SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#GreatnessAwaitsSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
699 voor jou broederquote:
ik bied 599 als je een foto van je hont erbij doetquote:
Ik mag hopen van wel ja.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:20 schreef Jimbo het volgende:
Games zijn 75 als placeholder neem ik aan?
je betaalt per pixelquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel ja.
Zomaar BAM 15 euro erbij is fors.
zou niet de eerste keer zijn, maar ach zolang we maar geen 225gulden hoeven te betalen zoals voor conqour op de n64...quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel ja.
Zomaar BAM 15 euro erbij is fors.
nog beter Playstation #567 en klaarquote:
Checkquote:
Als je buurman van de flat springt, ga jij ook?quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mergen.
Bij de buren van Xbox is het ook een algemeen Xbox topic geworden.
Maar dat zijn kneuzenquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mergen.
Bij de buren van Xbox is het ook een algemeen Xbox topic geworden.
In mijn geval ben ik degene die de buurman eraf duwt, wat een lul is datquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je buurman van de flat springt, ga jij ook?
quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:27 schreef KennyPowers het volgende:
Dit topic heeft geen disclaimer dus het mag
En die ene geheime gamequote:Op donderdag 16 juli 2020 18:31 schreef DKUp het volgende:
Nou ja qua launchgames gaat het makkelijk worden...
Twee Ubisoft games en vermoedelijk een shooter.
Allemaal multiplatform
Spider-Man Miles Morales even kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop