Ach ja Jezus zei ooit iets over stenen gooien...quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:53 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat is een andere soort dom. Mijn dom kan tot roddels leiden over mij. Misschien al
Je pogingen om me minder druk te laten maken vind ik heel lief. Haha!quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:55 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ach ja Jezus zei ooit iets over stenen gooien...
Zou me niet te druk maken, natuurlijk heb je misschien een beetje schaamte....
Maar ik had laatst de handrem vergeten in de auto, werd mijn nummerplaat omgeroepen, ik was mega bang. Gelukkig was alles goed gekomen hij stond gewoon in de weg verder niks...Ik was bang dat ik schade had gemaakt.... Of zelf schade had.
Nee. Met mijn gedrag! Damn, ik laat nu wel beetje bij beetje los, denk ik.quote:
Ik ben soms ook best lief.quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:56 schreef Amee het volgende:
[..]
Je pogingen om me minder druk te laten maken vind ik heel lief. Haha!
Oepsie!quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:58 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee. Met mijn gedrag! Damn, ik laat nu wel beetje bij beetje los, denk ik.
Ik was tevreden toen ik thuiskwam, maar blijkbaar heb ik teveel tijd gehad om na te denken. Whaha!
Zal gelijk bier pakkenquote:Op donderdag 16 juli 2020 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Oepsie!
Denken maakt eens mens idd zelden gelukkiger.
Dat weet ik niet. Dan zou ik eigenlijk een melding moeten krijgen dacht ik.quote:
Niet eens. Gewoon scheel gekeken denk ikquote:Op donderdag 16 juli 2020 20:02 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Probeerde je te kapen ouwe kapitein?
Zal hem de zweep geven. Ghaaha!quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:02 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Probeerde je te kapen ouwe kapitein?
Doe dat!quote:
Ja volgens mij moet je een melding krijgen....quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:03 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Dan zou ik eigenlijk een melding moeten krijgen dacht ik.
[..]
Niet eens. Gewoon scheel gekeken denk ik
Jij eerst! Jouw blunder was vast groterquote:
Waarom is plompzakker arm?quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:04 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Doe dat!
Arme Plompzakker...
[..]
Ja volgens mij moet je een melding krijgen....
Komt dat van al dat lassen? Die scheelheid?
Lasogen schijnt heel pijnlijk te zijn maar dat heb ik gelukkig nog altijd weten te voorkomenquote:Op donderdag 16 juli 2020 20:04 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Doe dat!
Arme Plompzakker...
[..]
Ja volgens mij moet je een melding krijgen....
Komt dat van al dat lassen? Die scheelheid?
Ik haalde altijd halve liters Warsteiner in Duitsland, prima te drinken!quote:
Was ik het net voor een minuut vergeten... 😔quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Jij eerst! Jouw blunder was vast groter
Die moet nu dat topic sluiten, extra werk voor hem.quote:
Gewoon een goeie laskap toch?quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Lasogen schijnt heel pijnlijk te zijn maar dat heb ik gelukkig nog altijd weten te voorkomen
Blunder #2 voor @engine nog een kans over...quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:07 schreef Amee het volgende:
[..]
Was ik het net voor een minuut vergeten... 😔
Geen Corona?quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:07 schreef Amee het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik alleen rijstbier gedronken ...
Ik ken niet zoveel merken. Drink gewoon wat in de supermarkt ligt. Maar Warsteiner vind ik lekker fris, goed voor de dorst.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:06 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik haalde altijd halve liters Warsteiner in Duitsland, prima te drinken!
Van alle Duitse grote bedrijven bieren is Warsteiner toch het beste.
Bittburger ook wel lekker maar moet ik in de mood voor zijn.
Veltins vind ik minder, König veel te bitter, Becks vind ik ook niet echt zo heel heel lekker en Krombacher is te scherp.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:07 schreef Amee het volgende:
[..]
Was ik het net voor een minuut vergeten... 😔
Dit gaat lekker zoquote:Op donderdag 16 juli 2020 20:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Blunder #2 voor @:Engine nog een kans over...
Driemaal is scheepsrecht. Haha!quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Blunder #2 voor @:Engine nog een kans over...
Ja en schermen als er meerdere mensen in een ruimte aan het lassen zijn. Dat je niet de hele dag half in de lasboog van iemand anders aan het kijken bent. Dat heb je niet echt door tot je 's avonds thuis bent.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Die moet nu dat topic sluiten, extra werk voor hem.
[..]
Gewoon een goeie laskap toch?
Ja ik denk dat de gemiddelde Nederlander al die Duitse merken ook niet kent.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ken niet zoveel merken. Drink gewoon wat in de supermarkt ligt. Maar Warsteiner vind ik lekker fris, goed voor de dorst.
Dat zijn er ook teveel. Duits pilsquote:Op donderdag 16 juli 2020 20:10 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik denk dat de gemiddelde Nederlander al die Duitse merken ook niet kent.
Mexicaanse stijl, beetje tequila of zo zit daarin? Beetje zoeter, zuip je zo weg.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik dat altijd al overgeslagen! Wat is dat voor bier?
Ja kan ik me voorstellen dat dat wel kut is.... Is dat niet klote man, lassen met heel heet weer bv?quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en schermen als er meerdere mensen in een ruimte aan het lassen zijn. Dat je niet de hele dag half in de lasboog van iemand anders aan het kijken bent. Dat heb je niet echt door tot je 's avonds thuis bent.
Nog niet gereekst dusquote:Op donderdag 16 juli 2020 20:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ben jullie steeds kwijt als er een nieuw deel wordt gemaakt.....die komt dan niet in myat
Denk dat een mod dit kan fixen. Wie is hier de mod?quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ben jullie steeds kwijt als er een nieuw deel wordt gemaakt.....die komt dan niet in myat
Ah, hou niet zo van zoet bier.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:12 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Mexicaanse stijl, beetje tequila of zo zit daarin? Beetje zoeter, zuip je zo weg.
[..]
Ja kan ik me voorstellen dat dat wel kut is.... Is dat niet klote man, lassen met heel heet weer bv?
Geen ideequote:Op donderdag 16 juli 2020 20:13 schreef Amee het volgende:
[..]
Denk dat een mod dit kan fixen. Wie is hier de mod?
Dat is niet te doen. Daarom heb ik ventilatie in m'n laskap. Anders beslaat dat glaasje en zie je dus niks.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:12 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Mexicaanse stijl, beetje tequila of zo zit daarin? Beetje zoeter, zuip je zo weg.
[..]
Ja kan ik me voorstellen dat dat wel kut is.... Is dat niet klote man, lassen met heel heet weer bv?
quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik heb nog nooit radler gehad, dat lijkt mij pas zoet.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:13 schreef engine het volgende:
Corona is wel lekker met een citroentje...desperados is me weer te zoet.
@Plompzakker kan deze SC gereekst worden? Bedankt Bitterballen koning.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:13 schreef Amee het volgende:
[..]
Denk dat een mod dit kan fixen. Wie is hier de mod?
Ik ook niet, maar ik heb wel nog een paar trippels liggen in de kelderquote:
Ja wou net zeggen lijkt me niet zo fris in die hitte.... Ik zou wel van die handschoenen willen om mee te BBQ'n haha.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is niet te doen. Daarom heb ik ventilatie in m'n laskap. Anders beslaat dat glaasje en zie je dus niks.
Maar je moet wel alle beschermende kleding aan dus heet heb je het toch wel dan.
Aaah, heb al in fb gezetquote:Op donderdag 16 juli 2020 20:14 schreef Fernweh het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog nooit radler gehad, dat lijkt mij pas zoet.
[..]
@:Plompzakker kan deze SC gereekst worden? Bedankt Bitterballen koning.
Radler hoeft ook niet heel zoet te zijn dacht ik. Maar drink het eigenlijk niet zo vaak.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:14 schreef Fernweh het volgende:
[..]
[..]
[..]
Radler is biersapquote:Op donderdag 16 juli 2020 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
Radler hoeft ook niet heel zoet te zijn dacht ik. Maar drink het eigenlijk niet zo vaak.
