quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:26 schreef PSVCL het volgende:
Keeper
De Vrij-DeLigt-VanDijK
----------Frenkie----
Wijnaldum------VanBeek
-----------Ihattaren---
Bergwijn-Luukinho-Depay
Tenzij het niet zo is natuurlijk. Het is een wonderlijke wereld!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die zal wel worden verhuurd en ergens bij een laagvlieger uitkomen.
Nee, dit kan niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:26 schreef PSVCL het volgende:
Keeper
De Vrij-DeLigt-VanDijK
----------Frenkie----
Wijnaldum------VanBeek
-----------Ihattaren---
Bergwijn-Luukinho-Depay
Ik denk dat die jongens die nu voor NL spelen hem niet serieus nemen die snuifduif.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:51 schreef Grishenko_ het volgende:
Is Maradona geen optie als nieuwe bondscoach?
Beetje te laat komen, beetje sigaartje roken - niets mis mee tochquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:11 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik denk dat die jongens die nu voor NL spelen hem niet serieus nemen die snuifduif.
Koeman is altijd een fan van hem geweest.quote:
Linssen, nee toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Koeman is altijd een fan van hem geweest.
De enige Feyenoorders die ik zou selecteren zijn Bijlow, Haps en Berghuis (mss Linssen maar dat is enkel omdat ie beter is dan Babel). Twee zijn niet wedstrijdfit en Haps mag niet ofzo. Dan houdt het allemaal wel op. Hopelijk valt Fer nog af, dan hebben we begin september een vrijwel complete selectie
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:45 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Gosens bij die Mannschaft. Slecht nieuws voor de Nederlandse media. het Nederlands Elftal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |