abonnement Unibet Coolblue
pi_194131768
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 18:00 schreef AnneX het volgende:
Shut Isa...wacht je af? Blijf je thuis? Laat jeje testen?
Ik heb mijn werk gebeld en ik kan gewoon komen werken. Als zij positief test (weet ze over 24-48 uur) moet ik thuis blijven tot ik negatief test. Hoe dat precies werkt weet ik nog niet.

Ik denk dat de kans klein is dat zij het heeft en dus een nog veel kleinere kans dat ik besmet ben geraakt. Maar ik knijp hem toch wel een beetje -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194131793
Ze was dus gisteren op de verjaardag van mijn vader 8-) Mensen gekust en geknuffeld. Incl mijn moeder. Jross wilde niet binnen komen zitten toen het regende, want hij vond dat er te veel mensen binnen waren en corona was nog niet weg. Ik vond dat hij overdreef. Ik vind nu dat hij waarschijnlijk het verstandigst was van iedereen _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 17 juli 2020 @ 18:04:57 #178
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194131801
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 18:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb mijn werk gebeld en ik kan gewoon komen werken. Als zij positief test (weet ze over 24-48 uur) moet ik thuis blijven tot ik negatief test. Hoe dat precies werkt weet ik nog niet.

Ik denk dat de kans klein is dat zij het heeft en dus een nog veel kleinere kans dat ik besmet ben geraakt. Maar ik knijp hem toch wel een beetje -O-
:*
Spoilers!
pi_194131924
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 18:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb mijn werk gebeld en ik kan gewoon komen werken. Als zij positief test (weet ze over 24-48 uur) moet ik thuis blijven tot ik negatief test. Hoe dat precies werkt weet ik nog niet.

Ik denk dat de kans klein is dat zij het heeft en dus een nog veel kleinere kans dat ik besmet ben geraakt. Maar ik knijp hem toch wel een beetje -O-
Da’s best spannend nu -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_194131980
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 18:04 schreef Isabeau het volgende:
Ze was dus gisteren op de verjaardag van mijn vader 8-) Mensen gekust en geknuffeld. Incl mijn moeder. Jross wilde niet binnen komen zitten toen het regende, want hij vond dat er te veel mensen binnen waren en corona was nog niet weg. Ik vond dat hij overdreef. Ik vind nu dat hij waarschijnlijk het verstandigst was van iedereen _O-
Gekust en geknuffeld ;(
Ook zonder je inleiding vind ik dat in deze tijd gewoon niet slim. En op een grote hoop binnen zitten ook niet.

Ik kan me je angst voorstellen :X Wellicht nog niet zozeer voor jezelf maar voor je moeder.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194132016
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 18:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb mijn werk gebeld en ik kan gewoon komen werken. Als zij positief test (weet ze over 24-48 uur) moet ik thuis blijven tot ik negatief test. Hoe dat precies werkt weet ik nog niet.

Ik denk dat de kans klein is dat zij het heeft en dus een nog veel kleinere kans dat ik besmet ben geraakt. Maar ik knijp hem toch wel een beetje -O-
Ik denk dat ze nu nog niks aan kunnen tonen. Het lijkt me wel verstandig om preventief een mondkapje te dragen op je werk tot je duidelijkheid hebt. En tijdens eet- en drinkpauzes afstand houden. Als je het dan hebt, dan is de kans klein dat je anderen besmet.
Mijn mondkapje heeft zijn werk goed gedaan tijdens het werken op besmette afdelingen, waar de virusload nog stukken hoger is dan bij symptoomloze besmette mensen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 17 juli 2020 @ 18:52:13 #182
63722 z80
I fink you freaky
pi_194132503
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 16:35 schreef Barreltje het volgende:
ohh.. en HAAT aan collega die ALTIJD nog wat te zeggen heeft OM HET ZEGGEN

Barrel schrijft in MoM:
de Pilot moet door Karel en simon gedaan worden

Barrel stuurt MoM naar Karel en anderen door.

reply van Karel :
" bedankt voor de MoM, Ik zal samen met Simon de pilot oppakken"

eh ja. dat staat er inderdaad...... o|O
Heeft hij een helpdesk training gedaan? Dan wordt er namelijk in geramd om dit soort afspraken per mail te bevestigen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 17 juli 2020 @ 19:09:05 #183
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194132718
Dat Crisp net arriveert voor je moet gaan koken. Nu alleen trek in lekkere dingen :')
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 juli 2020 @ 19:17:03 #184
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194132809
Voor het eerst gebruik gemaakt van Uber Eats. :+
Er komt een maaltijd aan van de Ramen Brothers. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_194132821
Argh, Isa... Hoop dat het meevalt!
pi_194133037
Das ruk, Isa -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194133041
Ik heb vakantie maar ben nog ff de laatste dingetjes aan het wegwerken voor kantoor :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194133071
Jasses Isa. :X
pi_194133108
@Barrel ik hamer zelf altijd op over de schutting flikkeren is geen overdragen, het is pas overgedragen als die gene iets aanneemt (omdat :r salesmensen :r ) ik kan me dus wel voorstellen dat ik een bevestiging zou geven :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194133126
Even @Clubsoda
Tof eten bij de Zusters *O* *O* *O*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_194133300
Isa -O-
pi_194133318
Mijn collegadin omhelste me net ook bij weggaan. Ze was meegelopen tot de trein en ik had mondkapje al op. Het was zo'n automatisme dat we allebei schrokken :o
pi_194133334
Schokkend nieuws. Ik ben geen enorme fan van de chocoladetruffels. Alsof je een stuk pure roomboter eet.
  Moderator vrijdag 17 juli 2020 @ 19:55:05 #194
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194133356
Hmmm Natuurmonumenten heeft er weer een nieuw projectje bij? In natuurgebied de Koornwaard bij Den Bosch wordt ook baggerspecie gedumpt in zand en grindputten. Deze specie wordt zelfs uit het buitenland gehaald. Argument voor het dumpen is dat in diep water veel minder leven zit.

Inmiddels is al aangetoond dat in vlees dat in bepaalde natuurgebieden heeft gelopen meer PCB's en dioxine zit dan is toegestaan.

Vind het des te opmerkelijk dat ze op andere plaatsen (ik dacht Rotterdam?) juist drijvende zonneparken gaan aanleggen.


Wat is de mening over Natuurmonumenten bij mensen die aan de andere kant van het politieke spectrum zitten trouwens? ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194133418
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 19:54 schreef Myraela het volgende:
Schokkend nieuws. Ik ben geen enorme fan van de chocoladetruffels. Alsof je een stuk pure roomboter eet.
Is hier nog dicht. De citroen mousse was wel erg lekker. Niet te citroenerig (had best gemogen), maar vooral ook niet te zoet.
We have far more in common than that which devides us..
pi_194133526
Ik had al heel lang Niet met de camera gespeeld...

Speciaal opgeladen om weer eens met de macrolens te spelen..
is ie gewoon stuk :(
pi_194133577
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 20:04 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik had al heel lang Niet met de camera gespeeld...

Speciaal opgeladen om weer eens met de macrolens te spelen..
is ie gewoon stuk :(
Da’s vervelend en zonde
We have far more in common than that which devides us..
pi_194133605
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 19:54 schreef Myraela het volgende:
Schokkend nieuws. Ik ben geen enorme fan van de chocoladetruffels. Alsof je een stuk pure roomboter eet.
:o :o :o :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194133616
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 19:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Is hier nog dicht. De citroen mousse was wel erg lekker. Niet te citroenerig (had best gemogen), maar vooral ook niet te zoet.
Lekker is die hč :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194133642
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 19:55 schreef derLudolf het volgende:
Hmmm Natuurmonumenten heeft er weer een nieuw projectje bij? In natuurgebied de Koornwaard bij Den Bosch wordt ook baggerspecie gedumpt in zand en grindputten. Deze specie wordt zelfs uit het buitenland gehaald. Argument voor het dumpen is dat in diep water veel minder leven zit.

Inmiddels is al aangetoond dat in vlees dat in bepaalde natuurgebieden heeft gelopen meer PCB's en dioxine zit dan is toegestaan.

Vind het des te opmerkelijk dat ze op andere plaatsen (ik dacht Rotterdam?) juist drijvende zonneparken gaan aanleggen.

Wat is de mening over Natuurmonumenten bij mensen die aan de andere kant van het politieke spectrum zitten trouwens? ;)
Dit soort organisaties (Ook waterschappen) zijn momenteel raar bezig, in Limburg al 2 x gemaaid waar niet mocht, lees net dat er hier ook gemaaid is waar niet gemaaid zou worden omdat er broedsels waren.
Natuurmonumenten weet ik niets meer van, als minikaatje was Ik jaren jeugdlid. Ik moet welzeggen dat ik sommige (bijna alle) besluiten/visies Van staatsbosbeheer niet snap
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')