Welke bedoel je? Die dikke of dunne?quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:15 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb wel nog een paar trippels liggen in de kelder
[..]
Ja wou net zeggen lijkt me niet zo fris in die hitte.... Ik zou wel van die handschoenen willen om mee te BBQ'n haha.
Zo denk ik over alles dat geen pils is eigenlijkquote:
Zijn er meerdere? Ik denk de dunne dan, dat houdt het hanteerbaar.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Die dikke of dunne?
Dat Budweiser gedoe lijkt me dus echt niks...quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Zo denk ik over alles dat geen pils is eigenlijkSpeciaalbier enzo, vind het allemaal niks.
Wit bier is nog wel okay af en toe.
Wit bier. Hihi!quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Zo denk ik over alles dat geen pils is eigenlijkSpeciaalbier enzo, vind het allemaal niks.
Wit bier is nog wel okay af en toe.
Bij staal lassen gebruik je meestal dikkere omdat het erg spat. Bij rvs heb je dat niet dus gebruik je dunnerequote:Op donderdag 16 juli 2020 20:20 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zijn er meerdere? Ik denk de dunne dan, dat houdt het hanteerbaar.
[..]
Dat Budweiser gedoe lijkt me dus echt niks...
Hoezo is dat hihi?quote:
Ik weet echt niks van lassen behalve dat mijn pa dat kon, maar hij heeft geen goeie laskap. Ik moet hem misschien een laskap cadeau doen voor zijn verjaardag dan kan die weer.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Bij staal lassen gebruik je meestal dikkere omdat het erg spat. Bij rvs heb je dat niet dus gebruik je dunnere![]()
Ken Budweiser alleen van die reclame honderd jaar geleden
Mooie hobbyquote:Op donderdag 16 juli 2020 20:22 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik weet echt niks van lassen behalve dat mijn pa dat kon, maar hij heeft geen goeie laskap. Ik moet hem misschien een laskap cadeau doen voor zijn verjaardag dan kan die weer.
Ja dat is vrij simpel om te maken. Die onderste hoef je amper wat aan te lassen. Vooral buigen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:27 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja... Ik wilde altijd zo'n ding:
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Is volgens mij niet zo heel lastig om te maken.
Moet mijn pa eens vragen of hij me kan helpen zoiets te maken. Dat staal zal ook wel niet zo duur zijn denk ik.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is vrij simpel om te maken. Die onderste hoef je amper wat aan te lassen. Vooral buigen.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:33 schreef Fernweh het volgende:
https://yogaswing.eu/nl/product/yogaswing-frame/
Ze vragen daar ¤ 549,00 voor.... Durf te wetten dat een vakman je zoiets maakt voor de helft denk ik..
Denk dat ik mijn pa lief ga vragen of hij me deze kan lassen:quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Denk dat ik mijn pa lief ga vragen of hij me deze kan lassen:
https://www.yogaswingnede(...)g-stand-p180c82.html
Is wel goed te doen denk ik. Geef ik hem een kap cadeau en kan ik yoga doenIs wel fijn voor mijn oude botten.
Even kijken hoe dik het staal moet zijn om het gewicht te houden maar qua lassen is dat vrij eenvoudig. En je hoeft niks te buigen voor die, dat scheelt ook.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Denk dat ik mijn pa lief ga vragen of hij me deze kan lassen:
https://www.yogaswingnede(...)g-stand-p180c82.html
Is wel goed te doen denk ik. Geef ik hem een kap cadeau en kan ik yoga doenIs wel fijn voor mijn oude botten.
Later dit jaar en inderdaad eens kijken voor staal etc, ik zou niet weten hoe duur dat is.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Even kijken hoe dik het staal moet zijn om het gewicht te houden maar qua lassen is dat vrij eenvoudig. En je hoeft niks te buigen voor die, dat scheelt ook.
Is hij bijna jarig toevallig?
Ik schat maximaal 50 euro. Maar koop het zelf nooit in dus weet het ook niet zeker eigenlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:44 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Later dit jaar en inderdaad eens kijken voor staal etc, ik zou niet weten hoe duur dat is.
Ik ga eens kijken is een leuk project voor over een paar maanden.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ik schat maximaal 50 euro. Maar koop het zelf nooit in dus weet het ook niet zeker eigenlijk.
Ja is mooi om te doen dat soort dingenquote:Op donderdag 16 juli 2020 20:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken is een leuk project voor over een paar maanden.
Is zon apparaat heel duur? Maar meubels van hout is ook wel tof, ik vind het echt tof als mensen zelf wat kunnen maken met niks. Ik kan dat alleen met eten.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is mooi om te doen dat soort dingen![]()
Ben nog bezig met een statafel. Misschien maak ik later ook nog stoelen als ik me verveel. Maar ik gebruik voornamelijk hout want heb geen lasapparaat thuis.
Ik zou niet weten hoe dat moetquote:Op donderdag 16 juli 2020 20:14 schreef Fernweh het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat ik wil ben je toch wel een paar duizend euro kwijt. Maar een simpel elektrode apparaat is maar een paar honderd euro. Beetje lassen voor boerenquote:Op donderdag 16 juli 2020 20:52 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Is zon apparaat heel duur? Maar meubels van hout is ook wel tof, ik vind het echt tof als mensen zelf wat kunnen maken met niks. Ik kan dat alleen met eten.
Wel tof dat je dat allemaal kan eigenlijk. Ik ben echt niet technisch onderlegtquote:Op donderdag 16 juli 2020 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ik wil ben je toch wel een paar duizend euro kwijt. Maar een simpel elektrode apparaat is maar een paar honderd euro. Beetje lassen voor boeren
Is niet zo moeilijk hoor. Ik teken het uit en tel wat ik nodig heb en bij de gamma zagen ze alles al op maat. Het leukste vind ik eigenlijk het bedenken.
Ik ben ook geen held, held, maar ik word er steeds beter in.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:58 schreef engine het volgende:
En goed kunnen koken is ook tof![]()
Daar ben ik weer wat minder euhh handig in.
Ik vind het ook wel leuk. 1x in de maand danquote:Op donderdag 16 juli 2020 21:01 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik ben ook geen held, held, maar ik word er steeds beter in.![]()
Je moet het leuk vinden denk ik, dat telt het meest.
Ik wil eens echt een goeie BBQ doen, dat ik naar de slager ga en wat goed vlees koop en daar alles van maak, met wat kip ernaast.quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk. 1x in de maand dan
Kook echt weinig laatste tijd.
Nice! bbq voorbereiden vind ik wel leuk om te doen. Maar dat wordt ook al snel treurig in je eentjequote:Op donderdag 16 juli 2020 21:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik wil eens echt een goeie BBQ doen, dat ik naar de slager ga en wat goed vlees koop en daar alles van maak, met wat kip ernaast.
Maar hier in de familie na een hamburger en een worstje is het: 'ik zit vol, ik heb genoeg gehad.'
Maar ik heb mijn pulled chicken in de koelkast liggen moren enchilada's met een flinke pittige saus lekker Mexicaans![]()
Maar ja jongen wordt tijd dat je weer eens een pan op het vuur gaat zetten jongeman.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Nice! bbq voorbereiden vind ik wel leuk om te doen. Maar dat wordt ook al snel treurig in je eentjeen altijd veel te veel.
Ja... Dat wel.... Hoewel ik ben twee keer in mijn leven in mijn eentje gaan wokken. Een keer werd ik gewoonweg raar aangekeken de andere keer was er een stel meiden die met mij wilde praten en mij probeerde te hosselen, maar ik was moe en had flink wat gewandeld, wilde gewoon eten. Toen heb ik wel een kans laten schieten.quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:15 schreef engine het volgende:
Dat vind ik treuriger dan in m'n eentje naar de dierentuin gaan
Nu jou beurt om je te gaan schamen!quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:16 schreef Fernweh het volgende:
[..]
[..]
Ja... Dat wel.... Hoewel ik ben twee keer in mijn leven in mijn eentje gaan wokken. Een keer werd ik gewoonweg raar aangekeken de andere keer was er een stel meiden die met mij wilde praten en mij probeerde te hosselen, maar ik was moe en had flink wat gewandeld, wilde gewoon eten. Toen heb ik wel een kans laten schieten.
Haha ja alleen is eigenlijk nog beter dan met een makker... Als ik met een makker ben krijg je direct de gay kaart.quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Nu jou beurt om je te gaan schamen!
En alleen uit eten kan dan wel weer primaDoe het regelmatig.
Dat is ook alleen in Nederland. In het buitenland vaak vrij normaal.quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:31 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Haha ja alleen is eigenlijk nog beter dan met een makker... Als ik met een makker ben krijg je direct de gay kaart.Als vrouwen samen gaan winkelen of uiteten is het wel normaal...
![]()
Maar ja uiteten is wel te doen ja, de eerste paar keer krijg je rare blikken en zo, maar dat went.
Was dit in Duitsland toevallig?quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben ook ooit eens alleen uit eten geweest, kreeg ik me een bord voorgeschoteld waar je met 4 personen van kon eten.....
Nee hier gewoon in Nederland, maar Grieks restaurant.....was wel heel lekkerquote:Op donderdag 16 juli 2020 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Was dit in Duitsland toevallig?Krijg het zelden op daar
![]()
Wel gesmaakt?
Ohja Grieks is ook wel vaak van die mega portiesquote:Op donderdag 16 juli 2020 21:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee hier gewoon in Nederland, maar Grieks restaurant.....was wel heel lekker![]()
Ja ik heb een vriend die woont vrij ver weg. Vaak ontmoeten we elkaar ergens in het midden in een stad, dan eten we wat ergens en dan gaan we weer naar huis. Tenzij ik daar blijf slapen of hij bij mij.quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is ook alleen in Nederland. In het buitenland vaak vrij normaal.
Moet eerlijk zeggen dat ik het ook altijd beetje apart vind als één van m'n vrienden voorstelt om uit eten te gaanHoezo gaan we niet gewoon pilsen
quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben ook ooit eens alleen uit eten geweest, kreeg ik me een bord voorgeschoteld waar je met 4 personen van kon eten.....
Kloptquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ohja Grieks is ook wel vaak van die mega porties![]()
Gyros
Ja was wel smullen, kon rollend naar huisquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ohja Grieks is ook wel vaak van die mega porties![]()
Gyros
Trustenquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:21 schreef Fernweh het volgende:
Ik ga eens richting bed, nog een boek lezen en slapen. Slaap lekker neuspeuteraars.
Yo tot morgenquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:21 schreef Fernweh het volgende:
Ik ga eens richting bed, nog een boek lezen en slapen. Slaap lekker neuspeuteraars.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja was wel smullen, kon rollend naar huis
Lekker trommelen op een volle buikquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja was wel smullen, kon rollend naar huis
quote:
Zou animal crossing helpen?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 08:28 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. En op FOK kijken maakt het er niet beter op. Haha!
Jij ook werken?
Niet echt!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 08:52 schreef engine het volgende:
[..]
Zou animal crossing helpen?
Ik ook vrij vandaag
Uitgespeeld?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 09:14 schreef Fernweh het volgende:
Animal crossing echt al lang niet meer gespeelt.
Ja zoiets. Beetje vast komen te zitten toen ik mijn eiland ging vormen. Ik snap Nintendo niet bij Mario etc krijg je hulp als je leven niet haalt. Bij teraformen wordt je bruut gestraft.quote:
Wat een eerquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:23 schreef Fernweh het volgende:
@:DerRabbit Ik was je helemaal vergeten konijnMAar jij ben hier ook welkom natuurlijk
Tot morgen allemaal.
Ik moet nog eten deze ochtendquote:Op vrijdag 17 juli 2020 09:56 schreef Fernweh het volgende:
[..]Oh shit moet even posten wat ik zojuist gegeten heb.
Oh ik zie dat hij dicht is, maar ik gooide daar gewoon onzin in.quote:
Dan was Mikeytt wel vies ziedend mad gewordenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 09:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh ik zie dat hij dicht is, maar ik gooide daar gewoon onzin in.![]()
Misschien had ik mijn troef moeten spelen door te zeggen dat ik slavinken in de airfryer had, nu is het te laat.
Kan die dat? Volgens mij is de grap voor hem gewoon het openen van zoveel topics, daarom heeft hij TT in zijn naam, ik denk dat dat zijn truc is.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan was Mikeytt wel vies ziedend mad geworden
Dat was zijn truc tig jaar geleden. Nu is volgens mij zijn act dat hij topics opent om viesmad te worden en ze dan te laten sluiten door alle gebagger.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:02 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Kan die dat? Volgens mij is de grap voor hem gewoon het openen van zoveel topics, daarom heeft hij TT in zijn naam, ik denk dat dat zijn truc is.
Hmm wat haalt zo iemand hier uit Konijn?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was zijn truc tig jaar geleden. Nu is volgens mij zijn act dat hij topics opent om viesmad te worden en ze dan te laten sluiten door alle gebagger.
Vast wel! Zometeen ga ik wat pasta maken met courgette slierten als ontbijt/lunch en dan vind ik het goedquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha, dat is misschien toch wel een teken dat je goed geslapen hebt?
Straks met dochterlief uit lunchen en bijkletsenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:03 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Vast wel! Zometeen ga ik wat pasta maken met courgette slierten als ontbijt/lunch en dan vind ik het goed![]()
Wat staat bij jou in de planning vandaag, of gewoon relaxen?
De laatste keer dat ik ben gaan uit lunchen is al jaren geleden.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Straks met dochterlief uit lunchen en bijkletsen
Zeker, elkaar veel te weinig echt gezien vanwege dat corona gedoe dus nu even tijd inhalen.....quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:05 schreef Fernweh het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ben gaan uit lunchen is al jaren geleden.![]()
Maar klinkt wel leuk om een beetje bij te kletsen.
Je bedoeld dat je geen zin hebt om het af te breken?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 09:43 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja zoiets. Beetje vast komen te zitten toen ik mijn eiland ging vormen. Ik snap Nintendo niet bij Mario etc krijg je hulp als je leven niet haalt. Bij teraformen wordt je bruut gestraft.
Ja dat is wel klote.... Wel tof dan dat het nu kan etc.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zeker, elkaar veel te weinig echt gezien vanwege dat corona gedoe dus nu even tijd inhalen.....
Ja als je wat nodig hebt roep je maar ik heb best veel. Ik moet het weer langzaam oppakken denk ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:06 schreef engine het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je geen zin hebt om het af te breken?
Ik speel nog wel dagelijks als ik tijd heb. Ben nog altijd bezig dat huis af te betalen maar heb geen haast.
Ik heb zowel de toren van pisa als het vrijheidsbeeld nog op m'n eiland staanquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:08 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja dat is wel klote.... Wel tof dan dat het nu kan etc.
[..]
Ja als je wat nodig hebt roep je maar ik heb best veel. Ik moet het weer langzaam oppakken denk ik.
Ja ik kan je ook nog wel andere gulliver dingen geven geloof dat ik nog wat heb.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb zowel de toren van pisa als het vrijheidsbeeld nog op m'n eiland staandie had je gegeven toen je vorige keer op bezoek was.
Maar niet echt iets nodig eigenlijk. Speel meer online nu. Eigenlijk vooral meer diy's van Celeste nodig momenteel
Ohh komen die daarvandaanquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:18 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik kan je ook nog wel andere gulliver dingen geven geloof dat ik nog wat heb.
Ja die dingen van Celeste moet ik ook nog regelen... Ik heb de laatste tijd gewoon geen zin gehad om te spelen, mijn eiland af te maken ik zie daar tegen op.
Jammer dat je geen zin meer hebtquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:18 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Gehad toen ben ik mijn eiland op zijn kop gaan gooien
Oh je moet met hem praten, na een paar keer staat hij op. Dan moet je gaan graven waar je dat water ziet spuiten op je strand. In plaats van de tapijtschelpen geloof ik? Of Manilla clams als je in het Engels speelt, dan vind je delen van zijn telefoon. Je verzameld er 5 geeft hem die en daarna stuurt hij je zo'n speciale souvenir de dag erna.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ohh komen die daarvandaanheb die rare eend nu ook weer op m'n strand liggen maar nooit begrepen wat hij nou eigenlijk wil
Vind die space dingen wel leuk. Met dat zwemmen krijg je allemaal mermaid dingen... Schiet ik allemaal niet zoveel mee op
Ja ik moet even zin maken man.... Ga je deze halen? JUI / Paper Mario: The Origami Kingquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:22 schreef engine het volgende:
[..]
