdwijnen, dat was in 1999...quote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, als je ze jong laat zetten heb je als je ouder bent van die verlepte tattoo's, nog ergerIk ben sowieso niet van de tattoo's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik in principe ook niet, ooit wel een "tijdelijke" tattoo laten zetten die met zo'n 7 jaar zou verdwijnen, dat was in 1999...OopsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet te groot hoop ik?
Neuh, en op een plek die vrijwel nooit zichtbaar is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er schijnt er een de deur uit te zijn en die doet het ook niet heel lekker.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 11:41 schreef golfer het volgende:
Ik heb de voorgaande jaren niet alles gevolgd, maar die Limburgse familie waarvan de man is overleden zou bestaan uit 12 kinderen, maar ik heb er nog nooit zoveel bij elkaar gezien?
Zijn er al een stel kinderen het huis uit of willen die niet in beeld komen?
Zou Damian al opgepakt zijn? Heb alleen gelezen op hun fb pagina dat de politie hem zocht omdat die een auto had gestolen, verder nog geen updates.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 11:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er schijnt er een de deur uit te zijn en die doet het ook niet heel lekker.
Van de week werd er ook gesteld dat ze 12 kinderen had waarvan er 11 nog thuiswonen.
De 11 thuiswonende zijn allemaal wel in beeld geweest. Oudste zoon Damian die momenteel gezocht wordt door de politie (of is al opgepakt) is komende week ook te zien.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 11:41 schreef golfer het volgende:
Ik heb de voorgaande jaren niet alles gevolgd, maar die Limburgse familie waarvan de man is overleden zou bestaan uit 12 kinderen, maar ik heb er nog nooit zoveel bij elkaar gezien?
Zijn er al een stel kinderen het huis uit of willen die niet in beeld komen?
Bel Douwe bob ff dat zijn tattoo gaat verleppen als ie een ouwe kerel isquote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zeker. Oma is geen kattepisTattoos in nek gaan me dan wel weer te ver, vooral bij zo'n oudere vrouw.
Dat zal ook meespelen idd.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het zal ook wel een beetje aan de cultuur liggen. Nederlandse kinderen blijven gewoon niet zo lang hangen thuis, of er moet wat aan de hand zijn.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik in principe ook niet, ooit wel een "tijdelijke" tattoo laten zetten die met zo'n 7 jaar zou verdwijnen, dat was in 1999...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij zijn gelukkig goed te verbergen. Meest zichtbare is de bovenste op mijn rug, komt altijd boven mijn shirtje uit.
Vorig seizoen is uitgelegd dat dat bij hen in Tolbeek zo hoort. Moe en vaaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben van gisteren en eergisteren nu aan het kijken.
De Quadackers kende ik nog niet. Maar wat een verdrietig verhaal. Moest een traantje wegpinken.
Wat een namen hebben die kinderen btw gekregen.....rillllll.
Moest lachen bij de Jelies. Ze waren met het bootje bezig en de kinderen spraken Johan aan met ‘vader’, zo noem ik mijn vader ook, staat ook in mijn telefoon zo. Anders spreek ik hem met zijn voornaam aan en als ik iets nodig heb noem ik hem pap of pappa
Is Urkers zei Johan en aangezien Janneke oorspronkelijk een Urker is noemen de kinderen hun dus va(der) en moe(der).quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vorig seizoen is uitgelegd dat dat bij hen in Tolbeek zo hoort. Moe en vaa
quote:Marcel is weer op zijn pik getrapt volgens mij. Hij had een bericht geplaatst over dat hij de serie zoals het nu is niets vind, is te gespeeld volgens hem en te veel herhaling.
Iemand was het daar niet mee eens en gaf haar mening erover waarop Marcel vervolgens meteen zijn bericht verwijderde en het lid uit de groep heeft gegooid.
Nu meldt hij dat hij zicht tijdelijk weer terug trekt als beheerder omdat die zat is van al het gezeik. Hij vindt het namelijk belachelijk dat hij niet zijn mening mag geven over de serie.
Wat een mafkees, hij gaf zijn mening en als een ander die mening niet deelt is die meteen boos.
quote:[quote=makiko post_id=31663038 time=1595098296 user_id=384085]
Voor de nepfans dan weer een update .
Het valt altijd op hoe fanatiek Marcel is als Een huis vol op televisie is .Hij moet toch laten weten dat hij er eigenlijk patent op had en had kunnen binnenlopen.
wat kreten van hem :
Ik heb net iemand uit de groep gegooid.
Als ik geen eigen mening mag hebben over het EHV van nu dan zijn wij verkeerd bezig.
Als wij geen foto's naar at5 hadden gestuurd van de geboorte van Jordy Deijs dan had de serie EHV nooit bestaan.
De huidige skyhightv stond n0 3 in de lijst van
Gegadigden na SBS en anderen.
Nadat wij voor skyhigh kozen zochten zij een 2e gezin erbij voor de serie wat de fan.baumgardt is geworden.
Dus voor alle duidelijkheid........
Zonder onze aanmelding at5 had de serie EHV nooit bestaan.
Dank jullie allen.
quote:Hij beweerd overigens ook telkens dat zijn familie niet meer naar de serie kijken sinds ze zelf niet meer meedoen. Dan zegt hij dat hij wel naar de dvd's gaat kijken die ze van seizoen 1t/m4 hebben. Maar toch heeft die elke keer weer een mening als er een nieuwe reeks is begonnen dus geloof er niets van dat hij niet kijkt.
Hij zal wel vol afgunst zitten te kijken want geen gratis vakanties meer (2011 Renesse, 2012 Vaals, 2013 Ardennen en 2014 Marokko). Sinds ze niet meer in de serie te zien zijn, zijn ze helemaal niet meer op vakantie geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |