abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194140193
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 09:13 schreef stokj het volgende:

[..]

Het is tegenwoordig dierlijk Cinderella...gelijk doorschakelen is tegenwoordig in :P _O-
Een auto op de snelweg moet je ook zo snel mogelijk laten versnellen, anders rij je te traag :P _O- :+

Maar snap je punt hoor.
Kom er ook achter......dan maar niet meer daten....

Mogguh trouwens c_/
pi_194140229
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 09:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Kom er ook achter......dan maar niet meer daten....

Mogguh trouwens c_/
Jawel joh, gewoon blijven daten. Als zo een gast niet voldoet of te snel wilt schakelen dan schakel jij terug. En anders heb je altijd nog dat je aan de handrem kan trekken of de autosleutel weg kan gooien.

Goedemorgen, al boodschappen gedaan :P
pi_194140238
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 09:26 schreef stokj het volgende:

[..]

Jawel joh, gewoon blijven daten. Als zo een gast niet voldoet of te snel wilt schakelen dan schakel jij terug. En anders heb je altijd nog dat je aan de handrem kan trekken of de autosleutel weg kan gooien.

Goedemorgen, al boodschappen gedaan :P
Ja dat moet ik nu bij iedere match doen, schiet dan niet op hè :+
pi_194140283
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 09:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja dat moet ik nu bij iedere match doen, schiet dan niet op hè :+
Bij iedere match kan je na een paar vragen al erachter komen wat zijn intenties zijn. En dan nog zal in de praktijk moeten blijken of die intenties kloppen. Met je vrouwelijke charmes kan je je match inpakken, aanpakken en weer uitpakken. Dan 'stuur' je hem.

Tenzij je iemand wilt waarvoor jij altijd moet kiezen zoals de viswijf. Die heeft een man die ze continu moet aansturen. Een keer moest ze dringend bellen en stapte uit een vergadering. Paar minuten later hielden we een korte pauze, loop ik langs de belruimte, had ze de deur open staan en foeterde ze haar man uit dat hij NU de kinderen moest gaan halen en naar HAAR moeder moest brengen en NIET ZIJN moeder. (met nadruk op de hoofdletterwoorden).
pi_194140332
Hiiiii!
pi_194140488
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 09:32 schreef stokj het volgende:

[..]

Bij iedere match kan je na een paar vragen al erachter komen wat zijn intenties zijn. En dan nog zal in de praktijk moeten blijken of die intenties kloppen. Met je vrouwelijke charmes kan je je match inpakken, aanpakken en weer uitpakken. Dan 'stuur' je hem.

Tenzij je iemand wilt waarvoor jij altijd moet kiezen zoals de viswijf. Die heeft een man die ze continu moet aansturen. Een keer moest ze dringend bellen en stapte uit een vergadering. Paar minuten later hielden we een korte pauze, loop ik langs de belruimte, had ze de deur open staan en foeterde ze haar man uit dat hij NU de kinderen moest gaan halen en naar HAAR moeder moest brengen en NIET ZIJN moeder. (met nadruk op de hoofdletterwoorden).
Ik weet hoe het werkt Stokkie.....maar ik wil niet hoeven te sturen, hij moet zich maar weten in te houden ;)
  zaterdag 18 juli 2020 @ 10:17:03 #282
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194140739
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 09:37 schreef Amee het volgende:
Hiiiii!
Hoi hoi:)
Gelieve verwijderen
pi_194141010
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 09:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik weet hoe het werkt Stokkie.....maar ik wil niet hoeven te sturen, hij moet zich maar weten in te houden ;)
Goed selecteren :P
pi_194141032
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 10:44 schreef stokj het volgende:

[..]

Goed selecteren :P
Dan blijft er niks meer over :+
  zaterdag 18 juli 2020 @ 10:54:26 #285
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194141144
Ik verveel me nu al. :') Straks wat spelletjes spelen of zo, geen idee wat te doen.
Gelieve verwijderen
pi_194141199
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 10:54 schreef Fernweh het volgende:
Ik verveel me nu al. :') Straks wat spelletjes spelen of zo, geen idee wat te doen.
Ik moet eigenlijk wel echt even stofzuigen hier, maar niet vooruit te branden.....meest luie vakantie ooit :@
  zaterdag 18 juli 2020 @ 11:08:57 #287
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194141299
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 10:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik moet eigenlijk wel echt even stofzuigen hier, maar niet vooruit te branden.....meest luie vakantie ooit :@
Daar is vakantie voor toch? :D
Gelieve verwijderen
pi_194141371
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 11:08 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Daar is vakantie voor toch? :D
Dat is ook zo :)
pi_194142317
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 10:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dan blijft er niks meer over :+
Kijk, als je een brood wilt kopen dan ga je geen random brood halen. Je kijkt wat de betreffende bakker allemaal in het assortiment heeft. Je kijkt dan naar wat je lekker zou vinden en dat brood kies en eet je :P
pi_194142329
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 10:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Stofzuigen kan ook na je vakantie. Of anders gewoon beetje vegen.
pi_194142397
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 12:32 schreef stokj het volgende:

[..]

Stofzuigen kan ook na je vakantie. Of anders gewoon beetje vegen.
Stof weg vegen is gewoon stof verplaatsen :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 12:32 schreef stokj het volgende:

[..]

Kijk, als je een brood wilt kopen dan ga je geen random brood halen. Je kijkt wat de betreffende bakker allemaal in het assortiment heeft. Je kijkt dan naar wat je lekker zou vinden en dat brood kies en eet je :P
Ik klaag niet hoor, maar ik baal gewoon een beetje dat het allemaal niet zo lukt.....
  zaterdag 18 juli 2020 @ 12:43:56 #292
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194142431
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 12:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Stof weg vegen is gewoon stof verplaatsen :D
[..]

Ik klaag niet hoor, maar ik baal gewoon een beetje dat het allemaal niet zo lukt.....
Altijd een natte doek gebruiken voor stof heb ik ooit eens geleerd, maar ik ben te lui daarvoor.

En ja dat is ook balen, ik ben nu een teriyaki saus aan het maken en allemaal lekkers voor de BBQ maar ik heb eigenlijk geen meid om het mee te delen. :') Mezelf bijna gesneden toen ik wat drumsticks van het bot ging halen.. :@ Had gewoon kippendij moeten halen, maar die was op en de drumsticks waren in de aanbieding, prima ik snij ze wel.. :') Bijna een vinger kwijt.

Maar ja ik vraag me dan af waar ik het voor doe. :') Familie schrokt het zo weg en waardeert het toch niet. Of ze roepen na een hamburger dat ze vol zitten. Ik wil gewoon een fine dine bbq met witte wijn en lekkere mini hapjes. :(
Gelieve verwijderen
pi_194142491
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 12:43 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Altijd een natte doek gebruiken voor stof heb ik ooit eens geleerd, maar ik ben te lui daarvoor.

En ja dat is ook balen, ik ben nu een teriyaki saus aan het maken en allemaal lekkers voor de BBQ maar ik heb eigenlijk geen meid om het mee te delen. :') Mezelf bijna gesneden toen ik wat drumsticks van het bot ging halen.. :@ Had gewoon kippendij moeten halen, maar die was op en de drumsticks waren in de aanbieding, prima ik snij ze wel.. :') Bijna een vinger kwijt.

Maar ja ik vraag me dan af waar ik het voor doe. :') Familie schrokt het zo weg en waardeert het toch niet. Of ze roepen na een hamburger dat ze vol zitten. Ik wil gewoon een fine dine bbq met witte wijn en lekkere mini hapjes. :(
Ja, dan kan ik gewoon net zo goed stofzuigen ha ha :)

Klinkt wel lekker allemaal! En ja, dat eet je inderdaad liever in gezelschap..... :{
  zaterdag 18 juli 2020 @ 12:53:46 #294
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194142542
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 12:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja, dan kan ik gewoon net zo goed stofzuigen ha ha :)

Klinkt wel lekker allemaal! En ja, dat eet je inderdaad liever in gezelschap..... :{
Nouja liever met een toffe meid, dan met wat boeren die het niet weten te waarderen...

'Ik kan mijn leven niet leven net zoals ik kook. Ik kan niet wachten tot alle ingrediënten zijn voorbereid en dan pas koken.'
Gelieve verwijderen
pi_194142639
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 12:53 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Nouja liever met een toffe meid, dan met wat boeren die het niet weten te waarderen...

'Ik kan mijn leven niet leven net zoals ik kook. Ik kan niet wachten tot alle ingrediënten zijn voorbereid en dan pas koken.'
Oh die laatste regel klinkt wel mooi maar ook een beetje treurig......
  zaterdag 18 juli 2020 @ 13:02:32 #296
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194142649
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 13:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Oh die laatste regel klinkt wel mooi maar ook een beetje treurig......
Ja komt uit een Chinese film, ik vond hem altijd wel tof. :@
Maar ja wanneer ik kook bereid ik alles voor en ga ik dan pas koken. Maar om je leven zo te leven :(
Gelieve verwijderen
pi_194142663
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 13:02 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Ja komt uit een Chinese film, ik vond hem altijd wel tof. :@
Maar ja wanneer ik kook bereid ik alles voor en ga ik dan pas koken. Maar om je leven zo te leven :(
Is niet de manier hè......
  zaterdag 18 juli 2020 @ 13:11:42 #298
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194142731
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 13:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Is niet de manier hè......
Nope... Moet wel zeggen Aziatische films treffen me altijd als een dolk in mijn hart. Amerikaanse films is allemaal pop cultuur referenties en zo, maar de Aziaten komen altijd met dingen uit het gewone leven.

''If memories could be canned, would they also have expiry dates? If so, I hope they last for centuries.''

En het is een geniale quote omdat: We split up on April Fool's Day. So I decided to let the joke run for a month. Every day I buy a can of pineapple with a sell-by date of May 1. May loves pineapple, and May 1 is my birthday. If May hasn't changed her mind by the time I've bought thirty cans, then our love will also expire.

Ik moet nog eens zo'n treurige tranentrekker gaan kijken :)
Gelieve verwijderen
pi_194142775
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 13:11 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Nope... Moet wel zeggen Aziatische films treffen me altijd als een dolk in mijn hart. Amerikaanse films is allemaal pop cultuur referenties en zo, maar de Aziaten komen altijd met dingen uit het gewone leven.

''If memories could be canned, would they also have expiry dates? If so, I hope they last for centuries.''

En het is een geniale quote omdat: We split up on April Fool's Day. So I decided to let the joke run for a month. Every day I buy a can of pineapple with a sell-by date of May 1. May loves pineapple, and May 1 is my birthday. If May hasn't changed her mind by the time I've bought thirty cans, then our love will also expire.

Ik moet nog eens zo'n treurige tranentrekker gaan kijken :)
Ha ha je lijkt wel een vrouw joh :D
  zaterdag 18 juli 2020 @ 13:17:40 #300
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194142789
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 13:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ha ha je lijkt wel een vrouw joh :D
Ik ben gewoon zeer melancholisch, ik hou niet van actie en zo.
Iets moet tot me spreken...
Gelieve verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')