Jammer dat je geen zin meer hebtmaar snap dat wel.
Ah op die manier. Ga ik meteen proberenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:26 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh je moet met hem praten, na een paar keer staat hij op. Dan moet je gaan graven waar je dat water ziet spuiten op je strand. In plaats van de tapijtschelpen geloof ik? Of Manilla clams als je in het Engels speelt, dan vind je delen van zijn telefoon. Je verzameld er 5 geeft hem die en daarna stuurt hij je zo'n speciale souvenir de dag erna.
Met andere woorden ik zou hem zeker niet negeren.
[..]
Ja ik moet even zin maken man.... Ga je deze halen? JUI / Paper Mario: The Origami King
Ziet er een beetje saai uit, was een video aan het kijken:quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:37 schreef engine het volgende:
Mario Odessey was heel leukhoop dat dit er een beetje bij in de buurt komt.
Gewoon die video's van Nintendo vond ik het er wel leuk uitzien. Nouja gaan het meemaken vanmiddagquote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:44 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ziet er een beetje saai uit, was een video aan het kijken:
Ja precies ik ga zometeen eens Enchilada saus maken en kijken of ik zelf tortilla's maak of koop.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 11:53 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon die video's van Nintendo vond ik het er wel leuk uitzien. Nouja gaan het meemaken vanmiddag
Boh.....hoe laat eten we??quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja precies ik ga zometeen eens Enchilada saus maken en kijken of ik zelf tortilla's maak of koop.
Haha ben net klaar, heb ze net opgegeten.quote:
Alles op??quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Haha ben net klaar, heb ze net opgegeten.Ja had er een over, maar het is wel allemaal heel experimenteel heb er een beetje in gedaan waar ik vanaf moest. Courgette zou ik er zo normaal niet indoen, maar het was wel lekker. Ik kan koken 7/10
Oh....kom eraan.....en neem een kruikje voor je buik meequote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:42 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Nee eentje over, maar pff mijn buik doet pijn haha.
Haha kon ik mijn bekje maar gebruiken om er vet uit te tappen zodat ik ermee kon kokenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh....kom eraan.....en neem een kruikje voor je buik mee
Dat klinkt meteen weer heel ranzigquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:44 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Haha kon ik mijn bekje maar gebruiken om er vet uit te tappen zodat ik ermee kon koken
Vet is vet. Het was wel druk in supermarktland vandaag, hoe was het lunchen met je dochter, leuk gehad?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat klinkt meteen weer heel ranzig![]()
Ja was heel gezellig! Rondje winkelcentrum ook bomvol dus geen winkel binnen geweest, maar weer heerlijke qualitytimequote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Vet is vet. Het was wel druk in supermarktland vandaag, hoe was het lunchen met je dochter, leuk gehad?
Wel fijn en ja.... De winkels zijn bomvol, terroristen hoeven zich niet meer te vervelen ze kunnen weer aanslagen plannen en zo.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja was heel gezellig! Rondje winkelcentrum ook bomvol dus geen winkel binnen geweest, maar weer heerlijke qualitytime
Lekker optimistisch Fern haha!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:50 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wel fijn en ja.... De winkels zijn bomvol, terroristen hoeven zich niet meer te vervelen ze kunnen weer aanslagen plannen en zo.
Ach mijn zorgen gaan ook uit naar de zwakkere in de samenleving. Wanneer terrorisme het doel is in jouw leven, dan moet zo'n lockdown toch wel heel naar zijn. Ik vind dat we daar ook eens bij stil moeten staan misschien moeten we zelfs een noodfonds opzetten, misschien is dit een goed idee voor een ONZ topic.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker optimistisch Fern haha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |