Heeft jouw vrouw nu weer werk trouwens?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Och, voor zo af en toe tussendoor idd ook niet verkeerd, nee.
Kom op danquote:Op vrijdag 17 juli 2020 16:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier mag wel serieus gebaggerd worden.
Ow ze is allang weer terug bij haar oude baan!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft jouw vrouw nu weer werk trouwens?
Jezusquote:Op vrijdag 17 juli 2020 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ze is allang weer terug bij haar oude baan!![]()
2 dagen nadat ze haar er uit hadden getrapt, belden ze haar weer op met de vraag of ze alsjeblieft weer terug wilde komen, want met die newbie's viel echt niet te werken!
Faliekant gefaald haar leidinggevendenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Kost hen een klote bedrag voor het uitzendbureau en haar loon ging meteen 20% omhoog!
Veel te veel man, ben er kapot vanquote:Op vrijdag 17 juli 2020 16:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe precies.
Dus, nog geneukt de laatste tijd?
Men zaait wat men oogst.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 16:56 schreef ToT het volgende:
Maar nu komt ze steeds verschrikkelijk moe thuis, omdat met die newbie's niet te werken valt!
Zeker ja!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Faliekant gefaald haar leidinggevenden
En dan door naar een villa natuurlijk?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker ja!
En nog steeds geen vast contract, ondanks dat ze zich echt enorm hard bewezen heeft.
Nog weer een jaar of zo wachten daarop.
En zodra ze dat heeft, zetten we dit huis meteen te koop.
In ieder geval wel in een veel betere buurt!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dan door naar een villa natuurlijk?
Lekker hoor. Kom maar naar Den Haagquote:Op vrijdag 17 juli 2020 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
In ieder geval wel in een veel betere buurt!
Whehe!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker hoor. Kom maar naar Den Haag
Is dat zo erg daar?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Zal helaas wel hier in de buurt blijven aangezien haar werk hier in de buurt is.
Maar het liefst zou ik hier wel weg gaan. Fucking Drenthe man, Jezus!
Qua werkgelegenheid is het hier slecht (maar hopelijk krijgt ze wel een vast contract), openbaar vervoer is hier behoorlijk slecht, niet echt fijne winkelcentra....ik voel me hier aardig geïsoleerd.quote:
Hmmm lastig.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Qua werkgelegenheid is het hier slecht (maar hopelijk krijgt ze wel een vast contract), openbaar vervoer is hier behoorlijk slecht, niet echt fijne winkelcentra....ik voel me hier aardig geïsoleerd.
Ook zijn mensen hier vaak toch vrij stug, hoewel dat per gemeente verschilt.
Ach we zien wel. Als mevrouw ToT haar rijbewijs heeft, kunnen we in ieder geval in noord-Overijssel gaan wonen bijvoorbeeld.quote:
Leukkkkquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach we zien wel. Als mevrouw ToT haar rijbewijs heeft, kunnen we in ieder geval in noord-Overijssel gaan wonen bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |